Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1200 Liquid Cooled

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled

Entrada Autor: Kpeps » dv. gen. 04, 2013 9:27 am

[quote user="JoanCG" post="223589"]Deixeu-me ser pessat: Mireu quina cosa més curiosa...llàstima que no hi ha concessionaris ni aquí ni a Espanya...

Imatge [youtube]_J5R5tYUfqQ[/youtube]

Només 198Kgs, 12.500€, 118Cv, 27 litres de dipòsit, ABS, llanta de davant de radis i de 19", Öhlins, problemes de la versió 2012 d'injecció brusca solventats...no sé, no sé...

Salut i bons reis !!![/quote]

SENSE VOLER DESMEREXER EH !!! de costat era rara,del davant horrorosa,comprar aquesta maquina es tirar diners,es una apreciacio personal,pero sembla que quan es parla de 12000 eurets amb ABS en una trail,sigui un ''regalet'' i no ho trobo aixi,el mercat tiva cap aquest segment i els preus EN TOTES LAS MARCAS,son escandalosament alts,a part que sempre he dit que s'ha de ser practic,per 1500 euros mes tens una ST 1200 i segur que la nova KTM sortira per aqui i tenen un servei postvenda com es manat,en fi,no se qui del foro quan mirava de canviar la moto,tambe mirava una marca ''extranya'' d'aquestes i al final no ho va fer.
Imatge

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dv. gen. 04, 2013 10:05 am

[quote user="Kpeps" post="223595"]

SENSE VOLER DESMEREXER EH !!! de costat era rara,del davant horrorosa,comprar aquesta maquina es tirar diners,es una apreciacio personal,pero sembla que quan es parla de 12000 eurets amb ABS en una trail,sigui un ''regalet'' i no ho trobo aixi,el mercat tiva cap aquest segment i els preus EN TOTES LAS MARCAS,son escandalosament alts,a part que sempre he dit que s'ha de ser practic,per 1500 euros mes tens una ST 1200 i segur que la nova KTM sortira per aqui i tenen un servei postvenda com es manat,en fi,no se qui del foro quan mirava de canviar la moto,tambe mirava una marca ''extranya'' d'aquestes i al final no ho va fer.[/quote]

Sí, suposo que tens raó...però és que m'agraden totes !!! (també les motos ;) )
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dv. gen. 04, 2013 6:48 pm

[quote user="JoanCG" post="223589"]Deixeu-me ser pessat: Mireu quina cosa més curiosa...llàstima que no hi ha concessionaris ni aquí ni a Espanya...

Imatge [youtube]_J5R5tYUfqQ[/youtube]

Només 198Kgs, 12.500€, 118Cv, 27 litres de dipòsit, ABS, llanta de davant de radis i de 19", Öhlins, problemes de la versió 2012 d'injecció brusca solventats...no sé, no sé...

Salut i bons reis !!![/quote]

Joan, Proeuropa a Madrid (antic importador de Triumph), es servei oficial de Moto Morini, a més de Triumph i alguna altra...
A Barcelona no tinc informacio sobre aquesta marca, però de ben segur que trovaries algù.

Dit això, a mi tampoc m'agrada la "GranPasso", clar que, ara mateix de cambiar la "R12", la Liquid Cooled, tindría moltes posibilitats. Espararem una mica, a veure com evoluciona el mercat i si realment l'han encertada, aquests de BMW. :holacat

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 21, 2013 12:03 pm

Nou video fresquet. Podem dir que fins i tot a Mototurisme teniu la primicia! Imatge

[youtube]tdW7_TKUw5s[/youtube]
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 21, 2013 12:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. gen. 21, 2013 12:57 pm

un homenatge a les persones i al equip que han parit aquesta nova Gs.
gent bmw motoristes practicants i que s´estimen la seva feina, entranyable el moment que s´engega per primera vegada el primer motor Gs LC !!!!
també simpàtiques les imatges amb els seus fills i nets i les seves mini bmw gs.. :okcat

