Rider 1000
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Rider 1000
A Catalunya també en fan de Brevets..
Al Forum tenim un usuari que esta preparant una Brevet de 1000Qm's fent la volta a Catalunya
Al Forum tenim un usuari que esta preparant una Brevet de 1000Qm's fent la volta a Catalunya
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="223617"]A Catalunya també en fan de Brevets..
Al Forum tenim un usuari que esta preparant una Brevet de 1000Qm's fent la volta a Catalunya[/quote]
Que potser es el P.........? Cal estar molt preparat per fer un Brevet de 1.000 qm :okcat
Al Forum tenim un usuari que esta preparant una Brevet de 1000Qm's fent la volta a Catalunya[/quote]
Que potser es el P.........? Cal estar molt preparat per fer un Brevet de 1.000 qm :okcat
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="Albert" post="223562"]
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Hola companys,
A títol absolutament personal penso que qualsevol iniciativa que de una forma o altre ens apropi al mon de la moto... es digna de ser respectada i apreciada.
Si tot el problema d’aquesta iniciativa es que has de pagar 50 € per aconseguir un pin, no hi veig el problema. Com si només fos un diploma !
No he llegit les normes ni els detalls, però es que m’és igual, respecto profundament a les persones que segur hi ha al darrera de tot el muntatge, que porta la seva feina. Si han decidit cobrar una inscripció deuen tenir el seus motius, i no seré jo qui els hi discuteixi.
M’agrada que hi hagin diferents opcions, conèixer-les i que la gent i participi, i ves a saber, potser ens podríem aprendre alguna cosa d’ells i tot. O potser es que algú es pensa que per haver fet tirades mes llargues, o haver organitzat exitosament alguna cosa, o saber trobar activitats mes econòmiques ja no te res per aprendre dels demés ?
Qui no vulgui pagar ho te molt fàcil: no cal que hi vagi, però us vull demanar el màxim respecte per les iniciatives que puguin tenir altres aficionats al mateix mon que nosaltres.
Gràcies.
[/quote]A títol absolutament personal penso que qualsevol iniciativa que de una forma o altre ens apropi al mon de la moto... es digna de ser respectada i apreciada.
Si tot el problema d’aquesta iniciativa es que has de pagar 50 € per aconseguir un pin, no hi veig el problema. Com si només fos un diploma !
No he llegit les normes ni els detalls, però es que m’és igual, respecto profundament a les persones que segur hi ha al darrera de tot el muntatge, que porta la seva feina. Si han decidit cobrar una inscripció deuen tenir el seus motius, i no seré jo qui els hi discuteixi.
M’agrada que hi hagin diferents opcions, conèixer-les i que la gent i participi, i ves a saber, potser ens podríem aprendre alguna cosa d’ells i tot. O potser es que algú es pensa que per haver fet tirades mes llargues, o haver organitzat exitosament alguna cosa, o saber trobar activitats mes econòmiques ja no te res per aprendre dels demés ?
Qui no vulgui pagar ho te molt fàcil: no cal que hi vagi, però us vull demanar el màxim respecte per les iniciatives que puguin tenir altres aficionats al mateix mon que nosaltres.
