Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1200 Liquid Cooled

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Josepmaria
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled

Entrada Autor: Josepmaria » ds. gen. 26, 2013 9:06 pm

[quote user="JoanCG" post="226050"]El que està clar, és que amb 125Cv (si els té de veritat, ja ho veurem), un 150 darrera és molt just al obrir inclinat, i per contra, per anar per pistes sense fang (amb fang no serveixen més que de tacs), tant fa anar amb uns 150, 170, com els 190 amb els que anava per pistes amb la meva ex-Ducati. No ens enganyem, aquests metzeler nous que porta la moto, son de carretera...

El que sí em sobta i el noi no m'ho ha acabt de justificar, és del per què davant uns 120/19 en comptes dels típics 110/19...més aplom? més superfície de contacte? No ho sé...[/quote]

el tema es aquest, s'han quedat entre Pinto i Valdemoro amb el tema neumatics. No se l'han jugat a possar rodes 100 % carretera com la Multi, ni trail, tal com la GS 2004-2012 ( si es que la llanta 19 es pot considerar trail )

Conyes apart, de fet penso que la GS 800 te molta vida per devant, esta quedan com una de les poques trail autenticas, llanta 21 devant, 150/17 darrera...pes contingut, potencia mes que suficient...
Josepmaria l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 26, 2013 9:08 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. gen. 26, 2013 9:25 pm

[quote user="Kpeps" post="226051"]sembla entretingut,oi ? las explicacions us las donava un monitor de la marca o el venedor de la concesio ? veig 25 cadires,son tran estrictes com diuen en l'entrada al lloc de la presentacio ? quants misteris et pregunto...jejejee.[/quote]

Estas acollonit o què? :b9
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » ds. gen. 26, 2013 9:38 pm

[quote user="Randy-650" post="226056"][quote user="Kpeps" post="226051"]sembla entretingut,oi ? las explicacions us las donava un monitor de la marca o el venedor de la concesio ? veig 25 cadires,son tran estrictes com diuen en l'entrada al lloc de la presentacio ? quants misteris et pregunto...jejejee.[/quote]

Estas acollonit o què? :b9[/quote]

Les explicacions les donava el monitor de la pròpia marca, els venedors de la concessió (he parlat amb ells), no sabien res de la moto, l'han vista avui per primera vegada com nosaltres.

Salut.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » ds. gen. 26, 2013 11:21 pm

Un peridista Angles a tingut un accident fent la prova i a mort

Noticia

El viaje de tu vida

Anira un de Barna

Imatge

...V...
XaviTwin l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 26, 2013 11:28 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
cor V-Twin

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. gen. 27, 2013 9:01 am

D.E.P.

Quina mala noticia, sembla que per respecte a la familia no han donat gaires detalls de l´accident.
ImatgeImatgeImatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dg. gen. 27, 2013 9:22 am

[quote user="STELVIO 00" post="226068"]D.E.P.

Quina mala noticia, sembla que per respecte a la familia no han donat gaires detalls de l´accident.[/quote]

Si que hi han noticies, si. Ho vaig llegir al The Thelegrap, a on la seva filla va posar una carta molt emotiva. Però no vaig posar res perquè aquí ja m'haguéssin dit "al menos esperad que lo entierren, no?". :callo

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. gen. 27, 2013 9:49 am

[quote user="Randy-650" post="226072"][quote user="STELVIO 00" post="226068"]D.E.P.

Quina mala noticia, sembla que per respecte a la familia no han donat gaires detalls de l´accident.[/quote]

Si que hi han noticies, si. Ho vaig llegir al The Thelegrap, a on la seva filla va posar una carta molt emotiva. Però no vaig posar res perquè aquí ja m'haguéssin dit "al menos esperad que lo entierren, no?". :callo[/quote]

El fet d´escriure aquest troç en castellà, vol dir alguna cosa ?
ImatgeImatgeImatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dg. gen. 27, 2013 10:08 am

[quote user="STELVIO 00" post="226074"]

El fet d´escriure aquest troç en castellà, vol dir alguna cosa ?[/quote]

