M' Ajudeu A Taxar La Moto?
Moderador: Airald
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
M' Ajudeu A Taxar La Moto?
Tinc un pla :idea , com que això de les "grans rutes" amb moto crec que per a nosaltres ha "passat a la història" :holacat , he decidit posar a punt "La Venerable" :avicat (la R100RS) per passejades "asfàltiques" i deixar que "La Escocesa" (la R1200 GS Adv.) segueixi gaudint i faci gaudir a un altre o una altra :form . El pla també inclou que vingui a casa alguna màquina més lleugera, àgil, econòmica i ... més del "costat fosc" :burrucat per fer una mica "el cabra" :sonat per aquests camins polsosos ...
Això semble "el conte de la lletera" :sorry , millor anem al gra... com que no vull ni "fer negoci" ni fer "el primo" necessito que algú amb experiència m'orienti amb el preu que puc demanar per la GS Adv. :SOS .
Si algú s'ho pren seriosament l'hi prec que m'enviï un "MP" :pc
NOTA: Estic pensant en la Husqvarna TE630 o similar :okcat
Això semble "el conte de la lletera" :sorry , millor anem al gra... com que no vull ni "fer negoci" ni fer "el primo" necessito que algú amb experiència m'orienti amb el preu que puc demanar per la GS Adv. :SOS .
Si algú s'ho pren seriosament l'hi prec que m'enviï un "MP" :pc
NOTA: Estic pensant en la Husqvarna TE630 o similar :okcat
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 25, 2012 9:14 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Re: M' Ajudeu A Taxar La Moto?
Bufa, jo no et puc ajudar a taxar la moto, però si que et dono ànims en la decisió!
Jo també penso com tu, una vegada has pres la decisió de venda o canvi endavant! Cal trobar el preu just, ni massa alt, per no espantar a la gent, ni que et preguin el pel. Sort! El preu dependrà dels anys de la moto i km, no? Sempre cal quadrar el producte de segona mà, amb què algú busqui alguna cosa similar. Segur que n'hi ha!
Llavors, passar a una trail-enduro de veritat, molt bona decisió, també, què et diré jo! Estic molt content de tenir la Husqvarna TE 630. Considero que és una moto que per anar a fer camins, caminets, corriols, ... va de fàbula! Té el pes bastant contingut, potència de sobra, autonomia de més de 200km, unes bones suspensions. Si tens unes bones mans i es complica una mica la cosa, la moto aguantarà! Com a cosa no tant bona, el manillar està una mica baix, però amb unes alces es pot solucionar i el fré de darrera és una mica brusc. (Això ja no sé si es pot solucionar fàcilment!)
Hi ha l'alternativa de la KTM 690, hi ha la R i sense R. Actualment només fan la R. Gran moto també, és un xic més alta que la Husqvarna, té més potència i potser la versió R més aptituts d'enduro. L'Enric ja opinarà si ho creu oportú! ;-) Està encantant amb la moto!
Inclús pots suspesar la possibilitat de la BMW G650 Xallenge!
A motos.net n'hi ha algunes de 2a ma en venda de cada model.
Si vols veure la Hva i/o la Ktm 'on live', ja ens ho faràs saber, a disposar! :okcat
Salut i Sort
Jo també penso com tu, una vegada has pres la decisió de venda o canvi endavant! Cal trobar el preu just, ni massa alt, per no espantar a la gent, ni que et preguin el pel. Sort! El preu dependrà dels anys de la moto i km, no? Sempre cal quadrar el producte de segona mà, amb què algú busqui alguna cosa similar. Segur que n'hi ha!
Llavors, passar a una trail-enduro de veritat, molt bona decisió, també, què et diré jo! Estic molt content de tenir la Husqvarna TE 630. Considero que és una moto que per anar a fer camins, caminets, corriols, ... va de fàbula! Té el pes bastant contingut, potència de sobra, autonomia de més de 200km, unes bones suspensions. Si tens unes bones mans i es complica una mica la cosa, la moto aguantarà! Com a cosa no tant bona, el manillar està una mica baix, però amb unes alces es pot solucionar i el fré de darrera és una mica brusc. (Això ja no sé si es pot solucionar fàcilment!)
Hi ha l'alternativa de la KTM 690, hi ha la R i sense R. Actualment només fan la R. Gran moto també, és un xic més alta que la Husqvarna, té més potència i potser la versió R més aptituts d'enduro. L'Enric ja opinarà si ho creu oportú! ;-) Està encantant amb la moto!
Inclús pots suspesar la possibilitat de la BMW G650 Xallenge!
A motos.net n'hi ha algunes de 2a ma en venda de cada model.
Si vols veure la Hva i/o la Ktm 'on live', ja ens ho faràs saber, a disposar! :okcat
Salut i Sort
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 25, 2012 11:12 am, en total s’ha editat 3 vegades.
- Jsk
- Presentats
- Entrades: 683
- Membre des de: dl. ago. 29, 2011 8:03 pm
- Ubicació: Banyoles
Hola, crec que per taxar la teva moto lo més sencill es fer una ullada a motos .net i mirar el preu de les que hi ha, de similars característiques. Desprès ja es cosa teva ajustar el preu.
Sort en la venda. :okcat
Sort en la venda. :okcat
Jsk l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 25, 2012 11:09 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Les curves no son el cami més ràpid, però sí el més divertit
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
CMB: Gracies per l'info. prenc nota de l'oferta, de moment primer he posar preu a la GS i després, el més difícil, vendre-la.
