"Husq'y" TE630

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

"Husq'y" TE630

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dt. nov. 27, 2012 7:33 pm

Avui he anat a un "presumpte" distribuïdor de Husqvarna a Badalona i... Oh!!!! Sorpresa!!!! Ha plegat :foracat sembla que la cosa de la venda de motos (Lo de "sembla" es un eufemisme) va malament, molt malament... :foracat

Bé hauré d'anar a Barcelona, a Can Bordoy (si es que encara hi son i encara distribueixen las "Husq'y s" :cat_vergonya
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Re: "Husq'y" TE630

Entrada Autor: XaviTwin » dt. nov. 27, 2012 7:37 pm

No las portan BMW ¿?, Bordoy si que existeix encara de fet importa Sym aixo segur

...V...
cor V-Twin

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. nov. 27, 2012 7:43 pm

diria que les TE 630 estan descatalogades,la de motor mes gros que hi ha es la TE 511 ,alguna en pots trobar i a bon preu,ara hi han las Terra i surten mes economiques,no tan endureras pero....a Barna tens Keldenich i Bordoy :okcat
Imatge

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dt. nov. 27, 2012 7:48 pm

[quote user="XaviTwin" post="220404"]No las portan BMW ¿?, Bordoy si que existeix encara de fet importa Sym aixo segur

...V...[/quote]

Vieg a la web de Husqvarna que a Can Keldenich (Barcelona) i a Can Motor Cadi (Manresa), ambdós BMW, les distribueixen però no m'acaban de convèncer, també he vist una adreça de Motos Borday a Barcelona, però la web de Bordoy només te l'adreça de Rubi, això es un embolic. :foracat
Salut i kilòmetres!!!
Toni

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dt. nov. 27, 2012 7:49 pm

[quote user="Kpeps" post="220412"]diria que les TE 630 estan descatalogades,la de motor mes gros que hi ha es la TE 511 ,alguna en pots trobar i a bon preu,ara hi han las Terra i surten mes economiques,no tan endureras pero....a Barna tens Keldenich i Bordoy :okcat[/quote]

Doncs a la web de HUSQVARNA encara hi eren aquest matí. :martell
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 27, 2012 7:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dt. nov. 27, 2012 7:52 pm

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="220417"][quote user="Kpeps" post="220412"]diria que les TE 630 estan descatalogades,la de motor mes gros que hi ha es la TE 511 ,alguna en pots trobar i a bon preu,ara hi han las Terra i surten mes economiques,no tan endureras pero....a Barna tens Keldenich i Bordoy :okcat[/quote]

Doncs a la web de Husqvarna encara hi eren aquest matí. :martell[/quote]

perque en deuen quedar,si treus la tarifa del 2013 a la mateixa web,veuras que ja no surt :okcat mira aqui,aquesta es l'oficial

http://www.husqvarna-motorcycles.es/
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 27, 2012 7:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Pere29 » dt. nov. 27, 2012 8:05 pm

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="220417"][quote user="Kpeps" post="220412"]diria que les TE 630 estan descatalogades,la de motor mes gros que hi ha es la TE 511 ,alguna en pots trobar i a bon preu,ara hi han las Terra i surten mes economiques,no tan endureras pero....a Barna tens Keldenich i Bordoy :okcat[/quote]

Doncs a la web de HUSQVARNA encara hi eren aquest matí. :martell[/quote]

Mes o menys la manera que funciona es la següent BMW es importador pero Bordoy no a deixat de ser-ho i consevava els consesionaris que ja tenia com distribuidors.
Es mes pel que sembla no tots els conce BMW tenen huski.

Aixo que diu es veritat,que esta descatalogada jo tambe ho vaig mira pero perque no parles directament amb Bordoy i li dius si et pot trobar alguna, segur que si surt al cataleg es que algunes unitats en deuen quedar.

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dt. nov. 27, 2012 8:23 pm

Fa un any que es van vendre les dues últimes que hi havia a Catalunya!

La meva i la d'en Joan... :okcat

Llavors en van portar de França. Fa unes setmanes en quedava una a Bordoy.

Per anar a preguntar no hi perdras res!

De totes maneres, jo compraria una de les que hi en venda de segona ma!

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. nov. 28, 2012 4:32 pm

Jo vaig anar a veure un parell de vegades la 630 a Bordoy, a Barcelona. Fa faltar mooolt poc, però no vaig arribar a fer el cop de cap.

Gurringo
Presentats
Entrades: 59
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 5:51 pm

Entrada Autor: Gurringo » dc. des. 12, 2012 6:27 pm

Penseu que ja estan a punt d'arribar, si no ho han fet ja, la nova Husqvarna Terra 650, que va a ser semblant a la TE630 però ara amb el motor BMW 650 "mono" de tota la vida. La darrera vegada que vaig anar a Bordoy, no fa gaires dies, em van dir que aviat les tindrien...
Bordoy segueix sent distribuïdor oficial, i jo et diria que es la millor opció a Barcelona. I a més te acords amb moltes botigues de Catalunya i son ells els que les envien directament. La opció de passar per BMW es més dubtosa... pocs concessionaris BMW tenen Husqvarnas i a la mateixa web de BMW el tema Husqky està completament amagat.

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dj. des. 13, 2012 12:48 am

[quote user="Gurringo" post="221670"]Penseu que ja estan a punt d'arribar, si no ho han fet ja, la nova Husqvarna Terra 650, que va a ser semblant a la TE630 però ara amb el motor BMW 650 "mono" de tota la vida. La darrera vegada que vaig anar a Bordoy, no fa gaires dies, em van dir que aviat les tindrien...
Bordoy segueix sent distribuïdor oficial, i jo et diria que es la millor opció a Barcelona. I a més te acords amb moltes botigues de Catalunya i son ells els que les envien directament. La opció de passar per BMW es més dubtosa... pocs concessionaris BMW tenen Husqvarnas i a la mateixa web de BMW el tema Husqky està completament amagat.[/quote]

Absolutament no, la TERRA 650 (segons la web Husqvarna) te 5 marxes (això ja no m'agrada) i es molt més asfáltica que la TE630 (això tampoc m'agrada).

Ep!!!! de bon rotllo eh? :birracat
Salut i kilòmetres!!!
Toni

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. des. 13, 2012 7:51 am

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="221699"][quote user="Gurringo" post="221670"]Penseu que ja estan a punt d'arribar, si no ho han fet ja, la nova Husqvarna Terra 650, que va a ser semblant a la TE630 però ara amb el motor BMW 650 "mono" de tota la vida. La darrera vegada que vaig anar a Bordoy, no fa gaires dies, em van dir que aviat les tindrien...
Bordoy segueix sent distribuïdor oficial, i jo et diria que es la millor opció a Barcelona. I a més te acords amb moltes botigues de Catalunya i son ells els que les envien directament. La opció de passar per BMW es més dubtosa... pocs concessionaris BMW tenen Husqvarnas i a la mateixa web de BMW el tema Husqky està completament amagat.[/quote]

Absolutament no, la TERRA 650 (segons la web Husqvarna) te 5 marxes (això ja no m'agrada) i es molt més asfáltica que la TE630 (això tampoc m'agrada).

Ep!!!! de bon rotllo eh? :birracat[/quote]

i 183 Quilos de pès !!!! es el motor de la G650 "una mica trucat " per Husqvarna
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 13, 2012 7:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dj. des. 13, 2012 9:37 am

[quote user="Llagasta" post="221700"][quote user="Toni Wan Kenobi" post="221699"][quote user="Gurringo" post="221670"]Penseu que ja estan a punt d'arribar, si no ho han fet ja, la nova Husqvarna Terra 650, que va a ser semblant a la TE630 però ara amb el motor BMW 650 "mono" de tota la vida. La darrera vegada que vaig anar a Bordoy, no fa gaires dies, em van dir que aviat les tindrien...

Ep!!!! de bon rotllo eh? :birracat[/quote]

i 183 Quilos de pès !!!! es el motor de la G650 "una mica trucat " per Husqvarna[/quote]

L'altra dia la vaig veure 'on live' a MiC de Girona i té bona pinta la moto. Està basada en la G650 de BMW, però té millors acabats. Es veu més apta per fer trail i al menys per mi, és més maca.

No l'he provat, però la veig una bona opció com a moto bàsica per rodar per les carreteres i fer pistes fàcils i si es complica una mica, amb bones mans poder-hi passar tranquilament.

