Nerviós ? Hiperactiu ?
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Nerviós ? Hiperactiu ?
Per fer moto-cross s'ha de ser nerviós, si ets tranquil més val que es dediqui a jugar a golf.
I si no preguntem-li al Fjodor. :boig
I si no preguntem-li al Fjodor. :boig
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 06, 2012 8:27 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Motivació, xaval, això es motivació
:b9 :b9 :b9
:b9 :b9 :b9
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Codonys! m'ha fotut nervios fins i tot a mi
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
el pare quan l'ha vist marxar al caure la barrera ha respirat tranquil...et cau una cosa aixi i ja pots tremolar :b9 :b9 :b9
- Deivid
- Presentats
- Entrades: 965
- Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Joder, jo també m'he possat nervi...
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Crec que aixó es TDAH i punt..
No es normal!!!
PD: Randy , crec que no per fer qualsevol esport, nerviós no es una bona virtut. Ambiciós tot el que vulguis pero nervios????
No es normal!!!
PD: Randy , crec que no per fer qualsevol esport, nerviós no es una bona virtut. Ambiciós tot el que vulguis pero nervios????
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Steelman" post="221354"]
PD: Randy , crec que no per fer qualsevol esport, nerviós no es una bona virtut. Ambiciós tot el que vulguis pero nervios????[/quote]
Hi han esports tipus taekwondo, handbol, enduro, i molts més, que has de ser "nerviós" si vols fer alguna cosa ben feta. Ojo, no dic que un es posi nerviós abans de començar, si no malament. :foracat
P:D: Quan dic "nerviós" em refereixo com a un mototurista que acostuma a posar nerviós a la gent quan el veu pel retrovisor, i fins i tot parlant amb ell es nota que ho és. :viscat
PD: Randy , crec que no per fer qualsevol esport, nerviós no es una bona virtut. Ambiciós tot el que vulguis pero nervios????[/quote]
Hi han esports tipus taekwondo, handbol, enduro, i molts més, que has de ser "nerviós" si vols fer alguna cosa ben feta. Ojo, no dic que un es posi nerviós abans de començar, si no malament. :foracat
P:D: Quan dic "nerviós" em refereixo com a un mototurista que acostuma a posar nerviós a la gent quan el veu pel retrovisor, i fins i tot parlant amb ell es nota que ho és. :viscat

- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Doncs jo conec algun pilot que diries que funciona a mig gas per la vida... tot amb una calma i parsimonia sense imutar-se per res... ara quan es l'hora de donar gaaas! Aparta't...
Lo d'aquest nen es de psicòleg :sonat
Lo d'aquest nen es de psicòleg :sonat