Venc Jaqueta Rukka Armas? Retirada De La Venda.

Per vendre o comprar motos, accesoris, equipament, complements, etc.

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Venc Jaqueta Rukka Armas? Retirada De La Venda.

Entrada Autor: Eva » dc. nov. 14, 2012 7:07 pm

La vaig comprar fa 10 mesos i va de fàbula aguanta molt bé la fred i sobretot l´aigua.
La talla és la 52 , però avui he trobat unaltre model , de Rukka que m´agrada més.
La venc per 450 €, nova val uns 950.
Es una molt bona compra.
Deixo imatge i alguna de les seves caracteristiques :
Imatge

Nuevo modelo de la parestigiosa marca Rukka, que sustituye al modelo Armax.

Este modelo esta fabricada con un tejido Kevlar-poliamida(Armacor), con la más alta resistencia a la abrasión y el desgarro hasta la fecha en el motociclismo de ropa.

La parte exterior de la chaqueta se hace impermeable y muy transpirable gracias al Gore-Tex XCR de tres capas, pegado a la capa exterior de la chaqueta(Cordura 500D).

El forro térmico interior extraíble permite la adaptación a las diversas condiciones meteorológicas.

Dos ajustadores en la manga permiten ajustar el ancho de las mangas "de forma individual y garantizar un ajuste perfecto de los protectores.

El suave forro de neopreno proporciona al cuello un ajuste cómodo y ajustado en el cuello, lo que contribuye a la gran comodidad de llevar esta chaqueta.

Las bandas reflectantes en las mangas garantizar la eficacia óptima visibilidad en la oscuridad.

Rukka chaquetas y pantalones han demostrado ser especialmente popular entre los clientes masculinos y femeninos durante bastante tiempo, gracias a la calidad de sus productos, siempre pensando en el cliente que busca una chaqueta o pantalon de la maxima calidad, y que, en caso de caida, le protega contra el arrastre.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 08, 2013 2:13 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Venc Jaqueta Rukka Armas

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. nov. 14, 2012 7:57 pm

Amb lo "mona" que estaves amb tot el "carrito del helao" ja no et queda moto i ara tampoc jaqueta :jajacat :jajacat
ImatgeImatgeImatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. nov. 14, 2012 8:57 pm

És una GANGA
A mi no m´aniria bé, si no....

Be tampoc no tinc els 450€,
Espero que la venguis aviat... ja ens ensenyaras el nou model quin és
Que si es de RUKKA , segur que anirà bé!

V's
Ex ...moltes coses

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. nov. 14, 2012 9:46 pm

[quote user="STELVIO 00" post="219065"]Amb lo "mona" que estaves amb tot el "carrito del helao" ja no et queda moto i ara tampoc jaqueta :jajacat :jajacat[/quote]

Carinyo, la propera Jaqueta té topos.....i ja una persona m´ha dit que semblaré en Topogigo :b9 :b9 :b9
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 14, 2012 9:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. nov. 14, 2012 9:47 pm

[quote user="Steelman" post="219083"]És una GANGA
A mi no m´aniria bé, si no....

Be tampoc no tinc els 450€,
Espero que la venguis aviat... ja ens ensenyaras el nou model quin és
Que si es de RUKKA , segur que anirà bé!

V's[/quote]

Si , si ... és Rukka a topos.....i....no es pas precisament per anar al Rocio.....
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 14, 2012 9:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dj. nov. 15, 2012 12:39 am

Culleres, m'ho podies haver dit fa un mes ... que fem la mateixa talla !!! :callo
Gas a la burra!!!

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. nov. 15, 2012 6:35 am

[quote user="Jesus GS" post="219107"]Culleres, m'ho podies haver dit fa un mes ... que fem la mateixa talla !!! :callo[/quote]

Jesús, va esser ahir que volia mirar els nous guants Rukka de moto a Moto Sprint (AND) i sense voler vaig veure aquesta jaqueta, sense pensar-ho dues vegades me la vaig comprar.

No tinc cap dubte sobre la marca. Per a mi Rukka es fins i tot millor que la gama alta de jaquetes BMW, sobretot per qualitat i prestacions.
Al no tenir cap dubte sobre la marca i al veure que el model s´em posava millor , me la vaig quedar desseguida.

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dj. nov. 15, 2012 7:38 pm

[quote user="Eva" post="219109"][quote user="Jesus GS" post="219107"]Culleres, m'ho podies haver dit fa un mes ... que fem la mateixa talla !!! :callo[/quote]

Jesús, va esser ahir que volia mirar els nous guants Rukka de moto a Moto Sprint (AND) i sense voler vaig veure aquesta jaqueta, sense pensar-ho dues vegades me la vaig comprar.

No tinc cap dubte sobre la marca. Per a mi Rukka es fins i tot millor que la gama alta de jaquetes BMW, sobretot per qualitat i prestacions.
Al no tenir cap dubte sobre la marca i al veure que el model s´em posava millor , me la vaig quedar desseguida.[/quote]

Si no fos la fosforito, ja se la quedava un company meu ... de totes maneres amb aquest preu no crec que et duri gaire. :okcat

PD: ja tinc ganes de veure't amb la Rukka flamenca a topos !!! :dancer

Imatge
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 15, 2012 7:43 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Gas a la burra!!!

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. nov. 15, 2012 9:11 pm

[quote user="Jesus GS" post="219219"][quote user="Eva" post="219109"][quote user="Jesus GS" post="219107"]Culleres, m'ho podies haver dit fa un mes ... que fem la mateixa talla !!! :callo[/quote]

Al no tenir cap dubte sobre la marca i al veure que el model s´em posava millor , me la vaig quedar desseguida.[/quote]

Si no fos la fosforito, ja se la quedava un company meu ... de totes maneres amb aquest preu no crec que et duri gaire. :okcat

PD: ja tinc ganes de veure't amb la Rukka flamenca a topos !!! :dancer

Imatge[/quote]

Si, si ... és aquesta !!!!! :jajacat :jajacat

VMan
Presentats
Entrades: 850
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: VMan » dj. nov. 15, 2012 10:23 pm

Ostres Eva llàstima que ja tinc una RUKKA a casa, perquè aquesta és un caramel, a més aquesta és la full
:holacat :holacat

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dv. nov. 16, 2012 12:43 pm

Tinc aquesta, ja també. I va de fàbula.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. nov. 16, 2012 9:12 pm

Va m olt i molt bé.

Jo vaig tenir clar que la propera jaqueta seria Rukka quant a Sudamerica amb les plujes constants i diluvis ens teniem que parar a posar el xubasquero, menys un de nosaltres que anava amb Rukka.

Mai es va mullar .

Respon

Torna a “Mercat de la moto i equipament”