Fil Per Parlar D'en Marc Márquez
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Fil Per Parlar D'en Marc Márquez
Estic ensumant que estem davant d'uns dels millors pilots de la història, i tot i que sols ha començat a córrer el Mundial fa no gaires anys.
La cursa de Cheste diumenge passat perdurarà durant molt de temps a la memòria dels que ens agraden les motos, no ho negarem, però també l'estarem recordant molt de temps per la seva fogositat i agresivitat dins les pistes, la qual cosa fa que guanyi curses i està espantant al Lorenzo i al Dani de cara l'any que bé i provocant moltes caigudes a pilots que segons ell 'no s'aparten'. :callo
Anirem veiem com li va en MotoGP. Esperem que no sigui el nou Simoncelli...
La cursa de Cheste diumenge passat perdurarà durant molt de temps a la memòria dels que ens agraden les motos, no ho negarem, però també l'estarem recordant molt de temps per la seva fogositat i agresivitat dins les pistes, la qual cosa fa que guanyi curses i està espantant al Lorenzo i al Dani de cara l'any que bé i provocant moltes caigudes a pilots que segons ell 'no s'aparten'. :callo
Anirem veiem com li va en MotoGP. Esperem que no sigui el nou Simoncelli...

- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Re: Fil Per Parlar D'en Marc Márquez
Randy, tinc unes ganes tremendes de que començi la nova temporada....es el que li falta a la categoria de motogp, un marrec descarat que no es talla davant de ningú. :okcat
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Randy, estic d'acord amb tú, aquest nano, té totes les qualitats per ser un dels més grans, i a més, molts anys per davant per demostrar-ho.
Té una altra cosa molt important, avui día, un cap ben amoblat i un entorn (sembla) que asenyat.
Caldrà tenir paciencia, personalment pensava que en Dani Pedrosa sería així, i la veritat m'ha decepcionat molt. Per sort en Marc té molt del que li falta a en Dani, CARACTER.
Té una altra cosa molt important, avui día, un cap ben amoblat i un entorn (sembla) que asenyat.
Caldrà tenir paciencia, personalment pensava que en Dani Pedrosa sería així, i la veritat m'ha decepcionat molt. Per sort en Marc té molt del que li falta a en Dani, CARACTER.
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 12, 2012 10:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Senyors comença l' espectacle.Aixo faltava
a Moto gp.La veritat estan una miqueta
" acollonidos".Espero que s' ho prengui amb
calma i agafi el ritme,encara que coneixent
aquest noi es impossible,es uns bestia i anira
a saco segur ( es el que volem).
a saco segur ( es el que volem).
Que gran aquest de Bilbao

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Oscar" post="218780"]Senyors comença l' espectacle.Aixo faltava
a saco segur ( es el que volem).[/quote]
El fil es per parlar de Marc, no diu res de "babejar" :b9 :b9 :b9
a saco segur ( es el que volem).[/quote]
El fil es per parlar de Marc, no diu res de "babejar" :b9 :b9 :b9
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
[quote user="Joavel" post="218775"]Randy, estic d'acord amb tú, aquest nano, té totes les qualitats per ser un dels més grans, i a més, molts anys per davant per demostrar-ho.
Caldrà tenir paciencia, personalment pensava que en Dani Pedrosa sería així, i la veritat m'ha decepcionat molt. Per sort en Marc té molt del que li falta a en Dani, CARACTER.[/quote]
El Dani es molt i molt bo, però només li falta una cosa en comparació amb altres pilots tipus Lorenzo, Marc, Rossi...aquell punt de bogeria que fa que siguis aquella mica més bo que la resta, i molt sovint be d'aquesta mica per guanyar una carrera o un campeonat.
Caldrà tenir paciencia, personalment pensava que en Dani Pedrosa sería així, i la veritat m'ha decepcionat molt. Per sort en Marc té molt del que li falta a en Dani, CARACTER.[/quote]
El Dani es molt i molt bo, però només li falta una cosa en comparació amb altres pilots tipus Lorenzo, Marc, Rossi...aquell punt de bogeria que fa que siguis aquella mica més bo que la resta, i molt sovint be d'aquesta mica per guanyar una carrera o un campeonat.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Doncs hi ha qui diu que el seu germà puja amb més força que ell mateix :Catala
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo crec que tots esperem molt d´en Marc el pròxim any.
Recordeu que ha necessitat dos anys per guanyar el mundial de Moto2?
Tothom el donava per el clar favorit l´any passat, però va necessitar una sèrie de curses al principi, en que totes va acabar pel terra, per adaptar-se a la categoria.
