Bravo ha escrit:Ostres...com m'agradaria fer aquesta ruta. El que passa és que generalment trieu rutes, segons la meva humil opinió i que no se m'enfadi ningú, molt lluny. Direu alguns: molt lluny respecte a qué. Doncs, molt lluny respecte a tot. Feu-vos part de la meva situació: conductor novell, encara el la fase d'aclimatació a la màquina, m'agrada molt rutejar, però no em veig amb cor de fer-ne tants kilómetres...
M'agradaría moltíssim fer aquesta ruta i conèixer-vos a tots d'una vegada, però ho sento: és massa lluny per mi. I no és perquè no m'atreveixi, que de fet m'atrevirïa. És que sòc pare de dues nenes petitones i estar-me tot el día sense veure-les s'em fa molt difícil (sòc un "padrazo", que n'he de fer).
Per demanar, no hi hauria algú que estiguès dispossat a fer una rutilla curteta, de mig dia (sé que és molt demanar per uns ruteros com vosaltres) i que sigui adient per principiants?
Una abraçada per tothom.
V'sssssssssssssss
Demana-li a en Miquel Pericas, el primer dia de venir amb nosaltres va fer 550 quilòmetres i va arribar fresc com una rosa a BCN i amb ganes de fer-ne més.
Si el motiu de no venir és realment aquest, no cola, cal un altra excusa
Ep !!!! de bon rollo eh !!! no pateixis que si vens aguantaràs bé i disfrutaràs molt.
Entenc lo de les nenes.... :D
Vsssssssss
007
P.S : Miquel, (burruktalà) demà posaré fil a l'agulla en el tema, a veure si en localitzo al millor preu i del model actual. Miraré si puc anar a treballar en moto per si calgués arribar-me a Can Fanga a fer gestions, ja que hi vaig més lleuger que amb el cotxe.
Ja t'aniré informant :)