No A L' Armilla A França
Moderador: Airald
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
No A L' Armilla A França
Finalment a partir del proper any
no sera obligatori l' us de l' armilla
al pais veì.Despres de les queixes
de la familia motorista i alguns politics
aixo no es dura a terme.El govern ha fet
marxa enrere. :birracat
no sera obligatori l' us de l' armilla
al pais veì.Despres de les queixes
de la familia motorista i alguns politics
aixo no es dura a terme.El govern ha fet
marxa enrere. :birracat
Que gran aquest de Bilbao

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: No A L' Armilla A França
menys mal,et compres un equip per anar ''ben vacilon'' i has de semblar el de la grua !! (amb tots els respectes,es clar) conyes a part jo sempre en porto una al Top case pero d'aqui a tenir que du-la posada :nonocat :nonocat
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Com sembla que es una noticia certa, la canvio de la Cerveseta al General, segur que a tots ens farà goig aquesta noticia.
:viscat :viscat
Com sembla que es una noticia certa, la canvio de la Cerveseta al General, segur que a tots ens farà goig aquesta noticia.
:viscat :viscat
Sort,
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Doncs a mi hem deixa indeferent la noticia, tampoc entenc perque tothom está en contra, si servia per fer-se veure més, quin mal hi ha ????????????
El cost d'una ermilla es ben poquet comparat amb tot el que la gent es gasta en altres xorrades per la moto....
En fi ... deu ser que sóc raret....
El cost d'una ermilla es ben poquet comparat amb tot el que la gent es gasta en altres xorrades per la moto....
En fi ... deu ser que sóc raret....
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
[quote user="Ride" post="220526"]Doncs a mi hem deixa indeferent la noticia, tampoc entenc perque tothom está en contra, si servia per fer-se veure més, quin mal hi ha ????????????
En fi ... deu ser que sóc raret....[/quote]
Com sempre el problema es la famosa "Llei del pendul"... m'explico: sempre es te tendència d'anar d'un extrem a l'altre, Portar sempre l'armilla posada no es necessari, però no dur la mai es una temeritat: amb llum de dia, i bona visibilitat l'armilla te el mateix efecte que pot tenir una cataplasma per guarir els peus plans, i de nit o amb mal temps o mala visibilitat de dia dur l'armilla es aconsellable.
El que cal es legislar menys i fomentar (el menys comú de tots els sentits) el sentit comú més.
Com sempre el problema es la famosa "Llei del pendul"... m'explico: sempre es te tendència d'anar d'un extrem a l'altre, Portar sempre l'armilla posada no es necessari, però no dur la mai es una temeritat: amb llum de dia, i bona visibilitat l'armilla te el mateix efecte que pot tenir una cataplasma per guarir els peus plans, i de nit o amb mal temps o mala visibilitat de dia dur l'armilla es aconsellable.
El que cal es legislar menys i fomentar (el menys comú de tots els sentits) el sentit comú més.
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 28, 2012 1:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
La meva opinio potser es massa radical, pero amen del que marqui la llei, crec que es del nostre interes com a motoriste, el que ens vegin be.
Hi han motos , que per el seu color i tamany pasen desapercebudes, fins i tot entre la moto negre i el traje de motorista negre, a la camara li es quasi imposible de enfocar correctament.
Les motos clares son mes facils de veure i si a mes es porten colors adeients, la seguretat del motorista es una mica mes garantida.
Quant vaig amb la K i la jaqueta groga de la Mar, els cotxes em donen pas perque creuen que soc ua mosso d escuadra.
A molts paisos de Sud America, porten un peto amb la matricula de la moto, fins i tot porten el casc amb la matricula de la moto.
Jo crec que , sempre per la nostre seguretat, quant mes ens vegin millor :okcat :okcat :okcat
Hi han motos , que per el seu color i tamany pasen desapercebudes, fins i tot entre la moto negre i el traje de motorista negre, a la camara li es quasi imposible de enfocar correctament.
Les motos clares son mes facils de veure i si a mes es porten colors adeients, la seguretat del motorista es una mica mes garantida.
Quant vaig amb la K i la jaqueta groga de la Mar, els cotxes em donen pas perque creuen que soc ua mosso d escuadra.
A molts paisos de Sud America, porten un peto amb la matricula de la moto, fins i tot porten el casc amb la matricula de la moto.
Jo crec que , sempre per la nostre seguretat, quant mes ens vegin millor :okcat :okcat :okcat
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 28, 2012 5:18 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Ride" post="220526"]Doncs a mi hem deixa indeferent la noticia, tampoc entenc perque tothom está en contra, si servia per fer-se veure més, quin mal hi ha ????????????
En realitat el títol del post tindria que ser "No a la obligatorietat de l´armilla a França" a partir d´aqui, qui vol la porta i qui no vol, doncs no. Evidentment quan millor visibilitat tinguem millor, però el que m´emprenya es la obligació. Es el mateix que l´etilometre obligatori, si jo soc abstemi ( que no ho soc) perqué haig de portar l´aparell de forma obligatoria?
En realitat el títol del post tindria que ser "No a la obligatorietat de l´armilla a França" a partir d´aqui, qui vol la porta i qui no vol, doncs no. Evidentment quan millor visibilitat tinguem millor, però el que m´emprenya es la obligació. Es el mateix que l´etilometre obligatori, si jo soc abstemi ( que no ho soc) perqué haig de portar l´aparell de forma obligatoria?
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 28, 2012 3:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.