Jo crec que té fusta de guanyador, crec que l´any vinent estarà molts cops lluitant per la pole, i fins i tot m´atreviria a dir que en gairebé la meitat de les curses fara podi i potser 1 o 2 curses les guanyarà.
Pero que l´any vinent encara no serà un candidat al títol.
Tothom el compara molt amb en Rosi.
Recordeu la trajectoria de Rosi?
Campió de 125
Puja a 250. 1 temporada res. 2 Temporada. Campió
Puja a 500. 1 temporada res. 2 (3,4,...) temporada Campió.
NO veieu trajectories molt similars?
Tothom el donava per el clar favorit l´any passat, però va necessitar una sèrie de curses al principi, en que totes va acabar pel terra, per adaptar-se a la categoria.
Jo crec que té fusta de guanyador, crec que l´any vinent estarà molts cops lluitant per la pole, i fins i tot m´atreviria a dir que en gairebé la meitat de les curses fara podi i potser 1 o 2 curses les guanyarà.
Campió de 125
NO veieu trajectories molt similars?
Ex ...moltes coses
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Esperem que no sigui el nou Simoncelli... (Desafortunat) Què passava amb en Simoncelli? Mirem-nos els posts de l'època que en parlem... ser agressiu en pista és dolent? has vist perquè van sancionar en Marc aquest cap de setmana? quan un pilot és així, ho és sempre, o se'l aplatana. I és un fet diferencial, com tothom té el seu. No sé...
-------------------------------------------------------------------------
Avui prova la MotoGP, en Marc. A veure quines sensacions té.
És posar-li molta pressió exigir-li alguna cosa important el primer any?
És posar-li molta pressió exigir-li alguna cosa important el primer any?
- Joavel
- Presentats
[quote user="Fjodor" post="218821"]Esperem que no sigui el nou Simoncelli... (Desafortunat) Què passava amb en Simoncelli? Mirem-nos els posts de l'època que en parlem... ser agressiu en pista és dolent? has vist perquè van sancionar en Marc aquest cap de setmana? quan un pilot és així, ho és sempre, o se'l aplatana. I és un fet diferencial, com tothom té el seu. No sé...
És posar-li molta pressió exigir-li alguna cosa important el primer any?[/quote]
Per mi hi ha MOLTA diferencia entre tenir pebrots i lluitar per guanyar intel-ligentment (En Marc) i ser agressiu sense cervell (Simoncelli).
A en Marc, ningù li posará més pressiò que ell mateix, és un guanyador amb molta, molta classe, esperem que a més tingui el que també fa falta, SORT de no patir caigudes greus.
És posar-li molta pressió exigir-li alguna cosa important el primer any?[/quote]
Per mi hi ha MOLTA diferencia entre tenir pebrots i lluitar per guanyar intel-ligentment (En Marc) i ser agressiu sense cervell (Simoncelli).
A en Marc, ningù li posará més pressiò que ell mateix, és un guanyador amb molta, molta classe, esperem que a més tingui el que també fa falta, SORT de no patir caigudes greus.
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 13, 2012 9:31 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Sense cervell?
Mare meva...
Pleguem.
Mare meva...
Pleguem.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
La veritat es que la trajectòria d'en Márquez promet molt bones sensacions però el que em de tenir amb compte es que està acostumat a ser el nº 1 indiscutible del seu equip i el proper any no ho serà. Amb en Dani pedrosa (amb una catalana "e" oberta i una "S" sonora, si Us plau) ara sembla que hi ha molt bon rotllo i que son molt amics però.....que passarà l'any que ve??? El que pugui passar en aquest aspecte no em fa gens de gràcia. Fins i tot penso que en Márquez serà el que jubilarà a en Pedrosa (amb una catalana "e" oberta i "S" sonora, si Us plau).
Que passa amb en Simoncelli?? Doncs que no fou un exemple pels joves que pujaven. El seu estil no era agressiu, sinó perillós i irrespectuós amb la integritat dels contrincants. De fet, així aconseguia el seu objectiu, que els que el precedien es posessin nerviosos. Mai em va agradar aquest "pájaro", gens ni mica :foracat :foracat .
El que si em va fer mal al cor fou la quantitat d'homenatges, minuts de silenci i llàgrimes "estil Kim Jong-Il" que va comportar la seva tràgica mort alhora que la mort, tretze mesos abans, del simpàtic Shoya Tomizawa :holacat :holacat pràcticament no va tenir cap ressò.
