Nova Honda MSX 125

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Nova Honda MSX 125

Entrada Autor: Steelman » dc. gen. 09, 2013 9:07 am

Feia molts dies que a la web de Honda, posava que avui dia 9 de Gener hi hauria novetats....
I al final ha estat aquesta.

Imatge
Web Honda
www.honda-montesa.es ha escrit:Honda acaba de anunciar el lanzamiento de un nuevo modelo 2013. Se trata de la MX125 (Mini Street X-treme 125), una motocicleta compacta, práctica y que ofrece una extraordinaria facilidad de conducción. La MSX125, inspirada en la emblemática Monkey de 1963, incorpora toda la tecnología y diseño actuales y estará disponible durante el segundo trimestre de 2013.

Gracias a las proporciones de moto grande de algunos de sus componentes, la MSX125 se presenta como una primera moto ideal para los más jóvenes al combinar a la perfección las emociones y diversión propias del mundo de las dos ruedas con una facilidad de conducción asombrosa. Este nuevo modelo tiene todo lo que se espera de una Honda en términos de prestaciones, calidad y funcionalidad, ofreciendo además un estilo y carácter exclusivos.

Sus contenidas dimensiones, baja altura del asiento y agilidad, convierten a la MSX125 en una excelente herramienta de movilidad práctica para desplazarse entre el tráfico urbano y con la que aparcaremos sin ningún problema.

Aunque su motor puede parecer el típico cilindro horizontal utilizado por Honda en muchos de sus modelos, la MSX monta un motor totalmente nuevo basado en el empleado recientemente en la Wave 125, del que se han fabricado unas 930.000 unidades desde su lanzamiento inicial en 2003, y se ha ganado un reconocimiento universal en la última década gracias a su eficiencia en el consumo, facilidad de uso y longevidad. Se trata de un motor de 125cc de baja fricción con inyección de gasolina y que se ha afinado para ofrecer un consumo todavía más contenido y una entrega de par y potencia suave y enérgica. Además, incorpora una caja de cambios de cuatro velocidades y embrague.

La calidad de sus componentes está también fuera de duda, con horquilla delantera invertida, suspensión trasera mono-amortiguador, discos de freno delantero y trasero y ligeras llantas de 12 pulgadas con anchos neumáticos deportivos.
Jo m´esperava que seria una moto Grosa el que treurien.
Us heu fixat que es una 125 de "carretera" amb rodes de 12 polzades, com els scooters?
Ex ...moltes coses

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Re: Nova Honda MSX 125

Entrada Autor: Fjodor » dc. gen. 09, 2013 9:26 am

Guaita! té certa gràcia... m'agrada!!

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. gen. 09, 2013 9:38 am

m'agraden aquestes maquuinas amb la filosofia de fer entrar el jovent al mon de la moto,amb una bona configuracio de motor i canvi,ja que amb quatre marxas no se li notara falta de ''punch'' de 125 cc :birracat :birracat :birracat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 09, 2013 9:38 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dc. gen. 09, 2013 8:47 pm

Que li passa a Honda, ve amb força després d'un temps durmideta, no deixa de ser la empresa de motos amb mes facturació

encara que algun fiasco, segueix sent amb molta diferencia la que mes factura, que l'importara que es venguin mes GS ;)

em recorda aquella derbi mulhacen ¿?, amb cognom Honda tindrà mes sort

Imatge

...V..
cor V-Twin

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dc. gen. 09, 2013 9:47 pm

Buenas!!!

Jo la veig més com una rival moderna de la Van Van

Imatge

O de la Yamaha DT125

Imatge

Per aquí se'n veuen unes quantes de Van Van. Una moto que permet fer una miqueta de tot, tot i que no és pas barata i la roda del darrere suposo que tampoc és la més econòmica del mercat. Però he de reconeixer que estèticament m'agrada, tot i les seves limitacions.
Vicenç l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 09, 2013 9:48 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. gen. 09, 2013 9:47 pm

Doncs fa patxoca :okcat per fer cosetes sense massa complicacio :birracat
ImatgeImatgeImatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. gen. 09, 2013 10:35 pm

[quote user="XaviTwin" post="224171"]Que li passa a Honda, ve amb força després d'un temps durmideta, no deixa de ser la empresa de motos amb mes facturació

encara que algun fiasco, segueix sent amb molta diferencia la que mes factura, que l'importara que es venguin mes GS ;)

em recorda aquella derbi mulhacen ¿?, amb cognom Honda tindrà mes sort

Imatge

...V..[/quote]

Discrepo.

Realmente creus que Honda ve amb força? Jo sols estic veient motos pels països emergents, com aquesta d'aquest fil. Motos amb el mateix patró que els amants de les bones motos no hi ha manera que ens entrin pels ulls. Que facturen molt? Si, això no ho nego, però molta clientela està marxant cap a marques més radicals i que donen sensacions d'autèntica moto.