Jsk: Gracies per el suggeriment, ho faré tot d'una.
:okcat
Jsk: Gracies per el suggeriment, ho faré tot d'una.
:okcat
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Toni,
Jo vaig possar el preu mes correcte que vaig pensar. I la veritat és que la vaig vendre desseguida ( gràcies a n´en Kpeps).
Però de la mateixa que vaig possar el preu més raonable, també tenia clar que no rebaixaria ni un Euro.
En Perebi va fer el mateix i crec que si tú creus amb el producte que vens i el preu és correcte, la vendras ràpidament.
Les gs tenen molta sortida... i la teva està molt bé.
Jo vaig possar el preu mes correcte que vaig pensar. I la veritat és que la vaig vendre desseguida ( gràcies a n´en Kpeps).
Però de la mateixa que vaig possar el preu més raonable, també tenia clar que no rebaixaria ni un Euro.
En Perebi va fer el mateix i crec que si tú creus amb el producte que vens i el preu és correcte, la vendras ràpidament.
Les gs tenen molta sortida... i la teva està molt bé.
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
Gracies Eva, ja he mirat a motos.net, seguint el consell de en Jsk i començo a fer-me una idea del preu. Amb una mica de sort en Kpeps llegirà aquest post i... qui sap? pot ser em donarà un cop de mà :viscat
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="220132"]Gracies Eva, ja he mirat a motos.net, seguint el consell de en Jsk i començo a fer-me una idea del preu. Amb una mica de sort en Kpeps llegirà aquest post i... qui sap? pot ser em donarà un cop de mà :viscat[/quote]
Anunciala tambe a Mototurisme.
Hi ha molta gent que ens mira o nosaltres mateixos podem recomanar la teva moto .... :okcat :okcat
Per cert.... a quin lloc del mon estas ????
Anunciala tambe a Mototurisme.
Hi ha molta gent que ens mira o nosaltres mateixos podem recomanar la teva moto .... :okcat :okcat
Per cert.... a quin lloc del mon estas ????
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Mira a motos.net ADV amb els mateixos anys i km's .
Si la vols vendre rapid... posa-la uns 500€ mes economica de la més economica i llestos ;
Si la vols vendre rapid... posa-la uns 500€ mes economica de la més economica i llestos ;
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
el principal es posar els extres que has posat i que donaras amb la moto i els opcionals de fabrica que porta,els km's que porta i l'any de matriculacio,es una moto que va molt buscada i d'ocasio macas no ni han gaires,pensa que a vegades si la moto que vols es nova,mirar a la casa et treu d'embolics pero lo primer es lo que et dic per posar preu. :birracat
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
He començat a fer la llista que diu en Kpeps i també se m'han començat a humitejar els ulls, això serà molt i molt difícil :crys però ho tinc que fer; vegem si demà estic en condicions de "penjar" el missatge de venda :pc
Kpeps, Steelman, gracies per els consell, Eva gracies per el consell i ara estic a casa (uff que bé :okcat )
Kpeps, Steelman, gracies per els consell, Eva gracies per el consell i ara estic a casa (uff que bé :okcat )
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Toni Wan Kenobi
- Presentats
Apa!!! ja "ta" fet!!! Ara a esperar
-------------------------------------- :picant
-------------------------------------- :picant
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
I dic jo, perquè prefereixes la r100 a la gs ¿? per ser una clàssica ¿?
nosaltres també estem amb el dubte que tens, en vendre o no clar que la meva moto no te el valor de la gs, i després tinc k d'una la raó a la dona, perquè després d'un bon temps sense sortí "em sigut pares fa 4 mesos" varem fer una escapada d'un dia i la varem gaudir igual mes que l'ultim viatge llarc que varem fer a Galicia
aixi doncs estic en busca i captura duna TTr o XR650 "la família política es Extremeña d'una sona on un trastet d'aquest es disfruta a dojo sense pensa en la seprona" i per aixo em vendre la Scooter 125
per cert, tens una gs mol "guapa" i no crec que m'equivoqui si et dic que la trobaràs a falta si ta la vens
...V...
nosaltres també estem amb el dubte que tens, en vendre o no clar que la meva moto no te el valor de la gs, i després tinc k d'una la raó a la dona, perquè després d'un bon temps sense sortí "em sigut pares fa 4 mesos" varem fer una escapada d'un dia i la varem gaudir igual mes que l'ultim viatge llarc que varem fer a Galicia
aixi doncs estic en busca i captura duna TTr o XR650 "la família política es Extremeña d'una sona on un trastet d'aquest es disfruta a dojo sense pensa en la seprona" i per aixo em vendre la Scooter 125
per cert, tens una gs mol "guapa" i no crec que m'equivoqui si et dic que la trobaràs a falta si ta la vens
...V...
cor V-Twin
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
[quote user="XaviTwin" post="220268"]I dic jo, perquè prefereixes la r100 a la gs ¿? per ser una clàssica ¿?
...V...[/quote]
Home!!! es clar que trobaré la GS a faltar!!! i :crys molt, però es que la 100RS fa molts i molts anys que està amb mi i encara la trobaria més en falta.
...V...[/quote]
Home!!! es clar que trobaré la GS a faltar!!! i :crys molt, però es que la 100RS fa molts i molts anys que està amb mi i encara la trobaria més en falta.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni