Bones,
Aquest estiu me'n vaig a fer una volteta per les europes (be, nomes una i encara). La meva idea és arribar fins a Normandia sense tocar ni un sol quilòmetre d'autopista, així que el viatge d'anada i tornada el faré en dues etapes.
Es tracta de sortir el divendres 17 d'agost, fer nit a Bordeaux i estar per Normandia del 18 al 20. El 21 fer nit a Clermont-Ferrand i cap a caseta a descansar.
Si algú s'hi vol apuntar, benvingut serà. I si algú ja ha estat per les zones citades i coneix paratges de bellesa incomparable, o carreteres amb encant, que m'ho digui, que sabría greu passar-hi pel costat sense veure-ho. I si algú em pot dir, ja que estic per la zona, quin tram del circuit de Le Mans està obert a la circulació...
Salut a tots
Vacances a NORMANDIA
Moderador: Airald
- in1til
- Presentats
- Entrades: 209
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
- Ubicació: Manresa/Vic
- Rickyii
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dt. feb. 06, 2007 12:30 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Jo hi vaig estar aquesta passada setmana santa. Hi varem anar amb uns amics amb cotxe. La zona de Normandia (tota la costa) es espectacular de vistes i paratges. La carretera que va vorejant la costa es genial (si no tens pressa), passa per tots els poblets i te mil i una corbes (el ferm esta correcte).
Quan hi vaig estar de seguida em vaig adonar que volia repetir el viatge amb la moto i més dies. Es per estar-hi una setmana (si la tens...)
Apa, Salut i bon viatge !!
Quan hi vaig estar de seguida em vaig adonar que volia repetir el viatge amb la moto i més dies. Es per estar-hi una setmana (si la tens...)
Apa, Salut i bon viatge !!
Hola que tal? hola que tal...
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Caram, company, hauràs de pensar seriosament en ficar-te unes maletes al teu moto, que li estàs agafant gustet a això de fer rutes llargues, ¿eh?
En quant al Circuit de Le Mans de les 24 Hores, pensa que es fa en una carretera oberta al públic la resta de l'any, aqui tens el mapa:

Ullet amb els radars per aquella zona, ¿eh???
Bon viatge, i fes-nos cinc fotos. :D
En quant al Circuit de Le Mans de les 24 Hores, pensa que es fa en una carretera oberta al públic la resta de l'any, aqui tens el mapa:

Ullet amb els radars per aquella zona, ¿eh???
Bon viatge, i fes-nos cinc fotos. :D

- in1til
- Presentats
- Entrades: 209
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
- Ubicació: Manresa/Vic
- Rickyii
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dt. feb. 06, 2007 12:30 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta: