Quina Moto?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Toni Wan Kenobi
Presentats
Entrades: 874
Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
Ubicació: Aquí

Quina Moto?

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dc. nov. 28, 2012 1:37 pm

Com que sembla que trobar una "Husky" TE 630 nova es més que improbable per no dir impossible, quina moto creieu que es pot cosiderar com a equivalent, es a dir: en potencia, pes, conducció i preu.

Per conducció vull dir que sigui igual de "endurera".
Salut i kilòmetres!!!
Toni
:cathola

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Quina Moto?

Entrada Autor: Llagasta » dc. nov. 28, 2012 1:50 pm

Hi ha aquesta que potser es la que mes si acosta:

Imatge

El concessionari BMW de Terrassa ( Scratch) en té una de nova a matricular, molt bé de preu.

:okcat
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 28, 2012 1:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. nov. 28, 2012 1:55 pm

Igual o més vàlides que la Husky:

-Kawasaki KLX 450 R, més radical
-Yamaha WR 450 F, més radical
-BMW 650X de segona mà. Al Fòrum n'hi havia una però ja està venuda.
-Husqvarna 650 Terra, n'hi han d'haver en un lloc o altre
-Suzuki DR 400 Z, que tot i que diuen que no serveix t'aseguro que en bones mans no et veurien ni el pèl. De segona mà n'està ple, i en 650X en tenia una en perfecte estat per vendre.

Però es clar, falta saber si la vols per anar a passejar o la vols per gaudir de cada revolt i cada saltet per pistes, i si vols posar pneumàtics trail o pneumàtics de tacs.

Però bé, jo no n'entenc gaire de motos. Segur que algú més posat a aquest ambient et podrà donar un cop de mà més vàlid. :okcat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Pere29 » dc. nov. 28, 2012 3:29 pm

Si intentes buscar de segona ma crec que podries trobar.
Per mi la moto mes semblant es la KTM690 i despres la suzuki Drz pero si no ets massa exigent (vull dir si no et vols complicar molt) amb una XT, DOMINATOR, faras practicament el mateix.
Inclus la nove huskis fan bona pinta "la terra".

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dc. nov. 28, 2012 3:44 pm

Estic elaborant un quadre comparatiu però hi ha dades que no trobo en lloc, si podeu ajudar me us ho agrairé moltíssim, també puc afegir altres models però us agrairia molt que si suggeriu un model nou procureu donar dades també (si es possible), una altre cosa que es pot afegir son paràmetres nous que cegueu interessants.

Aquest quadre pot ser d'interès per molta gent, també podríem fer lo amb altres tipus de moto, per exemple màxi-trails, esportives, tourer, etc., etc., etc.

Imatge
Salut i kilòmetres!!!
Toni

Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm

Entrada Autor: Tiramilles » dc. nov. 28, 2012 3:57 pm

De noves ara mateix:

SIMILAR:
-KTM 690 R: motor + potent, components més racing (per mi la millor que es pot trobar ara)

+ ENDURO:
-QUALSEVOL ENDURO 450: + radical, + manteniment, + racing, - comode (potser la més tranqui la Yamaha WR)
-ENDURO 500 (aprox): molt radicals de motor (jo penso només per experts) + manteniment, + racing, - comode

+TRAIL:
-HUSKY TERRA: comportament - radical, components més senzills (no dolents), segurament + còmode, + pes
-YAMAHA XT 660 R: comportament - radical, components més senzills (no dolents), + còmode +pes

D'ocasió:

SIMILAR:
-KTM 690 i 690 R: motor + potent, components més racing (per mi la millor que es pot trobar)
-BMW XCHALLENGE: Molt bona opció, motor potent, bons component - l'amortidor del darrera, tothom el canvia.
-Suzuki DR 400: motor mes justet, components mes senzills (no dolents) poc manteniment.

Si obres el ventall a motos més econòmiques i velles hi ha molts més models:
-YAMAHA XT , TT
-KTM 640 LC4
-HONDA XR
-KAWA 650
-SUZUKI DR

Be, es la meva opinió, entenc que tú et mous entre noves o d'ocasió amb pocs anys.
Com pots veure no hi han masses opcions, depen del tipus de sortides que vulguis fer amb la moto hauries d'anar per uns models o altres.
Per mi al punt mig hi ha la KTM 690 i la BMW X-challenge.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. nov. 28, 2012 4:01 pm

[quote user="Llagasta" post="220539"]Hi ha aquesta que potser es la que mes si acosta:

Imatge

El concessionari BMW de Terrassa ( Scratch) en té una de nova a matricular, molt bé de preu.

:okcat[/quote]

es una opcio mes que interesant,ademes segur que es queden la teva sense problemes,ademes no la compris,fas un select a 2 anys i si no t'agrada el tema enduro la tornas i andando..........lo que no entenc es com encara la tenen !!!
Imatge

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dc. nov. 28, 2012 4:03 pm

[quote user="Kpeps" post="220565"][quote user="Llagasta" post="220539"]Hi ha aquesta que potser es la que mes si acosta:

Imatge

:okcat[/quote]

es una opcio mes que interesant,ademes segur que es queden la teva sense problemes,ademes no la compris,fas un select a 2 anys i si no t'agrada el tema enduro la tornas i andando..........lo que no entenc es com encara la tenen !!![/quote]

Si, si, es una magnífica opció però fins que no hagi venut la GS no puc fer res de res :nonocat
Salut i kilòmetres!!!
Toni

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dc. nov. 28, 2012 4:23 pm

[quote user="Tiramilles" post="220564"]De noves ara mateix:

SIMILAR:
-KTM 690 R: motor + potent, components més racing (per mi la millor que es pot trobar ara)

+ ENDURO:
-QUALSEVOL ENDURO 450: + radical, + manteniment, + racing, - comode (potser la més tranqui la Yamaha WR)
-ENDURO 500 (aprox): molt radicals de motor (jo penso només per experts) + manteniment, + racing, - comode

+TRAIL:
-HUSKY TERRA: comportament - radical, components més senzills (no dolents), segurament + còmode, + pes
-YAMAHA XT 660 R: comportament - radical, components més senzills (no dolents), + còmode +pes

D'ocasió:

SIMILAR:
-KTM 690 i 690 R: motor + potent, components més racing (per mi la millor que es pot trobar)
-BMW XCHALLENGE: Molt bona opció, motor potent, bons component - l'amortidor del darrera, tothom el canvia.
-Suzuki DR 400: motor mes justet, components mes senzills (no dolents) poc manteniment.

Si obres el ventall a motos més econòmiques i velles hi ha molts més models:
-YAMAHA XT , TT
-KTM 640 LC4
-HONDA XR
-KAWA 650
-SUZUKI DR

Be, es la meva opinió, entenc que tú et mous entre noves o d'ocasió amb pocs anys.
Com pots veure no hi han masses opcions, depen del tipus de sortides que vulguis fer amb la moto hauries d'anar per uns models o altres.
Per mi al punt mig hi ha la KTM 690 i la BMW X-challenge.[/quote]

Bastant d'acord amb en Jordi, només afegiria:

La competidora directe (i que la millora) és la KTM 690 o 690R.
Hi ha també la BMW 650 Xchallenge, però té una particular suspensió de darrera un xic peculiar i que et farà canviar a ohlins.

Les motos estil Yamaha WR450, són pures enduro 'pota negra' i son més exigents! Jo no les recomanaria pel que sembla que dius que vols fer!

AIxò és el que hi ha de nou o pràcticament nou.

La Suzuki DRZ 400 és una bona opció de segona ma i es molt poc exigent per començar! Però és una moto de fa uns anys ja!

Jo et recomanaria anar a veure alguna Hva o Ktm de segona ma i podras valorar si és bona compra o no!

Quan vaig veure la Ktm que ha comprat l'Enric de 2a ma estava com nova i portava tots els components originals! Va ser bona compra.

La Honda XR jo la descartaria per no portar arrancada elèctrica!

Sort

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dc. nov. 28, 2012 4:35 pm

T'ho dic?

La BMW és regular.

