Hi haurà succesora de l´Africa Twin.Segons Katsumi Yamazaki.

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Re: Hi Haurà Succesora De L´Africa Twin.Segons Katsumi Yamaz

Entrada Autor: 650X » dv. gen. 11, 2013 12:52 am

[quote user="Randy-650" post="224329"]650X, aquest KTM preparada que dius tu està molt bé, si, no ho nego. Per mi seria la moto perfecte ara per ara, la veritat.

I jo ara et pregunto: i pels que van en parella? Tu veus a la parella sentada en aquest seient durant hores i hores? :nonocat En canvi amb l'AT si que podia anar-hi.[/quote]La meva parella no hi ha pujat mai... em va dir que ni en pintura :discussio i no l'hi penso discutir. Amb lo bé que vaig sol per aquests mons de Déu.

Es una gran moto la veritat, hi ha un seient confort amb gel que es veu millora bastant. La 640ADV no es que sigui molt més gran el seient i a l'última sortida de 2 dies van venir una parella que ens van donar una lliço de hard-trail a duo :okcat

Salut

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. gen. 11, 2013 12:57 am

I en quant al tema vibracions? Per muntanya no es noten tant al treure i donar gas, clar. Però per autovia a 120 km/h? Es noten de valent les vibracions, o al contrari són acceptables? Parlo de tirades mitjanes, autovia a 120 uns 200-300 km.
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 11, 2013 12:58 am, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

650X
Moderador de MTC
Entrades: 2247
Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
Ubicació: Folgueroles
Contacta:

Entrada Autor: 650X » dv. gen. 11, 2013 1:15 am

[quote user="Randy-650" post="224333"]I en quant al tema vibracions? Per muntanya no es noten tant al treure i donar gas, clar. Però per autovia a 120 km/h? Es noten de valent les vibracions, o al contrari són acceptables? Parlo de tirades mitjanes, autovia a 120 uns 200-300 km.[/quote]En comparació amb la G650X, que es la que ho puc comparar per cilindrada, casi no es noten. 300km no els he fet, però 70 o 80 si, i a estriberes i manillar que es on més es noten et diria que son menys que la GS1200... clar que no es la millor moto en aquest aspecte :b9
Va animat un dia a provar-la, quedaràs sorprés de lo fina que va. :birracat

:sorry ens estem liant amb un tema que no tocava... :off_topic

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dv. gen. 11, 2013 8:55 am

[quote user="650X" post="224325"]

La Ktm 690 Enduro R + el kit Raid alberto Dottori amb 14 litres extres de combustible i pantalla segueix sense arribar a 160kg i tens 450 km d'autonomia per fer "literalment" el que vulguis.
Imatge

Salut[/quote]

OHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!! :okcat :form

Brutal.......
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

CMB
Presentats
Entrades: 2728
Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
Ubicació: Gironès

Entrada Autor: CMB » dv. gen. 11, 2013 9:14 am

A veure si Honda es posa les piles...

Jo crec que ho tenen fàcil, no?

El motor està clarísim, el bi 700cc, retocat per que arribi a 8000-9000 rpm i donarà aquells cavalls de més que la gent vol, 70-80cv.

Crear l'estètica trail-raid, no ha de costar gens, només cal que hi posin components lleugers a la moto, per que no sobrepasi el pes de 170 kg i ja està, per això deuen tenir un dels millors departaments de R+D del món, no?

Han demostrat que poden i saben fer motors que no gasten, per tant amb un diposit de menys de 20 litres, tindrien autonomies majors de 300 km, que està prou bé

Temps al temps...

