Viatges 2.0

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Viatges 2.0

Entrada Autor: Randy-650 » dj. nov. 29, 2012 4:44 pm

Entrevista al Silvestre aquesta setmana a la revista Motociclismo:

------------------------------------------------------

Miquel Silvestre
A Miquel le pasó algo parecido a Pablo de Tarso (San Pablo), cuando camino de Damasco se cayó del caballo y oyó la voz del Señor: «Saulo, Saulo, ¿por qué me persigues?». Nuestro protagonista tuvo una caída 20 siglos más tarde, pero esta vez de una Harley. Mientras se recuperaba del accidente, Miquel decidió dejar su vida de éxito profesional como registrador de la propiedad y conferenciante para dedicarse a viajar en moto por el mundo. Las opiniones de Miquel Silvestre no son políticamente correctas a veces, y quizás esa sinceridad es la que haya ayudado a que su figura sea cada vez más popular en los medios de comunicación.

La entrevista...
Tu libro «Un Millón de Piedras» va por la quinta edición, ¿cuál es el secreto de tu éxito?
«No lo sé, pero tengo anécdotas muy bonitas de gente que me dice que ha empezado a leer conmigo. A mí me lee todo tipo de personas. No pensé que el libro fuese a tener mucha trascendencia, por lo que escribí lo que pensaba de las ONG, del complejo de culpa que tenemos los occidentales respecto a la miseria en el Tercer Mundo, del daño que estamos haciendo dando dinero a los niños en África. He sido muy tajante en mis opiniones. Eso a la gente le ha gustado. El relato lo escribe un tío que acaba de salir de una oficina y no tiene experiencia como aventurero. Se va a África con una moto vieja y va sobreviviendo. El mundo no es tan malo y puedes sobrevivir a África tú solo sin ser un “marine”. La gente ve que ellos también lo podrían hacer. Mi mensaje es perder el miedo».

El mundo no es tan peligroso...
«Para nada. Madrid es una ciudad objetivamente peligrosa, si sales por la noche y te equivocas de discoteca puedes tener un problema. Ahora Siria tiene problemas, pero en Damasco no había riesgo de que nadie te matara, salvo que hubiese una motivación política como ahora. Allí sacas dinero de un cajero y al tío que está esperando lo tienes pegado a tu lado. No hay ninguna conciencia que eso pueda ser un gesto amenazante. Hay muchos países por ahí que tienen criterios morales mucho más estrictos que el nuestro».

A gusto con su moto
Paraíso e infierno
Como escritor, ¿qué te ofrece la moto que no te da la literatura y qué te da la literatura que no te ofrece la moto?
«La moto me da tres cosas fundamentales para escribir un buen texto literario: libertad, cercanía y emoción. Me puedo mover adonde quiero, como quiero y cuando quiero. Estoy inmerso en el paisaje, soy parte de él. Todos los que montamos en moto tenemos esa sensación. Como viajas solo la gente nunca se siente amenazada. El viaje en moto es el paraíso y el infierno en el mismo día. Todas las sensaciones que vives convierten al viaje en épico. Sin darte cuenta te vas transformando, convirtiéndote en una persona diferente. Si consigues trasladar al papel todo esto, tienes un texto literario de primera calidad. Después de viajar por África me olvidé de la idea de volver a escribir una novela. La realidad que vivía era más surrealista que cualquier argumento que yo me pudiera inventar. Quería contar la gran novela de la vida».

¿Tienes escritores de cabecera?
«Sí, Josep Pla, es un ejemplo de cómo se puede escribir honestamente de la realidad local y convertirlo en universal. Para mí es uno de los mejores escritores españoles. Con Bukowski aprendí que se puede escribir sacando lo que tienes en las entrañas, siendo honesto contigo mismo y no teniendo miedo a desnudarte».

En este mundo tan globalizado y tecnificado, en el que hay billetes de bajo coste a la otra parte del planeta, ¿puede que el viaje se haya convertido en algo obsoleto?
«El viaje en moto es la última gran aventura que nos queda. En el planeta todavía queda mucho por asfaltar. Llegar en moto te convierte en un explorador. A veces me critican porque me defino como explorador. Para mí, explorador es aquel que abre una ruta nueva y la documenta. A los vikingos que llegaron a Terranova no los considero exploradores, no documentaron su viaje. Llegaron, aquello fracasó y se desvanecieron en la historia. Colón fue y lo documentó. Fui el primero en llegar en moto a Filipinas desde España, cruzando toda Europa, África y Asia. Salto a salto, isla a isla, sin meter la moto en un contenedor, llegué a Filipinas en moto y lo he documentado. Estamos perdiendo un poco la devoción por las motos deportivas y nos estamos involucrando en la ruta. Un tío de 40 años ya no puede soñar con ser un piloto. En cambio, sí que puede soñar con un gran viaje a Turquía».

¿Qué lugar ocupa el patrocinio en tus viajes?
«Las ayudas las he conseguido con muchísimo trabajo. Hay gente que critica que se viaje patrocinado, y si te lo pagas tú todo entonces eres un pijo. Nadie le critica a Fernando Alonso que tenga patrocinadores. Publicando mucho he podido alcanzar algunas ayudas. En mis comienzos nadie me echó una mano».

¿Irías más cómodo con una moto más pequeña, tipo Suzuki V-Strom?
«El debate de la moto ideal siempre está ahí. Tengo un patrocinio de BMW, pero la moto no me la han regalado. La he comprado a buen precio. Si la moto fuera una vez una “tres y medio” y luego se convirtiese en una gran RT, pues sería fantástico. Tiene que ser como una navaja suiza. El bóxer cuenta con unos grandes bajos, es como un tractor. El cardan hace que me olvide de la cadena y sus problemas. El punto definitivo es que las llantas son sin cámara. Si pincho reparo la avería en cinco minutos. No llevo una Adventure porque para mis 170 cm sería demasiado, no podría levantarla. Además, arrastro muchos kilos de equipaje, es un error que nunca se acaba de aprender del todo. Solo el equipo fotográfico y el ordenador ya son 10 kg».

Hay que animarse a viajar
Accidentes y secuestros
¿Cuál ha sido el mayor percance?
«Un accidente que tuve en Sudáfrica, encima iba sin chaqueta porque hacía calor. Me rompí un tobillo y tuve erosiones muy graves. Allí los delincuentes fingen accidentes para atracar. Estuve sangrando sin que nadie parase. Encima era un blanco de lo más frágil. Te matan y se llevan todo. Me rescató una persona. El mayor miedo lo pasé en Mauritania cuando me quedé sin gasolina. En aquel momento había tres catalanes secuestrados. Me dijeron que no habría gasolina hasta el día siguiente. En ese momento era consciente que mi cabeza valía cinco millones de dólares si me quedaba allí. Por fortuna llegó un camión y me llevó a mí y a la moto a Nuatchock».

¿Qué le dirías a la gente que quiere viajar pero no se atreve a dar el paso?
«No hay que irse al fin del mundo para vivir una aventura, creo que nos estamos equivocando. Te vas solo al desierto de Tabernas, a los Monegros, a los Pirineos. En España hay de todo, no hace falta irte a Uzbekistán. Si quieres sentirte extranjero, que es una experiencia muy importante, pues tienes a Marruecos por cuatro perras.Coges un ferry y en tres días estás en Albania, que es surrealismo puro. La aventura está en medirte tú mismo, en superar tus propias limitaciones. Lo bonito de la moto es que la arrancas y enseguida empiezan a pasar cosas».

¿Por qué decidiste abandonar tu trabajo de registrador de la propiedad?
«Me caí de la moto que tenía y me rompí un codo. En aquella época trabajaba mucho. Profesor, registrador, daba conferencias, editaba la revista del colegio de registradores... Iba siempre con prisa. El accidente me obligó a parar. Recuerdo verme en la camilla del fisioterapeuta y me di cuenta que no me gustaba mi vida. Dejé mi trabajo 15 meses para escribir una novela. Me fui a Irlanda en moto a estudiar inglés. Allí me encontré con la historia de los náufragos de la Armada Invencible. Entonces me di cuenta que viajar en moto puede ser muy interesante desde el punto de vista literario. Así empecé a publicar sobre exploradores españoles y viajes en moto».

¿El viajero tiene que ir solo?
«Viajar acompañado te separa mucho de las cosas. Si quieres contar una historia debes ir solo, porque entonces es cuando suceden las cosas. Es cuando más abierto estás a los demás y ellos, por otro lado, te aceptan. Te conviertes en dueño de tus errores y de tus aciertos. Eres libre. El único problema es “la tiranía del yo”, solo escuchas a tu cabeza. No hay nadie que te contradiga».

¿Hay algún sitio especial en el planeta para ti?
«Turquía, que es un lugar seguro, barato, grande y diverso. Para disfrutar en moto, Los Alpes. Además el norte de Canadá, más que Alaska, el Yukón... Es un lugar muy salvaje y abierto».

'No me siento en ningun sitio'
Huespes, no extranjero
¿Tienes algún explorador de cabecera?
El capitán Francisco de Cuéllar, que fue náufrago de la Armada Invencible y consiguió escapar. Después de siete meses pudo llegar a Holanda y le escribió una carta a Felipe II, se convirtió en cronista, hizo historia. Él documentó su peripecia y lo hizo con mucho sentido del humor. A Fernando de Magallanes también lo admiro mucho. Demostró que la Tierra era redonda. Fue inflexible con sus hombres para conseguir sus objetivos. De cinco naves y 250 personas solo regresó un barco y 18 supervivientes. Salió sin GPS, sin rumbo, sin saber qué había más allá. Encontró el paso del Atlántico al Pacífico. Lo mataron en Filipinas, no llegó a completar el viaje, pero hizo lo más difícil».

¿Cómo definirías el sentirte extranjero?
«No me siento extranjero en ningún sitio. Lo más maravilloso de viajar en moto es que te conviertes en conquistador de esos sitios. No hablo el idioma, o no conozco las costumbres, pero no siento vergüenza. Sé que me ha costado mucho llegar allí. La gente lo nota y te respetan. No me siento extranjero, porque no me considero un extraño, sino huésped».

¿Te han cambiado los viajes?
«Ahora soy creyente. Me han pasado muchas cosas y esto me ha llevado a pensar que existe algo. Lo llamo Dios porque lo tengo que nombrar de algún modo. Yo era agnóstico, ahora creo que hay una razón por todo. No existe el azar, sino que casi todo está diseñado por alguien. Cada uno tenemos una pequeña misión en la vida. Me reconozco como cristiano y en mi moto llevo una cruz. Así todo, nunca he tenido por ello ningún problema, ni siquiera en países musulmanes».

¿Cómo ves la España actual?
«Llevaba un año y medio fuera y me llegaban noticias muy negativas de España, pero por otra parte particulares me mandaban mensajes positivos. Los más activos están intentando reinventarse. La crisis ya no existe, ya pasó. Ahora tenemos un nuevo modelo. La España real está intentando reinventarse y la oficial sigue anclada en los viejos modelos. Muchos españoles han tenido huevos, han conquistado medio mundo, pero ahora estamos acomplejados. Ni somos los más listos, ni los más tontos».

¿El ser humano es diferente en un lugar del planeta y en otro?
«No, somos muy parecidos. Cambian las creencias. El ser humano quiere tres cosas muy básicas: comer, hacer el amor y reír. Quiere tener un trabajo, una familia y amigos. Necesita tener la confianza de poder salir de casa sabiendo que regresará por la noche. Queremos las mismas cosas. Por eso el planeta funciona. La gente no es mala».

¿Cómo es el proyecto que tienes para gestionar la basura del planeta?
«He visto que hay cada vez más basura en el planeta. Para 2025 se va a duplicar la producción de desechos. Es un problema enorme que los países pobres no están gestionando, allí tiran los escombros a las puertas de sus casas. Por otro lado, me he dado cuenta de que los jugadores de fútbol del Madrid y del Barça son dioses en la tierra, para millones de personas de todas las religiones e ideologías. Si ellos hicieran un spot a favor de un medio ambiente más limpio el planeta cambiaría».

Font=http://www.motociclismo.es/comunidad/ru ... explorador
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 29, 2012 4:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. nov. 29, 2012 9:43 pm

Randy, de veritat t´ho has llegit tot aixó ????? :SOS :SOS :SOS
ImatgeImatgeImatge

Jon_Garfio
Presentats
Entrades: 118
Membre des de: ds. gen. 14, 2012 9:48 pm
Ubicació: Monistrol de Montserrat

Entrada Autor: Jon_Garfio » dv. nov. 30, 2012 10:47 pm

Soy un gran devorador de libros de viaje, especialmente de viajes en moto, tambien soy asiduo lector de varios foros nacionales e internacionales y la verdad, nunca he leido ningun libro de M. Silvestre,

unicamente unos comentarios muy poco afortunados diciendo que es el espiritu de la GS, que es el ayatolà español de los viajes en moto, etc etc...

Lo que està claro es que despierta opiniones contradictorias sobre su actitud, la cual, es totalmente respetable mientras sea respetuoso con los demas.

Respecto a su uso intensivo de las redes sociales, dirè, en mi modesta opinion que estamos en el 2012 y es lo que toca, ademas dirè a los febriles seguidores del pionero motero aventurero Ted Simon, el cual en el '74 se lanzó con su libreta por el mundo.... En el 2001 iba como un loco buscando un hotel con conexion de internet para mandar mails y actualizar su Jupitalia....

Ayer me compré el libro "un millón de piedras", de Miquel Silvestre, veré entonces si su trabajo, que es lo que hace, escribir, me merece esos ratos de lectura o no. Independientemente de si me cae bien o mal.

Tambien hay cantantes que me caen mal pero su "producto" musical me gusta, que es de lo que se trata.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » ds. des. 01, 2012 8:54 pm

per internet i aixi no el segueixo,pero en alguna revista he llegit alguna cosa que ha escrit i es fa ame de llegir,aquest llibre potser el compare,pero seguir-lo a les xarxas socials s'em fa pesat ja que per el meu gust ho allarga massa.
Imatge

Mixsanjuan
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dg. feb. 05, 2012 9:19 am
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Mixsanjuan » dv. des. 07, 2012 6:57 pm

"Viajero Profesional", aixo es el que ell diu. (que cada un tregui les seves conclusions)

Salut

Jordi (mixsanjuan)
Mixsanjuan l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 07, 2012 6:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. des. 07, 2012 7:04 pm

[quote user="Mixsanjuan" post="221300"]"Viajero Profesional", aixo es el que ell diu. (que cada un tregui les seves conclusions)

Salut

Jordi (mixsanjuan)[/quote]

Esta molt clar :okcat

A TVE el van entrevistar i ja va dir clarament que viu de les xarxes socials, sponsors, signar i vendre llibres, etc. Cosa que em sembla perfecte, però que jo no comparteixo.
ImatgeImatgeImatge

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dv. des. 07, 2012 10:02 pm

Per mi pot fer el que vulgui, i si hi ha gent, que li paga el gasto (lectors, seguidors, sponsors...etc...etc...) collunut. Però viure d'anar de "autentico", "unico" i "elprimeroquehaidoenmotoafilipinas"...em sembla una impostura.

Realment vivim en un país de babaus, en el que qualsevol que ho sapiga vendre, pot viure del "cuento". :nonocat :nonocat

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. des. 08, 2012 1:52 am

[quote user="Joavel" post="221323"]Per mi pot fer el que vulgui, i si hi ha gent, que li paga el gasto (lectors, seguidors, sponsors...etc...etc...) collunut. Però viure d'anar de "autentico", "unico" i "elprimeroquehaidoenmotoafilipinas"...em sembla una impostura.

Realment vivim en un país de babaus, en el que qualsevol que ho sapiga vendre, pot viure del "cuento". :nonocat :nonocat[/quote]

Es ben cert aixó que dius, però "la culpa" no es seva, mes aviat de tots els que li rendeixen pleitesia. :sonat

Per mi, es com la Belen Esteban dels Motards.
ImatgeImatgeImatge

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » ds. des. 08, 2012 9:13 am

[quote user="STELVIO 00" post="221339"]

Per mi, es com la Belen Esteban dels Motards.[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

L'has encerat de ple :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » ds. des. 08, 2012 2:30 pm

[quote user="Pasqual" post="221344"][quote user="STELVIO 00" post="221339"]

L'has encerat de ple :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

aaaiiiiixxxx,que dolenta que es l'enveja !!!!! jo no trobo que faci res dolent,si li paguen sort que te,de aconseguir-ho,em pregunto quin mal ha fet perque li tingueu aquesta tirria,ha insultat o faltat el respecte a algu que tambe faci o intenti fer el mateix ?ho pregunto perque vagi per davant que no soc seguidor ni molt menys d'aquesta persona,eh !!
Imatge

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » ds. des. 08, 2012 5:06 pm

En aquest pais nostre som molt amics de criticar les coses que fan els altres.

Si un viatger es paga els viatges de la seva butxaca, es un pijo, ja que si ho fa es perque té diners.

Si va amb sponsors, es un venut i no es pot ser "autentic" si un altre et paga les gracies.

En aquest mateix forum hi ha molta gent que conta els seus viatges i les seve fites...........( per compartir em podeu dir.)

En definitiva es el que fa aquest personatge compartir les seves experiencies i si hi ha gent que se l'escolta, doncs perfecte.

Es molt facil parlar desde darrera la pantalla de l'ordinador, pero quants dels aquí presents deixaria la seva feina, vendria casa seva, es compraria una moto i sortiria al mon per tal de contar el que li pasa, amb l'esperança de que algú li interessi el que fas?

El que estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra...
Rodar en moto es lo meu

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » ds. des. 08, 2012 5:37 pm

Kpeps, Danielot... si us ha molestat el meu comentari al comentari de l'Stelvio, ho retiro.

Senzillament m'ha fet gràcia que el comparés amb la Belén Esteban. Heu de reconèixer que és gairebé tant mediàtic com ella.

En cap cas era un comentari despectiu. Ja he comentat a vegades l'opinió que em mereix el personatge.

I si, és cert, una mica d'enveja em desperta. Jo no tinc la capacitat d'explicar ni de compartir les meves experiències com ho fa ell. Tampoc tinc la capacitat de trobar sponsor ni de fer la meva afició una activitat econòmicament rentable. Tampoc tinc una casa per vendre ni la possibilitat d'una excedència amb sou fixe (ell en persona em va explicar la seva situació com a registrador de la propietat i la relació amb la revista del seu col·legi professional).

També he explicat que tot això no treu que admiri el seu coratge i valentia i hagi estat el primer "peninsular" (que jo conegui) capaç de superar la vella idea del viatger "hippie-penjat" o de la més nova idea del viatger "aventura controlada" i hagi obert el camí de viatgers més o menys professionals com ja fa anys que hi han a Europa.

Crec que és un bon escriptor i que té una capacitat de comunicació en directe brutal. Ell ha creat un personatge i potser el personatge, ara, pesa massa.

És el preu de la popularitat

És lògic, que com tots el personatges públics, creïn polèmica i ironia (llàstima no existís un "Polònia" dels "moterus"). Això no vol dir perdre-li el respecte.

Hi ha gent que està enganxada a les operacions i els comentaris en veu alta de la Belén Esteban i gent que està enganxada al fòrums, facebooks, blogs,...etc i els canvis d'opinió d'aquest senyor.

Potser en aquest país ens sobra enveja i susceptibilitat, i ens falta més sentit de l'humor.

Joavel
Presentats

Entrada Autor: Joavel » ds. des. 08, 2012 5:47 pm

[quote user="Danielot" post="221368"]En aquest pais nostre som molt amics de criticar les coses que fan els altres.

Si un viatger es paga els viatges de la seva butxaca, es un pijo, ja que si ho fa es perque té diners.

Els meus viatjes, mel's pago jo, i ni soc un "pijo" ni m'interessa "vendrels".

Si va amb sponsors, es un venut i no es pot ser "autentic" si un altre et paga les gracies.

Si un altre em paguès "les gràcies", ja no serien les "meves" gràcies, NO GRACIES !!!

En aquest mateix forum hi ha molta gent que conta els seus viatges i les seve fites...........( per compartir em podeu dir.)

Conec gent, que explica les seves experiencies o "fites" (com mès t'agradi...) sense ànim de lucre, encara que a vegades, al explicarles li caigui algùn caler...i això és bastant diferent del que fa aquest paio.

En definitiva es el que fa aquest personatge compartir les seves experiencies i si hi ha gent que se l'escolta, doncs perfecte.

Es molt facil parlar desde darrera la pantalla de l'ordinador, pero quants dels aquí presents deixaria la seva feina, vendria casa seva, es compraria una moto i sortiria al mon per tal de contar el que li pasa, amb l'esperança de que algú li interessi el que fas?

Mai em platejaría fer o no fer, (sobre tot en el tema hobbies...) en funciò de que a algù li pugui interessar el que faig.

El que estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra...[/quote]

Soc "pecador" de naixement. :b9

De bon rotllo :okcat

:birracat :birracat :birracat :birracat

Joavel
Presentats

Entrada Autor: Joavel » ds. des. 08, 2012 6:03 pm

[quote user="Pasqual" post="221372"]Kpeps, Danielot... si us ha molestat el meu comentari al comentari de l'Stelvio, ho retiro.

Senzillament m'ha fet gràcia que el comparés amb la Belén Esteban. Heu de reconèixer que és gairebé tant mediàtic com ella.

En cap cas era un comentari despectiu. Ja he comentat a vegades l'opinió que em mereix el personatge.

I si, és cert, una mica d'enveja em desperta. Jo no tinc la capacitat d'explicar ni de compartir les meves experiències com ho fa ell. Tampoc tinc la capacitat de trobar sponsor ni de fer la meva afició una activitat econòmicament rentable. Tampoc tinc una casa per vendre ni la possibilitat d'una excedència amb sou fixe (ell en persona em va explicar la seva situació com a registrador de la propietat i la relació amb la revista del seu col·legi professional).

També he explicat que tot això no treu que admiri el seu coratge i valentia i hagi estat el primer "peninsular" (que jo conegui) capaç de superar la vella idea del viatger "hippie-penjat" o de la més nova idea del viatger "aventura controlada" i hagi obert el camí de viatgers més o menys professionals com ja fa anys que hi han a Europa.

Crec que és un bon escriptor i que té una capacitat de comunicació en directe brutal. Ell ha creat un personatge i potser el personatge, ara, pesa massa.

És el preu de la popularitat

És lògic, que com tots el personatges públics, creïn polèmica i ironia (llàstima no existís un "Polònia" dels "moterus"). Això no vol dir perdre-li el respecte.

Hi ha gent que està enganxada a les operacions i els comentaris en veu alta de la Belén Esteban i gent que està enganxada al fòrums, facebooks, blogs,...etc i els canvis d'opinió d'aquest senyor.

Potser en aquest país ens sobra enveja i susceptibilitat, i ens falta més sentit de l'humor.[/quote]

Uns dels problèmes de la nostra cultura, és la capacitat que tenim de riure amb les desgràcies dels demès i la poca de nosaltres mateixos.

En molts casos confonem l'enveja sana pel que fan o com son altres (hi han coses del Silvestre que m'han provocat aquest sentiment...) amb el costum tan nostre de crear ídols, per despres cremar-los a la foguera.

De fet el que estic és emprenya't, per no haver pogut anar al "Milevaches"... :burrucat

Danielot
Presentats

Entrada Autor: Danielot » ds. des. 08, 2012 6:06 pm

[quote user="Pasqual" post="221372"]Kpeps, Danielot... si us ha molestat el meu comentari al comentari de l'Stelvio, ho retiro.

Potser en aquest país ens sobra enveja i susceptibilitat, i ens falta més sentit de l'humor.[/quote]

Faltaria mes Pasqual a mi no m'ha molestat en absolut.

Nomes e donat la meva opnió sobre lo que esteu dient.

De fet.. en aquestos dies el nostre bon amic Toha està inmers en una aventura molt seriosa, els dos sabem que es un gran viatger que mai ha fet propaganda dels seus viatges,

En canvi ara el Face va ple de aquesta nova aventura.

Es per aixó mes pijo que avanç? o continua sent el "tio" sencill que nomes vol anar en moto?
Rodar en moto es lo meu

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. des. 08, 2012 6:07 pm

[quote user="Kpeps" post="221355"][quote user="Pasqual" post="221344"][quote user="STELVIO 00" post="221339"]

L'has encerat de ple :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

aaaiiiiixxxx,que dolenta que es l'enveja !!!!! jo no trobo que faci res dolent,si li paguen sort que te,de aconseguir-ho,em pregunto quin mal ha fet perque li tingueu aquesta tirria,ha insultat o faltat el respecte a algu que tambe faci o intenti fer el mateix ?ho pregunto perque vagi per davant que no soc seguidor ni molt menys d'aquesta persona,eh !![/quote]

Ara no se ben bé de qui parlas , si de la Belen Esteban o del M.S. ?
ImatgeImatgeImatge

Danielot
Presentats

Entrada Autor: Danielot » ds. des. 08, 2012 6:12 pm

[quote user="Joavel" post="221373"]

Mai em platejaría fer o no fer, (sobre tot en el tema hobbies...) en funciò de que a algù li pugui interessar el que faig.

[/quote]

Potser no es un hobbie de fet a mi sempre m'ha dit que ell es escriptor que la moto nomes es el medi.
Rodar en moto es lo meu

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » ds. des. 08, 2012 6:19 pm

[quote user="Danielot" post="221375"][quote user="Pasqual" post="221372"]Kpeps, Danielot... si us ha molestat el meu comentari al comentari de l'Stelvio, ho retiro.

Faltaria mes Pasqual a mi no m'ha molestat en absolut.

Nomes e donat la meva opnió sobre lo que esteu dient.

De fet.. en aquestos dies el nostre bon amic Toha està inmers en una aventura molt seriosa, els dos sabem que es un gran viatger que mai ha fet propaganda dels seus viatges,

En canvi ara el Face va ple de aquesta nova aventura.

Es per aixó mes pijo que avanç? o continua sent el "tio" sencill que nomes vol anar en moto?[/quote]

Aixó em sembla que es més cosa del Lone Wolf que no pas del Toha , que els que el coneixem ja sabem com es.

Respecte al M.S., personalment no tinc cap problema, sempre he dit que es un gran comunicador, i ell ho sap,però crec que ell mateix va caure en el seu propi parany i per aixó ha tingut "dubtes existencials" de seguir fent 2.0 o fer ho més privat.
De la mateixa manera que la majoria vem veure al Ewan i Charlie fent els seus viatges i després vem dir que era més autentic qualsevol de nosaltres si ho feia sense Jeep de recolzament, sense camara de video, etc,etc, crec que al M.S. li esta passant una mica el mateix.
A mi em pot interesar més el viatge del Toha, o els del Pasqual o els que puguis fer tú Danielot, que no pas aquest mediatics que no sé on acava la realitat i on comença la ficció.
Respecte al comentari de la Belen Esteban ho he fet sense anim despectiu, com ha dit en Pasqual , es el motard més mediatic i aixó te certs peatges.
ImatgeImatgeImatge

Joavel
Presentats

Entrada Autor: Joavel » ds. des. 08, 2012 6:31 pm

[quote user="Danielot" post="221378"][quote user="Joavel" post="221373"]

[/quote]

Potser no es un hobbie de fet a mi sempre m'ha dit que ell es escriptor que la moto nomes es el medi.[/quote]

Danielot, això precisament és, el que molts no entenem (i potser alguns no acceptem...) d'els Silvestres de torn, que van en moto (o a vela...) no perquè els agrada, sino sols com a "negoci".

Autèntic, és el que fa cualsevol cosa no nomès per que li paguen per fer-la, si no amb passiò...si a més t'ho subvencionen perfecte, però si no hi ha passiò, no és "autèntic".

:birracat

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » ds. des. 08, 2012 11:10 pm

Senzillament m'ha fet gràcia i ens falta més sentit de l'humor.[/quote]

Pasqual i Stelvio 00,lo de l'enveja ho he dit per el patrocini que te i tambe com humor,vosaltres volteu prou i quan voleu per no tenir envejes de ningu,pero veig que no ens hem entens o el meu comentari no ha sigut afortunat :birracat pero com l'heu comparat amb aquella bitxa i cada cop que surt el nom d'aquest xicot sempre el poseu a parir,la pregunta era si fa com la bitxa i critica als que viatgen o altres motoristes,d'ell he llegit quatre croniques de revistes d'avio i res mes,ni he seguit res d'ell a cap foro com lo dels exploadores olvidados ni res,pero nomes ho preguntava per lo dit de les critiques.
Imatge

Respon

Torna a “General”