Aquestes vacances hi aniré a ensenyar-l´hi a la dona i amb el cotxe :? a passar-hi un parell de dies....
Questió de Tranquilitat i bons aliments......
Moderador: Airald
Poca broma que a la Catalunya nord vaig veure alguna moto amb matricula francesa i la senyera enganxada i vaig estar temptat de deixar una targeta de mototurisme Catalunya ;)Randy-650 ha escrit:Home, doncs no és mala pensada, tú. ¿Que tal si obrim un fòrum en francès, Mototourisme Catalogne? ¿Domineu el francès vosaltres? :roll:stromkel ha escrit:JORDI HEM D'OBRIR UNA SUCURSAL A LA CATALUNYA NORD .... :lol: :lol:
aixo, jo m´ofereixo de traductor :roll: :roll: :roll: :roll:Steelman ha escrit:Poca broma que a la Catalunya nord vaig veure alguna moto amb matricula francesa i la senyera enganxada i vaig estar temptat de deixar una targeta de mototurisme Catalunya ;)Randy-650 ha escrit:Home, doncs no és mala pensada, tú. ¿Que tal si obrim un fòrum en francès, Mototourisme Catalogne? ¿Domineu el francès vosaltres? :roll:stromkel ha escrit:JORDI HEM D'OBRIR UNA SUCURSAL A LA CATALUNYA NORD .... :lol: :lol:
VS
No estaria de més fer unes targes de "mototurisme", per poder-les deixar en llocs que siguin adients (com la moto que expliques amb la senyera).Steelman ha escrit:Poca broma que a la Catalunya nord vaig veure alguna moto amb matricula francesa i la senyera enganxada i vaig estar temptat de deixar una targeta de mototurisme Catalunya ;)Randy-650 ha escrit:Home, doncs no és mala pensada, tú. ¿Que tal si obrim un fòrum en francès, Mototourisme Catalogne? ¿Domineu el francès vosaltres? :roll:stromkel ha escrit:JORDI HEM D'OBRIR UNA SUCURSAL A LA CATALUNYA NORD .... :lol: :lol:
VS
Steelman ha escrit:Poca broma que a la Catalunya nord vaig veure alguna moto amb matricula francesa i la senyera enganxada i vaig estar temptat de deixar una targeta de mototurisme Catalunya ;)Randy-650 ha escrit:Home, doncs no és mala pensada, tú. ¿Que tal si obrim un fòrum en francès, Mototourisme Catalogne? ¿Domineu el francès vosaltres? :roll:stromkel ha escrit:JORDI HEM D'OBRIR UNA SUCURSAL A LA CATALUNYA NORD .... :lol: :lol:
VS