Relays Motoristas
Moderador: Airald
- Bison
- Presentats
- Entrades: 68
- Membre des de: dl. oct. 29, 2012 5:46 pm
- Ubicació: Marche-lez-Ecaussinnes
Relays Motoristas
Hola,
¿Conoce unos relays o bars de motoristas en su área?
Si es así, ¿tiene una dirección, url de website, unos fotos?
Si puedo solicitar usted para mi donar el más información que podria ayudame.
Muchas gracias :holacat
¿Conoce unos relays o bars de motoristas en su área?
Si es así, ¿tiene una dirección, url de website, unos fotos?
Si puedo solicitar usted para mi donar el más información que podria ayudame.
Muchas gracias :holacat
Se necesita muy poco para provocar algún sonrisa ... pero se necesita soló algún sonrisa para qué todo se hace posible. :okcat
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Relays Motoristas
Hola Bison,
A Vallfogona està Mr. Bikers
A Mieres està Can Met
Hi ha una molt bona carretera per arribar-hi i es menja bé.
Salut !!! :holacat
A Vallfogona està Mr. Bikers
A Mieres està Can Met
Hi ha una molt bona carretera per arribar-hi i es menja bé.
Salut !!! :holacat
Gas a la burra!!!
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Antonio
- Presentats
- Entrades: 421
- Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
- Ubicació: Girona
Aquí tens una altra amb una bona carretera per anar en moto. Està a prop de Barcelona
Ca la iaia
Aquí tienes otra con una buena carretera para ir en moto. Está cerca de Barcelona
Ca la iaia
Aquí tienes otra con una buena carretera para ir en moto. Está cerca de Barcelona
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Yo mantinc un mapa de bars moteros, ja em diràs què et sembla.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Sergibuda" post="219281"]Yo mantinc un mapa de bars moteros, ja em diràs què et sembla.[/quote]
Això és una mina !!! :okcat
Això és una mina !!! :okcat
Gas a la burra!!!
- Bison
- Presentats
[quote user="Jesus GS" post="219284"]Això és una mina !!! :okcat[/quote]
Confirmo, gracias
Confirmo, gracias
Se necesita muy poco para provocar algún sonrisa ... pero se necesita soló algún sonrisa para qué todo se hace posible. :okcat
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Doncs a mi no m'agraden els bars de moterus, tipus Santa Fe dels Montseny o Pantà de Foix o Mr Bikers, doncs les carreteres de a prop acostumen a haver-hi bojos amb R's. I de Ca la Iaia no en parlem.
M'estimo més els bars de poble de tota la vida, on si sols sóc jo el motero, millor.
M'estimo més els bars de poble de tota la vida, on si sols sóc jo el motero, millor.

- Bison
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="219286"]Doncs a mi no m'agraden els bars de moterus, tipus Santa Fe dels Montseny o Pantà de Foix o Mr Bikers, doncs les carreteres de a prop acostumen a haver-hi bojos amb R's. I de Ca la Iaia no en parlem.
M'estimo més els bars de poble de tota la vida, on si sols sóc jo el motero, millor.[/quote]
Lo siento Randy, no tengo totalmente comprende. :cat_vergonya
M'estimo més els bars de poble de tota la vida, on si sols sóc jo el motero, millor.[/quote]
Lo siento Randy, no tengo totalmente comprende. :cat_vergonya
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Bison, je dis que à moi ne me plaisent les bars de motarss, type Santa Fe del Montseny ou Pantain de Foix ou Mr Bykers,, donc les routes d'auprès accoutument à y avoir beaucoup de R's. Et de Ca la Iaia n'en parlons.
M'aime plus les bars de village de toute la vie, où si seulement suis je le motard, mieux.
Pour traduire le catalan au français je te recommande le traducteur de Softcatalà.
Voilà: http://www.softcatala.org/m/traductor
M'aime plus les bars de village de toute la vie, où si seulement suis je le motard, mieux.
Pour traduire le catalan au français je te recommande le traducteur de Softcatalà.
Voilà: http://www.softcatala.org/m/traductor
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 16, 2012 12:06 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Armand
- Presentats
- Entrades: 76
- Membre des de: dc. oct. 10, 2012 12:01 pm
A Castelldefels: BARBA ROSA
A Blanes: CLASSIC 192
A Calafell: LA CANTERA BIKER BAR
A Calafell: LA CANTERA BIKER BAR
Armand l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 16, 2012 12:53 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Armand i Roser
Honda Goldwing GL 1800
Armand i Roser
Honda Goldwing GL 1800
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Armand" post="219296"]A Castelldefels: BARBA ROSA
A Calafell: LA CANTERA BIKER BAR[/quote]
Fora bó indicar la seva situació per si algú vol anar hi. :okcat
Fora bó indicar la seva situació per si algú vol anar hi. :okcat
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 16, 2012 9:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Bison
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="219291"]Bison, je dis que à moi ne me plaisent les bars de motarss, type Santa Fe del Montseny ou Pantain de Foix ou Mr Bykers,, donc les routes d'auprès accoutument à y avoir beaucoup de R's. Et de Ca la Iaia n'en parlons.
Voilà: http://www.softcatala.org/m/traductor[/quote]Ok, con dos traductores yo puedo comprender un poco mejor :cat_vergonya
Ok, avec deux traducteurs je peux comprendre un peu mieux
Por lo qué correctamente comprendo, Tu dices :
"No me gusta los bars de moteros como Santa Fe de Montseny o Panta de Foix o Mr Bikers, porque los rutas estan frecuentados por todos las locos con R's.
Y yo no siquiera hablar de "Ca la Laia" "
Tu prefiero los bars de motero tranquilo en pueblo donde sólo es usted un motero, como los otros...
