Curset Conducció Per Moto.
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Curset Conducció Per Moto.
M´agradaria fer algún curset amb la meva moto .
Si algú s´en entera d´algun curset, ho pot notificar ???
Moltes gràcies
Moltes gràcies
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 09, 2013 3:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Curset Conducció Per Moto.
No en sé cap, però a mi també m'agradaria fer-ne un, ja que no n'he fet mai cap.
Estaré a l'aguait.
Salut
Estaré a l'aguait.
Salut
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Tinc entés que els que fan a Castellolí estan força bé. peró no disposo de cap informació, tant sols comentaris que m'han arribat !!!
- Eva
- Presentats
[quote user="Ride" post="224114"]Tinc entés que els que fan a Castellolí estan força bé. peró no disposo de cap informació, tant sols comentaris que m'han arribat !!![/quote]
Jo he estat a Castellolí fent un curset exclusiu per bmw .
Va estar molt bé.
Però he consultat varies webbs i res de res.....
Potser per primavera s´animen i convoquen un curs....
L´altre opció es Honda, però repetir no m´agrada....
Jo he estat a Castellolí fent un curset exclusiu per bmw .
Va estar molt bé.
Però he consultat varies webbs i res de res.....
Potser per primavera s´animen i convoquen un curs....
L´altre opció es Honda, però repetir no m´agrada....
- Eva
- Presentats
[quote user="650X" post="224112"]No en sé cap, però a mi també m'agradaria fer-ne un, ja que no n'he fet mai cap.
Estaré a l'aguait.
Salut[/quote]
:okcat
Estaré a l'aguait.
Salut[/quote]
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Un curset de perfeccionament i seguretat? Com diu en Ride a Castellolí en fan, i he sentit parlar molt bé d'aquests cursets:
http://www.fastparcmotor.com/ca/escola- ... s_p11.html
O vols un curset de velocitat pura i dura per veure els límits de la KaGaTe? :nonocat
http://www.fastparcmotor.com/ca/escola- ... s_p11.html
O vols un curset de velocitat pura i dura per veure els límits de la KaGaTe? :nonocat

- Jutge
- Presentats
- Entrades: 266
- Membre des de: dv. març 23, 2012 7:27 pm
- Ubicació: Tarragona
en això jo també estaria força interessat, estava mirant els de BMW a Calafat però de moment solament apareixen els de el passat 2012.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Eva" post="224111"]M´agradaria fer algún curset amb la meva moto .
Moltes gràcies[/quote]
De punt de creu no et deu interessar,oi ? :b9 :b9
Moltes gràcies[/quote]
De punt de creu no et deu interessar,oi ? :b9 :b9
- Kinder
- Moderador de MTC
- Entrades: 2014
- Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
- Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda
Ostres !!!!
Això pot ser molt interessant !!!!!
El de conducció per moto genial !!!! m'apunto !!!!! :okcat
però el de punt de creu......... uffff....... a sobre la moto....... :picant massa complicat no???? :jajacat :jajacat
però el de punt de creu......... uffff....... a sobre la moto....... :picant massa complicat no???? :jajacat :jajacat
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="Kinder" post="224196"]Ostres !!!!
però el de punt de creu......... uffff....... a sobre la moto....... :picant massa complicat no???? :jajacat :jajacat[/quote]
Pensant amb el tema del curs... siguent Mototurisme un grup prou gran per tenir gent disposada a assistir-hi, tal hi com ja s'ha parlat algun cop i en aquestes dates que potser els llocs on imparteixen aquests cursos no tenen les agendes tan plenes com en altres èpoques.
La pregunta: Algú sap com funcionen aquestes coses de lloguer de pista i lloguer de monitor/s? preus, tema d'assegurances... val la pena liar-se a muntar una cosa així o més val anar a el que ja està bó i fet?
...ho deixo aquí...
Salut :cat_vergonya
PD: punt de creu, no, però puntes de coixí amb un suport RAM per el coixí es podria provar.
però el de punt de creu......... uffff....... a sobre la moto....... :picant massa complicat no???? :jajacat :jajacat[/quote]
Pensant amb el tema del curs... siguent Mototurisme un grup prou gran per tenir gent disposada a assistir-hi, tal hi com ja s'ha parlat algun cop i en aquestes dates que potser els llocs on imparteixen aquests cursos no tenen les agendes tan plenes com en altres èpoques.
