Rider 1000

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Rider 1000

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 01, 2013 8:15 pm

Imatge

Imatge

Aquesta vegada ens hem lliurat de la fi del món tot i les previsions del poble azteca. Comença un nou any i ara es el moment per poder-lo transformar en un any per recordar-lo sempre. Estem segurs que aquest 2013 pot ser l’any que marcará la resta de la teva vida. Un any en el que un repte personal lluny dels bons propòsits d’aprimar-se, deixar de fumar o d’aprendre nous idiomes, podrás assolir la satisfacció d’unir la passió que tens per les motos amb el plaer d’aventurar-te en descobrir els indrets meravellosos que amaga Catalunya. Aquest repte és la Rider1000.

Què és la Rider 1000?

La Rider1000 és un esdeveniment motociclista no competitiu de 1.000 km per carreteres obertes al trànsit.

L’objectiu és certificar el pas pels diferents controls assenyalats en el recorregut triat, fins arribar a la meta, que coincidirà amb el mateix punt de sortida.

L’itinerari no está definit, només hi han els controls de pas. Cada participant podrà escollir la carretera que consideri més apropiada a les seves característiques de conducció. L’itinerari es publicarà al web perquè cada participant pugui projectar la seva estratègia.

El temps màxim per realitzar el recorregut està calculat sobre la base dels 50 km/h aproximadament.

Els participants en la Rider1000 disposaran d’un temps màxim de 20 hores.

Els participants prendran la sortida de 4 en 4 cada minut a partir de les 6:00h del matí del dissabte 18 de maig de 2013, amb sortida i arribada a Manresa (Barcelona).

La Rider1000 no és una carrera, de manera que no hi haurà ni classificacions, ni premis de cap tipus.

Els participants que tinguin el visat de tots els controls fins a la meta, se’ls lliurarà un pin únic i numerat, que certificarà haver completat l’itinerari.

Amb la seva fotografia en www.rider1000.com, passaran a formar part del «Rider1000 Hall of Fame».

Per què és un repte?

«Repte. m. Objectiu o afany difícil de dur a terme, i que constitueix per això un estímul i un desafiament per a qui ho afronta.»

En la competició de «Les 24 hores motociclistes 2012» del Circuit de Catalunya, l’equip guanyador va recórrer 3.480 km. Tenint en compte que cada equip està compost per 4 pilots, el càlcul aproximat seria que cada pilot va recórrer 870 km.

Rider1000 et proposa superar aquesta xifra. És un repte contra tu mateix. Demostrar-te que ets un autèntic «Road Rider» i el pin de la Rider1000 ho certificarà.

Font: http://rider1000.com/

[marquee direction=left]LLISTAT DE LA GENT DE MOTOTURISME APUNTADA:[/marquee]

- Aclareixo que segons l'organització està previst que surtin 4 motoristes cada minut, i suposant que l'ordre de sortida sigui per ordre d'apuntats, queda així:

[cell class=spoiler]
  • HORA-NICK-DORSAL
  • 6:15'-Kpeps (57)
  • 6:27'-Xavier (107)
  • 6:29'-Lluis Font (113)
  • 6:30'-Nuria Vs (117)
  • 6:32'-Steelman-Prudenci (125/126)
  • 6:33'-Daniel (130)
  • 6:34'-Otto-MEF (134/136)
  • 6:37'-Billy_Joe-josepmaria (146/147)
  • 6:42'-Mixsanjuan (165)
  • 6:47'-Jordi Pons (185)
  • 6:50'-Eva (198)
  • 6:51'-Ferranga-V Man (201/203)
  • 6:52'-Toni Vega-Prony (205/206)
  • 6:53'-Joan Strom (210)
  • 6:54'-Cristina_tgn (215)
  • 6:55'-Vidi (217)
  • 7:03'-Truc (252)
  • 7:04'-Ricard_biker (255)
  • 7:09'-Trifasic (274)
  • 7:10'-Toni Muntada (279)
  • 7:18'-Siono1000 (311)
  • 7:19'-Emil (313)
  • 7:26'-Francesc B. (342)
  • 7:35¡-Jordii Vero (377 i 378) (Van per independents)
[/cell]

SORTIDA:

http://goo.gl/maps/Etdpy

CONTROLS DE PAS:

1er Control -- http://goo.gl/maps/lhRxW

2ón Control -- http://goo.gl/maps/M8aad

3er Control -- http://goo.gl/maps/FQJYW

4rt Control -- http://goo.gl/maps/COKHI

5è Control -- http://goo.gl/maps/cuCcX

6è Control -- http://goo.gl/maps/Skhuw

7è Control -- http://goo.gl/maps/EFnHm

ARRIBADA:-- http://goo.gl/maps/Q3knS
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 19, 2013 11:23 pm, en total s’ha editat 10 vegades.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Rider 1000