La millor, ja la saps, per esperit. (perdoneu, però en Fjodor ho havia de dir... :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig )

Les altres, també t'aniràn molt bé, inclosa la BMW.

Rotundament, la que s'acosta més a la HVA és la Katé, per concepte.

Tants caps, tants barrets.... :okcat

Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Entrada Autor: Cuco » dc. nov. 28, 2012 7:23 pm

[quote user="Randy-650" post="220544"]

Però bé, jo no n'entenc gaire de motos [/quote]

:b9 :b9 :b9

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dc. nov. 28, 2012 9:25 pm

ups...

KTM 950 :angel

Imatge

XR650R amb arranc electric Italian o USA

Imatge

...V...
XaviTwin l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 28, 2012 9:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
cor V-Twin

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dc. nov. 28, 2012 10:32 pm

Ja se que els BMWeros de pro em diran "traïdor", que com puc després de tants anys... però.. aquesta m'està posant molt "katxondo" :herat
Imatge
KTM 690 ENDURO R
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 28, 2012 10:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni

Pere29
Presentats

Entrada Autor: Pere29 » dc. nov. 28, 2012 10:56 pm

[quote user="Toni Wan Kenobi" post="220631"]Ja se que els BMWeros de pro em diran "traïdor", que com puc després de tants anys... però.. aquesta m'està posant molt "katxondo" :herat
Imatge
KTM 690 ENDURO R

Ara per ara desde el meu punt de vista com moto enduro-trail no te rival .

Coneixem un parell de casos que les an trobat realment noves suposo que hi ha gent que la compra i començan a sortir amb motos enduro molt mes lleugeres i al final les canvien per ser massa pesades i grosses.

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dc. nov. 28, 2012 10:58 pm

[quote user="Pere29" post="220634"][quote user="Toni Wan Kenobi" post="220631"]Ja se que els BMWeros de pro em diran "traïdor", que com puc després de tants anys... però.. aquesta m'està posant molt "katxondo" :herat
Imatge
KTM 690 ENDURO R

Ara per ara desde el meu punt de vista com moto enduro-trail no te rival .

Coneixem un parell de casos que les an trobat realment noves suposo que hi ha gent que la compra i començan a sortir amb motos enduro molt mes lleugeres i al final les canvien per ser massa pesades i grosses.[/quote]

Pere, no sé pas de qui parles... jejejeje!

I estan la mar de contents tots dos, oi?

Vigila, però amb l'alçada del seient de la 690R... És un cavall!

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dc. nov. 28, 2012 11:17 pm

Vegem, son 138 kilos més 12 litres de benzina a 680 grams el litre... mmm 138 més 8,16 fan 146, 16 posa 150... la Adventure en fa 256...

Alçada del seient sens carrega 910 mm per la KTM i la Adventure de 890 a 910 mm; damunt de la Adventure puc posar els dos peus plans a terra.

Que puc dir?
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 28, 2012 11:22 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni

Pere29
Presentats

Entrada Autor: Pere29 » dc. nov. 28, 2012 11:20 pm

Jo soc un tap de bassa vaig posar a la R i es realment un cavall en falta un pam per arribar a terra amb la normal arribo de puntetes pero la porto sense masses problemes.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. nov. 28, 2012 11:22 pm

Aviam, TWK, encara no has dit perquè vols la moto.

Vols anar a fer curses per muntanya? Et recordo que la muntanya incita a córrer, i molt. O la vols per fer camins sense complicar-te la vida?
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Toni Wan Kenobi
Presentats

Entrada Autor: Toni Wan Kenobi » dc. nov. 28, 2012 11:27 pm

[quote user="Randy-650" post="220642"]Aviam, TWK, encara no has dit perquè vols la moto.

Vols anar a fer curses per muntanya? Et recordo que la muntanya incita a córrer, i molt. O la vols per fer camins sense complicar-te la vida?[/quote]

Noooooo, curses nooooo... però es bo tenir una mica de "cavalleria" sempre disponible :burrucat
Salut i kilòmetres!!!
Toni

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dj. nov. 29, 2012 12:05 am

:boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig

Mossega la taronja... enverinat!!!!!