La pregunta: Algú sap com funcionen aquestes coses de lloguer de pista i lloguer de monitor/s? preus, tema d'assegurances... val la pena liar-se a muntar una cosa així o més val anar a el que ja està bó i fet?
...ho deixo aquí...
Salut :cat_vergonya
PD: punt de creu, no, però puntes de coixí amb un suport RAM per el coixí es podria provar.
650X l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 09, 2013 10:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ricmel
- Presentats
- Entrades: 522
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
- Ubicació: Girona
Compteu amb mi pel curs de conducció.
Fa molt de temps que tinc ganes d'anar a un i encara no ho he fet.
Fa molt de temps que tinc ganes d'anar a un i encara no ho he fet.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT
- Dodo
- Presentats
- Entrades: 1166
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 10:28 pm
- Ubicació: Montcal-Canet D'Adri
[quote user="Eva" post="224111"]M´agradaria fer algún curset amb la meva moto .
Moltes gràcies[/quote]
Jo també estaria interesat en fer un curs amb la teva moto!!! :okcat
L'any passat varem quedar a mitges amb el curset, aniré seguint el fil, d'entrada ja podeu comptar amb mi!!
Moltes gràcies[/quote]
Jo també estaria interesat en fer un curs amb la teva moto!!! :okcat
L'any passat varem quedar a mitges amb el curset, aniré seguint el fil, d'entrada ja podeu comptar amb mi!!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Qualsevol opció de fer un curset la podem estudiar des de MotoTurisme per mirar de que ho puguin fer tots els usuaris interessats. Només ens cal trovar el curset mes apropiat.
Si trobeu alguna cosa interessant sobre aquest tema, no dumbteu en fer-ho saber amb tanta insisténcia com podeu.
Merci.
Qualsevol opció de fer un curset la podem estudiar des de MotoTurisme per mirar de que ho puguin fer tots els usuaris interessats. Només ens cal trovar el curset mes apropiat.
Si trobeu alguna cosa interessant sobre aquest tema, no dumbteu en fer-ho saber amb tanta insisténcia com podeu.
Merci.
Sort,
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Hola, jo puc donar la meva opinió sobre els cursets que conec.
El TAC, inicialment a Calafat, després a Montmeló i ara de nou a Calafat. Perfecte per iniciació i conceptes de seguretat. El trobo car per el que donen, però és molt bona opció com a inici. Crec que seria l'apropiat per la majoria de mototuristes que volen millorar el control i la seguretat en carretera. Dos aspectes positius, parlen català i poden organitzar cursets per grups específics (crec que a partir de 20)
http://www.tac.es/
La CSSS, molt orientada a circuit. Car però amb un nivell elevadíssim. Només per els més "cremats". Son 4 nivells (jo només n'he fet el primer) i aconsellable 100% encara que després no entris a pista. Es desplacen 2 cops a l'any a Espanya per fer els cursets, encara que crec que l'any passat es van suspendre. Inconvenient, exclusivament en anglès, tot i que posen un traductor. Molt car, però compensa si ens ho podem permetre
http://www.superbikeschool.com/
Hi ha una tercera opció, rodar per tandes darrera d'alguns dels "màsters" que tenim a MT (ho dic sense conya). És una forma d'aprendre a traçar i conduir per carretera. Crec que a MT tenim persones amb un nivell de conducció excel·lent i això es podria aprofitar.
El TAC, inicialment a Calafat, després a Montmeló i ara de nou a Calafat. Perfecte per iniciació i conceptes de seguretat. El trobo car per el que donen, però és molt bona opció com a inici. Crec que seria l'apropiat per la majoria de mototuristes que volen millorar el control i la seguretat en carretera. Dos aspectes positius, parlen català i poden organitzar cursets per grups específics (crec que a partir de 20)
http://www.tac.es/
La CSSS, molt orientada a circuit. Car però amb un nivell elevadíssim. Només per els més "cremats". Son 4 nivells (jo només n'he fet el primer) i aconsellable 100% encara que després no entris a pista. Es desplacen 2 cops a l'any a Espanya per fer els cursets, encara que crec que l'any passat es van suspendre. Inconvenient, exclusivament en anglès, tot i que posen un traductor. Molt car, però compensa si ens ho podem permetre
Hi ha una tercera opció, rodar per tandes darrera d'alguns dels "màsters" que tenim a MT (ho dic sense conya). És una forma d'aprendre a traçar i conduir per carretera. Crec que a MT tenim persones amb un nivell de conducció excel·lent i això es podria aprofitar.