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dv. gen. 11, 2013 9:27 am

A veure... que us aneu de l'olla una estona.
No confonguem el concepte trail amb el concepte raid o rally. En un principi eren allà mateix. Ara no tenen res a veure.
Hem començat parlant de l'Africa Twin, i NO TÉ RES A VEURE AMB AQUESTA KTM. Ni de concepte.
Aquesta KTM és una moto per fer enduro-rally, una persona sola i permet grans recorreguts.
L'AT era una moto trail, apta per viatjar com s'entén de manera estàndar, en moto, ja sigui per autopista, carretera, i permetia certa llibertat fora carretera, com la Super Tenere i fins i tot la DR Big o les KLR últimes, o KLE. Son motos amb una clara base asfàltica i viatgera, per pes i concepte.
Esta claríssim que una nova Africa Twin (com el seu nom indica) serà bicilíndrica, i calculem d'uns 800-1000 cc, perquè si no, Honda no la treuria.
Ara bé... no és la Crosstourer una successora natural de l'AT? O es que la nova AT portarà el descafeinat motor 700?...

Unaltra cosa. La Teneré és una gran moto, però té prestacions mediocres. Però això no l'exclou de ser una gran pes mitjà. Potser amb un bicil.líndric...
De tot el que parleu, en destil.lo que la moto que jo tinc segueix esent la que més s'acosta a tot això que dieu o voleu. Una TRAIL amb majúscules. I és així. Et pot agradar més o menys, però és la única dual real. Perquè permet anar alegre en off, es comporta com una enduro i et permet portar càrregues grosses i ritmes alts en autopista. I a sobre, té prestacions i bons components, cosa que no podem dir de les japoneses. Ep, del que es parla aqui. També sabem que la realitat és que molta gent que va en trail no surt mai de l'asfalt, ja que personalment crec que són les motos més vàlides per portar, per concepte i per posició.

Dixit

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dv. gen. 11, 2013 9:34 am

[quote user="Fjodor" post="224349"]A veure... que us aneu de l'olla una estona.
No confonguem el concepte trail amb el concepte raid o rally. En un principi eren allà mateix. Ara no tenen res a veure.
Hem començat parlant de l'Africa Twin, i NO TÉ RES A VEURE AMB AQUESTA KTM. Ni de concepte.
Aquesta KTM és una moto per fer enduro-rally, una persona sola i permet grans recorreguts.
L'AT era una moto trail, apta per viatjar com s'entén de manera estàndar, en moto, ja sigui per autopista, carretera, i permetia certa llibertat fora carretera, com la Super Tenere i fins i tot la DR Big o les KLR últimes, o KLE. Son motos amb una clara base asfàltica i viatgera, per pes i concepte.
Esta claríssim que una nova Africa Twin (com el seu nom indica) serà bicilíndrica, i calculem d'uns 800-1000 cc, perquè si no, Honda no la treuria.
Ara bé... no és la Crosstourer una successora natural de l'AT? O es que la nova AT portarà el descafeinat motor 700?...

Unaltra cosa. La Teneré és una gran moto, però té prestacions mediocres. Però això no l'exclou de ser una gran pes mitjà. Potser amb un bicil.líndric...
De tot el que parleu, en destil.lo que la moto que jo tinc segueix esent la que més s'acosta a tot això que dieu o voleu. Una TRAIL amb majúscules. I és així. Et pot agradar més o menys, però és la única dual real. Perquè permet anar alegre en off, es comporta com una enduro i et permet portar càrregues grosses i ritmes alts en autopista. I a sobre, té prestacions i bons components, cosa que no podem dir de les japoneses. Ep, del que es parla aqui. També sabem que la realitat és que molta gent que va en trail no surt mai de l'asfalt, ja que personalment crec que són les motos més vàlides per portar, per concepte i per posició.

Dixit[/quote]

Jo crec que la Crosstourer és successora de la Varadero, clarísimament!

La moto que més s'acosta a la ktm 990 adventure és la bmw f800gs, tot i que s'ha de reconeixer que la ktm és més moto amb més protecció, més aptituds off, més potència ...

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dv. gen. 11, 2013 9:46 am

No sé. A mi les BMWs no m'agraden. Ja sé que van bé, però.

Sé unaltra cosa: que quan Yamaha va treure la nova Super Tenere per mi va ser una desil.lusió.
A veure Honda què fot. Però... tampoc sabem quan, oi?

Salut!

