Parlem D´assegurances De Moto ???

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Parlem D´assegurances De Moto ???

Entrada Autor: Eva » ds. nov. 24, 2012 3:19 pm

Jo no sé res del món de les assegurances, però de ben segur que dins Mototurisme hi haurà qui podrà parlar en propietat d´aquest tema.

1.-M´interessaria saber que cobreix exactament les assegurançes a tercers i preus orientatius per un tipus gs 1200, per exemple.
2.-A tercers inclou robatori de la moto ???
3.- Hi ha alguna companyia que ens aseguri com a conductors i cubreixi cualsevol vehicle que portem... es obvi que si vas en moto al mateix moment no portaràs el cotxe....
4.- Hi ha alguna companyia que si fas un tot risc no et costi un "ull de la cara" ????

Tot aixó ve a rel de una conversa mantinguda amb en Cabirol.

No hi hauria alguna companyia que en fes un descompte per ésser de Mototurisme ??? :okcat

Potser si parlessim amb una bona companyia , ens podrien oferir bons preus per assegurances . A ells els interessaria i a nosaltres també...
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 24, 2012 3:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: Parlem D´assegurances De Moto ???

Entrada Autor: Cabirol » ds. nov. 24, 2012 4:10 pm

Be,, jo tinc la moto asegurada amb la companyia : eurolloyd, a tot risc, cuan vaig asegurar la moto per primer cop amb aquesta gent, amb va costar : 420 eurus, ( la moto) amb franquicia de 601 eurus, amb el accident que vaig tenir( sinestre total) no vaig tenir cap problema per el cap de dos mesus cobrar la totalitat de la factura de la moto menys la franquicia, , referent el que , per nosaltres estar asegurats, tinc la companyia : kmcero, que per 52 eurus , estic cobert cuan condueixo una moto , ancara que no sigui meva, os deixere el enllaç de aquesta gent, per si hi voleu donar una ullada, jo estic super content amb aquesta gent ja que els vaig haber de manester, i no amb van fallar amb res ,

www.eurolloyd.es
dtorrecilla@eurolloyd.es Daniel torrecilla es també motero de madrid i molt amable,

tel: 911214400 fax: 911214417

http://www.kmcero.es/

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » ds. nov. 24, 2012 4:55 pm

Jo també la tinc a Eurolloyd, a tercers... una 990 em costa 200 eurus!
:okcat

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. nov. 24, 2012 6:45 pm

Moltes graceies per la informcio.

Aixo de km 0 no ho acabo d entendre.....

Vaig a calcular la asseguranca :okcat :okcat :okcat

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. nov. 24, 2012 6:52 pm

Eva , has mirat el Racc ???
ImatgeImatgeImatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. nov. 24, 2012 6:56 pm

[quote user="STELVIO 00" post="220065"]Eva , has mirat el Racc ???[/quote]

No..... I aixo que soc socia del RACC .....
Val la pena???

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. nov. 24, 2012 7:03 pm

[quote user="Eva" post="220066"][quote user="STELVIO 00" post="220065"]Eva , has mirat el Racc ???[/quote]

No..... I aixo que soc socia del RACC .....
Val la pena???[/quote]

Doncs estas asegurada amb qualsevol vehicle i també el que va amb tú encara que no sigui soci.
ImatgeImatgeImatge

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » ds. nov. 24, 2012 7:06 pm

Eva, en el foro de BMW (crec que també hi ets...) un dels foreros, és agent de AXA a Menorca i fa preu, per als foreros. Al portal de foro tens l'enllaç. Si no ho troves envia'm un privat y et pasaré el telèfon, a mí m'han tractat molt bé.

Pel que fa a preus, no és posible comparar, entre diferents persones, ja que cadascù de nosaltres tindria un preu diferent, en funciò de: Anys de carnet, lloc de residència, sexe (sí, sí les dones teniu més seny, sembla ser... i teniu millor preu en igualdat de condicions...), etc...etc...

Has de fer la roda, escalfar-te una mica el cap, i comparar entre companyíes.

:birracat

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » ds. nov. 24, 2012 7:57 pm

[quote user="Eva" post="220062"]Moltes graceies per la informcio.

Aixo de km 0 no ho acabo d entendre.....

Vaig a calcular la asseguranca :okcat :okcat :okcat[/quote]
Crec que vol dir que tens asistencia desde la mateixa sortida de casa,que no cal que aigis fet x km perque et vingui a buscar la grua.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dg. nov. 25, 2012 7:31 am

jo pago a tercers peladet per la Gs 1200 : 148 euros
Eva: Quilometre 0 , vol dir que tens assistència mecànica des de casa teva, per exemple, que no se t´engegi, però si ets del RACC, no val la pena
i t´ho pots estalviar.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 25, 2012 7:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Fazer i Nina » dg. nov. 25, 2012 9:28 am

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dg. nov. 25, 2012 11:49 am

[quote user="Fazer i Nina" post="220112"]Mira aqui http://www.segurtrail.com/tarifas.php[/quote]Nomes hi ha tres marques. :foracat
No et calcula ni un sol preu, tan sols es limita a dir "Contacte con un agente". :foracat
El contacte es un 902 de pagament. :foracat
A aquests no els dono ni un any de vida :nonocat

[quote user="Eva" post="220036"]...............1.-M´interessaria saber que cobreix exactament les assegurances a tercers i preus orientatius per un tipus GS 1200, per exemple............[/quote]Quan te la entreguen?

Personalment, i com vaig comentar al dinar, prefereixo tenir contractades les assegurances mitjançant una corredoria física, on pots anar i parlar-negociar-discutir-acordar personalment amb la persona que porta el teu cas. Per altra banda, quan aquesta corredoria et gestiona les altres assegurances (Cotxes, cases, empreses, família, etc...) acabes obtenint preus tan baixos com els corredors d'assegurances virtuals als que mai veuràs en persona. A mes, en cas de sinistre total (Déu no ho vulgui), sempre pots fer mes pressió per perdre-hi menys diners.

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Fazer i Nina » dg. nov. 25, 2012 6:46 pm

[quote user="Prony" post="220116"][quote user="Fazer i Nina" post="220112"]Mira aqui http://www.segurtrail.com/tarifas.php[/quote]Nomes hi ha tres marques. :foracat
No et calcula ni un sol preu, tan sols es limita a dir "Contacte con un agente". :foracat
El contacte es un 902 de pagament. :foracat
A aquests no els dono ni un any de vida :nonocat

:shock:

Hi ha una pestanya que es diu contacte http://www.segurtrail.com/contacto.php que és per preguntar ja que el que surt a la web és general .. després han de personalitzar cada assegurança .... no cal ser tan "dràstic" a la primera ... (tan me fa a mi ja que jo no tinc comissió ni treballo per a ells)
I si calcula preu aproximat, després com et dic personalizan la tarifa
Fazer i Nina l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 25, 2012 6:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. nov. 27, 2012 2:28 pm

Molt gracies per Tota la informacio que m heu facilitat.

Gracies a vosaltres tinc clar el que fare quant em toqui renovar. :okcat :okcat :okcat

Respon

Torna a “General”