Varem sortir relativament tard de Reus (10h) ja que jo havia plegat a quarts de cinc de la feina i tampoc era questio d'adormir-me sobre la moto :)
Varem sortir de Reus cap a MOntblanc,Sta.Coloma de Queralt, Manresa,Vic i Ripoll

De Ripolo varem tirar cap a Sant JOan de les Abadeses, Camprodon i...el coll d´Ares (despres posare video si tinc temps)
El coll d´ares es molt maco pujar-lo per Catalunya, decendir per la part francesa, al meu gust, te massa paelles, pero la carretera que espera despres es molt maca, molt revirada.
A Arles-Sur-Tech varem parar a visitar les Gorges de la Fou.
Son (segons diuen) les mes estretes del mon. En alguns llocs l'amplada es de nomes 70cm (se el que esteu pensant, i si jo hi passava, justet pero hi passava)
Despres de pagar 5€ i deixar-te un altre casc varem entrar cap a dins.
La natalia fent una previa

Aixo és l´entrada a les Gorges.

A dins de les gorges tota l'estona es va sobre aquestes plataformes metalques per que per sota hi ha el riu. I amb una xarxa metalica per sobre els nostres caps per proteccio de possibles desprendiments (nosaltres varem veuren uns quants)

Les gorges son totes de pedra

Pero a mida que ens endinsem la humitat fa que estiguin tota la pendra coberta de molsa.
I a mida que ens endinsem hi ha llocs tant estrets que semblen una cova

I quant les parets se separen podem veure el riu al costat, i no cal mirar entre els forats de la pasarela metal.lica

A mig cami hi ha una cova dedicada a sant Joan Babtista

I un altre espai te un altar a una verge, la verge dels canyons de la Fou

El cami va guanyat alçada tota la estona aqui podeu veure la distancia que ens separa del terra i com era d´estreta la zona.

Mentre la zona continua molt estreta i espectacular

Vist amb un atre punt de vista

Per superar els desnivells l'aigua ho feia amb uns petits pero espectaculars salts d´aigua

Al final de tot, les gorges s´obren una mica i alli s´acaba el trajecte

Despres d´aqui varem anar cap a Ceret al Hotel Vidal.
La nit ens va costar 40€ i l'hotel te aquesta pinta
Des del carrer

La sala d´estar

I les habitacions

Varem agafar la moto i varem anar a donar un volt FANTASTIC per tota aquesta zona.( en negre el que varem fer)

Una autentica PASSADA tant per paissatge com pel revirada de les carreteres.
NOmes varem parar a fer dos fotos

Despres de la ruta tant guapa i amb la calor que feiem varem tornar a Ceret a fer una cervesseta..

...i un volt per el casc antic de Ceret.
Aixo es la Tour d´Espagne i les Arcades

I aixo La Porte de France

Passejant pels carrers...

..varem anar a la esglesia de Sant Pere.La façana es molt pobre pero al interior diuen (estava tancada) que hi ha un dels retaules barrocs mes importants del Roselló.

Varem passejar per els carrers. Feia goig veure honejar la nostra senyera a l´altra banda de divisio politica.

I de cami cap a casa varem veure aixo que em va agradar i dedico al Sr.Boticari :!:

I aixo altre que em va trencar els "plans nocturns" :b9 :b9 :b9 :b9

I cap a sopar al Hotel. Com que el preu de l´habitacio era tant bo varem deduir (no ho feu mai aixo de deduir, es perillos) que el menjar tambe ho seria.
Varem anar a la terrassa a sopar (erem els primers)

I ens varen portar el menu. 28€ per persona!! :evil:
Si mai aneu a Ceret, aneu a dormir al Hotel Vidal, pero si no voleu arruinar-vos, no hi mengeu ;) (el menjar estava bonissim, pero nomes faltaria)
Doncs ja esta, uns 900km mes al contakilometres de la nostra varadero que dimecres ja la portarem al metge que li faci la revisio dels 12.000
Vs