Presentació De La Kati.
Moderador: Airald
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Re: Presentació De La Kati.
[quote user="Llagasta" post="225663"][quote user="Fjodor" post="225633"]...veig que el virus taronja s'estén... no és casualitat, crec.
Personalment penso que per fer muntanya és millor la versió base. El carenat afegit exposa a trencadisses...
Un Akra li fa falta per acabar de sonar a Ready to race...
FELICITATS!!! :okcat[/quote]
em sembla que es millor no fer soroll per la muntanya, si vols respectar i que et respectin els altres.... per molt taronja que sigui :nonocat[/quote]En aquest càs de la 690 no es un problema de soroll el que farà que en Joan tard o d'hora acabi canviant el silenciós. Es tan desmesuradament gran, pesat i catalitzat que miran-lo ja et cremes. Em vaig cremar varis cops i vaig acabar canviant-lo.
[youtube]NiWjoXP01YQ[/youtube]
Personalment penso que per fer muntanya és millor la versió base. El carenat afegit exposa a trencadisses...
em sembla que es millor no fer soroll per la muntanya, si vols respectar i que et respectin els altres.... per molt taronja que sigui :nonocat[/quote]En aquest càs de la 690 no es un problema de soroll el que farà que en Joan tard o d'hora acabi canviant el silenciós. Es tan desmesuradament gran, pesat i catalitzat que miran-lo ja et cremes. Em vaig cremar varis cops i vaig acabar canviant-lo.
[youtube]NiWjoXP01YQ[/youtube]
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
SI no ho dic per fer més soroll, home... a més els Akras ja estan homologats... ho dic pel que guanyes! i pel pes, sobretot.
A més, per la muntanya tu respectes i a tu JA NO ET RESPECTEN... :ninja
A més, per la muntanya tu respectes i a tu JA NO ET RESPECTEN... :ninja
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 23, 2013 1:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Llagasta" post="225663"][quote user="Fjodor" post="225633"]...veig que el virus taronja s'estén... no és casualitat, crec.
em sembla que es millor no fer soroll per la muntanya, si vols respectar i que et respectin els altres....pensa que no hi som nosaltres sòls..... per molt taronja que sigui :nonocat[/quote]
Mira, també ho penso així!
:okcat
em sembla que es millor no fer soroll per la muntanya, si vols respectar i que et respectin els altres....pensa que no hi som nosaltres sòls..... per molt taronja que sigui :nonocat[/quote]
Mira, també ho penso així!
- CMB
- Presentats
[quote user="Fjodor" post="225665"]SI no ho dic per fer més soroll, home... a més els Akras ja estan homologats... ho dic pel que guanyes! i pel pes, sobretot.
A més, per la muntanya tu respectes i a tu JA NO ET RESPECTEN... :ninja[/quote]
Casi tots els que han canviat el silenciador, han tret el tap, no? Per tant més soroll!
A més, per la muntanya tu respectes i a tu JA NO ET RESPECTEN... :ninja[/quote]
Casi tots els que han canviat el silenciador, han tret el tap, no? Per tant més soroll!
-
- Presentats
Posant un Akra no fa falta treure el tap per res. I més si es va per pista oberta i carretera eventualment, no s'ha de fer, eh? dolents!
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
- Pere29
- Presentats
- Entrades: 397
- Membre des de: dg. maig 08, 2011 8:42 pm
- Ubicació: Torelló
Moltes felicitats segur que la disfrutaras molt
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
Moltes felicitats per la nova adquisició...!!!
Es una molt bona compra.
Que la disfrutis molt... :okcat
Es una molt bona compra.
Que la disfrutis molt... :okcat
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
-Per cert, faràs la presentació oficial a la ruta del dia 9 a les Ermites de la Selva?
viewtopic.php?f=52&t=14460
Miro agenda, i per poc que pugui, allà seré, gràcies per recordar-m’ho.
-Quina carenat has pensat posar?
A foroktmenduro690, n’hi ha un que el fà. Li he encarregat a ell. Ja us ensenyaré.
-Fins i tot si vols et compres unes llantes de 17... i pots anar a fer carreteres revirades al teu estil. Derrapades, tumbades al maxim,...
Ai ai, que els anys, els Kgs, cada vegada son més, i els coll..ns, cada vegada menys...ens fem grans...
-Un Akra li fa falta per acabar de sonar a Ready to race...
Ja el tinc posat, :cat_vergonya amb DBkiller posat, certament...
-Primer italiana, ara austríaca...acabaràs amb un alemanya?
Em temo que tens raó...