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. gen. 11, 2013 10:47 am

[quote user="CMB" post="224350"]
[/quote]

la Crosstourer es una VFR amb forma trail,ni per asomo es la succesora de la Varadero ni molt menys a una Africa,conceptes 100 % diferents,ja no cal dir si las compareu amb aquests monocilindrics ........ unas comparacions ben extranyes :nonocat :nonocat
Imatge

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dv. gen. 11, 2013 11:11 am

[quote user="Kpeps" post="224359"][quote user="CMB" post="224350"]
[/quote]

la Crosstourer es una VFR amb forma trail,ni per asomo es la succesora de la Varadero ni molt menys a una Africa,conceptes 100 % diferents,ja no cal dir si las compareu amb aquests monocilindrics ........ unas comparacions ben extranyes :nonocat :nonocat[/quote]

Josep, està clar que el motor de la crosstourer és el V4 VFR, i que és una adpatació de la mateixa 1200 VFR, però és la succesora natural del concepte maxi trail asfàltica.

Quan hagin venut totes les Varadero que tenen en stock, què et sembla que farà Honda, treurà una Varadero nova? Jo crec que no! Honda ja ha descatalogat aquest model i no el produeix!

Segons Honda, Crosstourer: La Crosstourer fija un nuevo estándar para las motocicletas de turismo adventure sports de gran tamaño. Ofrece una exclusiva combinación de grandes prestaciones de motor V4 con avanzadas tecnologías para ofrecer excelente estabilidad y manejabilidad.

Segons Honda, Varadero: El gran buque insignia Adventure Touring de Honda

Jo ho veig igual que la gama alta touring de bmw. Quina és la successora de la K1200LT, doncs la K1600GTL, oi? Tot i ser en base a motor completament nou de 6 cil.

Salut

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dv. gen. 11, 2013 11:39 am

[quote user="CMB" post="224364"]Josep, està clar que el motor de la crosstourer és el V4 VFR, i que és una adpatació de la mateixa 1200 VFR, però és la succesora natural del concepte maxi trail asfàltica.
Quan hagin venut totes les Varadero que tenen en stock, què et sembla que farà Honda, treurà una Varadero nova? Jo crec que no! Honda ja ha descatalogat aquest model i no el produeix!
Segons Honda, Crosstourer: La Crosstourer fija un nuevo estándar para las motocicletas de turismo adventure sports de gran tamaño. Ofrece una exclusiva combinación de grandes prestaciones de motor V4 con avanzadas tecnologías para ofrecer excelente estabilidad y manejabilidad.
Jo ho veig igual que la gama alta touring de bmw. Quina és la successora de la K1200LT, doncs la K1600GTL, oi? Tot i ser en base a motor completament nou de 6 cil.
Salut[/quote]

Carles,las marcas tenen uns departaments de marketing als que els pagan per dir......coses que encisin al public,no critico pas la Crostourer a la que considero una maquina magnifica,que compleix perfectament per el que ha estat feta i en el fons es la que menys enganya en el seu concepte,pero segueixo dient que no es una ''trail aventurera'' com pugui ser la Varadero,la ST,la GS o la Triumph Explorer i ja no parlem de la KTM actual que la nova 1190 ja estara en linea de les altres en l'ideia de fabricacio següent: ''el public sens fa gran,las lleis cada cop estan mes dures i saps que ??anem a fer maquinas que els facin gaudir viatjan a 120 i fent plegades comodament'' ,la van fer be i las vendes o diuen aixi,pero jo et pregunto si a la teva li posaries tacos i aniries a fer la Transpirenaica per pistas com ho faries amb las abans anomenades....perque en els foros no es veu aquest model fent trail,no se ,potser estic equivocat,pero ho veig aixi.
Imatge

Tiramilles
Presentats
Entrades: 246
Membre des de: dj. jul. 15, 2010 7:51 pm
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Tiramilles » dv. gen. 11, 2013 12:12 pm

Bon dia!

En un altre foro (motostrail) estic seguint un fil en que intenten dissenyar la trail "perfecte" i la veritat es que no van malament, us emplaço a mirar-ho.

