En l’elecció d’una moto, m’equivoco comprant una Ducati maxi-trail, pensant que tenia quelcom de la segona part del seu nom, convençut que podria fer trail de debò. Però com molts de vosaltres dieu, no es pot tenir tot...en una moto.
Però...i en dos?, em pregunto. Conservo la maxitrail, i em compro una Enduro de segona mà, que al ser tant radical, i estar tant limitada en el seu radi d’actuació, tant en comoditat com en autonomia, no l’acabo utilitzant...van dos errors.
Per tant, després de diversos comentaris amb companys de mototurisme, en fils rotllo “La trail perfecte”, i entenent que cadascú té la seva pròpia i legítima idea de com ha de ser aquesta trail perfecte, busco les meves prioritats:
-Màxim 160Kgs amb benzina (per maniobrar en corriols i per aixecar-la de terra, es noten els kgs)
-Un mínim de 55Cv (per poder fer creuers d’enllaç per carretera sense forçar motor)
-Protecció aerodinàmica (per fer enllaços de carretera còmodament)
-Estètica trail (que m’agrada molt)
De les motos que se’m han acudit, només n’hi ha una que complís els dos primers requisits, i que es pogués solucionar els dos restants.
Per tant, aprofitant els bons preus que ens brinda la crisi en el mercat de segona mà, n’he trobat una amb només 2000Kms a bon preu, d’un pobre nano amb una hèrnia discal que l’impedia gaudir-la des de que la va estrenar; vaja, que ni ha trepitjat camp.
Aquí teniu la “Kati”:

La propera foto, espero poder posar-la en un parell o tres de setmanes, ja acabada, amb un tou de canvis.
Salut