Aturem El Fracking

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Aturem El Fracking

Entrada Autor: Pasqual » dj. des. 20, 2012 5:24 pm

El Govern ha aprovat un permís per fer "fracking" (una técnica d'extracció de gas o petroli) que afecta a 51 mil hectàrees del Ripollés i la Garrotxa.

Què és el fracking? Aquí ho explica per sobre

[youtube]0p6JdD58zxs[/youtube]
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 20, 2012 5:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Aturem El Fracking

Entrada Autor: 650X » dj. des. 20, 2012 5:32 pm

Encara recordo... fa mooolt anys potser tants com 20 o 25 que al nord de la Vall de Vianya (St.Salvador de V.) van arribar màquines de foradar, retros i bulldozers, van obrir un munt de km's de camins i pistes a bosc van estar mesos fent "cates" per trobar petroli, i el resultar va ser que ara els camins jà estàn altre cop envaïts per el bosc i alguna màquina encara està rovellant-se.

De Petroli "0", encara que reconec que la gent de la Garrotxa son el més semblant a els de la sèrie Dallas i per tant tot es possible.

Salut

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dj. des. 20, 2012 9:35 pm

Amb el fracking es carregaran el subsol ! :shock:

És molt greu que es proposin fer servir aquesta mena de tècniques tant intrusives :(

Recordo que per Osona i Guilleries a principis dels 80's la Chevron també provava de fer prospeccions per buscar urani.
Al final ho van deixar córrer després de les multitudinàries manifestacions.

Visca la terra !

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. des. 20, 2012 11:11 pm

quina mala gent,es que no hi ha dret el que fan,avui tambe sortia una noticia a la tele d'una mina d'or a cel obert a Galicia que etsa tancada de fa 90 anys i encara esta el subsol i el riu contaminat,no se a on anirem a parar :SOS :SOS potser si que tindrien que venir els extraterrestres a endur-se tots aquests inventors del mal .
Imatge

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dc. gen. 09, 2013 4:34 am

Aprofitant que hi ha un article amb més informació sobre el Fracking, vaig preguntar a un Geòleg i Eng. de Mines els riscos d'aquesta tècnica i va ser bastant clar que es bastant "destroyer" els yankees per això n'estan encantats (tot el que sigui explotacions a lo bestia els hi encanta...) i pretenen passar de ser grans consumidors a tornar a ser grans exportadors de gas i crú. Encara que sigui carregant-s'ho tot.

Enllaç notícia ABC

Dels permisos que suposadament s'han donat per a explotació no n'hi ha cap encara, faltaría que el govern dongués permisos per fer les cates i posteriorment donar els permisos d'explotació. Però vaja tal i com estem d'escanyats i amb tal d'omplir altre cop les butxaques d'uns pocs...(els de sempre) no m'extranyaria que aquesta bestiessa tirés endavant. :out

Salut

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dc. gen. 09, 2013 7:10 am

Ufff, sembla que aquestes coses només poguin pasar a països llunyans, però quant ens toca de tant a prop, s´em posa la pell de gallina...

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dc. gen. 09, 2013 8:09 am

Estic completament d'acord amb les re-veindicacions pero mirant el video m'he adonat de dos detalls:
-Primera:es demana mes energies renovables
-Segona:he vist ecologistes amb el sr.? Vazquez que es a tots els esdeveniments on pugui figurar.
I la meva pregunta es:si demanen mes energies renovables,¿quines tenen que ser?.
-La eolica no la volen perque va contra el impacte visual.
-La termosolar per el mateix que la eolica.
-La biomassa tampoc la volen per les emisions al medi ambient tot i que ara es posent filtres perque aquestes no siguin nocives i que estan aprovades per cientifics i estaments.
-I finalment recordo que quan vaig demanar permisos per la meva instalació fotovoltaica,tambè es posaven amb lo del impacte visual.
Arribats a aquest punt em pregunto:saben realment el que volen?¿quines energies els hi son favorables?,com em de fer llum amb la demanda actual vers la demanda que tots volem:aire acondicionat,molta iluminació per tot arreu,etc,etc.
Amb el meu comentari no vull pas dir que estic a favor del fracking,tot al contrari,nomes m'he fet una reflexió en veu alta.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dj. gen. 10, 2013 9:22 am

[quote user="Geroni" post="224056"]Estic completament d'acord amb les re-veindicacions pero mirant el video m'he adonat de dos detalls:
-Segona:he vist ecologistes amb el sr.? Vazquez que es a tots els esdeveniments on pugui figurar.
I la meva pregunta es:si demanen mes energies renovables,¿quines tenen que ser?.
-La biomassa tampoc la volen per les emisions al medi ambient tot i que ara es posent filtres perque aquestes no siguin nocives i que estan aprovades per cientifics i estaments.
-I finalment recordo que quan vaig demanar permisos per la meva instalació fotovoltaica,tambè es posaven amb lo del impacte visual.
Arribats a aquest punt em pregunto:saben realment el que volen?¿quines energies els hi son favorables?,com em de fer llum amb la demanda actual vers la demanda que tots volem:aire acondicionat,molta iluminació per tot arreu,etc,etc.
Amb el meu comentari no vull pas dir que estic a favor del fracking,tot al contrari,nomes m'he fet una reflexió en veu alta.[/quote]

Tens raó Geroni. Has posat el dit a la llaga. El problema és que amb el nivell de consum energètic actual, és impossible un futur per tothom i no hi han prous recursos per tothom a no ser que anem fent nuclears per tot arreu. :nonocat Ara, quí renuncia al seu nivell de benestar?. Realment ens cal aquest nivell de consum?
El dia que tot els xinesos vagin amb cotxe, el petroli durarà 2 dies :sonat

Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Tiramilles » dj. gen. 10, 2013 10:15 am

[quote user="Pasqual" post="224230"][quote user="Geroni" post="224056"]Estic completament d'acord amb les re-veindicacions pero mirant el video m'he adonat de dos detalls:
Amb el meu comentari no vull pas dir que estic a favor del fracking,tot al contrari,nomes m'he fet una reflexió en veu alta.[/quote]

Tens raó Geroni. Has posat el dit a la llaga. El problema és que amb el nivell de consum energètic actual, és impossible un futur per tothom i no hi han prous recursos per tothom a no ser que anem fent nuclears per tot arreu. :nonocat Ara, quí renuncia al seu nivell de benestar?. Realment ens cal aquest nivell de consum?
El dia que tot els xinesos vagin amb cotxe, el petroli durarà 2 dies :sonat[/quote]

Amen Pascual!!
Per cert us recomano unes lectures d'aquest blog:
http://www.unavidasencilla.com

i aquest video:
http://www.tv3.cat/videos/4325010/Anton ... -decreixer

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dv. gen. 11, 2013 4:01 pm

Olè per la plataforma que s'encarrega del moviment.

Ja tinc curiositat però, a mès, lo que deuen pagar per poder fer les prospeccions cap on anirien aquests beneficis.

Respon

Torna a “Cerveseta”