Vaja !!! que m´hi possat molt calent amb la LC !!!! :jajacat :jajacat

gracies Randy :ksss
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 21, 2013 1:01 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 21, 2013 2:41 pm

quina pasada de video Randy,molt emotiu !!! nomes sentir com sona el motor d'arranc...... :birracat :birracat
Imatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 21, 2013 5:25 pm

un altre video,aqui se sent una mica el motor

[youtube]bBqchT-OpSA[/youtube]
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. gen. 21, 2013 5:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Josepmaria
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Josepmaria » dt. gen. 22, 2013 10:14 pm

Hem recorda molt quan vaig comprar la R 1200 GS 2004. La vaig encarregar a Busquets Tarragona el mes de febrer de 2004. La moto va arribar abans de la presentació, per lo qual no la vaig poder matricular fins a mitjans de Març. Podria dir que la GS 1200 va ser la compra que mes il.lusió m'ha fet. El problema es que era un producte tan nou que no vaig tardar en tindre problemes. Be, el dia de l'estrena ja vaig tindre el primer. El diposit estaba mig ple. Jolin, vaig pensar, aquets srs. de Busquets tenen detalls amagats. Be, no hi havia mig dipossit de gasolina, l'aforador estaba literalment clavat, em vaig quedar tirat a un km. de la gasolinera. Sembla poc, pero els ultims 300 metres son de pujada. Sort que llavors estaba bastan fort fisicament.

No se, sera que m'estic fent gran, pero cada cop mes, tinc que anar a buscar revistes antigues per veure les motos que m'agraden. I si algun dia m'animo a comprar un altre moto, dubto molt que sigui un model tan nou com la R 1200 GS. Ja vaig pagar la novatada un cop.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. gen. 23, 2013 8:32 am

[quote user="josepmaria" post="225570"]
No se, sera que m'estic fent gran, pero cada cop mes, tinc que anar a buscar revistes antigues per veure les motos que m'agraden. I si algun dia m'animo a comprar un altre moto, dubto molt que sigui un model tan nou com la R 1200 GS. Ja vaig pagar la novatada un cop.[/quote]
Algo semblant m´ha passat a mi....
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. gen. 23, 2013 2:07 pm

Ja hi ha preu oficial a France: 15.150€.

Aixø si, sense extres, sols amb l'obligatori ja mateix ABS.

Josepmaria
Presentats

Entrada Autor: Josepmaria » dc. gen. 23, 2013 3:13 pm

[quote user="Randy-650" post="225672"]Ja hi ha preu oficial a France: 15.150€.

Aixø si, sense extres, sols amb l'obligatori ja mateix ABS.[/quote]

15.150 a frança, aixo vol dir que a la cova d'Ali.... ai ! perdó ! no se en que estaria pensant, a Espanya seran tranquilament 16500....
Josepmaria l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 25, 2013 12:20 am, en total s’ha editat 2 vegades.

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » ds. gen. 26, 2013 4:55 pm

Avui els de CAYMA (BMW Mataró), ens han convidat a la presentació en societat de la nova màquina que ens ocupa, en el Hotel Silken de diagonal de Bcn.

Han fet una posta en escena curiosa que per si hi aneu, no desvetllaré del tot, per no treure-li la gràcia. Només diré que “nosaltres decidim” per on anirà la moto en la presentació, i que la casa et dona algunes coses per que no et mullis ni passis fred en aquesta ruta. NO la provarem nosaltres, però viurem sensacions més allà de les visuals.

Imatge

La sala, amb un sospitós to vermell :

Imatge
Imatge

Aquí tenim el impermeable per que no ens mullem, ficat dins una bola:

Imatge

Les màquines en qüestió:

Imatge
Imatge

Li he fet una pila de preguntes al tècnic de BMW que venia de Madrid, i la veritat que dominava molt el tema. A ressaltar: només 2kgs més que l’antiga amb ABS, 1 cm més llarga, i la veritat, acostumat encara a la meva antiga i ja venuda Ducati MTS, la BMW , pujat al damunt, es veu immensa.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Josepmaria
Presentats

Entrada Autor: Josepmaria » ds. gen. 26, 2013 5:20 pm

Si sols son 2 kgs mes, es tot un exit. El cm mes de llarg, be imperceptible, pero si hagues pogut escollir, el preferiria de menys que no pas de mes.

No se si els srs. de Control94 fara lo propi, jo tic ganes de veurela en viu i en directe

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » ds. gen. 26, 2013 5:35 pm

[quote user="josepmaria" post="226015"]Si sols son 2 kgs mes, es tot un exit. El cm mes de llarg, be imperceptible, pero si hagues pogut escollir, el preferiria de menys que no pas de mes.