Tu mateix, llegueix com em van atacar amb males formes. :nonocat

Pág 3: viewtopic.php?f=1&t=12065&postdays=0&po ... c&start=40

Minina
Presentats
Entrades: 2039
Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri

Entrada Autor: Minina » dg. gen. 27, 2013 10:35 am

[quote user="XaviTwin" post="226062"]Un peridista Angles a tingut un accident fent la prova i a mort

Noticia

El viaje de tu vida

Anira un de Barna

Imatge

...V...[/quote]

D.E:P.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dg. gen. 27, 2013 1:34 pm

[quote user="JoanCG" post="226059"][quote user="Randy-650" post="226056"][quote user="Kpeps" post="226051"]sembla entretingut,oi ? las explicacions us las donava un monitor de la marca o el venedor de la concesio ? veig 25 cadires,son tran estrictes com diuen en l'entrada al lloc de la presentacio ? quants misteris et pregunto...jejejee.[/quote]

Estas acollonit o què? :b9[/quote]

Les explicacions les donava el monitor de la pròpia marca, els venedors de la concessió (he parlat amb ells), no sabien res de la moto, l'han vista avui per primera vegada com nosaltres.

Salut.[/quote]

acollonit? :b9 :b9 no pas,estic ben documentat,era per fer safareig,home !! gracies Joan :birracat
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dg. gen. 27, 2013 1:41 pm

Kpeps, no expliquis gaire cosa per aquí, que uns d'aquí hi anirem dissabte vinent. Quan hi hagi anat tothom ja comentarem entre tots plegats aviam què tal, ok? :okcat

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dg. gen. 27, 2013 11:30 pm

sincerament Randy,si pots anar-hi ves-hi,crec que es superdivertit i original,la moto que vols que et digui jo,la millor es clar,jejjeje,per mi fins que no acavin els passis no dire res,pero repeteixo,val la pena,un dia molt maco amb amics i bones motos ,que mes es pot demanar :birracat :birracat
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dl. gen. 28, 2013 12:18 am

Estupendo, Kpeps! Ja comentarem què, que em consta que molta gent d'aquí hi estæ anant a la presentació a Bcn. :okcat

Josepmaria
Presentats

Entrada Autor: Josepmaria » dl. gen. 28, 2013 9:26 am

[quote user="Kpeps" post="226123"]sincerament Randy,si pots anar-hi ves-hi,crec que es superdivertit i original,la moto que vols que et digui jo,la millor es clar,jejjeje,per mi fins que no acavin els passis no dire res,pero repeteixo,val la pena,un dia molt maco amb amics i bones motos ,que mes es pot demanar :birracat :birracat[/quote]

ja en sfareu cinc centims de la nova GS. La veritat es que tinc games de veurela en directe i sobre tot, de probar-la. Aquets 15 cv mes i l'aument de par... aixo no m'ho trec del cap . 125 cv, jo crec que es la podencia quasi perfecte amb aquest par que anuncien.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. gen. 28, 2013 9:55 am

[quote user="Randy-650" post="226125"]Estupendo, Kpeps! Ja comentarem què, que em consta que molta gent d'aquí hi estæ anant a la presentació a Bcn. :okcat[/quote]

que mals companys,no avisen i he tingut que anar sol amb desconeguts :b9 :b9 :b9

[quote user="josepmaria" post="226132"]
ja en sfareu cinc centims de la nova GS. La veritat es que tinc games de veurela en directe i sobre tot, de probar-la. Aquets 15 cv mes i l'aument de par... aixo no m'ho trec del cap . 125 cv, jo crec que es la podencia quasi perfecte amb aquest par que anuncien.[/quote]

Josep Mª la moto es completament nova de dalt a baix,pero te un toc,que fa que sent tan diferent,sigui igual,es una sensacio extranya la veritat,tot esta fet per tenir mes comoditat a l'hora de conduir i els gadgets electronics que arriva a portar a mi em van deixar sorpres (llastima que es tinguin que pagar) nomes el detall que en la posicio del software en enduro i enduro pro,si has desconectat l'ABS quan treus el contacte quedi memoritzat i no tinguis que estar apretant el boto altre cop ja es un bon detall,te moltes coses mes i es llarg d'explicar,esperarem a que tots i hagueu mat i alhesores a dir cadascu la seva :birracat :birracat
Imatge

