Salutacions Des De Vilafranca Del Penedés
Moderador: Airald
- Josepmaria
- Presentats
- Entrades: 131
- Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Salutacions Des De Vilafranca Del Penedés
Hola !! bona nit,
Aprofito per presentarme. Em dic Josep Maria i soc de Vilafranca del Penedés :castells . Pot ser algú ja em coneix del foro BMWMOTOS. Vaja, l'Steelman segur, gràcies a ell he arribat al foro mototurisme.cat . I també gràcies a l'intolerancia d'alguns :sonat , als quals no puc estar mes que agrait :b9 .
Actualment disfruto d'una BMW R 1200 R ( te 6 anyets, just acabats de fer ) i 63.000 kms. La veritat es que estic molt content amb aquesta moto.
Tot i que vaig arribar al mon de la moto amb escassament 14 anys, anant a Andorra 77, darrera de la Sanglas 400 E del meu germà i que he tingut moltes motos des de llavors, el turisme es la meva assignatura pendent. He fet viatges per la peninsula, França, Italia i Suisa. El meu viatge des de fa molts anys es anar a Cap Nord. Aquest any, aprofitant que acabo de cumplir els 50 anys, crec que ja toca. Tenim el projecte de anar-hi amb el meu germà Guillem, ell amb una T-Max .
salutacions a tots, espero poder vindre a la trobada d'Hostalric, a escoltar alguna ponencia i si s'escau, fer alguna sortideta amb vosaltres, sera tot un plaer.
josepmaria
pd. A veure si dema us puc possar les fotos de Pinguinos, vem fer un raid el Guillem i un servidor, anar dissabte, tornar diumenge, passar una mica de fred, pero vem disfrutar
Aprofito per presentarme. Em dic Josep Maria i soc de Vilafranca del Penedés :castells . Pot ser algú ja em coneix del foro BMWMOTOS. Vaja, l'Steelman segur, gràcies a ell he arribat al foro mototurisme.cat . I també gràcies a l'intolerancia d'alguns :sonat , als quals no puc estar mes que agrait :b9 .
Actualment disfruto d'una BMW R 1200 R ( te 6 anyets, just acabats de fer ) i 63.000 kms. La veritat es que estic molt content amb aquesta moto.
Tot i que vaig arribar al mon de la moto amb escassament 14 anys, anant a Andorra 77, darrera de la Sanglas 400 E del meu germà i que he tingut moltes motos des de llavors, el turisme es la meva assignatura pendent. He fet viatges per la peninsula, França, Italia i Suisa. El meu viatge des de fa molts anys es anar a Cap Nord. Aquest any, aprofitant que acabo de cumplir els 50 anys, crec que ja toca. Tenim el projecte de anar-hi amb el meu germà Guillem, ell amb una T-Max .
salutacions a tots, espero poder vindre a la trobada d'Hostalric, a escoltar alguna ponencia i si s'escau, fer alguna sortideta amb vosaltres, sera tot un plaer.
josepmaria
pd. A veure si dema us puc possar les fotos de Pinguinos, vem fer un raid el Guillem i un servidor, anar dissabte, tornar diumenge, passar una mica de fred, pero vem disfrutar
Josepmaria l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 22, 2013 9:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Salutacions Des De Vilafranca Del Penedés
Benvingut a aquest espai. :birracat
Molt acurada la presentació, si senyor. :okcat
Molt acurada la presentació, si senyor. :okcat

- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Benvingut des de Cerdanyola del Vallès!
- ErnesTDM
- Presentats
- Entrades: 1312
- Membre des de: dg. abr. 04, 2010 10:49 pm
- Ubicació: Arenys de Munt
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Benvingut desde Torroella de Montgrí- L´Estartit :okcat :okcat
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
benvingut desde Manresa i que gaudeixis molt de Mototurisme :birracat :birracat :birracat
per cert de quin color es la moto,que aqui si no preguntem alguna cosa no vivim :b9 :b9
per cert de quin color es la moto,que aqui si no preguntem alguna cosa no vivim :b9 :b9
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Benvingut !!!
- Kinder
- Moderador de MTC
- Entrades: 2014
- Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
- Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda
:holacat :holacat
Està clar que tota acció sempre té una reacció (positiva o negativa, segons qui ho miri)
Benvingut i bentrobat des del Vallès Occidental
Està clar que tota acció sempre té una reacció (positiva o negativa, segons qui ho miri)
Benvingut i bentrobat des del Vallès Occidental
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Benvingut des de Girona!
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Benvingut a MTC des de Cervià de Ter, Cap Nord es un viatge que molts mirem amb il·lusió...
Salut
Salut
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
Benvingut Josep Maria!!!!!!!!!!!!
Passa, passa i posat còmode.
Una cerveseta? :birracat
Fa uns quants anys vaig anar a una sortida de bmwmotos.com varem anar a fer una ruta i calçotada per terres de L'Anoia i en acabat varem voltar per Montserrat tot prenent un cafè al Monistrol. Pot ser es d'allí que el teu nom em sona; el meu "nick" a bmwmotos era "OGRO", encara ho es, tot i que fa temps que no escric i ara fins i tot no llegeixo aquell "foro" per raons obvies.
Cercant en les carpetes de fotos de l'ordinador he recuperat algunes dades, el dinar el varem fer a les Caves Canals i Casanoves..
Caram!!! He trobat una foto!!!!