No se si els srs. de Control94 fara lo propi, jo tic ganes de veurela en viu i en directe[/quote]

Diu que el sistema de refrigeració per aigua pesa 7kgs, pel que han tingut que alleugerir alters coses per arribar al pes que té. EL preu diu que serà 150€ més barata que l'actual amb ABS.

Salut.
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 26, 2013 5:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. gen. 26, 2013 6:08 pm

Joan, el cotxe l'has deixat al mateix Silken?

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » ds. gen. 26, 2013 6:28 pm

[quote user="Randy-650" post="226021"]Joan, el cotxe l'has deixat al mateix Silken?[/quote]

No, al propi Hotel no he pogut, a més estaven rodant un anunci o no se qué, i estava tot vallat. Just davant hi ha el pàrking del centre comercial "Barcelona Glòries", gratuit durant dues hores.

Allà cap problema.

Salut

Josepmaria
Presentats

Entrada Autor: Josepmaria » ds. gen. 26, 2013 8:18 pm

[quote user="JoanCG" post="226020"][quote user="josepmaria" post="226015"]Si sols son 2 kgs mes, es tot un exit. El cm mes de llarg, be imperceptible, pero si hagues pogut escollir, el preferiria de menys que no pas de mes.

No se si els srs. de Control94 fara lo propi, jo tic ganes de veurela en viu i en directe[/quote]

Diu que el sistema de refrigeració per aigua pesa 7kgs, pel que han tingut que alleugerir alters coses per arribar al pes que té. EL preu diu que serà 150€ més barata que l'actual amb ABS.

Salut.[/quote]

Ostres, dons si han esmerat dons. Jo tinc ganes de catarla. El que no acabo de veure clar es el tema neumatics. Segur que deu ser un bon compromis, pero per els que la vulgin treure de lo negre, un 170... mo ho veig clar

JoanCG
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » ds. gen. 26, 2013 8:35 pm

El que està clar, és que amb 125Cv (si els té de veritat, ja ho veurem), un 150 darrera és molt just al obrir inclinat, i per contra, per anar per pistes sense fang (amb fang no serveixen més que de tacs), tant fa anar amb uns 150, 170, com els 190 amb els que anava per pistes amb la meva ex-Ducati. No ens enganyem, aquests metzeler nous que porta la moto, son de carretera...

El que sí em sobta i el noi no m'ho ha acabt de justificar, és del per què davant uns 120/19 en comptes dels típics 110/19...més aplom? més superfície de contacte? No ho sé...
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 26, 2013 8:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » ds. gen. 26, 2013 8:45 pm

sembla entretingut,oi ? las explicacions us las donava un monitor de la marca o el venedor de la concesio ? veig 25 cadires,son tran estrictes com diuen en l'entrada al lloc de la presentacio ? quants misteris et pregunto...jejejee.
Imatge

Josepmaria
Presentats

Entrada Autor: Josepmaria » ds. gen. 26, 2013 9:06 pm

[quote user="JoanCG" post="226050"]El que està clar, és que amb 125Cv (si els té de veritat, ja ho veurem), un 150 darrera és molt just al obrir inclinat, i per contra, per anar per pistes sense fang (amb fang no serveixen més que de tacs), tant fa anar amb uns 150, 170, com els 190 amb els que anava per pistes amb la meva ex-Ducati. No ens enganyem, aquests metzeler nous que porta la moto, son de carretera...

El que sí em sobta i el noi no m'ho ha acabt de justificar, és del per què davant uns 120/19 en comptes dels típics 110/19...més aplom? més superfície de contacte? No ho sé...[/quote]

el tema es aquest, s'han quedat entre Pinto i Valdemoro amb el tema neumatics. No se l'han jugat a possar rodes 100 % carretera com la Multi, ni trail, tal com la GS 2004-2012 ( si es que la llanta 19 es pot considerar trail )

Conyes apart, de fet penso que la GS 800 te molta via per devant, esta quedan com una de les poques trail autenticas, llanta 21 devant, 150/17 darrera...pes contingut, potencia mes que suficient...

Respon

Torna a “General”