Josepmaria
Presentats

Entrada Autor: Josepmaria » dl. gen. 28, 2013 10:07 am

[quote user="Kpeps" post="226136"][quote user="Randy-650" post="226125"]Estupendo, Kpeps! Ja comentarem què, que em consta que molta gent d'aquí hi estæ anant a la presentació a Bcn. :okcat[/quote]

que mals companys,no avisen i he tingut que anar sol amb desconeguts :b9 :b9 :b9

[quote user="josepmaria" post="226132"]
ja en sfareu cinc centims de la nova GS. La veritat es que tinc games de veurela en directe i sobre tot, de probar-la. Aquets 15 cv mes i l'aument de par... aixo no m'ho trec del cap . 125 cv, jo crec que es la podencia quasi perfecte amb aquest par que anuncien.[/quote]

Josep Mª la moto es completament nova de dalt a baix,pero te un toc,que fa que sent tan diferent,sigui igual,es una sensacio extranya la veritat,tot esta fet per tenir mes comoditat a l'hora de conduir i els gadgets electronics que arriva a portar a mi em van deixar sorpres (llastima que es tinguin que pagar) nomes el detall que en la posicio del software en enduro i enduro pro,si has desconectat l'ABS quan treus el contacte quedi memoritzat i no tinguis que estar apretant el boto altre cop ja es un bon detall,te moltes coses mes i es llarg d'explicar,esperarem a que tots i hagueu mat i alhesores a dir cadascu la seva :birracat :birracat[/quote]

Ostres , per el que dius, aixó es canviar-ho tot, per que no canvii res.

La cosa promet

gracies per la informació kpeps

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dl. gen. 28, 2013 4:50 pm

Vaig anar a la presentació de la màquina en questió. Em va agradar molt, la presentació i la màquina.

Em sembla un xic més "esbelta" que la predecessora i malgrat s'assemblen, els diguemne petits canvis estètics m'agraden molt.

Té més potència, 125 CV i amb el nou sistema electrònic que pots seleccionar el tipus de conducció, el motor entrega la potència d'acord amb aquesta selecció.

Pels endureros heavy, a partir de la revisió dels 1000 km -si ho vaig entendre bé- s'hi pot posar la conducció enduro-pro. Amb això connectat i rodes de tacs, a fer derrapar la moto i fer enduro del bèstia els que en sàpiguen.

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. gen. 28, 2013 6:56 pm

Lo millor.....la vàlvula d'inflar la roda lateral.
la presentació interactiva, un 10. :okcat

Xavier
Presentats
Entrades: 4399
Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
Ubicació: Torelló (Osona)

Entrada Autor: Xavier » dt. gen. 29, 2013 10:06 am

[quote user="Alucinamaripili" post="226185"]Lo millor.....la vàlvula d'inflar la roda lateral.[/quote]

Si senyor. Un petit detall que és una meravella. S'ha acabat patir per inflar les rodes (els que la comprin, és clar). Fantàstic!

Josepmaria
Presentats

Entrada Autor: Josepmaria » dt. gen. 29, 2013 10:43 am

[quote user="Xavier" post="226258"][quote user="Alucinamaripili" post="226185"]Lo millor.....la vàlvula d'inflar la roda lateral.[/quote]

Si senyor. Un petit detall que és una meravella. S'ha acabat patir per inflar les rodes (els que la comprin, és clar). Fantàstic![/quote]

I mira que es facil. Si la llanta devantera ja ho porta de fa temps ( la meva es de 2006 i ja benia aixi ) dons per que no ho feien esactament igial al darrera ??. Jo vull possar una valvula a 90 º, el que passa que no hi penso mai en demanarla quan faig el canvi de neumatics
Josepmaria l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. gen. 29, 2013 10:43 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “General”