Pantalla Per A La Bonnie
Moderador: Airald
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Pantalla Per A La Bonnie
Estic buscant (en bon estat) una pantalla que li vaigi bé a la Bonneville, en tenía una que s'ha escardat al montarla (ja tenía alguna batalla...jejeje) i no tinc ganes de gastarme molts euros en una de nova, darrerament no la utilitzo gaire i l'estiu no fa falta.
Si algú té pel garatge, plena de pols en algun racò, alguna que s'hi pogués acoplar... parlem:okcat
:birracat :birracat :birracat
Si algú té pel garatge, plena de pols en algun racò, alguna que s'hi pogués acoplar... parlem:okcat
:birracat :birracat :birracat
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Pantalla Per A La Bonnie
Bufa, em sembla que no corren gaires bonnies per el foro...
...amb lo maques que son!
Estarem al cas per si ens assabentem d'alguna cosa.
Estarem al cas per si ens assabentem d'alguna cosa.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Joavel
- Presentats
[quote user="GRUM" post="219060"]Bufa, em sembla que no corren gaires bonnies per el foro...
Estarem al cas per si ens assabentem d'alguna cosa.[/quote]
Merci Grum :okcat
No caldría que fos original (son dificils de trovar) només que s'hi pogues acoplar al manillar.
:birracat
Estarem al cas per si ens assabentem d'alguna cosa.[/quote]
Merci Grum :okcat
No caldría que fos original (son dificils de trovar) només que s'hi pogues acoplar al manillar.
:birracat
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Tinc un bon amic que té la Bonneville, però no crec que tingui pantalla, al contrari l'està transformant en CaféRacer....
- Joavel
- Presentats
[quote user="Ride" post="219191"]Tinc un bon amic que té la Bonneville, però no crec que tingui pantalla, al contrari l'està transformant en CaféRacer....[/quote]
És com a amí, més m'agrada esteticament parlant, però amb una caféracer (semi-manillars, estriberes reculades,seient mono amb colin...) es "un pel" incomode anar al Marroc, l'hivern amb la teva parella i amb equipatge... :nonocat :nonocat :nonocat
Per ensenyar-la als amics i "fardar" de moto, en sortidetes curtes... és segurament la transformaciò més adient, tenint en compte que la Bonnie ja és una de les motos més maques. :okcat
És com a amí, més m'agrada esteticament parlant, però amb una caféracer (semi-manillars, estriberes reculades,seient mono amb colin...) es "un pel" incomode anar al Marroc, l'hivern amb la teva parella i amb equipatge... :nonocat :nonocat :nonocat
Per ensenyar-la als amics i "fardar" de moto, en sortidetes curtes... és segurament la transformaciò més adient, tenint en compte que la Bonnie ja és una de les motos més maques. :okcat