Per dir alguna cosa, si la comparem amb la F800GS, és més lleugera, més compacta, una mica menys potent, més alçada lliure a terra, ... He passat per lloc ben complicats amb la F800GS i he vist a gent passar per llocs on altra gent amb una trail lleugera no s'atreveix a passar!

Imatge

Per cert, el pes en sec és de 166kg i 183 kg plena. Valors similars o un xic millors a una Yamaha XT.

Comparada amb la TE630 és menys apta per fer trail-enduro, però és que ja l'han deixat de fer i només queda en el mercat, model nou, la Ktm 690 R a més de 8.000€

Per tant, no la descarteu tant aviat i cal donar-li una oportunitat. Cal veure el preu

Un vídeo promocional de BMW on no li deixen passar d'1/4 de gas. Tret d'algun moment puntual al final que s'anima una mica!

[youtube]aCWGoGLolu0[/youtube]

Salut
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 13, 2012 9:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Gurringo
Presentats

Entrada Autor: Gurringo » dj. des. 13, 2012 10:44 am

Si, teniu raó en que a priori la Terra 650 es mes asfàltica que la TE630, encara que el que es el xassís i suspensions tinguin bona pinta des de la perspectiva trail. Però per a mi, com per a mols altres (incloent l'amic CMB amb la seva extensa i molt bona explicació), els dos factors molt negatius son el canvi de 5 marxes i sobre tot el pes: estem parlant de al menys 30 kg de més que la TE630, encara que potser el motor sigui mes suau i fiable. Per a mi aquesta dada es la que la desqualifica. Una trail "mono" ha de tenir un pes lo més reduït possible.
A pesar de tot, fins que no hi hagi "traileros" que la provin per camins i pistes i ens donin la seva opinió, no podem fer pre-judicis.

Gurringo
Presentats

Entrada Autor: Gurringo » dj. des. 13, 2012 4:36 pm

Per cert, he vist aquest preu de la TR650 Terra: 6.490€ sense ABS, 6.890€ amb ABS.

Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Pere29 » dv. des. 14, 2012 12:39 am

Doncs a mi si que m´agrada i per poc que pugui la vull probar. (CMB de seguida que sapigues on probarla ja m´avisaras ok)

Abans vaig tenir la gs mono 650 si el motor diuen que es el mateix actualitzat o amb una mica mes de potencia a mi amb va anar realment be.

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dv. des. 14, 2012 8:42 pm

He comprat la revista - La Moto , desembre - si es d'interès porta una comparativa de les 3 trail mono

...V...
cor V-Twin

Xavmar
Presentats
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm

Entrada Autor: Xavmar » dl. des. 17, 2012 12:09 pm

Per que no mires Husaberg?

Gurringo
Presentats

Entrada Autor: Gurringo » dl. des. 17, 2012 4:49 pm

Avui he estat examinant una "650 Terra" força estona.
Realment, tot i tenir un aire familiar amb la TE630 es força diferent en alguns aspectes essencials. Per exemple, el xassís no es "doble cuna" (si poso bressol no se si s'entendria be...), si no que el motor va suspès i fa de part integrant de l'estructura de la moto, i sense cap protecció. El seient es molt mes gran, bàsicament mes ample (es de esperar que més còmode, però a la vegada es probable que tregui maniobrabilitat al conductor). El basculant es veu molt mes prim, es a dir dona la sensació de menys rigidesa, i la forquilla davantera tampoc es la de la TE.
En conjunt, s'han "oblidat" molts components de la TE que venien de les motos d'enduro de Husqvarna, per uns altres suposo que més econòmics i convencionals.
En canvi el motor te una pinta molt bona, i si segueix l'herència de on ve, crec que està garantida la suavitat i resistència a tota prova, i la instrumentació es molt mes complerta... més de moto-trail que no de enduro. I hi ha opció amb i sense ABS.

El resum es que la "Terra" es desvia visiblement més cap a un "trail-suau-cómode", en front de la TE630 que era un "trail-enduro", sense que això vulgui dir que no es pugui fer bones pistes i camins amb la "Terra", que segur que si que es pot.

Es sospitós, però, el que m'ha reconegut el comercial del concessionari: segueix havent-hi molta demanda per a la ja inexistent (com a nova, es clar) TE630, de la que ja no en queden.

Si algú vol veure, i probablement provar, la "Terra 630", a Motos Bordoy, a Barcelona, en tenen.

Respon

Torna a “General”