Em Re-presento?
Moderador: Airald
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Em Re-presento?
Hola a tot@s,
no sé si això va aqui, si estic errat que un admin ho mogui si us plau.
Vaig prometre fer un informe dels meus progressos en matèria de canvi de montura.
Després de vendre la GS gràcies a la Eva (gràcies de nou Eva!), vaig anar un dia a provar el nou scooter de BMW. El mateix dia vaig provar la versió GT i després la Sport.
Primera impressió molt dolenta, el soroll (que no so) del motor es de tractor vell. L'scooter no tira de bones a primeres i enganxa molt lentament, després corre molt. Això ja ho havia llegit i ho vaig constatar de primera mà. El pitjor es el problema es que vaig fer la prova a duo i la suspensió al darrera es molt dura, com si no en portés. Qualsevol petit ressalt del asfalt de la "malmantignuda" ciutat de Barcelona que vaig trobar va ser un suplici per la meva dona i fins i tot jo ho vaig notar molt. Curiosament, va ser pitjor la GT que la Sport, que teòricament es mes ferma de tarat.
Ho sé, amb el temps possiblement la suspensió de la BMW s'afluixi, però si de nou en nou ja no es confortable, tinc por que quan s'afluixi encara sigui pitjor. Ho lamento, però la BMW descartada.
Després vaig fer una mini prova de la Honda Integra. De entrada el problema de suspensió ja no es el mateix. No es una meravella, però es millor que la BMW. No em vaig decidir per aquesta moto per la seva reduïda mida. El copilot disposa de molt poc espai i el seient es la mínima expressió. També la vaig trobar petita per a mi, que son de una ramaderia de besties grosses. Haig de dir que el canvi automàtic es una mica brusc i has d'aprendre a modular el gas. Sembla que a la llarga es el propi canvi el que aprèn com condueix cadascú, però no el vaig sentir molt còmode per anar per ciutat el 90% del meu temps motorista. La deixarem per una propera evolució.
Després vaig a anar a un concessionari de Yamaha, on em varen tractar molt fredament. "Motos de proba? (cara de perdona vides) no en tenim ni una, ho venem tot". Si vols una 2012 amb ABS queda una negra però decideix-te ràpid.
I companys, jo que no compro mai res que abans no provi (motos i cotxes) vaig trucar a un paio que es venia una TMax del 2010 i va resultar el propietari d'un servei oficial que està "obligat" a comprar una de les noves 530, encara que no la necessiti i es venia la seva en molt bones condicions.
La prova no va poder ser mes satisfactòria, tret del tub JCosta que et deixa un fort brunzit al cap. la moto tira como una boja, la suspensió es molt millor que les altres motos esmentades. mai serà com la de la GS, però es raonablement confortable.
Per tant, i a la vista de que la moto te tot just dos anys i una mica mes de 6.000 km, li vaig fer treure el tub, els retrovisors estranys i el porta-matricules/pas de roda caríssim, però que no m'agradava gens i amb la venda de tot això podré pagar 2 anys de garantia oficial addicionals, una maleta original preciosa de 50l. recent sortida i del mateix color que la moto, una alarma amb localitzador i uns punys calefactables, amb el tracte de fer la revisió dels 10.000 km gratuïtament i gaudir d'uns pres molt especials d'ara endavant.
O sigui, que ja tinc moto, una bonica i divertida T-Max del 2010 color Stealth Metal amb el seu tub original estrenat per a mi, llum de xènon, filtre K&N i no se quantes cosetes mes. Ara em queda recuperar les sensacions de conduir una moto sense telelever després de 2 BMW, que noto el tren davanter estrany de veritat ;-)
I això es tot companys.
Gràcies de nou a tots els que s'han interessat per ajudar amb la venta de la GS i seguiré visitant el fòrum assíduament, encara que ara sigui un motorista light.
no sé si això va aqui, si estic errat que un admin ho mogui si us plau.
Vaig prometre fer un informe dels meus progressos en matèria de canvi de montura.