-Felicitats per la nova moto !!!!! i si un dia vols anar a fer una volteta pels camins del vallesos, truca´m i " estrenem " la teva KTM
M'encantarà, ja que no tinc penya "trail" a prop, els meus colegues off, son 100% hard enduro...
-Quina carenat has pensat posar?
A foroktmenduro690, n’hi ha un que el fà. Li he encarregat a ell. Ja us ensenyaré.
-Fins i tot si vols et compres unes llantes de 17... i pots anar a fer carreteres revirades al teu estil. Derrapades, tumbades al maxim,...
Ai ai, que els anys, els Kgs, cada vegada son més, i els coll..ns, cada vegada menys...ens fem grans...
-Un Akra li fa falta per acabar de sonar a Ready to race...
Ja el tinc posat, :cat_vergonya amb DBkiller posat, certament...
-Primer italiana, ara austríaca...acabaràs amb un alemanya?
Em temo que tens raó...
-Felicitats per la nova moto !!!!! i si un dia vols anar a fer una volteta pels camins del vallesos, truca´m i " estrenem " la teva KTM
M'encantarà, ja que no tinc penya "trail" a prop, els meus colegues off, son 100% hard enduro...
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. gen. 23, 2013 7:32 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="JoanCG" post="225706"]-Per cert, faràs la presentació oficial a la ruta del dia 9 a les Ermites de la Selva?
-
M'encantarà, ja que no tinc penya "trail" a prop, els meus colegues off, son 100% hard enduro...[/quote]
sis , zero, sis, quatre, sis, set, centvint.
-
M'encantarà, ja que no tinc penya "trail" a prop, els meus colegues off, son 100% hard enduro...[/quote]
sis , zero, sis, quatre, sis, set, centvint.

- Josepmaria
- Presentats
- Entrades: 131
- Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Molt bona compra Joan. Ja fa temps que tinc les mateixes cabories moteres, jo penso amb algo mes lleuger i amb menys potencia, per dir algo amb menys radi d'accio je je. En definitiva la DR 400 de Suzuki. Al garatge de casa, apart de la R 1200 R , tinc una SH 300i que es la que faig servir per anar al curro. Tinc que vendre a la dona que necessitem una tercera moto, per el benestar de la familia, je je je, no se, alguna cosa s'em te que acudir :idea
Josepmaria l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 26, 2013 9:44 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- JoanCG
- Presentats
- Contacta:
[quote user="josepmaria" post="225985"] Al garatge de casa, apart de la R 1200 R , tinc una SH 300i que es la que faig servir per anar al curro. Tinc que vendre a la dona que necessitem una tercera moto, per el benestar de la familia, je je je, no se, alguna cosa s'em te que acudir :idea[/quote]
Molt fàcil. Pel seu aniversari, embolicada en paper de regal i amb els ulls plorosos d'emoció i joia, li regales la DR400 posant-la al menjador de casa
Quan obri els ulls amb cara de imcomprensió, poses cara de no creuret'ho i li dius: PERÒ ES QUE NO T'AGRADA? I dessolat li expliques que ja no es pot tornar, perque l'has comprat molt barata a un noi que ja no la podia portar per una hèrnia discal ...( a qué em recorda això...?) :b9 :b9 :b9
Molt fàcil. Pel seu aniversari, embolicada en paper de regal i amb els ulls plorosos d'emoció i joia, li regales la DR400 posant-la al menjador de casa
Quan obri els ulls amb cara de imcomprensió, poses cara de no creuret'ho i li dius: PERÒ ES QUE NO T'AGRADA? I dessolat li expliques que ja no es pot tornar, perque l'has comprat molt barata a un noi que ja no la podia portar per una hèrnia discal ...( a qué em recorda això...?) :b9 :b9 :b9
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 26, 2013 2:51 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Josepmaria
- Presentats
[quote user="JoanCG" post="226002"][quote user="josepmaria" post="225985"] Al garatge de casa, apart de la R 1200 R , tinc una SH 300i que es la que faig servir per anar al curro. Tinc que vendre a la dona que necessitem una tercera moto, per el benestar de la familia, je je je, no se, alguna cosa s'em te que acudir :idea[/quote]
Quan obri els ulls amb cara de imcomprensió, poses cara de no creuret'ho i li dius: PERÒ ES QUE NO T'AGRADA? I dessolat li expliques que ja no es pot tornar, perque l'has comprat molt barata a un noi que ja no la podia portar per una hèrnia discal ...( a qué em recorda això...?) :b9 :b9 :b9[/quote]
je, je , je que bona aquesta Joan, ets un crac. Alguna d'aquesta tinc que anar pensant. A lo millor li dic que m'han fet "inspector" de vinyes i la meitat de dies tinc que anar a currar amb la moto per els camins del sr. per l'alt Penedes je je je.
