HA ACTUAT BÉ MAVERICK?
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: HA ACTUAT BÉ MAVERICK?
Noticia bomba!!!!
Maverick Viñales al fin ha desentrañado su futuro para 2013 después de un turbio final de temporada con la espantada de Malasia, la ruptura con su mánager, y su posterior regreso en Australia y la reconciliación. Mack correrá finalmente con el equipo KTM Laglisse del que es dueño Jaime Fernández Avilés.
Viñales dispondrá del mejor material posible en Moto3, al pilotar una KTM de fábrica con la que ya podrá rodar mañana en el circuito de Almería. Su compañera de escudería será la piloto del CEV Ana Carrasco, que seguirá los pasos de Elena Rosell, aunque, en su caso, en la categoría menor del Mundial.
FONT
pablo nieto @pablonieto22
Como ya sabéis estábamos negociando con @maverickmack25 para la temporada q viene! Y x fin os podemos confirmar q correrá con nosotros!!!
Gracias a todos x la espera pero se ha firmado hace unos minutos !!! ahora a luchar x el campeonato!!!
Jose G. Maroto @MOTOCI_Maroto
Confirmado vía @pablonieto22 Maverick Viñales con @Team_LaGlisse en 2013. Mañana se estrena en Almería con su KTM oficial.
Maverick Viñales al fin ha desentrañado su futuro para 2013 después de un turbio final de temporada con la espantada de Malasia, la ruptura con su mánager, y su posterior regreso en Australia y la reconciliación. Mack correrá finalmente con el equipo KTM Laglisse del que es dueño Jaime Fernández Avilés.
Viñales dispondrá del mejor material posible en Moto3, al pilotar una KTM de fábrica con la que ya podrá rodar mañana en el circuito de Almería. Su compañera de escudería será la piloto del CEV Ana Carrasco, que seguirá los pasos de Elena Rosell, aunque, en su caso, en la categoría menor del Mundial.
FONT
pablo nieto @pablonieto22
Como ya sabéis estábamos negociando con @maverickmack25 para la temporada q viene! Y x fin os podemos confirmar q correrá con nosotros!!!
Gracias a todos x la espera pero se ha firmado hace unos minutos !!! ahora a luchar x el campeonato!!!
Jose G. Maroto @MOTOCI_Maroto
Confirmado vía @pablonieto22 Maverick Viñales con @Team_LaGlisse en 2013. Mañana se estrena en Almería con su KTM oficial.

-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Ho he vist al matí. Ja pintava així...
Amb KTM... gas a fondo.... oi?
:boig
Amb KTM... gas a fondo.... oi?
:boig
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
la meva opinió
amb KTM, perfecte
amb el Pablo Nieto i el J.Fdez.Avilés, no aniria a prendre un cafè ni a la cantonada
el J.Fdez.Avilés: mafia pura, no sé do'n treurà els calers per pagar la clausula de rescissió al Raul Romero que es de mig mil.lió d'aurelios
val a dir que l'equip d'en Redding, el Marc VDS (un altre que no sé do'n treu els calers, va oferir al R.Romero 450.000 aurelios per la rescissió i l'oferta no va esser acceptada
per tant, aixó pot acabar com el rosari de l'aurora encara
i el P.Nieto, tot el que toca, ho trenca, i si no, mireu enrera a veure el que ha assolit com a empressari !!!!!!!
amb KTM, perfecte
amb el Pablo Nieto i el J.Fdez.Avilés, no aniria a prendre un cafè ni a la cantonada
el J.Fdez.Avilés: mafia pura, no sé do'n treurà els calers per pagar la clausula de rescissió al Raul Romero que es de mig mil.lió d'aurelios
val a dir que l'equip d'en Redding, el Marc VDS (un altre que no sé do'n treu els calers, va oferir al R.Romero 450.000 aurelios per la rescissió i l'oferta no va esser acceptada
per tant, aixó pot acabar com el rosari de l'aurora encara
i el P.Nieto, tot el que toca, ho trenca, i si no, mireu enrera a veure el que ha assolit com a empressari !!!!!!!
-
- Presentats
Si. La veritat és que Dorna ha conseguit recol.locar tots els personatges fent equips... tot ara és com una màfia.
Tot és un business gegant, que es menjarà ell mateix, més tard o més d'hora...
Sincerament, ho miro i ho segueixo perquè m'agraden les motos i la competició, però en essència és la seva antítesi.
I si un dia Honda els deixa plantats? ooooohh... mireu: només hi ha tres marques oficials al Mundial: Honda (qui mana), Yamaha i Ducati... aiaiai... un gegant amb peus de fang?
Jo recolzaria un campionat paral.lel amateur, competició pura.
...
Sincerament, ho miro i ho segueixo perquè m'agraden les motos i la competició, però en essència és la seva antítesi.
I si un dia Honda els deixa plantats? ooooohh... mireu: només hi ha tres marques oficials al Mundial: Honda (qui mana), Yamaha i Ducati... aiaiai... un gegant amb peus de fang?
...
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
[quote user="Fjodor" post="219758"]Si. La veritat és que Dorna ha conseguit recol.locar tots els personatges fent equips... tot ara és com una màfia.
...[/quote]
Jo també, però (i menys ara mateix...) no és viable economicament, tothom vol cobrar molts diners...
SBK's, auría de ser això que dius, però ja està tant profesionalitzat que acabarà amb els mateixos mals que MGP.
...[/quote]
Jo també, però (i menys ara mateix...) no és viable economicament, tothom vol cobrar molts diners...
SBK's, auría de ser això que dius, però ja està tant profesionalitzat que acabarà amb els mateixos mals que MGP.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
jo crec que ha deixat el millor equip en el que podia estar el Blusens Avintia de Moto3 perque li han venut fum i per quatre quartos i una moto que aquest any corria mes i que no vol dir que l'any vinent sigui igual,ha hipotecat el seu futur,de totes maneres no se d'on surten tants calers per anar pagan clausules de rescisio :sonat :sonat
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
[quote user="Kpeps" post="219762"]jo crec que ha deixat el millor equip en el que podia estar el Blusens Avintia de Moto3 perque li han venut fum i per quatre quartos i una moto que aquest any corria mes i que no vol dir que l'any vinent sigui igual,ha hipotecat el seu futur,de totes maneres no se d'on surten tants calers per anar pagan clausules de rescisio :sonat :sonat[/quote]
Kpeps, els diners és molt fàcil de saber de on venent, son diners negres de les máfias, de les de aquí i de les de fora. Som un País amb molt poc (per no dir gens...) control sobre les transaccions econòmiques.
Avui día, és molt més rentable (i més opac...) a l'hora de promocionar un article/marca, sponsoritzar qualsevol activitat que aparegui potentment als mitjans de comunicaciò, que fer publicitat directa.
Kpeps, els diners és molt fàcil de saber de on venent, son diners negres de les máfias, de les de aquí i de les de fora. Som un País amb molt poc (per no dir gens...) control sobre les transaccions econòmiques.
Avui día, és molt més rentable (i més opac...) a l'hora de promocionar un article/marca, sponsoritzar qualsevol activitat que aparegui potentment als mitjans de comunicaciò, que fer publicitat directa.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Joavel" post="219763"][quote user="Kpeps" post="219762"]jo crec que ha deixat el millor equip en el que podia estar el Blusens Avintia de Moto3 perque li han venut fum i per quatre quartos i una moto que aquest any corria mes i que no vol dir que l'any vinent sigui igual,ha hipotecat el seu futur,de totes maneres no se d'on surten tants calers per anar pagan clausules de rescisio :sonat :sonat[/quote]
Avui día, és molt més rentable (i més opac...) a l'hora de promocionar un article/marca, sponsoritzar qualsevol activitat que aparegui potentment als mitjans de comunicaciò, que fer publicitat directa.[/quote]
Tens tota la raó. Avui en dia, tots els esports en els quals hi ha una enorme inversió material que es impossible quantificar (Cada equip hi posa el valor que li convé a cada cargol i a cada peça de carboni) es converteixen en un cau ideal per posar-hi diner negre, "ve-tu-a-saber-d'on", per declarar pèrdues o guanys ficticis i blanquejar-los.
Per això hi ha tants patrocinadors "I-tu-que-hi-fots-en-aquest-mon" que hi posen la seva enganxina als carenats i carrosseries a preus irreals.
Ningú fiscalitza els comptes dels equips perquè, com he dit, cadascú li posa el preu que li convé a cada recanvi fabricat per ells mateixos en els quals, òbviament, no hi ha factura de compra.
Avui día, és molt més rentable (i més opac...) a l'hora de promocionar un article/marca, sponsoritzar qualsevol activitat que aparegui potentment als mitjans de comunicaciò, que fer publicitat directa.[/quote]
Tens tota la raó. Avui en dia, tots els esports en els quals hi ha una enorme inversió material que es impossible quantificar (Cada equip hi posa el valor que li convé a cada cargol i a cada peça de carboni) es converteixen en un cau ideal per posar-hi diner negre, "ve-tu-a-saber-d'on", per declarar pèrdues o guanys ficticis i blanquejar-los.
Per això hi ha tants patrocinadors "I-tu-que-hi-fots-en-aquest-mon" que hi posen la seva enganxina als carenats i carrosseries a preus irreals.
Ningú fiscalitza els comptes dels equips perquè, com he dit, cadascú li posa el preu que li convé a cada recanvi fabricat per ells mateixos en els quals, òbviament, no hi ha factura de compra.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 22, 2012 9:00 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
tot aixo jo no ho se,es molt fort aixo que dieu.......ells sabran,el que esta clar es que han comprat la gallina dels ous d'or....mentre la moto vagi be,es clar.
-
- Presentats