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
[quote user="Pasqual" post="224847"]Hola, jo puc donar la meva opinió sobre els cursets que conec.
CSSS, molt orientada a circuit. Car però amb un nivell elevadíssim. Només per els més "cremats". Son 4 nivells (jo només n'he fet el primer) i aconsellable 100% encara que després no entris a pista. Es desplacen 2 cops a l'any a Espanya per fer els cursets, encara que crec que l'any passat es van suspendre. Inconvenient, exclusivament en anglès, tot i que posen un traductor. Molt car, però compensa si ens ho podem permetre
Hi ha una tercera opció, rodar per tandes darrera d'alguns dels "màsters" que tenim a MT (ho dic sense conya). És una forma d'aprendre a traçar i conduir per carretera. Crec que a MT tenim persones amb un nivell de conducció excel·lent i això es podria aprofitar.[/quote]
Pascual estoy de acuerdo contigo la Superbikeschool creo que hoy en dia es lo mejor que hay por aqui, y justamente este sabado en la invernal, le comente a un veterano del foro para que impartiera clases de conduccion ya veremos si se lo piensa.
CSSS, molt orientada a circuit. Car però amb un nivell elevadíssim. Només per els més "cremats". Son 4 nivells (jo només n'he fet el primer) i aconsellable 100% encara que després no entris a pista. Es desplacen 2 cops a l'any a Espanya per fer els cursets, encara que crec que l'any passat es van suspendre. Inconvenient, exclusivament en anglès, tot i que posen un traductor. Molt car, però compensa si ens ho podem permetre
Hi ha una tercera opció, rodar per tandes darrera d'alguns dels "màsters" que tenim a MT (ho dic sense conya). És una forma d'aprendre a traçar i conduir per carretera. Crec que a MT tenim persones amb un nivell de conducció excel·lent i això es podria aprofitar.[/quote]
Pascual estoy de acuerdo contigo la Superbikeschool creo que hoy en dia es lo mejor que hay por aqui, y justamente este sabado en la invernal, le comente a un veterano del foro para que impartiera clases de conduccion ya veremos si se lo piensa.
- Eva
- Presentats
Total... perqué no ho organitzem nosaltres ????
Busquem profe , lloguem circuit i ja està !!!
Podriem aprofitar entre setmana Santa i estiu . Un dissabte o diumenge i llestos...
El curset que varem fer a Honda va esser exclusiu per nosaltres...
Busquem profe , lloguem circuit i ja està !!!
Podriem aprofitar entre setmana Santa i estiu . Un dissabte o diumenge i llestos...
El curset que varem fer a Honda va esser exclusiu per nosaltres...
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 15, 2013 11:50 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Molt bones, el primer que voldria saber és per a que fer el curset, per anar en carretera ho per anar en circuit? ho dic perquè en circuit si que podrem saber realment el que frena, el que tomba, velocitat, etc. Però per exemple traçar no és el mateix traçar en un circuit que en carretera. Crec que per circular en carretera són poques les coses que podem treure de profit de córrer en un circuit. Crec que s'hauria de buscar alguna cosa més específic per carretera, com circular en carreteres de muntanya, carreteres comarcals, pintures lliscants, com traçar, si és estiu o hivern, etc. :okcat
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Continuo pensant que els millors cursets ja els fem quan fem les sortides mensuals: tot tipus de carretera, varietat climatològica, asfalts de tots colors, etc.
Jo quan arribo a casa sempre he après una mica més. No sé si a vosaltres us passa.
El tema de fer tandes en circuit ho veig més complexe, pel fet de portar motos amb diferent potencia i ergonomia: amb una moto als revolts aniràs "ballant" i amb d'altres aniries com un tiralinies. I no parlem de que s'hauria d'anar tots junts sense separació, que és el que demanen quan fas tandes amb professor.
Ho veig tot massa complicat, la veritat.
Jo quan arribo a casa sempre he après una mica més. No sé si a vosaltres us passa.
El tema de fer tandes en circuit ho veig més complexe, pel fet de portar motos amb diferent potencia i ergonomia: amb una moto als revolts aniràs "ballant" i amb d'altres aniries com un tiralinies. I no parlem de que s'hauria d'anar tots junts sense separació, que és el que demanen quan fas tandes amb professor.
Ho veig tot massa complicat, la veritat.