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. gen. 01, 2013 8:26 pm

Quan ho vegi en Ramon "Iron Butt" li agafará un atac de riure :jajacat :jajacat

A Mototurisme ja hem fet sortidas de quasi 1.000 Qm ( trenta amunt o avall) el mateix dia, ara que sense PIN i sense pagar els 50€ ;)
ImatgeImatgeImatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 01, 2013 8:28 pm

[quote user="STELVIO 00" post="223264"]Quan ho vegi en Ramon "Iron Butt" li agafará un atac de riure :jajacat :jajacat

[/quote]

És el mateix que he pensat jo..... :b9

Però bé, els del MC Manresa són molt bona gent i estan molt ben organitzats. Els conec de sortir alguna vegada amb ells.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. gen. 01, 2013 8:33 pm

[quote user="Randy-650" post="223266"][quote user="STELVIO 00" post="223264"]Quan ho vegi en Ramon "Iron Butt" li agafará un atac de riure :jajacat :jajacat

[/quote]

Però bé, els del MC Manresa són molt bona gent i estan molt ben organitzats. Els conec de sortir alguna vegada amb ells.[/quote]

Epss!! Que jo no voldria pas treure merit a qui ho faci, pero es cert que per exemple las sortidas a Goust hem tornat a casa amb els 1.000 Qm i en Ramon que n´ha fet 2.000 Qm en el dia, aixó te que ser com anar a comprar el pa :jajacat
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 01, 2013 8:37 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
ImatgeImatgeImatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. gen. 01, 2013 8:54 pm

[quote user="STELVIO 00" post="223264"]Quan ho vegi en Ramon "Iron Butt" li agafará un atac de riure :jajacat :jajacat

A Mototurisme ja hem fet sortidas de quasi 1.000 Qm ( trenta amunt o avall) el mateix dia, ara que sense PIN i sense pagar els 50€ ;)[/quote]

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dt. gen. 01, 2013 9:06 pm

[quote user="Randy-650" post="223266"][quote user="STELVIO 00" post="223264"]Quan ho vegi en Ramon "Iron Butt" li agafará un atac de riure :jajacat :jajacat

[/quote]

Però bé, els del MC Manresa són molt bona gent i estan molt ben organitzats. Els conec de sortir alguna vegada amb ells.[/quote]

Potser si que està molt ben organitzat, no sé, però segons sembla la organització pràcticament el que fa és que et dona les coordenades del PC molts dies abans, tu et prepares la ruta i llestos ... i tot això pagant 50 € :nonocat

Els de Monrepos amb la la Ruta de los Penitentes fan una cosa semblant però et donen un road-book just al dia abans, sortida escalonada, diferents PC, pagues també 50 € però hi entra el dinar i el sopar.
:okcat

Aquí vam fer la Re-volta Catalana i la Re-volta Catala (2a part) que al final vindria a ser una cosa semblant a les anterior.
El cost sensiblement inferior: 18 € (refresc i dinar inclòs), 2 € (referesc inclòes)
:burrucat

Miqueeeeeeel !
Hem de començar i preparar l'activitat pel 2013.

:jajacat

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. gen. 01, 2013 9:43 pm

Crec que els 50€ són per despeses variades, sumat al gast de benzina de l'organització.
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 16, 2013 6:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

MikelRT
Presentats
Entrades: 784
Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
Ubicació: Hostalric La Selva

Entrada Autor: MikelRT » dt. gen. 01, 2013 10:14 pm

[quote user="Ramon" post="223274"][quote user="Randy-650" post="223266"][quote user="STELVIO 00" post="223264"]Quan ho vegi en Ramon "Iron Butt" li agafará un atac de riure :jajacat :jajacat

[/quote]

Potser si que està molt ben organitzat, no sé, però segons sembla la organització pràcticament el que fa és que et dona les coordenades del PC molts dies abans, tu et prepares la ruta i llestos ... i tot això pagant 50 € :nonocat

Els de Monrepos amb la la Ruta de los Penitentes fan una cosa semblant però et donen un road-book just al dia abans, sortida escalonada, diferents PC, pagues també 50 € però hi entra el dinar i el sopar.

Aquí vam fer la Re-volta Catalana i la Re-volta Catala (2a part) que al final vindria a ser una cosa semblant a les anterior.
El cost sensiblement inferior: 18 € (refresc i dinar inclòs), 2 € (referesc inclòes)

Miqueeeeeeel !

:jajacat[/quote]

:picant
Ramon (cobra): cal que pensem com pujar la dificultat :666

ummmmm :idea :
podriem pensar amb una mena de gimcana revoltada amb nocturnitat tipus 3.0 en un indret del pais vei (per exemple la catalunta nord) :sonat

ah!! i el preu el podem millorar... a l'alça, que la competencia ens fa quedar molt malament! :jajacat

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. gen. 01, 2013 10:16 pm

Mentre que no "reviseu" el preu...................... :callo
ImatgeImatgeImatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 02, 2013 12:38 pm

vaja esdeveniment aquest,ja m'enterare exactament com va,cadascu organitza las coses a la seva manera i no te perque ser tot igual,he llegit las normas de la web i renoi..quantas premisas,aviam,a part es veu que hi han 3 itineraris de varis km's i tot val el mateix,l'acompanyant tambe paga,ja dic que abans de dir res m'informare be.
lo que tindrieu de fer amb la RE-VOLTA es una repeticio de l'esdeveniment (ja se que es molt demanar) sincerament jo vaig quedar una mica moix,ja que la primera es va suspendre i la segona per temas personals no vaig poder anar-hi fent-me molta il.lusio,els que tenim la moto com un autentic hobbie i la podem gaudir de moments molt puntuals com aquests.....vaig quedar com es diu amb la mel als llavis.
Imatge

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dc. gen. 02, 2013 8:27 pm

Ho trobo força car, per un pin !!!!!! :sonat :sonat :sonat

Val que hi ha força feina, però la re-volta també en porta !!!!!!

Nois jo, no he pogut assitir a cap re-volta, molt a pesar meu, espero fer-ho un dia !!!!! pero us vull agrair la iniciativa.... i com en kpeps, seria genial un altre re-edició de la que ja vareu fer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dj. gen. 03, 2013 10:37 am

Doncs jo trobo que és una bona iniciativa. No he llegit cap programa ni web ni res però ho organitza un Moto Club si no vaig errat. Si és una Entitat donada d'alta que compta amb socis i organitza diferents esdeveniments, trobo que fan bé de cobrar si els ajuda a "sufragar" possibles despeses que segurament tenen i així poden mantenir les quotes dels seus socis més barates (és una possiblitat).

No ho sé del cert, m'ho faig jo. Però per molts 50 eur que demanin per la inscripció, ningú s'hi farà ric i en canvi fan una proposta que t'hi poits apuntar o no. I sembla força més que decent.

Companys de MTC heu organitzat temes similars en els que m'ho he passat molt bé i he disfrutat moltíssim i que penso en tornar-hi participar quan es facin de nou. Però, sense cap ànim de polèmica, m'ha semblat que hi ha algun comentari un pel "sobrat" d'un esdeveniment que organitza una altra gent, tan lloable com els nostres.

Falten dies i llegiré les "condicions" i normes que tenen i si puc m'hi apuntaré.

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. gen. 03, 2013 7:13 pm

[quote user="Xavier" post="223469"]Doncs jo trobo que és una bona iniciativa. No he llegit cap programa ni web ni res però ho organitza un Moto Club si no vaig errat. Si és una Entitat donada d'alta que compta amb socis i organitza diferents esdeveniments, trobo que fan bé de cobrar si els ajuda a "sufragar" possibles despeses que segurament tenen i així poden mantenir les quotes dels seus socis més barates (és una possiblitat).

No ho sé del cert, m'ho faig jo. Però per molts 50 eur que demanin per la inscripció, ningú s'hi farà ric i en canvi fan una proposta que t'hi poits apuntar o no. I sembla força més que decent.

Companys de MTC heu organitzat temes similars en els que m'ho he passat molt bé i he disfrutat moltíssim i que penso en tornar-hi participar quan es facin de nou. Però, sense cap ànim de polèmica, m'ha semblat que hi ha algun comentari un pel "sobrat" d'un esdeveniment que organitza una altra gent, tan lloable com els nostres.

Falten dies i llegiré les "condicions" i normes que tenen i si puc m'hi apuntaré.[/quote]

Torna a llegir ho , Xavier, jo també vaig pensar que era una bona iniciativa al principi, però al llegir ho amb tranquilitat, trobo que els 50€ no els veig justificats.
La iniciativa es bona, però personalment, pagar 50€ per fer 1.000 Qm i que ho acreditin amb un Pin, quan a MT s´ha fet alguna vegada de franc i per pasar ho bé,no ho trobo justificat.
No hi ha ni samarreta o gorra o qualsevol cosa per "adornar ho" una mica, o un apat. Només per organitzar, 50€ ??? Si es cobres aixó a MT, hi hauria més d´un ric :okcat
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 03, 2013 7:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dj. gen. 03, 2013 7:29 pm

[quote user="MikelRT" post="223280"][quote user="Ramon" post="223274"][quote user="Randy-650" post="223266"][quote user="STELVIO 00" post="223264"]Quan ho vegi en Ramon "Iron Butt" li agafará un atac de riure :jajacat :jajacat

[/quote]

Miqueeeeeeel !

:jajacat[/quote]

:picant
Ramon (cobra): cal que pensem com pujar la dificultat :666

ummmmm :idea :
podriem pensar amb una mena de gimcana revoltada amb nocturnitat tipus 3.0 en un indret del pais vei (per exemple la catalunta nord) :sonat

ah!! i el preu el podem millorar... a l'alça, que la competencia ens fa quedar molt malament! :jajacat

:burrucat[/quote]

I per fer-ne més avia es pot passar o no pel coll de la Manrella, o el coll de Banyuls o no...

Vinga ànims a pensar-ho!

:idea

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dj. gen. 03, 2013 11:27 pm

Fora polemiques absurdes !!!

Cadascù que monti el que vulgui, cobrant el que vulgui...i el que vulgui que s'apunti o no.

QUAN VOLGUEU, EN MONTEM UNA, GRATIS !!!

De 500...800...o 1500 kms...

De rutes n'hi han per donar i vendre, pic-nic (o restaurant...) y gaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssss !!!

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. gen. 03, 2013 11:37 pm

[quote user="Joavel" post="223556"]Fora polemiques absurdes !!!

Cadascù que monti el que vulgui, cobrant el que vulgui...i el que vulgui que s'apunti o no.

QUAN VOLGUEU, EN MONTEM UNA, GRATIS !!!

De 500...800...o 1500 kms...

De rutes n'hi han per donar i vendre, pic-nic (o restaurant...) y gaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssss !!![/quote]

Joan, amb aixó estem tots d´acord, simplement hem fet comentaris ja que aqui hi ha gent de tots colors , gustos, butxaques. I sempre es millor fer propostas que no pas quedarse calladet .

Tu i jo , si no recordo malament tenim pendent un Tourmalet......................................... i la Millevaches el proper any :okcat
ImatgeImatgeImatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. gen. 03, 2013 11:50 pm

Hola companys,

A títol absolutament personal penso que qualsevol iniciativa que de una forma o altre ens apropi al mon de la moto... es digna de ser respectada i apreciada.

Si tot el problema d’aquesta iniciativa es que has de pagar 50 € per aconseguir un pin, no hi veig el problema. Com si només fos un diploma !

No he llegit les normes ni els detalls, però es que m’és igual, respecto profundament a les persones que segur hi ha al darrera de tot el muntatge, que porta la seva feina. Si han decidit cobrar una inscripció deuen tenir el seus motius, i no seré jo qui els hi discuteixi.

M’agrada que hi hagin diferents opcions, conèixer-les i que la gent i participi, i ves a saber, potser ens podríem aprendre alguna cosa d’ells i tot. O potser es que algú es pensa que per haver fet tirades mes llargues, o haver organitzat exitosament alguna cosa, o saber trobar activitats mes econòmiques ja no te res per aprendre dels demés ?

Qui no vulgui pagar ho te molt fàcil: no cal que hi vagi, però us vull demanar el màxim respecte per les iniciatives que puguin tenir altres aficionats al mateix mon que nosaltres.

Gràcies.
Sort,

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. gen. 03, 2013 11:56 pm

Holaaa,

Per cert, gràcies Randy per penjar-ho, potser a algú li interessi anar-hi. La data es el 18 de maig de 2013.

Sort,

Mixsanjuan
Presentats
Entrades: 124
Membre des de: dg. feb. 05, 2012 9:19 am
Ubicació: Reus

Entrada Autor: Mixsanjuan » dv. gen. 04, 2013 10:14 am

Dons a mi m'agradat força l'iniciativa.

Salut
Jordi (mixsanjuan)

STELVIO 00
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. gen. 04, 2013 10:57 am

[quote user="Mixsanjuan" post="223609"]Dons a mi m'agradat força l'iniciativa.

Salut
Jordi (mixsanjuan)[/quote]

Si hi vas, ja ens explicaras com es la experiencia. Si tenen exit segurament en faran de 1.500 qm i de 2.000 qm.

Aixó vol semblar els brevets ciclistas que fan principalment a França, llogicament amb distancias més llargues. En ciclisme es normal trobar brevets de 600 qm,com el Madrid-Gijon-Madrid o be el Parist Brest, que no esta gens malament :burrucat
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”