En resum:
-Carrosseria/ estetica de Yamaha Tenere 660
-Suspensions/frens de KTM 990 adventure
-Xassis classic tipus "simple cuna desdoblado en acero"
-Motor bicilindric compacte 750cc (el de la kawa er-6 pujat a 750cc 75-80 CV)
-Pes màx 180Kg.

Personalment sacrificaria una mica de potencia per baixar el pes (65-70CV per 165Kg)

Per exemple muntar un motor de Er-6 / versys (650cc de 70 Cv) a una Ktm 640 adventure.

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dv. gen. 11, 2013 1:06 pm

Què vols que et digui... jo amb 70 CV ja no en tinc prou... ja estic mal (o ben) acostumat...

I la veritat... el motor bicilíndric de la 990 ADV és el més petit del mercat. I és un 990!!

Les suspensions i els frens... ja ho has clavat.

180 kg? bé, per 20 kg més... som allà mateix.

I el tema carrosseria i estètica ja és qüestió de gustos...

Ho veieu? :okcat
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 11, 2013 1:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dv. gen. 11, 2013 2:11 pm

[quote user="Fjodor" post="224374"]Què vols que et digui... jo amb 70 CV ja no en tinc prou... ja estic mal (o ben) acostumat...

[/quote]

Obviament, discrepo. :b9

Com que no en tens prou amb 70 CV? Doncs fa 20 anys com ho feies? Ana es a tope tot el dia? 70 cavalls són suficients pel 99% dels mortals.

Per cert, aprovo una nova AT amb el motor Kawa bi de 650. Allò seria una bomba!

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » dv. gen. 11, 2013 4:44 pm

[quote user="Kpeps" post="224369"][quote user="CMB" post="224364"]Josep, està clar que el motor de la crosstourer és el V4 VFR, i que és una adpatació de la mateixa 1200 VFR, però és la succesora natural del concepte maxi trail asfàltica.
Salut[/quote]

Carles,las marcas tenen uns departaments de marketing als que els pagan per dir......coses que encisin al public,no critico pas la Crostourer a la que considero una maquina magnifica,que compleix perfectament per el que ha estat feta i en el fons es la que menys enganya en el seu concepte,pero segueixo dient que no es una ''trail aventurera'' com pugui ser la Varadero,la ST,la GS o la Triumph Explorer i ja no parlem de la KTM actual que la nova 1190 ja estara en linea de les altres en l'ideia de fabricacio següent: ''el public sens fa gran,las lleis cada cop estan mes dures i saps que ??anem a fer maquinas que els facin gaudir viatjan a 120 i fent plegades comodament'' ,la van fer be i las vendes o diuen aixi,pero jo et pregunto si a la teva li posaries tacos i aniries a fer la Transpirenaica per pistas com ho faries amb las abans anomenades....perque en els foros no es veu aquest model fent trail,no se ,potser estic equivocat,pero ho veig aixi.[/quote]

Estar clar que no critiques a la Crosstourer, ja ho faig jo mateix: És un bacallà passat de pes! Però aquest motor és una delicia!

Jo hi faria el mateix trail amb la Varadero que amb la Crosstourer, és a dir pràcticament res de res! Les dues pesen uns 280kg de pes!!!!!

Per anar per pistes i muntanya quan menys pes millor. Jo també diria màxim 160 kg, així les suspensions poden centrar-se a rendir correctament i no només en aguantar la moto a lloc.

Llegint de nou l'article del primer post. Posa dues coses:
1. Crear un motor que gasti poc, per tant el VFR és un motor que gasta força, per tant descartat. En canvi els nous bi de 500 o 700 si que gasten raonablement.
2. Crear un nou model. No crec que estigui basat amb les enduro 450 que hi han dut!

Apa, ja veurem com evoluciona el tema de la AT, pinta interessant!