Jordi "Prony"
Que passa amb en Simoncelli?? Doncs que no fou un exemple pels joves que pujaven. El seu estil no era agressiu, sinó perillós i irrespectuós amb la integritat dels contrincants. De fet, així aconseguia el seu objectiu, que els que el precedien es posessin nerviosos. Mai em va agradar aquest "pájaro", gens ni mica :foracat :foracat .
El que si em va fer mal al cor fou la quantitat d'homenatges, minuts de silenci i llàgrimes "estil Kim Jong-Il" que va comportar la seva tràgica mort alhora que la mort, tretze mesos abans, del simpàtic Shoya Tomizawa :holacat :holacat pràcticament no va tenir cap ressò.
Jordi "Prony"
- Alex
- Presentats
- Entrades: 387
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
- Ubicació: Segrià
- Contacta:
[quote user="Fjodor" post="218826"]Sense cervell?
Mare meva...
Pleguem.[/quote]
+1
en Sic si que en sabia d'anar en moto, d'altres s'haurien de dedicar als escacs si no volen contacte
Mare meva...
Pleguem.[/quote]
+1
en Sic si que en sabia d'anar en moto, d'altres s'haurien de dedicar als escacs si no volen contacte
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
[quote user="Prony" post="218830"] (...) Amb en Dani pedrosa (amb una catalana "e" oberta i una "S" sonora, si Us plau) (...)
Jordi "Prony"[/quote]
Un apunt lingüístic, la teva proposta seria en català occidental (com els de Lleida),
si es pretén la pronúncia de "pedrosa" a la catalana oriental, no seria amb "e" oberta, sinó amb vocal neutra.
Sense ànims de polèmica,, que per cert jo ho pronuncio a la castellana.
Salut.
Jordi "Prony"[/quote]
Un apunt lingüístic, la teva proposta seria en català occidental (com els de Lleida),
si es pretén la pronúncia de "pedrosa" a la catalana oriental, no seria amb "e" oberta, sinó amb vocal neutra.
Sense ànims de polèmica,, que per cert jo ho pronuncio a la castellana.
Salut.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.
- Joavel
- Presentats
Sense confondre polèmica, amb discusiò sana, i amb voluntat d'intercanvi d'opinions i per sobre de filias i fobies personals...ningù no pot negar que en Simoncelli era un perill a la pista i no perquè no fos bon pilot (sembla que a aquest nivell tots aurien de ser-ho...) si no perquè a més de ser valent i tenir pebrots per anar a mès de trescents en una moto s'ha de pensar i ser intel-ligent i aquesta malhauradament, per a ell, no era una de les seves qualitats ni com a pilot ni com a persona.
Crec sincerament que molta gent confon l'esprit guanyador i una certa agresivitat sana que comporta la major part de les competicions esportives... i la competitivitat violenta, portada al limit, sense importarte ni els rivals ni la teva vida, en Simoncelli formava part d'aquest segon grup de el que jo anomeno pilots amb tendencies suicides...
Em sap molt greu quan companys moteros que saben el que es juguem tots cada vegada que sortim a la carretera, defensen els "Simoncelli's" que ens trovem per la carretera...son fruit de fer herois els "macarres" del circuits i aquestes actituds deprès es reflexen a la carretera.
Senyors, el motociclisme que jo conec i m'apassiona No és un esport de contacte, és molt perillòs, SÍ , però no és boxa. Estem parlant de Motociclisme ???...O potser estem parlant de un altra cosa.
Aques post de tota manera va de Marc Marquez, que en pricipi, sí te TOTES les connotacions per ser un dels més grans, i a més està potser al millor equip avui per avui,
Crec sincerament que molta gent confon l'esprit guanyador i una certa agresivitat sana que comporta la major part de les competicions esportives... i la competitivitat violenta, portada al limit, sense importarte ni els rivals ni la teva vida, en Simoncelli formava part d'aquest segon grup de el que jo anomeno pilots amb tendencies suicides...
Em sap molt greu quan companys moteros que saben el que es juguem tots cada vegada que sortim a la carretera, defensen els "Simoncelli's" que ens trovem per la carretera...son fruit de fer herois els "macarres" del circuits i aquestes actituds deprès es reflexen a la carretera.
Senyors, el motociclisme que jo conec i m'apassiona No és un esport de contacte, és molt perillòs, SÍ , però no és boxa. Estem parlant de Motociclisme ???...O potser estem parlant de un altra cosa.