Gràcies.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
avui he parlat amb un dels organitzadors,em comenta que ara han obert el web a titol informatiu,pero que d'aqui a que s'obri el plaç d'inscripcions al mes de febrer hi hauran novetats en quant a organitzacio d'aquest event i al que s'oferira als participants (anirem mirant la web),d'anim de lucre :nonocat :nonocat :nonocat el que si esta clar es que estara molt ben organitzat i fet amb ganas,un detall curios que tambe m'ha comentat,en el pocs dies que fa que es posat ,es la quantitat de motoristes d'altres indrets que tenen ganes de venir i de coneixer Catalunya,fins i tot del extranger,veieu,una bona iniciativa perque es parli de casa per una causa de divertiment motociclista.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 04, 2013 3:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Kpeps" post="223655"]avui he parlat amb un dels organitzadors,em comenta que ara han obert el web a titol informatiu,pero que d'aqui a que s'obri el plaç d'inscripcions al mes de febrer hi hauran novetats en quant a organitzacio d'aquest event i al que s'oferira als participants (anirem mirant la web),d'anim de lucre :nonocat :nonocat :nonocat el que si esta clar es que estara molt ben organitzat i fet amb ganas,un detall curios que tambe m'ha comentat,en el pocs dies que fa que es posat ,es la quantitat de motoristes d'altres indrets que tenen ganes de venir i de coneixer Catalunya,fins i tot del extranger,veieu,una bona iniciativa perque es parli de casa per una causa de divertiment motociclista.[/quote]
Doncs si, Kpeps, està creant molta expectació l'esdeveniment, ho llegueixo a molts llocs, tot i que els 'ninyatos' de motos.net se n'en foten sense parar. Ells són els millors, pffff!!!! :foracat
Tot repassant la revista digital de l'organització -el Motor Club Manresa- he vist que hi surten uns poquets mototuristes. Mireu-ho aquí:
http://motoclubmanresa.com/wp/wp-conten ... 11/018.pdf
Doncs si, Kpeps, està creant molta expectació l'esdeveniment, ho llegueixo a molts llocs, tot i que els 'ninyatos' de motos.net se n'en foten sense parar. Ells són els millors, pffff!!!! :foracat
Tot repassant la revista digital de l'organització -el Motor Club Manresa- he vist que hi surten uns poquets mototuristes. Mireu-ho aquí:
http://motoclubmanresa.com/wp/wp-conten ... 11/018.pdf

- Kpeps
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="223658"]
http://motoclubmanresa.com/wp/wp-conten ... 11/018.pdf[/quote]
recoi gracies per penjar la revista digital que curios,que guapus,jajajaja,a part d'aixo els comentaris de motos.net,pensa que son gratuits i ningu dona el nom ni ha de donar contes de res,per lo que la majoria de comentaris es parli del que es parli son fets per ''trolls'',conec un dels moderadors de motos.net i diu que no t'imagines lo que arriven a esborrar,poca feina que tenen alguns......
recoi gracies per penjar la revista digital que curios,que guapus,jajajaja,a part d'aixo els comentaris de motos.net,pensa que son gratuits i ningu dona el nom ni ha de donar contes de res,per lo que la majoria de comentaris es parli del que es parli son fets per ''trolls'',conec un dels moderadors de motos.net i diu que no t'imagines lo que arriven a esborrar,poca feina que tenen alguns......
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
[quote user="CMB" post="223516"]
I per fer-ne més avia es pot passar o no pel coll de la Manrella, o el coll de Banyuls o no...
Vinga ànims a pensar-ho!
:idea[/quote]
:nonocat :nonocat :nonocat :nonocat :nonocat :nonocat :nonocat :nonocat :nonocat :nonocat
ni pensar-hi: tenen que ser carreteres que no coneixes o com a minim que fa molt i molt de temps i vas passa-hi una vegada, però fins que no hi ets al mitg, te'n adones que ja hi habies passat una vegada :holacat :holacat :holacat
ji,ji,ji :jajacat
I per fer-ne més avia es pot passar o no pel coll de la Manrella, o el coll de Banyuls o no...
Vinga ànims a pensar-ho!