El tema es que es convenci de que es una necesitat, no pas un capritxo, NO !!! je je je
Quan obri els ulls amb cara de imcomprensió, poses cara de no creuret'ho i li dius: PERÒ ES QUE NO T'AGRADA? I dessolat li expliques que ja no es pot tornar, perque l'has comprat molt barata a un noi que ja no la podia portar per una hèrnia discal ...( a qué em recorda això...?) :b9 :b9 :b9[/quote]
je, je , je que bona aquesta Joan, ets un crac. Alguna d'aquesta tinc que anar pensant. A lo millor li dic que m'han fet "inspector" de vinyes i la meitat de dies tinc que anar a currar amb la moto per els camins del sr. per l'alt Penedes je je je.
El tema es que es convenci de que es una necesitat, no pas un capritxo, NO !!! je je je
- CMB
- Presentats
[quote user="josepmaria" post="226016"][quote user="JoanCG" post="226002"][quote user="josepmaria" post="225985"] Al garatge de casa, apart de la R 1200 R , tinc una SH 300i que es la que faig servir per anar al curro. Tinc que vendre a la dona que necessitem una tercera moto, per el benestar de la familia, je je je, no se, alguna cosa s'em te que acudir :idea[/quote]
El tema es que es convenci de que es una necesitat, no pas un capritxo, NO !!! je je je[/quote]
A mi la Husqvarna la va portar el tió... bé, unes claus!
La meva filla petita, tenia 7 anys, estava contenta, ja que feia recompte i deia, el pare ja en té una, la mare té el ciclomotor, per tant, serà per mi! :okcat
Sort que quan la va veure, va entendre que era massa alta per a ella i me la va cedir! :b9
El tema es que es convenci de que es una necesitat, no pas un capritxo, NO !!! je je je[/quote]
La meva filla petita, tenia 7 anys, estava contenta, ja que feia recompte i deia, el pare ja en té una, la mare té el ciclomotor, per tant, serà per mi! :okcat
Sort que quan la va veure, va entendre que era massa alta per a ella i me la va cedir! :b9
CMB l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 26, 2013 5:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Josepmaria
- Presentats
[quote user="CMB" post="226019"][quote user="josepmaria" post="226016"][quote user="JoanCG" post="226002"][quote user="josepmaria" post="225985"] Al garatge de casa, apart de la R 1200 R , tinc una SH 300i que es la que faig servir per anar al curro. Tinc que vendre a la dona que necessitem una tercera moto, per el benestar de la familia, je je je, no se, alguna cosa s'em te que acudir :idea[/quote]
Sort que quan la va veure, va entendre que era massa alta per a ella i me la va cedir! :b9[/quote]
Tu com el de l'anunci d'OPEL, fins que no tingui 18 anys, li guardes, je je je. Pensa que tenen molta memoria, quan sigui gran et dira, " escolta, aquella moto que portar el tió ?? " :conducat
Sort que quan la va veure, va entendre que era massa alta per a ella i me la va cedir! :b9[/quote]
Tu com el de l'anunci d'OPEL, fins que no tingui 18 anys, li guardes, je je je. Pensa que tenen molta memoria, quan sigui gran et dira, " escolta, aquella moto que portar el tió ?? " :conducat
- JoanCG
- Presentats
- Contacta:
Bé ja estic al pas dos. He sabut desmuntar-la tota, :viscat

La pregunta és:
sabré muntar-la? :SOS
Quantes peces em sobraràn? :cat_vergonya
Ja tinc tots el vostres telèfons per demanar-vos ajud quan m'entri la crisi? :trucant
Qué passarà després del primer salt? :wall
Jeje. Si tot va bé, a finals de la setmana que vé estarà practicament acabada.
Salut !!!

La pregunta és:
sabré muntar-la? :SOS
Quantes peces em sobraràn? :cat_vergonya
Ja tinc tots el vostres telèfons per demanar-vos ajud quan m'entri la crisi? :trucant
Qué passarà després del primer salt? :wall
Jeje. Si tot va bé, a finals de la setmana que vé estarà practicament acabada.
Salut !!!
-
- Presentats
:boig :boig :boig :boig
Aquestes KTMs m'exciten despullades....
:spite :spite :spite :spite
Aquestes KTMs m'exciten despullades....