Fa uns quants anys vaig anar a una sortida de bmwmotos.com varem anar a fer una ruta i calçotada per terres de L'Anoia i en acabat varem voltar per Montserrat tot prenent un cafè al Monistrol. Pot ser es d'allí que el teu nom em sona; el meu "nick" a bmwmotos era "OGRO", encara ho es, tot i que fa temps que no escric i ara fins i tot no llegeixo aquell "foro" per raons obvies.
Cercant en les carpetes de fotos de l'ordinador he recuperat algunes dades, el dinar el varem fer a les Caves Canals i Casanoves..

Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 23, 2013 8:15 am, en total s’ha editat 4 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Bones.
Benvingut des de Reus JosepMaria.
Espero que aqui t´hi sentis a gust i poguem coincidir en moltissimes sortides
V's
V's
Ex ...moltes coses
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Salut i benzina des de l'urgell :okcat
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Paco64
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dc. gen. 02, 2013 6:19 pm
- Ubicació: Barcelona
Saludos desde Barcelona :okcat
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Benvingut al foro i que el gaudeixis tant com jo !!!!!!!!!
Salutacions des de Castellnou de Bages....
Vsssssss
Salutacions des de Castellnou de Bages....
Vsssssss
- Josepmaria
- Presentats
Ei, moltes gràcies a tots, la veritat es que la rebuda es d'aquelles que et sentir molt be la veritat.
- Josepmaria
- Presentats
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="225605"]Benvingut Josep Maria!!!!!!!!!!!!
[/quote]
Gracies Toni, dons no hi era. Pr la foto veig que de ser bastan antiga, 2003 ?? 2004 ?? Jo em vaig donar d'alta al foro BMW al 2004. Abans tenia una F 650 F, xafardejaba al foro, pero no em vaig donar d'alta. El teu Nick OGRO, si el tinc present. Quina moto tenies a l'epoca de la foto ?

Gracies Toni, dons no hi era. Pr la foto veig que de ser bastan antiga, 2003 ?? 2004 ?? Jo em vaig donar d'alta al foro BMW al 2004. Abans tenia una F 650 F, xafardejaba al foro, pero no em vaig donar d'alta. El teu Nick OGRO, si el tinc present. Quina moto tenies a l'epoca de la foto ?
- Josepmaria
- Presentats
[quote user="Steelman" post="225607"]Bones.
V's[/quote]
Moltes gracies Steelman. Quan coincidim t'explicare com ha acabat el tema del post. En hi ha agut un, que no en tenia prou i s'ho ha fet durar fins ahir, a base de privats, em volia fer convers a les seves tesis, que ja te les pots imaginar, si o si, amb arguments que fan troxar de riure.
V's[/quote]
Moltes gracies Steelman. Quan coincidim t'explicare com ha acabat el tema del post. En hi ha agut un, que no en tenia prou i s'ho ha fet durar fins ahir, a base de privats, em volia fer convers a les seves tesis, que ja te les pots imaginar, si o si, amb arguments que fan troxar de riure.
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
BENVINGUT DES D'OSONA !!
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
[quote user="josepmaria" post="225677"]
Gracies Toni, dons no hi era. Pr la foto veig que de ser bastan antiga, 2003 ?? 2004 ?? Jo em vaig donar d'alta al foro BMW al 2004. Abans tenia una F 650 F, xafardejaba al foro, pero no em vaig donar d'alta. El teu Nick OGRO, si el tinc present. Quina moto tenies a l'epoca de la foto ?[/quote]
Doncs a les hores no varem coincidir en aquesta sortida per que si no vaig errat era l'any 2003.
En aquella època tenia una BMW 1150 RT de color blau fosc, soc cap al "centre-esquerra" de la fotografia (quina casualitat, les fotos a vegades son com la vida mateixa :b9 ).
Salut!!!!! i una altre cop: BENVINGUT!!!!
Gracies Toni, dons no hi era. Pr la foto veig que de ser bastan antiga, 2003 ?? 2004 ?? Jo em vaig donar d'alta al foro BMW al 2004. Abans tenia una F 650 F, xafardejaba al foro, pero no em vaig donar d'alta. El teu Nick OGRO, si el tinc present. Quina moto tenies a l'epoca de la foto ?[/quote]
Doncs a les hores no varem coincidir en aquesta sortida per que si no vaig errat era l'any 2003.
En aquella època tenia una BMW 1150 RT de color blau fosc, soc cap al "centre-esquerra" de la fotografia (quina casualitat, les fotos a vegades son com la vida mateixa :b9 ).
Salut!!!!! i una altre cop: BENVINGUT!!!!
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 23, 2013 7:33 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni