Com Cremar Una BMW

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Com Cremar Una BMW

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. nov. 14, 2012 9:46 am

El darrer 1 de Novembre un anglès de prop Norwich decideix sortir a voltar per el continent, després de creuar França, entra a Catalunya, veient Girona i Barcelona i segueix cap a la sur a voltar per Espanya.
Sembla que al voltant de Madrid , després de comentre un error en una carretera dona la volta per un poligon industrial per recuperar el camí correcte i de sobte, SORPRESA !!

Imatge

Reacciona rapidament i desmonta el sobrediposit i el interior de las maletas laterals però no pot evitar el resultat final.

Imatge

El més "comic" del cas es que al detectar l´incendi, truca rapidament al 112 però no es pot comunicar amb el seu interlocutor perquè no parla anglès :nonocat :nonocat

Resultat final , cremades lleugeres a les mans, i obviament moto nova.

Es pot veure tota la noticia al Foro Adventure Riders
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 14, 2012 9:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Com Cremar Una BMW

Entrada Autor: Fjodor » dc. nov. 14, 2012 9:53 am

:???:

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. nov. 14, 2012 10:04 am

vaja pu....per una fuga de benzina no pot ser,a la meva K es va fer malbe una junta de goma de la bomba i escupia benzina,no es va encendre pas,va estar aixi dies i dies fins que vaig deduir que pe molta calor que fes el diposit no podia despendre tan de vapor :cat_vergonya :cat_vergonya ,un problema electric segur,veus ja te excus per canviar a una mes moderna.
Imatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. nov. 14, 2012 10:12 am

[quote user="Kpeps" post="218961"]vaja pu....per una fuga de benzina no pot ser,a la meva K es va fer malbe una junta de goma de la bomba i escupia benzina,no es va encendre pas,va estar aixi dies i dies fins que vaig deduir que pe molta calor que fes el diposit no podia despendre tan de vapor :cat_vergonya :cat_vergonya ,un problema electric segur,veus ja te excus per canviar a una mes moderna.[/quote]

Doncs es llatima perquè jo la trobava molt maca. :cat_vergonya
ImatgeImatgeImatge

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dc. nov. 14, 2012 12:50 pm

Una putada grossa...el que no entenc, .es la facilitat que tenen alguns per fotografiar les "tragèdies" en el moment que estan passant :sonat :sonat :sonat

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. nov. 14, 2012 12:54 pm

[quote user="Joavel" post="218989"]Una putada grossa...el que no entenc, .es la facilitat que tenen alguns per fotografiar les "tragèdies" en el moment que estan passant :sonat :sonat :sonat[/quote]
Molts cops ho he pensat.
Veus gent en cròniques, que es foten una nata...i primer fan la foto de la moto, i despres ja l´aixequen.
Ex ...moltes coses

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dc. nov. 14, 2012 4:07 pm

Potser ja ho he explicat, però a mi un cop se'm va encendre la moto:

Anava cap a Sitges per la carretera de Canyelles a Sant Pere de Ribes, era fosc i em poso a avançar un parell de cotxes, quan la moto fa un pet pel filtre de l'aire i s'apaga, alhora que veig que apareixen uns llums que indiquen que un cotxe és a punt de sortir de la corba que tinc davant. Com puc, em fico a la dreta, creuant-me al primer dels cotxes adelantats i m'aturo del tot ja entrant a la corba i sense que hi hagi voral, mentre veig que surten unes flames de pam i mig del filtre de l'aire. Començo a fotre cops amb els guants, tractant d'apagar-ho i fins i tot em trec la braga polar que porto intentant ofegar el foc mentre penso que no és gaire cosa, però així comença a cremar-se una moto.

El cas és que no aconsegueixo apagar-ho, estic sense espai, amb cotxes circulant enganxats a mi i se m'acudeix obrir-me la bragueta i fent un esforç (no tenia pas ganes) pixar-me al filtre de l'aire. Semblava que no ho anava a aconseguir, però les últimes gotetes, que jo crec que van ser de saliba, llàgrima o sang del que vaig haver d'apretar, van fer que les flames acabessin convertint-se en fum. Llavors, vaig empènyer la moto fins l'entrada d'un restaurant, on vaig desmuntar el filtre i comprovar que ja no cremava res.
sergibuda

they called me an accident

Pedroguzzi
Presentats
Entrades: 416
Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » dc. nov. 14, 2012 4:15 pm

[quote user="Sergibuda" post="219003"]Potser ja ho he explicat, però a mi un cop se'm va encendre la moto:

Anava cap a Sitges per la carretera de Canyelles a Sant Pere de Ribes, era fosc i em poso a avançar un parell de cotxes, quan la moto fa un pet pel filtre de l'aire i s'apaga, alhora que veig que apareixen uns llums que indiquen que un cotxe és a punt de sortir de la corba que tinc davant. Com puc, em fico a la dreta, creuant-me al primer dels cotxes adelantats i m'aturo del tot ja entrant a la corba i sense que hi hagi voral, mentre veig que surten unes flames de pam i mig del filtre de l'aire. Començo a fotre cops amb els guants, tractant d'apagar-ho i fins i tot em trec la braga polar que porto intentant ofegar el foc mentre penso que no és gaire cosa, però així comença a cremar-se una moto.

El cas és que no aconsegueixo apagar-ho, estic sense espai, amb cotxes circulant enganxats a mi i se m'acudeix obrir-me la bragueta i fent un esforç (no tenia pas ganes) pixar-me al filtre de l'aire. Semblava que no ho anava a aconseguir, però les últimes gotetes, que jo crec que van ser de saliba, llàgrima o sang del que vaig haver d'apretar, van fer que les flames acabessin convertint-se en fum. Llavors, vaig empènyer la moto fins l'entrada d'un restaurant, on vaig desmuntar el filtre i comprovar que ja no cremava res.[/quote]

Ostras !!! quina aventura per contar el dia de dema
En dues o tres rodes , a la fi del mon
Imatge

Pedroguzzi
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » dc. nov. 14, 2012 4:16 pm

[quote user="Joavel" post="218989"]Una putada grossa...el que no entenc, .es la facilitat que tenen alguns per fotografiar les "tragèdies" en el moment que estan passant :sonat :sonat :sonat[/quote]
Pot ser que ho facin pel tema del seguro , per demostrar d'on va sortir l'incendi o que se jo
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. nov. 14, 2012 4:34 pm

[quote user="Sergibuda" post="219003"]Potser ja ho he explicat, però a mi un cop se'm va encendre la moto:

El cas és que no aconsegueixo apagar-ho, estic sense espai, amb cotxes circulant enganxats a mi i se m'acudeix obrir-me la bragueta i fent un esforç (no tenia pas ganes) pixar-me al filtre de l'aire. Semblava que no ho anava a aconseguir, però les últimes gotetes, que jo crec que van ser de saliba, llàgrima o sang del que vaig haver d'apretar, van fer que les flames acabessin convertint-se en fum. Llavors, vaig empènyer la moto fins l'entrada d'un restaurant, on vaig desmuntar el filtre i comprovar que ja no cremava res.[/quote]

Apa que si t'arribes a cremar la punta de la cigala...... :cat_vergonya
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. nov. 14, 2012 5:27 pm

Aquest anglès ja explica que fa les fotos per el tema assegurança. Particularment el que em sembla més de Puerto Urraco es que al trucar al 112 no s´entenguin per no parlar anglès . Un tfno, d´emergencies :SOS :SOS :SOS
Caldria avisar als guiris que no tinguin cap ensurt a territori comanche que no s´ensurtiran :burrucat :burrucat
ImatgeImatgeImatge

Pedroguzzi
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Pedroguzzi » dc. nov. 14, 2012 5:30 pm

[quote user="STELVIO 00" post="219018"]Aquest anglès ja explica que fa les fotos per el tema assegurança. Particularment el que em sembla més de Puerto Urraco es que al trucar al 112 no s´entenguin per no parlar anglès . Un tfno, d´emergencies :SOS :SOS :SOS
Caldria avisar als guiris que no tinguin cap ensurt a territori comanche que no s´ensurtiran :burrucat :burrucat[/quote]

aixo si que es trist i de tercer mon :foracat
Imatge

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. nov. 14, 2012 7:03 pm

[quote user="Pedroguzzi" post="219022"][quote user="STELVIO 00" post="219018"]Aquest anglès ja explica que fa les fotos per el tema assegurança. Particularment el que em sembla més de Puerto Urraco es que al trucar al 112 no s´entenguin per no parlar anglès . Un tfno, d´emergencies :SOS :SOS :SOS
Caldria avisar als guiris que no tinguin cap ensurt a territori comanche que no s´ensurtiran :burrucat :burrucat[/quote]

aixo si que es trist i de tercer mon :foracat[/quote]

ESPAÑISTAN !!!!!!!! :trucant :Skull :Skull :out :out
ImatgeImatgeImatge

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dc. nov. 14, 2012 8:22 pm

[quote user="Pedroguzzi" post="219022"][quote user="STELVIO 00" post="219018"]Aquest anglès ja explica que fa les fotos per el tema assegurança. Particularment el que em sembla més de Puerto Urraco es que al trucar al 112 no s´entenguin per no parlar anglès . Un tfno, d´emergencies :SOS :SOS :SOS
aixo si que es trist i de tercer mon :foracat[/quote]
Em sembla que no. Al tercer mon, tots els serveis d'emergències tenen gent que parla anglès. Si t'hi fixes, fins i tot als països mes radicals, molts rètols porten traducció a l'anglès.
La península es el quart o cinquè mon en moltes coses.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. nov. 15, 2012 12:02 am

[quote user="Sergibuda" post="219003"]
i se m'acudeix obrir-me la bragueta i fent un esforç (no tenia pas ganes) pixar-me al filtre de l'aire. .[/quote]

Sergi,sort vas tenir que del filtre no sortis una flamarada,vaja pensada vas tenir :birracat :birracat
Imatge

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dj. nov. 15, 2012 1:54 pm

A mi això hem reflexionar, i no d'ara, que hauria de portar un mini-extintor a la moto i al cotxe també..... Fem una compra conjunta ?????????????

ErnesTDM
Presentats
Entrades: 1312
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Entrada Autor: ErnesTDM » dj. nov. 15, 2012 10:22 pm

Grossen Putaden (ho dic en alemany perque es una BMW).

Seria recomanable portar extintor als vehicles, es mes habitual del que ens pensem la "combustió espontània".

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dj. nov. 15, 2012 11:10 pm

[quote user="ErnesTDM" post="219267"]Grossen Putaden (ho dic en alemany perque es una BMW).

Seria recomanable portar extintor als vehicles, es mes habitual del que ens pensem la "combustió espontània".[/quote]

Estic d'acord, pero fa anys em va passar en un cotxe de lloguer i t'asseguro que el que vaig fer, va ser agafar les meves pertinences i posar metres de distància. No va ser molt greu, però de haver portar extintor...dubto molt haver-lo fet servir.

De tota manera, anys enrera (finals anys 70's, segur...) era obligatori dur extintor els cotxes, recordo control de la "benemerita" i era una de les coses que controlaven. No sé a partir de quand , ja no ho és...

Respon

Torna a “General”