M'HA ESTAFAT MUNTANYÀ DE GRAN VIA
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 214
- Membre des de: dg. març 04, 2007 7:48 am
- Ubicació: Esparreguera
Si la veritat es que es vergonyos, a mi la moto me la van valorar per poquet, però vaig dir que no volia la nova, llavors no se d'on va treure diners i la taxació va pujar 1200 euros després de batallar, per això em vaig decidir tant rapidament, pero........arriba un punt i després de tot que es per riure i cremar el concesionari.
Com dius Jordi la moto costa un pico, si justament quasi 19000 euros.
El cotxe del Ramon costa un altre pico de nou i ara li donen les gracies i poc més, per que collons fas amb aquest 5000 euros? res de res.
En fi que lo que hem parlat per telefon, dona vergonya com ens tracten en general a tots, com es nota que venen molt molt i molt per que si no es baixarien els pantalons.
Com dius Jordi la moto costa un pico, si justament quasi 19000 euros.
El cotxe del Ramon costa un altre pico de nou i ara li donen les gracies i poc més, per que collons fas amb aquest 5000 euros? res de res.
En fi que lo que hem parlat per telefon, dona vergonya com ens tracten en general a tots, com es nota que venen molt molt i molt per que si no es baixarien els pantalons.
Per que correr amb una R si puc recoRRer amb dos RR
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"
http://www.bokaterrosa.com/
"Quien dice que quiero que conduzcas por mi? ya lo hace uno que pagais todos (chofer)"
http://www.bokaterrosa.com/
- in1til
- Presentats
- Entrades: 209
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
- Ubicació: Manresa/Vic
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Carai! Tenim muntat un ebay a la catalana! jajajajaja
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
James_Bond ha escrit:Bé, tal com vaig dir ahir, avui ¡jo també he anat a Muntanyà del C/ Numància.
Perqué us feu una idea de la situació, el meu cotxe és un BMW 530d serie Exclusive, amb equipament de luxe. El seu preu quan el vaig comprar l'octubre del 2.002 era de 42.000 €. Ara porto 190.000 quilòmetres sense cap accident ni ratllada i el seu estat és impecable : seients de pell beige, llantes especials BMW, control de creuer, intermitents blancs etz.
El nou vehicle seria també un BMW 530D però sense els acabts de luxe ni llantes ni collonades.
Sabe quan per quan me'l valoran ?
5.000 € !!!!
El venedor m'ha dit que em faria a més a més un descompte de 1500 € que podrien ser 2.000 €
Cadascú que pensi el que li sembli.............
Per part meva ja se que de moment em surt més a compte continuar amb el cotxe actual durant molt de temps :evil:
Vssssssss
007
5000€ ??? doncs t´el paguen molt bé, amb aquests kilometres.
Mira jo avans tenia un Volvo V70 T5. de benzina 5 cilindres i 250 Cv.
i amb 5 anys d´antiguitat, comprat nou i amb 65000 Kms. fets nomès per les vacances., tapissat de cuiro, telefon, i mil i un extres. em va costar l´any 2001 6500000 de peles. mai un parte ni una rascada. encara feia l´olor a cuiro.....
Per raons que no venen al cas, per Nadal vaig decidir canviarlo per
un BMW X3 3.0 D.ds. 6 cilindres de gasoil i 235 cv. canvi automatic , sostre, cuiro etc. total 55000 €.
després de demenar per favor que em tassesin el volvo per entrada del X3 , em van dir que no en volien sentir a parlar de cotxe d´ocasió i que com a favor m´en donaven 5000 €...que em descontaven si no entregava cotxe a canvi.....
Molt bé, anunci a segona má i en 3 dies venut per 22000 €
Resultat el BMw, tres messos esperant el cotxe, contracte signat i 7000€ de descompte. per cert: el cotxe va de conya amb 52 mkg. de par, amb una acceleracio " de moto" i recuperacions de vaixell de carga. ah? i amb un consum mitja per carretera de 7/8 litres. de gasoil extra.
bye bye Cayennes :roll:
:lol:
Bona sort.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 10, 2007 10:58 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Llagasta
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Llagasta
- Presentats
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- josepgts
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
- Ubicació: Rubi
no volia entrar en el tema per no ferir suscebilitats, perque els BMWistes ho son molt :) però pel post sembla que sigui un problema del concesionari, i jo crec que es un problema de marca, jo conec més de 2 i de 3 que o els hi ha passat com al Adi Kaifern i han comprat una altra marca, o que s'han sentit maltractats per la marca però han tragat perqué els hi agrada la moto, i en diversos concesionaris, no només el muntanya.
per començar a mi lo de comprar una moto en un concesionari de cotxes ja no em dona bon rotllo, i BMW només ven a traves del canal de cotxes (em sembla que algún intent de concesionari de moto exclusiu hi va haber però la marca només hi posava pegues), segon, si et compres una scopy 50 et regalen quelcom, ni que sigui un pitó o un candau, en canvi et compres una moto de 19.000€ i no et regalen res, això sense parlar del preu que cobren per unes motos que son molt maques i molt ben fetes, però que no ens enganyem, porten un motor que tot i molt evolucionat, te més de 30 anys, o de cobrar 240€ per la revisió dels 1000km de una monocilindica de 650 (i al concesionari on l'has comprat)...
podria seguir però em sembla que queda clar el que penso de la marca, per això mai tindré una BMW, tot i que m'agrada molt el producte.
això que ha passat també et pot passar a honda, o yamaha o cualsevol (burros n'hi ha a tot arreu) però evidenment a altres marques es una exepció i a BMW sembla que és lo normal.
Weno, hi ha una manera que no et passi això, ves al concesionari, compra un X5 o cualsevol de més de 60.000€ i digues que també vols una moto, i veuràs com canvia el tracte.
PD: espero que cap BMWista s'emprenyi :oops:
per començar a mi lo de comprar una moto en un concesionari de cotxes ja no em dona bon rotllo, i BMW només ven a traves del canal de cotxes (em sembla que algún intent de concesionari de moto exclusiu hi va haber però la marca només hi posava pegues), segon, si et compres una scopy 50 et regalen quelcom, ni que sigui un pitó o un candau, en canvi et compres una moto de 19.000€ i no et regalen res, això sense parlar del preu que cobren per unes motos que son molt maques i molt ben fetes, però que no ens enganyem, porten un motor que tot i molt evolucionat, te més de 30 anys, o de cobrar 240€ per la revisió dels 1000km de una monocilindica de 650 (i al concesionari on l'has comprat)...
podria seguir però em sembla que queda clar el que penso de la marca, per això mai tindré una BMW, tot i que m'agrada molt el producte.
això que ha passat també et pot passar a honda, o yamaha o cualsevol (burros n'hi ha a tot arreu) però evidenment a altres marques es una exepció i a BMW sembla que és lo normal.
Weno, hi ha una manera que no et passi això, ves al concesionari, compra un X5 o cualsevol de més de 60.000€ i digues que també vols una moto, i veuràs com canvia el tracte.
- Serrallonga
- Presentats
- Entrades: 173
- Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
- Ubicació: Mataró
josepgts ha escrit:no volia entrar en el tema per no ferir suscebilitats, perque els BMWistes ho son molt :) però pel post sembla que sigui un problema del concesionari, i jo crec que es un problema de marca, jo conec més de 2 i de 3 que o els hi ha passat com al Adi Kaifern i han comprat una altra marca, o que s'han sentit maltractats per la marca però han tragat perqué els hi agrada la moto, i en diversos concesionaris, no només el muntanya.
Estic totalment d'acord amb tú, el meu cotxe és un BMW i la meva moto també, no és que em consideri BMWista, sino que en el moment de comprar cada cosa és el que més m'atreia.
En els concessionaris de cotxes (i en vaig visitar cinc) sembla que et facin un favor venen-te un cotxe i aixó que abans del que tinc ara ja tenia un altre BMW, als comercials, sembla que els facin cursets de Xuleria, i de com anar de sobrats, a més d'un,et venen ganes de partir-li la cara, girar cua i comprar-te una altre marca.
Amb un d'ells em vaig desfogar quan després d'haver-me tractat amb molta prepoténcia, em va trucar a finals d'any per que no havia cobert objectius i necessitava vendre, li vaig dir tot el que pensava d'ell.
De tota manera, quan vaig comprar la moto, si que en vaig trobar un que només ven motos i no es dedica als cotxes, es tracta de CONTROL94 a l'avinguda Roma de Barcelona, aquí em van tractar força bé i en vaig sortir content, a part que és on em van fer el millor preu amb bastanta diferència.
Si algú te pensat comprar una BMW us recomano que com a mínim ho proveu (No hi tinc comissió, eh ! :D )
Salut.
