pregunta als qui han viatjat per Suissa, França i Itàlia.

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

pregunta als qui han viatjat per Suissa, França i Itàlia.

Entrada Autor: Llagasta » dt. jul. 10, 2007 12:43 pm

Hola a tots:

Una pregunta principalment als que heu viatjat recentment per França, Suissa Italia i potser Austria:

Aquest istiu faré una sortideta per França fins a Ginebra(CH) Zurich, Austria fins a Viena i potser tornaré per Ljulbjiana i tot el nord d´Italia
la pregunta es:

Si heu agafat autopista, us heu fixat a quina velocitat es circula per les autopistes Suisses, (els radars no están indicats i está prohibit per llei portar els POI al GPS!!!!!) i a Italia ( hi han molts controls ara ? per radar mobil)

I a Austria ?

Totes les observacions serán benvingudes. :roll:
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. jul. 10, 2007 1:40 pm

A tots aquests paisos encara (espero solucionar-ho aviat) no hi he circulat
A frança la majoria de la gent va als 130 que es la velocitat permesa.

Jo sempre vaig a 130/140 tant aqui com alla
Ex ...moltes coses

Rutilo
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
Ubicació: Alboraia (Valencia)

Entrada Autor: Rutilo » dt. jul. 10, 2007 2:04 pm

Boneeeeeeesssssssss.........

A Fransa i Suissa fes cas "exquisit" a els indicatius dels llimits de velocitat, no fases cap tonteria.

A Italia pot ser que els llimits siguen mes tolerants, pero fa temps que no he circulat per aquet pais.

Bon viatge i a disfrutar.

Adeeeeeeeeuuuuuuu

roger
Presentats
Entrades: 345
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
Ubicació: Andorra la Vella

Entrada Autor: roger » dt. jul. 10, 2007 5:06 pm

Jo sols he agafat autopista per frança i anava a 150km/h mes o menys, el limit es 130km/h mes l'error del marcador no et pases gaire del limit i així casi sempre adentes tu, pero no et pasis massa que els gendarmes van forts.
Les altres, doncs no ho se, el que si se es que els italians condueixen FATAL !!!
I a suisa tinc entes que no pages a peatges, sino un val que serveix per tot l'any, facis 1km o 1000km, doncs es millor no fer autopista.
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. jul. 10, 2007 9:24 pm

Segueix la dita aquella: "Donde fueres haz lo que vieres" quasi sempre et salvara de problemes.
- A França es circula (fa unes dos setmanes) entre 140-150 practicament tothom.
- A Suisa, com ja t'ha dit en Roger, no hi ha peatges, es compra una pegatina que serveix per un any uns 36€, de totes maneres les Autopistes no son exactament com les coneixem nosaltres, més aviat unes Autovies petitetes. Si les vols agafar recorda que a Suisa els indicadors d'Autopista son de color verd, els blaus son les carreteres normals. Nosaltres tot i que varem fer forçes kilómetres per el pais no en varem agafar cap, aixís que el limit no el sé, no crec que sigui molt diferent del de aquí.
- Austria, "no sabe no contesta".
- Italia...campi qui pugui. Actualment no se quina es la política envers la velocitat, però coneixent els italians...no crec que sigui massa forta.

Bona ruta company.
Salut i kilómetres

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. jul. 11, 2007 11:17 am

Possats a preguntar...
A Suïssa admenten els € o s´ha de canviar pels Franks suissos?
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dc. jul. 11, 2007 12:00 pm

Steelman ha escrit:Possats a preguntar...
A Suïssa admenten els € o s´ha de canviar pels Franks suissos?
A suissa només volen els seus Francs Suissos (CHF) aixó no vol dir que a les zones frontereres de Ginebra i Alemanya, acceptin €uros. vaya uns aquests suissos !!!!!

Us preguntava aixó de la velocitat, perqué ara fa dos anys que no vaig per allà i m´han dit que els excessos de velocitat, si t´enganxen, es paguen al comptat. ( a un company 30 Kms/h de més als afores de Ginebra per l´autopista 900 Euros!!! de multa a pagar allà mateix) aquesta gent no volen GPS a la vista ni detectors de Radar.,(´si t´enganxen cap al jutge) per aixó us preguntava si algú havia viatjat per allá ultimament i veure in situ, que es lo que fa la gent... :roll:

Una cosa es la llei i un altre el que fa la gent....també m´han dit que la majoria de caixes de radars. están buides..... :arrow: tenint en compte que no están indicats.......

El que diu en siono1000 de que a França han afluixat una mica els controls a les autopistes ja m´en havia donat compte :roll: tot i els gendarmes amb els seus prismatics.......
Imatge

roger
Presentats

Entrada Autor: roger » dc. jul. 11, 2007 8:36 pm

Jo sols vaig pagar un cop a Suissa i va ser amb un McDonald's de Nyon, i amb euros, el que pasa es que es tot molt car. Aixó si el canvi es amb la moneda d'alla, osigui que millor paga just.
Exemple clar: El que vaig demanar al McD hem va sortir per uns 27 eur, i el mateix demanat a francça uns 16 eur.
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

roger
Presentats

Entrada Autor: roger » dc. jul. 11, 2007 8:40 pm

gs12 red ha escrit:...El que diu en siono1000 de que a França han afluixat una mica els controls a les autopistes ja m´en havia donat compte :roll: tot i els gendarmes amb els seus prismatics.......
Estic dacort, he vist molt, molt poca policia
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dj. jul. 12, 2007 12:59 am

La meva experiència a Suïssa es bàsicament de la zona sud, en principi sembla que a tot arreu accepten €...però, sempre hi ha un però, si pagues en € el canvi te'l fan ells guanyant-se uns bons percentatges. Per dir-ho d'altre manera, et presenten factura en Fs i €, al canvi oficial la d'euros esta inflada un 20% +-.
El meu consell es que abans de marxar vagis al teu Banc i canvis una quantitat, si et sobra, normalment accepten tornar a canviar els bitllets.
Això que dius de pagar les multes a "toca teja", jo també ho he sentit. La veritat es que les carreteres que nosaltres varem passar no vam veure ni radars, ni policia...eran totes d'aquelles en que per més que corris sempre vas per sota de la velocitat legal. :D
Salut i kilómetres

Steelman
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. jul. 12, 2007 6:05 pm

roger ha escrit:
gs12 red ha escrit:...El que diu en siono1000 de que a França han afluixat una mica els controls a les autopistes ja m´en havia donat compte :roll: tot i els gendarmes amb els seus prismatics.......
Estic dacort, he vist molt, molt poca policia
Jo poques vegades n´hi he vist :(
HE vist sempre molt exercit pero gendarmes poques vegades.
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dv. jul. 13, 2007 4:06 pm

Steelman ha escrit:
roger ha escrit:
HE vist sempre molt exercit pero gendarmes poques vegades.
Cullons!!! :shock: :shock: aviam si están preparant una invasió, des de França :shock: :shock:
Imatge

Silvestre Tornassol
Presentats
Entrades: 129
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:57 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Silvestre Tornassol » dv. jul. 13, 2007 6:13 pm

Les multes a l'estranger (tal com es fa aquí amb els estrangers de pas) es paguen sempre a l'acte, cosa que vol dir que si ens fan alguna foto i no ens aturen, no ens haurem de preocupar, que no ens arribaran a casa (segons informacions contrastades). De fet, jo he posat per a més d'un autovelox italià aquesta setmana santa :D :D :D

Pel que fa a la croada suïssa anti-GPS, només es prohibeix tenir els poi dels radars del país instal·lats, no pas l'ús dels aparells GPS. Tot i això, no conec cap cas de motards als fòrums on trec el nas, de ningú a qui hagin aturat per aquest motiu.

Vsssssss
BMW R 1200 C Montauk

roger
Presentats

Entrada Autor: roger » ds. jul. 14, 2007 7:48 pm

Silvestre Tornassol ha escrit:... paguen sempre a l'acte, cosa que vol dir que si ens fan alguna foto i no ens aturen, no ens haurem de preocupar, que no ens arribaran a casa (segons informacions contrastades). De fet, jo he posat per a més d'un autovelox italià aquesta setmana santa :D :D :D
...
Ojo amb aixó, que si que es veritat, pero a vegades munten punts de control a prop de les duanes, et paren i van a buscar si hi ha alguna multa de radar per la matricula, i si es així les pagues o no pases la duana. A mi no m'ha passat mai, pero si a la meva germana.
El que si es així es que es paguen al moment, almenys els mossos porten tpv, ho se per experiencia propia.
Roger
VStrom dl650 k7

Imatge

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”