A NZ se anomena a les persones Kiwis. No per la fruita, sinó per aquest petit animal que veieu al simbol darrera meu. Aquests petits animals son imposible de veure, es mouen de nits i de nit és imposible circular per la quantitat d´animals que es mouen a la carretera. De fet cada matí trobo entre 10 i 15 animals morts normalment possums ( petit animal de ungles molt afilades)
També he de dir que els kiwis es poden veure a zoo´s , però jo només els he vist en foto o rétol.
Una cosa que m´ha sobtat és que els ocells a NZ estàn atontats o estàn atontats, jo ja n´he matat m´es d´un. Si vas a més de 100 km/h ( ilegalitat total , sota risc de multa ......) els ocells no reaccionen i els acabo matant amb la moto i l´altre día un amb el casc .... uisssss quin yuyu !!!!!! quin fàstic.... plumes......i per més inri el cadaver s´em va quedar en el manillar
Segona imatge, es molt i molt popular conduir en moto a NZ, els conductors et donen pas, normalment s´arreconen, mai posen intermitent per deixar-te pas. Cada pocs km hi han senyals que adverteixen de conduir poc a poc sota risc de fer-te mal. N´hi ha un que em va impactar molt : només es veuen els peus de un cadaver amb una etiqueta al dit... s ´em va possar la pell de gallina !!!!
Darrera imatge: sabates penjades , els NZ son molt divertits i en una valla et pots trobar desde roba interior penjada, sabates, .... sençillament em va fer molt de riure :okcat