BMW R 1200 GS
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo duc la moto a Control 94 (doncs també són concessionaris d'Honda) i, ara per ara, n'estic força content. És bo de saber que el tracte també es correcte en les BMW. :)Serrallonga ha escrit:De tota manera, quan vaig comprar la moto, si que en vaig trobar un que només ven motos i no es dedica als cotxes, es tracta de CONTROL94 a l'avinguda Roma de Barcelona, aquí em van tractar força bé i en vaig sortir content, a part que és on em van fer el millor preu amb bastanta diferència.
Si algú te pensat comprar una BMW us recomano que com a mínim ho proveu (No hi tinc comissió, eh ! :D )
Salut.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Al concessionar Busquets de Tarragona jo hi he anat a preguntar algun cop
Concretament per la RT una vegada i per la F800ST un altre cop.
En el de la RT em va sortir una dona impressionant (al foro antic el Yosi crec que en va fer algun comentari) i no em varen gaire cas, una mica mes em donen dos caramels , un cataleg i un cop de porta (com si fosim a la fira)
I l´altre cop vaig anar a pregutnar per la F800. El tio no en tenia ni idea de la moto, pero ni idea.
Imagineu-vos que em va treure el SM (anava llegint tot el que tenia i m´ho anava explicant) pero era tanta la seva desinformacio que estava mirant el de la r1200s!!!
No us podeu imagina la vergonya del tio quant li vaig dir
En el de la RT em va sortir una dona impressionant (al foro antic el Yosi crec que en va fer algun comentari) i no em varen gaire cas, una mica mes em donen dos caramels , un cataleg i un cop de porta (com si fosim a la fira)
I l´altre cop vaig anar a pregutnar per la F800. El tio no en tenia ni idea de la moto, pero ni idea.
Imagineu-vos que em va treure el SM (anava llegint tot el que tenia i m´ho anava explicant) pero era tanta la seva desinformacio que estava mirant el de la r1200s!!!
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
Steelman ha escrit:Al concessionar Busquets de Tarragona jo hi he anat a preguntar algun cop
però quina classe de "professionals" lloguen aquesta gent......
Doncs jo, vaig comprar la moto a Scratch de Terrassa i fins ara la mar de bé, truco per fer les revissions (fins ara les de 10000 i 20000 ) i cap problema la deixo a quarts de déu del mati i a les quatre la passo a recollir :roll:
Bon rotllo i es veuen bastant honrats :roll: cobren les hores a 40 € i fins i tot els hi faig canviar els pneumatics amb un molt bon descompte......
per exemple la revisió de 20000 (que es una revisió important )amb canvi d´oli, filtre, reglatge de vàlvules, canvi oli del canvi , 4 bujies ,filtre d´aire i passar per la maquina de diagnossis mes la má d´obra Total 222 € + IVA

- Serrallonga
- Presentats
- Entrades: 173
- Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
- Ubicació: Mataró
Potser estaria bé obrir un post permanent per que, qui vulgui, pugui explicar les seves experiéncies amb els concessionaris, així tindriem una orientació a partir de les experiencies de cada un de nosaltres sobre on hem d'anar i on no a l'hora de comprar una moto, passar revisions, etc...
BMW R 1200 GS
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Hola:
És aquest el concessionari a NO VISITAR???
"Muntañá, S.A. - Concesionarios--Gran Vía, - Hospitalet de Llobregat rclientes@muntanya.net.bmw.es 93 264 24 24, Fax 93 264 24 25
Es mereixen uns quants correus de felicitació per la seva gesta... :evil:
Així mateix se'n pot informar a: http://www.bmw.com/com/en/index_highend.html en l'apartat"contact bmw", el 1r a baix a l'esquerra.
i a: http://www.bmw.es/com/es/index_highend.html també en l'apartat"contact bmw", el 1r a baix a l'esquerra.
És aquest el concessionari a NO VISITAR???
"Muntañá, S.A. - Concesionarios--Gran Vía, - Hospitalet de Llobregat rclientes@muntanya.net.bmw.es 93 264 24 24, Fax 93 264 24 25
Es mereixen uns quants correus de felicitació per la seva gesta... :evil:
Així mateix se'n pot informar a: http://www.bmw.com/com/en/index_highend.html en l'apartat"contact bmw", el 1r a baix a l'esquerra.
i a: http://www.bmw.es/com/es/index_highend.html també en l'apartat"contact bmw", el 1r a baix a l'esquerra.