Aques post de tota manera va de Marc Marquez, que en pricipi, sí te TOTES les connotacions per ser un dels més grans, i a més està potser al millor equip avui per avui,
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
sense comentaris :jajacat :jajacat :jajacat

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
per un Pedrosista convençut com jo,nomes demanar que aquest noi,que en el fons...i no tan fons..... en una categria d'igual a igual com Moto 2 a la que anava a la lluita amb unas armas un xic diferents,potser m'equivoco pero ho dubto,desitjo que li vagi molt be a LES CURSES DEL CAMPIONAT D'ESPANYA DE MOTO GGPP i doni l'espectacle que ens ha de donar,es un noi simpatic i amb carisma,cosa que no li treuran aquests estirats de Moto GGPP (Dorna-Ezpeleta) ,espero que amb en Rossi a pista amb una moto ''normal''es vegi espectacle.
p.d. no compareu aquest noi amb en SIC,que Deu el tingui a la Gloria,que es de molt mal gust !!!!!
p.d. no compareu aquest noi amb en SIC,que Deu el tingui a la Gloria,que es de molt mal gust !!!!!
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 13, 2012 1:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Veig que he errat al treure el tema del Simincelli. No ho tenia que haver fet. Us demano disculpes, no en parlem més doncs.
Fem cas a en Joavel:
[quote user="Joavel" post="218834"]
Aques post de tota manera va de Marc Marquez, que en pricipi, sí te TOTES les connotacions per ser un dels més grans, i a més està potser al millor equip avui per avui,[/quote]
Recordem que portar una Moto2 no és portar una MotoGP. Igual que per nosaltres no és el mateix portar una CBR 600 que portar una K 1300R.
S'adaptarà en Marc? O sortirà 'per les orelles' més d'una vegada i ja li agafarà respecte? :cat_vergonya
Fem cas a en Joavel:
[quote user="Joavel" post="218834"]
Aques post de tota manera va de Marc Marquez, que en pricipi, sí te TOTES les connotacions per ser un dels més grans, i a més està potser al millor equip avui per avui,[/quote]
Recordem que portar una Moto2 no és portar una MotoGP. Igual que per nosaltres no és el mateix portar una CBR 600 que portar una K 1300R.
S'adaptarà en Marc? O sortirà 'per les orelles' més d'una vegada i ja li agafarà respecte? :cat_vergonya

- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
[quote user="Kpeps" post="218850"]......... amb unas armas un xic diferents,potser m'equivoco pero ho dubto,..............[/quote]
tens raó, les seves armes son el talent, treball i d’humilitat, cosa que els tres components junts, manca a molts pilots
si et refereixes a una avantatja mecànica, t'equivoques, es molt fàcil pensar-hi, ho reconec, però tot es tècnica de pilotatge
inclús des de ca'n Aspar (també duen Suter) ho van reconèixer i està publicat
comparant les telemetries del Marc amb les d'en Terol i en Jordi Torres, el Marc frena un xic més d'hora per deixar anar i fer córrer més la moto dins de la corba, d'aquesta manera, hi guanya quan "obre l'aixeta" assolint més acceleració
aquestes son coses que no tots els pilots son capaços d'arribar a fer, com diu la cèlebre frase: molts els cridats, però pocs els escollits
:holacat
tens raó, les seves armes son el talent, treball i d’humilitat, cosa que els tres components junts, manca a molts pilots
si et refereixes a una avantatja mecànica, t'equivoques, es molt fàcil pensar-hi, ho reconec, però tot es tècnica de pilotatge
inclús des de ca'n Aspar (també duen Suter) ho van reconèixer i està publicat
comparant les telemetries del Marc amb les d'en Terol i en Jordi Torres, el Marc frena un xic més d'hora per deixar anar i fer córrer més la moto dins de la corba, d'aquesta manera, hi guanya quan "obre l'aixeta" assolint més acceleració
aquestes son coses que no tots els pilots son capaços d'arribar a fer, com diu la cèlebre frase: molts els cridats, però pocs els escollits
:holacat
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="218852"]
S'adaptarà en Marc? O sortirà 'per les orelles' més d'una vegada i ja li agafarà respecte? :cat_vergonya[/quote]
es el que he dit jo abans..
[quote user="Steelman" post="218805"]Jo crec que tots esperem molt d´en Marc el pròxim any.
Campió de 125
NO veieu trajectories molt similars?[/quote]
S'adaptarà en Marc? O sortirà 'per les orelles' més d'una vegada i ja li agafarà respecte? :cat_vergonya[/quote]
es el que he dit jo abans..
[quote user="Steelman" post="218805"]Jo crec que tots esperem molt d´en Marc el pròxim any.
Campió de 125
NO veieu trajectories molt similars?[/quote]
Ex ...moltes coses