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » ds. gen. 12, 2013 9:40 am

[quote user="CMB" post="224402"]
Estar clar que no critiques a la Crosstourer, ja ho faig jo mateix: És un bacallà passat de pes! Però aquest motor és una delicia!
Jo hi faria el mateix trail amb la Varadero que amb la Crosstourer, és a dir pràcticament res de res! Les dues pesen uns 280kg de pes!!!!!
![/quote]

ens hem desviat una mica del tema,pero....crec que en una maquina,el pes es important pero en el fons,si en marxa es una pluma com es el cas de la Crostourer ho deixa de ser,per fer trail suposso que es una altre historia,un mon que desconec i en el meu cas com es igual que pesi 100 que 300 kg i la forma de las trail m'agrada :okcat qui diu que el motor d'una Er6 seria un bon substitut,crec que no sap el que es diu,aquest es un derivat dels motors bicilindrics GPZ-KLE i per Deu, nomes el soroll que fa el motor d'arranc al posarla en marxa,faria destrempar a qualsevol que hagi tingut una Africa Twin.
Imatge

CMB
Presentats

Entrada Autor: CMB » ds. gen. 12, 2013 10:27 am

[quote user="Kpeps" post="224484"][quote user="CMB" post="224402"]
![/quote]

ens hem desviat una mica del tema,pero....crec que en una maquina,el pes es important pero en el fons,si en marxa es una pluma com es el cas de la Crostourer ho deixa de ser,per fer trail suposso que es una altre historia,un mon que desconec i en el meu cas com es igual que pesi 100 que 300 kg i la forma de las trail m'agrada :okcat qui diu que el motor d'una Er6 seria un bon substitut,crec que no sap el que es diu,aquest es un derivat dels motors bicilindrics GPZ-KLE i per Deu, nomes el soroll que fa el motor d'arranc al posarla en marxa,faria destrempar a qualsevol que hagi tingut una Africa Twin.[/quote]

Aqui si que hi estic completament d'acord!

Les 'motos han de fer trempar', si no perden la gràcia!

Però segurament a cada un de nosaltres ens 'fan trempar' motos diferents i anem variant al llarg del temps, si podem, ara ja no sé de què estic parlant... :callo

Salut

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. gen. 12, 2013 10:30 am

Kpeps, no comparem un bi paral•lel com és el motor de la Kawa ER6 amb un motor en V con ara el da l'AT. Potser el motor Kawa li falta una afinada general, que recordem que té uns quants anyets ja. Segurament si HondaSam fa servir el nou motor 700 la finura serà brutal, i més ara amb el tema de injecció.

Veurem com acaba el tema.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » ds. gen. 12, 2013 11:02 am

[quote user="Randy-650" post="224489"]Kpeps, no comparem un bi paral•lel com és el motor de la Kawa ER6 amb un motor en V con ara el da l'AT. Potser el motor Kawa li falta una afinada general, que recordem que té uns quants anyets ja. Segurament si HondaSam fa servir el nou motor 700 la finura serà brutal, i més ara amb el tema de injecció.

Veurem com acaba el tema.[/quote]

a veure Randy,quan fa que van fer la primera Africa ? mes de 20 anys ? jo no et parlo de que vagi millor o pitjor que un paralel,pero es que arranques una moto d'aquestes 650 amb 150000 km's de l'any 90 i sembla com he dit en un altre resposta una maquina de cosir i ja no parlem de les 750 posteriors,si algu se la torna a comprar voldra el mateix i res mes i aixo Honda ho sap fer,finura en la seva maxima expresio ningu els iguala ni fen cursets d'enginyeria i aixo es el que volen els usuaris Honda,ni cloncks ni cataclocs ni apretar un embrague i que sembli que estiguis a un gimnas,als foros ja es pot anar fent motos virtuals,pero no es aixo el que el public Honda vol :birracat ,no se,aqui hi han molts usuaris Honda,serien els mes indicats per dir el que els agrada i jo ,ja :callo :callo
Imatge

Pere29
Presentats
Entrades: 397
Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
Ubicació: Torelló

Entrada Autor: Pere29 » ds. gen. 12, 2013 3:56 pm

Si al final acaben fabricant una Africa jo diria que tindria que anar enfocada a competir amb la Triumph 800 la gs 800 crec que sera el sector que anira.

Per altre banda pel que alguns comenten que ens agradaria (jo mateix) sembla mes que parlem de una Dominator actualizada que no pas de una Africa.

Respon

Torna a “General”