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 15, 2013 1:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- XeviDL650K8
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: dg. jul. 13, 2008 11:07 pm
- Ubicació: Manresa
Hola gent,
Personalment tinc amistat amb la direcció de l'escola de Fastparcmotor i per la manera com treballen segur que podeu pactar un curs que compleixi amb el que els hi demaneu. Jo n'he fet en cotxe i també vaig fer una previa de motos on hi havia tots els tipus de motos i sempre s'aprenen coses ( a vegades òbvies però fins que no t'ho diuen no te'n adones).
Respecte alguns comentaris que s'han fet en el fil no estic d'acord en que traçar en circuit es diferent que en carretera, ja que el fet de traçar és indiferent de per on circula, i si s'està parlant de curs evitaria la paraula tandes, ja que implica un altre concepte, per aprendre no cal anar ràpid, a més a més, en una escola disposen de materials que un particular no pot disposar, com per exemple "rodetes" (com les bicis dels nens petits) per comprovar l'efectivitat del ABS en pista lliscant.
Dit això també us dic que no hi tinc cap interès personal, però si dona el cas de tirar-ho endavant aquí estic pel que us pugui ajudar.
Salut i V's!!!!
Personalment tinc amistat amb la direcció de l'escola de Fastparcmotor i per la manera com treballen segur que podeu pactar un curs que compleixi amb el que els hi demaneu. Jo n'he fet en cotxe i també vaig fer una previa de motos on hi havia tots els tipus de motos i sempre s'aprenen coses ( a vegades òbvies però fins que no t'ho diuen no te'n adones).
Respecte alguns comentaris que s'han fet en el fil no estic d'acord en que traçar en circuit es diferent que en carretera, ja que el fet de traçar és indiferent de per on circula, i si s'està parlant de curs evitaria la paraula tandes, ja que implica un altre concepte, per aprendre no cal anar ràpid, a més a més, en una escola disposen de materials que un particular no pot disposar, com per exemple "rodetes" (com les bicis dels nens petits) per comprovar l'efectivitat del ABS en pista lliscant.
Dit això també us dic que no hi tinc cap interès personal, però si dona el cas de tirar-ho endavant aquí estic pel que us pugui ajudar.
Salut i V's!!!!
- Eva
- Presentats
A veure... a les sortides mensuals o et poses d´acord amb qui creus et pot ensenyar algo o es dificil apendre del que tens al devant... básicament... has d´estar pendent dels cruillers, dels que no sempre respecten les distàncies de seguretat, de que la carretera estigui neta que no hi hagi sorra o gel o estigui humida, la persona que t´agrada amb la conducció potser fa de road leader.... total .. que sota aquestes circunstàncies ho veig complicat lo de la sortida mensual.
Amb la K en James ja m´ha agafat i m´ha ensenyat molt, però continuu tinguent problemes de confiança.
Dins un circuit ( tal i com varem fer a Castellolí amb el curset del TAC ) sense maletes però amb la teva pròpia moto ... veus més fins on pots apurar la moto... bueno... fins on arriva la moto i tú ( com a conductor/ra). Allà ets sol i no tens problemes amb el trànsit, velocitat ...
Per aixó, Joan prefereixo circuit.
A més , el que em pasa.. és que darrerament... només vaig en moto, però trovo que no condueixo bé.
Un reciclatge mental va bé... molt bé.
Mai s´en sap prou de res.... tothom necesita escoltar nous consells ..
En Pasqual ha apuntat els dos cursets que fas amb la teva pròpia moto.
Bueno... jo crec que aportar idees no es dolent... de ben segur d´aqui al estiu algo farem.....
Amb la K en James ja m´ha agafat i m´ha ensenyat molt, però continuu tinguent problemes de confiança.
Dins un circuit ( tal i com varem fer a Castellolí amb el curset del TAC ) sense maletes però amb la teva pròpia moto ... veus més fins on pots apurar la moto... bueno... fins on arriva la moto i tú ( com a conductor/ra). Allà ets sol i no tens problemes amb el trànsit, velocitat ...
Per aixó, Joan prefereixo circuit.
A més , el que em pasa.. és que darrerament... només vaig en moto, però trovo que no condueixo bé.
Un reciclatge mental va bé... molt bé.
Mai s´en sap prou de res.... tothom necesita escoltar nous consells ..
En Pasqual ha apuntat els dos cursets que fas amb la teva pròpia moto.
Bueno... jo crec que aportar idees no es dolent... de ben segur d´aqui al estiu algo farem.....