:spite :spite :spite :spite
- JoanCG
- Presentats
- Contacta:
EDITAT: Bé, ara sí que ja esta acabada.
Havia de decidir entre decoració "KTM Orange Power", o el "White Power" de les suspensions, així que he triat el...."Black Power". Au. :sonat

El llistat dels canvis, amb les diferències de pes respecte al que portava d'origen és el següent:
Carenat + Aranya (1.1Kg vs 0,150Kgs)
Pack Adhesius "Black Graphic KTM"
Alces de torreta de manillar +5mm originals KTM
Alces manillar Touratech +30mm
Seient Touratech +50mm alçada Confort
Estriberes 20mm més baixes
Treure estriberes de acompanyant (-0,750Kgs)
Akrapovich (2,1Kg Vs 5Kgs)
Protectors d'akrapovic carboni (0,1Kgs vs 0,5Kgs)
Suport GPS + GPS
Presa de corrent encenedor estandar
Presa de corrent encenedor micro
Suport "Ram mount"
Obridor de seient camuflat en el tap del dipòsit
Espuma tap de dipòsit per la pols
Portamatricules petit (1,6Kgs Vs 0,5Kg)
Matricula petita
Intermitents petits
Pinyó 14d
Batería (0,8Kg vs 3Kgs)
Sobre-diposit Touratech (0,2Kgs)
Palafang davanter KTM 990 Adventure+Adaptadors
Neumàtics Pirelli MT21 amb tubliss davant, metzeller Karoo tubeless darrera 150/70/18
Punys calefactables (0.1Kgs)
Aro de darrera de 4,25" Tubeless
Aro de davant 1.60"
Tubliss davant
Total pes Afeguit: 4.9Kgs
Total pes tret: 11.15Kgs
Diferència:6,1Kgs totals de meys
Ara esperem que no s'em comenci a desmuntar tota la moto, ja que no soc mecànic, i ho he muntat i desmuntat tot jo mateix :martell
Amb el pes que l'he tret, ara ja només queda el més fàcil: treure'm a mí els 20Kgs que em sobren.... :b9 :b9 :b9
Havia de decidir entre decoració "KTM Orange Power", o el "White Power" de les suspensions, així que he triat el...."Black Power". Au. :sonat

El llistat dels canvis, amb les diferències de pes respecte al que portava d'origen és el següent:
Carenat + Aranya (1.1Kg vs 0,150Kgs)
Pack Adhesius "Black Graphic KTM"
Alces de torreta de manillar +5mm originals KTM
Alces manillar Touratech +30mm
Seient Touratech +50mm alçada Confort
Estriberes 20mm més baixes
Treure estriberes de acompanyant (-0,750Kgs)
Akrapovich (2,1Kg Vs 5Kgs)
Protectors d'akrapovic carboni (0,1Kgs vs 0,5Kgs)
Suport GPS + GPS
Presa de corrent encenedor estandar
Presa de corrent encenedor micro
Suport "Ram mount"
Obridor de seient camuflat en el tap del dipòsit
Espuma tap de dipòsit per la pols
Portamatricules petit (1,6Kgs Vs 0,5Kg)
Matricula petita
Intermitents petits
Pinyó 14d
Batería (0,8Kg vs 3Kgs)
Sobre-diposit Touratech (0,2Kgs)
Palafang davanter KTM 990 Adventure+Adaptadors
Neumàtics Pirelli MT21 amb tubliss davant, metzeller Karoo tubeless darrera 150/70/18
Punys calefactables (0.1Kgs)
Aro de darrera de 4,25" Tubeless
Aro de davant 1.60"
Tubliss davant
Total pes Afeguit: 4.9Kgs
Total pes tret: 11.15Kgs
Diferència:6,1Kgs totals de meys
Ara esperem que no s'em comenci a desmuntar tota la moto, ja que no soc mecànic, i ho he muntat i desmuntat tot jo mateix :martell
Amb el pes que l'he tret, ara ja només queda el més fàcil: treure'm a mí els 20Kgs que em sobren.... :b9 :b9 :b9
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 28, 2013 3:32 pm, en total s’ha editat 14 vegades.
-
- Presentats
MÀKINAAAAA..... que bonica, nano!!!!!
Convida a pujar de voltessss això....
GASSSSSSSSSSSS
Convida a pujar de voltessss això....
GASSSSSSSSSSSS
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Tu si que en saps, Joan!!
Unes preguntes: quina bateria has posat?? I perquè no has posat un parafangs alt?
Unes preguntes: quina bateria has posat?? I perquè no has posat un parafangs alt?