:idea[/quote]
:nonocat :nonocat :nonocat :nonocat :nonocat :nonocat :nonocat :nonocat :nonocat :nonocat
ni pensar-hi: tenen que ser carreteres que no coneixes o com a minim que fa molt i molt de temps i vas passa-hi una vegada, però fins que no hi ets al mitg, te'n adones que ja hi habies passat una vegada :holacat :holacat :holacat
ji,ji,ji :jajacat
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="223660"][quote user="Randy-650" post="223658"]
recoi gracies per penjar la revista digital que curios,que guapus,jajajaja,a part d'aixo els comentaris de motos.net,pensa que son gratuits i ningu dona el nom ni ha de donar contes de res,per lo que la majoria de comentaris es parli del que es parli son fets per ''trolls'',conec un dels moderadors de motos.net i diu que no t'imagines lo que arriven a esborrar,poca feina que tenen alguns......[/quote]
Josep, que vas anar a provar motos o a fotre un tiberi ? :jajacat :jajacat
recoi gracies per penjar la revista digital que curios,que guapus,jajajaja,a part d'aixo els comentaris de motos.net,pensa que son gratuits i ningu dona el nom ni ha de donar contes de res,per lo que la majoria de comentaris es parli del que es parli son fets per ''trolls'',conec un dels moderadors de motos.net i diu que no t'imagines lo que arriven a esborrar,poca feina que tenen alguns......[/quote]
Josep, que vas anar a provar motos o a fotre un tiberi ? :jajacat :jajacat
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Nois, com a Manresà només puc dir que les sortides que acostumen a organitzar tenen fama d'estar ben organitzades.
Crec que s'ha d'esperar una miqueta a veure com evoluciona abans de jutjar, i en tot cas si no s'està d'acord no s'hi va.
Conec gent del motoclub i estic força convençut que ho prepararan bé.
Salut i kms!
Crec que s'ha d'esperar una miqueta a veure com evoluciona abans de jutjar, i en tot cas si no s'està d'acord no s'hi va.
Salut i kms!
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Joanstrom" post="223681"]Nois, com a Manresà només puc dir que les sortides que acostumen a organitzar tenen fama d'estar ben organitzades.
Salut i kms![/quote]
Crec que tots o la majoria estem d´acord amb el que dius, crec que de moment el possible unic "però" pot estar amb el que et donguin per els 50€, el reste estic convençut que estara perfecte.
Salut i kms![/quote]
Crec que tots o la majoria estem d´acord amb el que dius, crec que de moment el possible unic "però" pot estar amb el que et donguin per els 50€, el reste estic convençut que estara perfecte.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="223679"]
Josep, que vas anar a provar motos o a fotre un tiberi ? :jajacat :jajacat[/quote]
jo.....tiberi :oops: :oops: :oops: :oops:
Josep, que vas anar a provar motos o a fotre un tiberi ? :jajacat :jajacat[/quote]
jo.....tiberi :oops: :oops: :oops: :oops:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="STELVIO 00" post="223683"][quote user="Joanstrom" post="223681"]Nois, com a Manresà només puc dir que les sortides que acostumen a organitzar tenen fama d'estar ben organitzades.
Salut i kms![/quote]
Crec que tots o la majoria estem d´acord amb el que dius, crec que de moment el possible unic "però" pot estar amb el que et donguin per els 50€, el reste estic convençut que estara perfecte.[/quote]
+1
Salut i kms![/quote]
Crec que tots o la majoria estem d´acord amb el que dius, crec que de moment el possible unic "però" pot estar amb el que et donguin per els 50€, el reste estic convençut que estara perfecte.[/quote]
+1
- VMan
- Presentats
- Entrades: 851
- Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am
Conec molta gent del moto club Manresa, no crec que muntin la ruta per fer negoci ,podria ser, que no vulguin que se'ls apuntin el típics RR'S i vagin a fer carreres :nonocat i d'aquí que potser per aixo posin un preu elevat.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="VMan" post="223892"]Conec molta gent del moto club Manresa, no crec que muntin la ruta per fer negoci ,podria ser, que no vulguin que se'ls apuntin el típics RR'S i vagin a fer carreres :nonocat i d'aquí que potser per aixo posin un preu elevat.[/quote]
El recorregut està estudiat per anar a una mitjana de 50 km/h. Apart d'això els de les R's normalment no acostumen a portar GPS - penso que serà molt important en aquesta volta- o en el seu defecte posar una bossa sobredipòsit amb el full de ruta.
Però he llegit ja en alguns llocs que gent molt 'cremada' s'hi vol apuntar, potser creient que els hi tallaran les carreteres per ells sols. :sonat
El recorregut està estudiat per anar a una mitjana de 50 km/h. Apart d'això els de les R's normalment no acostumen a portar GPS - penso que serà molt important en aquesta volta- o en el seu defecte posar una bossa sobredipòsit amb el full de ruta.
Però he llegit ja en alguns llocs que gent molt 'cremada' s'hi vol apuntar, potser creient que els hi tallaran les carreteres per ells sols. :sonat

- Kpeps
- Presentats
encara que costen de guanyar......massa importancia li doneu a 50 euros !!! al final si que s'emblareu CATALANS :birracat :birracat
jo mi apuntare segur,es surt en grups de quatre cada minut,aneu pensant els que voleu anar-hi ja que la sortida es fa per ordre d'incscripcio i estaria be anar plegats si som mes de quatre en aquesta sortida tan novedosa !!!
jo mi apuntare segur,es surt en grups de quatre cada minut,aneu pensant els que voleu anar-hi ja que la sortida es fa per ordre d'incscripcio i estaria be anar plegats si som mes de quatre en aquesta sortida tan novedosa !!!
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
[quote user="Kpeps" post="223895"]encara que costen de guanyar......massa importancia li doneu a 50 euros !!! [/quote]
Amb acompanyant 100 Euros !!!!!! Doncs si que costen de guanyar !!!!!!!!
A mi l'idea m'agrada moltissim, peró no m'ho puc permetre. Es la meva OPINIÓ, i si estem especulant es perque ja hi ha informació penjada a la seva web, si es incomplerta es problema seu... o Bé detalles tot, o no deixis mitjes tintes.
Amb acompanyant 100 Euros !!!!!! Doncs si que costen de guanyar !!!!!!!!
A mi l'idea m'agrada moltissim, peró no m'ho puc permetre. Es la meva OPINIÓ, i si estem especulant es perque ja hi ha informació penjada a la seva web, si es incomplerta es problema seu... o Bé detalles tot, o no deixis mitjes tintes.
- Kpeps
- Presentats
baixi per davant que jo no tinc cap interes en el tema que al final ho semblara.....no cal entrar en discusions que no ens porten a res,quan un organitza qualsevol cosa,sempre hi han els que o criticaran per tot:si jo hagues anat per aquí,si jo hagues anat per alla,si jo us hagues portat a aquell restaurant per el mateix preu,si ho faria aixis o aixas en fi las mil i una tocadas de pebrots, ja que la questio de fons es trobar pegues a tot.....criticar es gratuit a l'inreves que organitzar,aquestes persones no tenen esponsors ni suport de cap mena,han de moure gent,pagar algun tipus d'assegurança per si cas i mes coses que no sabem ni tenim perque saber.
si et conve i t'ho pots pemetre ,t'apuntes,si no et conve o no t'ho pots permetre,dons no t'apuntes i ja esta,a molts ens agardaria anar al circ du solei pero ens em d'esperar a que ho facin per la tele i no per aixo diem que las entrades son caras o baratas...... tenen un preu i s'acaboloquesedaba.
Per acavar de donar la llauna dir que la gent en parla i no parlan de fora,NO !! parlan de Manresa i d'una cosa que organitzen uns de Manresa,propaganda per la ciutat si mes no,veieu,que l'esdeveniment m'agradi es lo que en deuen anomenar ''ORGULLO PATRIO''
si et conve i t'ho pots pemetre ,t'apuntes,si no et conve o no t'ho pots permetre,dons no t'apuntes i ja esta,a molts ens agardaria anar al circ du solei pero ens em d'esperar a que ho facin per la tele i no per aixo diem que las entrades son caras o baratas...... tenen un preu i s'acaboloquesedaba.
Per acavar de donar la llauna dir que la gent en parla i no parlan de fora,NO !! parlan de Manresa i d'una cosa que organitzen uns de Manresa,propaganda per la ciutat si mes no,veieu,que l'esdeveniment m'agradi es lo que en deuen anomenar ''ORGULLO PATRIO''
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 07, 2013 12:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
RECEPTA
Callos al cul amb salsa de super95
Ingredients: Neumatics amb bon estat
100 euros per bencina
Entrepans variats
Beure
Opciò: Termo café/carajillos
Preparaciò: Agafem el Googlemaps o bé el Tyre
Escrivim:
Manresa
L'Espluga de F.
Arnes
Isona
Vielha
Sant Llorenç de M.
Besalù
Coll del Revell
Manresa
HO PASEM AL NAVEGADOR, O ENS FEM EL ROAD-BOOK I GAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSS !!!
Consells: Sortir ben d'horeta
Anar ben abrigadets (que ferà fred...)
No oblidar el mapa de paper, ni la vaselina per al culet.
Si sabeu contar bé, us heu estalviat (al menys) 50 Euros.)
:burrucat :burrucat :burrucat :birracat
Dit tot això, estic amb en Kpeps, "como las lentejas, el que quiere las toma y el que no las deja...)
Joavel l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 07, 2013 6:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="223920"]baixi per davant que jo no tinc cap interes en el tema que al final ho semblara.....no cal entrar en discusions que no ens porten a res,quan un organitza qualsevol cosa,sempre hi han els que o criticaran per tot:si jo hagues anat per aquí,si jo hagues anat per alla,si jo us hagues portat a aquell restaurant per el mateix preu,si ho faria aixis o aixas en fi las mil i una tocadas de pebrots, ja que la questio de fons es trobar pegues a tot.....criticar es gratuit a l'inreves que organitzar,aquestes persones no tenen esponsors ni suport de cap mena,han de moure gent,pagar algun tipus d'assegurança per si cas i mes coses que no sabem ni tenim perque saber.
Per acavar de donar la llauna dir que la gent en parla i no parlan de fora,NO !! parlan de Manresa i d'una cosa que organitzen uns de Manresa,propaganda per la ciutat si mes no,veieu,que l'esdeveniment m'agradi es lo que en deuen anomenar ''ORGULLO PATRIO''[/quote]
Josep, tornant a llegir tot el tema, esta clar que qui vol anar, hi va, i qui no vol doncs no hi va, de fet com a tot arreu.
L´unic que es comenta, que no ho entenc com a critica,es que 50€ sense explicar gaire be en concepte de que son, hi hagi qui ho trobi car i trobo que es una manera d´explicar el motiu per el que algú decideix NO apuntarse, però no cal entendre ho com a critica. Simplement ho comentem.
Per acavar de donar la llauna dir que la gent en parla i no parlan de fora,NO !! parlan de Manresa i d'una cosa que organitzen uns de Manresa,propaganda per la ciutat si mes no,veieu,que l'esdeveniment m'agradi es lo que en deuen anomenar ''ORGULLO PATRIO''[/quote]
Josep, tornant a llegir tot el tema, esta clar que qui vol anar, hi va, i qui no vol doncs no hi va, de fet com a tot arreu.
L´unic que es comenta, que no ho entenc com a critica,es que 50€ sense explicar gaire be en concepte de que son, hi hagi qui ho trobi car i trobo que es una manera d´explicar el motiu per el que algú decideix NO apuntarse, però no cal entendre ho com a critica. Simplement ho comentem.
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
[quote user="STELVIO 00" post="223947"]
L´unic que es comenta, que no ho entenc com a critica,es que 50€ sense explicar gaire be en concepte de que son, hi hagi qui ho trobi car i trobo que es una manera d´explicar el motiu per el que algú decideix NO apuntarse, però no cal entendre ho com a critica. Simplement ho comentem.[/quote]
Bon Resum !!! :okcat
Torno a repetir que m'agrada molt la idea... Heii Josep que jo també sóc del Barri :viscat
L´unic que es comenta, que no ho entenc com a critica,es que 50€ sense explicar gaire be en concepte de que son, hi hagi qui ho trobi car i trobo que es una manera d´explicar el motiu per el que algú decideix NO apuntarse, però no cal entendre ho com a critica. Simplement ho comentem.[/quote]
Bon Resum !!! :okcat
Torno a repetir que m'agrada molt la idea... Heii Josep que jo també sóc del Barri :viscat