Des de que va plegar el disenyador bò que tenien, que ara no recordo el nom, sols fan que encadenar fiascos darrera fiascos, normalment per vendre motos "de poble". Perquè aquesta 125 és un mig scuter amb un motor que et portarà de A a B gastant poca benzina i sense espatllar-se.

Potser poca gent sap que la NC700X és un altre scuter disfressat de moto tampoc. O aquest xassís creus que és de moto? :nonocat

Imatge
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 10, 2013 5:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. gen. 10, 2013 9:10 am

si la solució global de un motor i un xassis i varies carroseries.... ( mentalitat de fabricant de cotxes cada vegada més ) .... :nonocat
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 10, 2013 9:10 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

XaviTwin
Presentats

Entrada Autor: XaviTwin » dj. gen. 10, 2013 9:46 pm

Home, diria que Honda portava una temporada dormida, i que te una manera de fer, segurament peculiar, però potser, quan ets lider, de ventes generals, igual to prens d'un altra manera

Veig a Honda que segueix el seu ritme, que es mira el mercat, però que en pla prepotent diu lo que serà el futur i per mes inri, es pot permetre tenir "fiascos" o motos no enteses

I com diu un company de feina, remena en el traster i en munta la crossrunner a un preu al meu pare fora de lloc, aixo si, et deixa la VFR a +/- 9.000€ que sabem es lo mateix i mes barata a mes d'una magnifica moto, si que abans et treu la VFR 1200 a +/- 18000€ "possible fiasco" però amb el motor et donant no una GT pura "esperant la renovació de la Pam" si no la crosstourer

Las ventes no surten amb maquines que van dels 12 a 20.000€, aixi que renovant per complert la gama "baixa" treint al mercat, ara si, un motor completament nou que es monta amb una moto-scooter o scooter-moto es indiferent un trastet anomenat NC que es ven prou be i aixo es lo que interessa, augmenta ventes, de postre, per el qui vol moto-moto, et treu unes noves CB, i manté en el mercat les motos i scooters de sempre, com per exemple la CBF 1000 "per mi una moto no entesa"

Entra a Honda, amb el catàleg que te actual i no compra moto, o no en tens ganes de compra o busques una trail pura com la Tenere 660 per dir una moto

No defenc Honda, si no que veig que esta fent cosetes actualment que no veig en altres marques ¿no?

I em pregunto, o faig una enquesta, Randy tu mateix :birracat

Perquè Honda no va renova una XRV 750 que tant èxit a tingut i te actualment i possiblement desbanca la BMW GS ¿?

Que hauria passat si Charly & Ewan fan la volta al mont amb KTM i no BMW ¿?

i unes quantes mes incògnites

...V...
cor V-Twin

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. gen. 11, 2013 12:27 am

[quote user="XaviTwin" post="224293"]

Perquè Honda no va renova una XRV 750 que tant èxit a tingut i te actualment i possiblement desbanca la BMW GS ¿?

...V...[/quote]

Molt bones preguntes! :okcat

Crec, repeteixo, crec, que el concepte Africa Twin no era massa demanat pels usuaris. Abans no hi havien tants motoristes com ara, i una gran quantitat demanaven motos de carretera pura i dura, i per això van treure la saga 650 en V, deixant pels trailerus la Transalp, que potser és la moto que més s'apropa a les AT.

També s'ha de tenir en compte que a la dècada dels 90' molts països van començar a regular el transit per muntanya, sobretot a Europa, per la qual cosa penso que no veien viable tornar al mercat amb una moto pura i dura 100%.

Ah! Dubto molt que Honda torni a Anar als orígens amb una altre AT adaptada a l'EuroV, i que serveixi per tot. Al tenir que portar tanta electrònica el seu cost i el seu pes es dispararia, igual que el seu preu de venda.

Què hagués passat si en McGregor hagués fet el Tour amb KTM? Vols que digui el què penso? Que no necessàriament ha de ser compartit per ningú, eh? Doncs que per molt suport logístic i mecànic que haguessin dut, no haguessin acabat. I em consta que KTM es va tirar dels pèls durant molts anys per no oferir-li ambdues KTM i tot el seu suport que comporta.

Els hagués surtit bé la jugada? Podria ser que si, però jo penso que no. No ho sabrem mai la resposta.

Tot això ho dic amb la meva més complerta desconeixença de temes que es queden dins un despatx i d'allà no surten, i que jo m'imagino i em monto les meves pel•licules. :okcat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

XaviTwin
Presentats

Entrada Autor: XaviTwin » dv. gen. 11, 2013 9:47 pm

També crec que la AT es part de la historia, i la NTV un altre moto poc compresa perquè les ventes es dirigien a las R, sempre que parlem d'aquí

Honda després de la AT, va fer un fiasco amb la EXP i deixa el Dakar, ara torna amb una 450, igual perquè KTM esta donant-li en Moto3 ;)

Ara deixam di una blasfemia, en que es va convertí la EXP, en una Varadero 1000 :sonat , et sona el frontal de la EXP

Imatge

per contraresta la GS1100 ¿?, quantes GS1100 es veien ¿? i a partir de la famosa aventura quantes GS1150 es van comença a veure ¿? perquè funcionant mes les ventes de les trail-gt que les mateixes gt ¿?, encara que amb lo k costant nomes triomfa BMW GS, curiós "cria fama y hechate a dormir".

Recordo que el chicot de KTM els i va dir que a Rusia o tindrien negre, i de fet passant gracies a uns camions, lo que fan els €€€€€, a lo que a mi em porta a que KTM tenien molt clar que no podrien travessar Rusia però no van tenir en compta la capacitat econòmica que va aporta BMW

ep, que si, que jo tinc una Vara i estic content, encara que la meva intenció era una FJR, però, una cosa son les meves intencions i unes altres la de la meva dona :callo

aquesta conversa, davant unes :birracat :okcat

...V...
cor V-Twin

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » ds. gen. 12, 2013 8:47 am

[quote user="Randy-650" post="224328"][quote user="XaviTwin" post="224293"]

...V...[/quote]

Molt bones preguntes! :okcat

Crec, repeteixo, crec, que el concepte Africa Twin no era massa demanat pels usuaris. Abans no hi havien tants motoristes com ara, i una gran quantitat demanaven motos de carretera pura i dura, i per això van treure la saga 650 en V, deixant pels trailerus la Transalp, que potser és la moto que més s'apropa a les AT.

També s'ha de tenir en compte que a la dècada dels 90' molts països van començar a regular el transit per muntanya, sobretot a Europa, per la qual cosa penso que no veien viable tornar al mercat amb una moto pura i dura 100%.

Ah! Dubto molt que Honda torni a Anar als orígens amb una altre AT adaptada a l'EuroV, i que serveixi per tot. Al tenir que portar tanta electrònica el seu cost i el seu pes es dispararia, igual que el seu preu de venda.

Què hagués passat si en McGregor hagués fet el Tour amb KTM? Vols que digui el què penso? Que no necessàriament ha de ser compartit per ningú, eh? Doncs que per molt suport logístic i mecànic que haguessin dut, no haguessin acabat. I em consta que KTM es va tirar dels pèls durant molts anys per no oferir-li ambdues KTM i tot el seu suport que comporta.

Els hagués surtit bé la jugada? Podria ser que si, però jo penso que no. No ho sabrem mai la resposta.

Tot això ho dic amb la meva més complerta desconeixença de temes que es queden dins un despatx i d'allà no surten, i que jo m'imagino i em monto les meves pel•licules. :okcat[/quote]

El plantejament oficial del Long Way Round que van fer ells dos, en principi van pensar en fer-ho sobre dues KTM 950, els que hagueu vist la sèrie, recordareu el cabreig que van agafar quan els hi van negar aquestes motos i es llavors quan van decidir fer-ho amb les BMW sense massa convicció ( pagades per ells )

També volien fer-ho de forma totalment aventurera ( com podria fer-ho algú de nosaltres ) dormint sobre la marxa i a casa del " paisano " i circulant a vegades de forma improvitzada, i reparant alguna avaria a cal ferrer del poble , sense cap ajuda oficial de BMW, el patrocinador i mecenes era un company que anava amb ells algunes vegades amb una tercera BMW i que era el " pagano " ... que va amortizar la seva no massa cara inversió amb escreix amb la venda dels episodis a varis canals de TV.

:okcat
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 12, 2013 8:51 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

XaviTwin
Presentats

Entrada Autor: XaviTwin » ds. gen. 12, 2013 3:50 pm

Si, recordo el cabreig del Charly, pensava k el 3 acompanyant era un càmera o recordo vagament que a sobre no tenia carnet no ¿?

...V...
cor V-Twin

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. gen. 15, 2013 1:44 am

Holaaa,

[quote user="Fjodor" post="224067"]Guaita! té certa gràcia... m'agrada!![/quote]

Ja t'hi has fixat bé que no es taronja ????

:shock: :shock: :shock:
Sort,

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dt. gen. 15, 2013 9:51 am

Si, home... hi ha món més enllà.. soc un tio obert de mires, encara que no us ho sembli... he tingut moltes Yamahas, i segueixo pensant que per mi és la millor marca nipona.
Però sóc també un tio que va a la mort amb les meves idees, i soc coherent amb això, i quan descobreixes l'esperit taronja et revolta i, a més, va amb mi aquesta manera de concebre motos...
Però que consti que les motos me les miro totes!

Ah! la Van Van m'ha agradat sempre! És una moto que la trobo molt útil per petits desplaçaments... si pogués en tindria una, i tant! només li falten 30 CV més... :okcat
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 15, 2013 9:52 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “General”