D'après ce que je comprend bien, tu dis:
"Je n'aime pas les bars de motards comme Montseny Santa Fe de Panta ou de Foix ou Bikers M., parce que les routes sont fréquentés par tous les fous avec R.
Et je ne parle même pas de "Ca la Laia" "
Tu préfères les bars tranquilles dans les villages où on tu es juste un motard comme les autres...
Voilà: http://www.softcatala.org/m/traductor[/quote]Ok, con dos traductores yo puedo comprender un poco mejor :cat_vergonya
"No me gusta los bars de moteros como Santa Fe de Montseny o Panta de Foix o Mr Bikers, porque los rutas estan frecuentados por todos las locos con R's.
Tu prefiero los bars de motero tranquilo en pueblo donde sólo es usted un motero, como los otros...
"Je n'aime pas les bars de motards comme Montseny Santa Fe de Panta ou de Foix ou Bikers M., parce que les routes sont fréquentés par tous les fous avec R.
Tu préfères les bars tranquilles dans les villages où on tu es juste un motard comme les autres...
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
:okcat :okcat :okcat :okcat :okcat :okcat :okcat :okcat :okcat
:boig :boig :boig
:okcat :okcat :okcat :okcat :okcat :okcat :okcat :okcat :okcat
:boig :boig :boig
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Bison" post="219305"][quote user="Randy-650" post="219291"]Bison, je dis que à moi ne me plaisent les bars de motarss, type Santa Fe del Montseny ou Pantain de Foix ou Mr Bykers,, donc les routes d'auprès accoutument à y avoir beaucoup de R's. Et de Ca la Iaia n'en parlons.
[/quote]
Bison: Randy veut dire: Je préfère les bars tranquilles du village, où je suis l´unique motard , pas comme les autres..... :gathering
Ps.- Où est-ce-que tu est en ce moment, en Belgique ou Espagne - dissons Catalogne - ??? :okcat
[/quote]
Bison: Randy veut dire: Je préfère les bars tranquilles du village, où je suis l´unique motard , pas comme les autres..... :gathering
Ps.- Où est-ce-que tu est en ce moment, en Belgique ou Espagne - dissons Catalogne - ??? :okcat
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 16, 2012 9:30 am, en total s’ha editat 4 vegades.

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Sergibuda" post="219281"]Yo mantinc un mapa de bars moteros, ja em diràs què et sembla.[/quote]
Sergi, em sembla una molt bona idea el mapa de bars "motards". Podries obrir un fil i tothom anar-hi afegint informació o be consultar-ho. Potser és un tema per els administradors?
Sergi, em sembla una molt bona idea el mapa de bars "motards". Podries obrir un fil i tothom anar-hi afegint informació o be consultar-ho. Potser és un tema per els administradors?
- Bison
- Presentats
[quote user="Llagasta" post="219311"]Bison: Randy veut dire: Je préfère les bars tranquilles du village, où je suis l´unique motard , pas comme les autres..... :gathering
Ps.- Où est-ce-que tu est en ce moment, en Belgique ou Espagne - dissons Catalogne - ??? :okcat[/quote]
Soy en Belgica !
Mucho gracias por el traducción, yo no estaba muy lejos :martell
aprendo, aprendo, aprendo :boig :boig :boig
Ps.- Où est-ce-que tu est en ce moment, en Belgique ou Espagne - dissons Catalogne - ??? :okcat[/quote]
Soy en Belgica !
Mucho gracias por el traducción, yo no estaba muy lejos :martell
aprendo, aprendo, aprendo :boig :boig :boig
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
[quote user="STELVIO 00" post="219303"][quote user="Armand" post="219296"]A Castelldefels: BARBA ROSA
Fora bó indicar la seva situació per si algú vol anar hi. :okcat[/quote]
Tots tres els tens al mapa.
[quote user="Pasqual" post="219318"][quote user="Sergibuda" post="219281"]Jo mantinc un mapa de bars moteros, ja em diràs què et sembla.[/quote]
Sergi, em sembla una molt bona idea el mapa de bars "motards". Podries obrir un fil i tothom anar-hi afegint informació o be consultar-ho. Potser és un tema per els administradors?[/quote]
No tinc cap problema amb què els administradors l'aprofitin com ells creguin convenient i tota suggerència per afegir-ne algun la tindré en compte.
Per cert, els bars moteros de fora de l'estat espanyol que hi apareixen estan al mapa perquè els he visitat en moto. :burrucat :burrucat :burrucat
Fora bó indicar la seva situació per si algú vol anar hi. :okcat[/quote]
Tots tres els tens al mapa.
[quote user="Pasqual" post="219318"][quote user="Sergibuda" post="219281"]Jo mantinc un mapa de bars moteros, ja em diràs què et sembla.[/quote]
Sergi, em sembla una molt bona idea el mapa de bars "motards". Podries obrir un fil i tothom anar-hi afegint informació o be consultar-ho. Potser és un tema per els administradors?[/quote]
No tinc cap problema amb què els administradors l'aprofitin com ells creguin convenient i tota suggerència per afegir-ne algun la tindré en compte.
Per cert, els bars moteros de fora de l'estat espanyol que hi apareixen estan al mapa perquè els he visitat en moto. :burrucat :burrucat :burrucat
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Doncs ara he vist amb atenció el teu mapa de Bar´s motard i em sembla un recull interessant com per obrir un post o ficar ho a Biblioteca, a veure que diu "la patronal" :birracat :birracat
- Bison
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="219328"]Doncs ara he vist amb atenció el teu mapa de Bar´s motard i em sembla un recull interessant com per obrir un post o ficar ho a Biblioteca, a veure que diu "la patronal" :birracat :birracat[/quote]Sí, es una buena idea ! :okcat