Després de vendre la GS gràcies a la Eva (gràcies de nou Eva!), vaig anar un dia a provar el nou scooter de BMW. El mateix dia vaig provar la versió GT i després la Sport.
Primera impressió molt dolenta, el soroll (que no so) del motor es de tractor vell. L'scooter no tira de bones a primeres i enganxa molt lentament, després corre molt. Això ja ho havia llegit i ho vaig constatar de primera mà. El pitjor es el problema es que vaig fer la prova a duo i la suspensió al darrera es molt dura, com si no en portés. Qualsevol petit ressalt del asfalt de la "malmantignuda" ciutat de Barcelona que vaig trobar va ser un suplici per la meva dona i fins i tot jo ho vaig notar molt. Curiosament, va ser pitjor la GT que la Sport, que teòricament es mes ferma de tarat.
Ho sé, amb el temps possiblement la suspensió de la BMW s'afluixi, però si de nou en nou ja no es confortable, tinc por que quan s'afluixi encara sigui pitjor. Ho lamento, però la BMW descartada.
Després vaig fer una mini prova de la Honda Integra. De entrada el problema de suspensió ja no es el mateix. No es una meravella, però es millor que la BMW. No em vaig decidir per aquesta moto per la seva reduïda mida. El copilot disposa de molt poc espai i el seient es la mínima expressió. També la vaig trobar petita per a mi, que son de una ramaderia de besties grosses. Haig de dir que el canvi automàtic es una mica brusc i has d'aprendre a modular el gas. Sembla que a la llarga es el propi canvi el que aprèn com condueix cadascú, però no el vaig sentir molt còmode per anar per ciutat el 90% del meu temps motorista. La deixarem per una propera evolució.
Després vaig a anar a un concessionari de Yamaha, on em varen tractar molt fredament. "Motos de proba? (cara de perdona vides) no en tenim ni una, ho venem tot". Si vols una 2012 amb ABS queda una negra però decideix-te ràpid.
I companys, jo que no compro mai res que abans no provi (motos i cotxes) vaig trucar a un paio que es venia una TMax del 2010 i va resultar el propietari d'un servei oficial que està "obligat" a comprar una de les noves 530, encara que no la necessiti i es venia la seva en molt bones condicions.
La prova no va poder ser mes satisfactòria, tret del tub JCosta que et deixa un fort brunzit al cap. la moto tira como una boja, la suspensió es molt millor que les altres motos esmentades. mai serà com la de la GS, però es raonablement confortable.
Per tant, i a la vista de que la moto te tot just dos anys i una mica mes de 6.000 km, li vaig fer treure el tub, els retrovisors estranys i el porta-matricules/pas de roda caríssim, però que no m'agradava gens i amb la venda de tot això podré pagar 2 anys de garantia oficial addicionals, una maleta original preciosa de 50l. recent sortida i del mateix color que la moto, una alarma amb localitzador i uns punys calefactables, amb el tracte de fer la revisió dels 10.000 km gratuïtament i gaudir d'uns pres molt especials d'ara endavant.
O sigui, que ja tinc moto, una bonica i divertida T-Max del 2010 color Stealth Metal amb el seu tub original estrenat per a mi, llum de xènon, filtre K&N i no se quantes cosetes mes. Ara em queda recuperar les sensacions de conduir una moto sense telelever després de 2 BMW, que noto el tren davanter estrany de veritat ;-)
I això es tot companys.
Gràcies de nou a tots els que s'han interessat per ajudar amb la venta de la GS i seguiré visitant el fòrum assíduament, encara que ara sigui un motorista light.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Em Re-presento?
Amb una Tmax pots venir perfectament a les sortides eh si vols ;)
Bona explicació, bona compra i gracies per fer-nos cinc cèntims
V's
Bona explicació, bona compra i gracies per fer-nos cinc cèntims
V's
Ex ...moltes coses
- Perebi
- Presentats
Estaria bo que ara fes mes kilómetres amb aquesta que amb cap de les dues BMW ;-
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Carai, al final ha estat una T-Max!! Això és un tiro, eh???
I dius que porta xenón? D'origen???? :nonocat
Posa alguna foto quan puguis. I sobretot, gaudeix-la amb molta prudència, que accelera de 0-100 igual que un Ferrari. :okcat
Posa alguna foto quan puguis. I sobretot, gaudeix-la amb molta prudència, que accelera de 0-100 igual que un Ferrari. :okcat

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Perebi" post="219965"]Estaria bo que ara fes mes kilómetres amb aquesta que amb cap de les dues BMW ;-[/quote]
Doncs a mi no em sorprendria :okcat
Penja la foto i fes canvi dels pneumatics tan aviat com puguis. :birracat
Penja la foto i fes canvi dels pneumatics tan aviat com puguis. :birracat
- Llebra
- Presentats
- Entrades: 167
- Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
- Ubicació: Maresme nord / Pere
Doncs jo que sempre dic que la carretera no m'agrada, que sóc més de muntanya, amb la Silver Wing porto més kms. que amb cap de les anteriors. Faci fred o plogui, sigui per baixar al poble, per anar a BCN, o per anar a fer una volta a Tossa, no baixo de l'escuter... No té totes les sensacions d'una "moto" (acceleració, visibilitat...), però és MOLT pràctica i còmoda, al menys la meva, que porta dos sofàs :lol: !! Mai em fa mandra agafar-la.
Però quan vull anar en "moto", agafo la Xt i cap al Montnegre, això sí que no té remei.
I sempre acabo somniant que quan tingui calés, em compraré ...una GS !! :mrgreen: :mrgreen:
A veure si algun dia faig el camí invers al teu...
Però quan vull anar en "moto", agafo la Xt i cap al Montnegre, això sí que no té remei.
I sempre acabo somniant que quan tingui calés, em compraré ...una GS !! :mrgreen: :mrgreen:
A veure si algun dia faig el camí invers al teu...
Derbi Variant, Rieju Marathon 50, Montesa enduro L, Yamaha XT 600 K,
Yamaha XJ 600 (la vella), Honda Transalp 600, i ara mateix, Yamaha XT 350, Honda Silverwing 600 i Yamaha XT 600 E.
Yamaha XJ 600 (la vella), Honda Transalp 600, i ara mateix, Yamaha XT 350, Honda Silverwing 600 i Yamaha XT 600 E.
- Perebi
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="219972"]Carai, al final ha estat una T-Max!! Això és un tiro, eh???
Posa alguna foto quan puguis. I sobretot, gaudeix-la amb molta prudència, que accelera de 0-100 igual que un Ferrari. :okcat[/quote]
Es una passada de maquina, no em pensava que fos tant divertida, jo que la veia "killa" per la quantitat de tunejadors que hi han pel mon i ara estic mes que content amb ella. De sèrie serà un tiro, però amb el JCosta es una exageració.
El xenon crec que no el porten d'origen, li va posar l'anterior propietari i no mes a les curtes, es increïble el que enllumena, ho recomano encara que no sigui legal.
Posa alguna foto quan puguis. I sobretot, gaudeix-la amb molta prudència, que accelera de 0-100 igual que un Ferrari. :okcat[/quote]
Es una passada de maquina, no em pensava que fos tant divertida, jo que la veia "killa" per la quantitat de tunejadors que hi han pel mon i ara estic mes que content amb ella. De sèrie serà un tiro, però amb el JCosta es una exageració.
El xenon crec que no el porten d'origen, li va posar l'anterior propietari i no mes a les curtes, es increïble el que enllumena, ho recomano encara que no sigui legal.
- Perebi
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="219979"][quote user="Perebi" post="219965"]Estaria bo que ara fes mes kilómetres amb aquesta que amb cap de les dues BMW ;-[/quote]
Penja la foto i fes canvi dels pneumatics tan aviat com puguis. :birracat[/quote]
I tu per que nassos vols una foto, si ja la has vist avui la meva burra? :burrucat
Penja la foto i fes canvi dels pneumatics tan aviat com puguis. :birracat[/quote]
I tu per que nassos vols una foto, si ja la has vist avui la meva burra? :burrucat
- Perebi
- Presentats
[quote user="Llebra" post="219988"]Doncs jo que sempre dic que la carretera no m'agrada, que sóc més de muntanya, amb la Silver Wing porto més kms. que amb cap de les anteriors. Faci fred o plogui, sigui per baixar al poble, per anar a BCN, o per anar a fer una volta a Tossa, no baixo de l'escuter... No té totes les sensacions d'una "moto" (acceleració, visibilitat...), però és MOLT pràctica i còmoda, al menys la meva, que porta dos sofàs :lol: !! Mai em fa mandra agafar-la.
A veure si algun dia faig el camí invers al teu...[/quote]
Jo guardo un gran record de la meva Silver, que no frenava, no tenia suspensió (i això que em vaig gastar 800 euros en amortidors nous) però tenia un motor meravellós.
A veure si algun dia faig el camí invers al teu...[/quote]
Jo guardo un gran record de la meva Silver, que no frenava, no tenia suspensió (i això que em vaig gastar 800 euros en amortidors nous) però tenia un motor meravellós.
- Llebra
- Presentats
- Entrades: 167
- Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
- Ubicació: Maresme nord / Pere
[quote user="Perebi" post="220003"]
Jo guardo un gran record de la meva Silver, que no frenava, no tenia suspensió (i això que em vaig gastar 800 euros en amortidors nous) però tenia un motor meravellós.[/quote]
Doncs sí, frena correctament, tomba correctament (tinc entés que les primeres eren més tovetes i flanejaven als revolts), i ho fa tot bé com a bona Honda que és, però m'ha reafirmat en la meva sensació, després d'una Transalp i una efímera Foresight: Que les Yamaha són més divertides :burrucat !!
Jo guardo un gran record de la meva Silver, que no frenava, no tenia suspensió (i això que em vaig gastar 800 euros en amortidors nous) però tenia un motor meravellós.[/quote]
Doncs sí, frena correctament, tomba correctament (tinc entés que les primeres eren més tovetes i flanejaven als revolts), i ho fa tot bé com a bona Honda que és, però m'ha reafirmat en la meva sensació, després d'una Transalp i una efímera Foresight: Que les Yamaha són més divertides :burrucat !!
Derbi Variant, Rieju Marathon 50, Montesa enduro L, Yamaha XT 600 K,
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Enhorabona per la compra, Pere. :birracat :birracat
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
No foto=no tmax.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
ara queda gaudir-la,a mi aquests tipus de scooter's per la seva posicio de conduccio em van malament,pero si que son practics,es important provar ja que costen quartos i val la pena no equivocar-se,he dit sempre que la primera impressio es la que val,allo de:ja m'acostumare,no ho he trobat mai gaire logic :birracat
- Perebi
- Presentats
[quote user="Eva" post="220105"]Enhorabona per la compra, Pere. :birracat :birracat[/quote]
Gràcies Eva, tu tens la culpa
Gràcies Eva, tu tens la culpa
- Perebi
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="220126"]No foto=no tmax.[/quote]
Tu ves amb compte quan t'adelanti per la Meridiana :holacat
Tu ves amb compte quan t'adelanti per la Meridiana :holacat
- Perebi
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="220174"]allo de:ja m'acostumare,no ho he trobat mai gaire logic :birracat[/quote]
Es una de les meves frases favorites :okcat
Espero que un parell d'anys els de BMW afinin molt el seu C i re-provarem.
Es una de les meves frases favorites :okcat
Espero que un parell d'anys els de BMW afinin molt el seu C i re-provarem.
- Perebi
- Presentats
Les quatre primeres es "abans" i la resta es "ara"
[img align=left]http://imageshack.us/a/img402/4423/abans.jpg[/img]
[img align=left]http://imageshack.us/a/img29/8472/img0380bc.jpg[/img]
[img align=left]http://imageshack.us/a/img43/6789/elsoroll.jpg[/img]
[img align=left]http://imageshack.us/a/img38/4093/lleig.jpg[/img]
[img align=left]http://imageshack.us/a/img818/8962/2012 ... 9large.jpg[/img]