Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1200 Liquid Cooled
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
jo el que tenia ganas de veure,encara que sembli una tonteria,era el pom de la pantalla regulable,no es veu un pegot i el vaig trobar,molt practic,ben curios i facil de fer anar.
-
- Presentats
- Entrades: 1490
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
- Ubicació: Osona
[quote user="Kpeps" post="226260"]jo el que tenia ganas de veure,encara que sembli una tonteria,era el pom de la pantalla regulable,no es veu un pegot i el vaig trobar,molt practic,ben curios i facil de fer anar.[/quote]
Doncs què vols que et digui...!! :cat_vergonya A mi no em va agradar el pom per pujar i baixar la pantalla... :nonocat
Amb lo maca que és la moto podien haver fet un botonet elèctric. !! És la única crítica que hi vaig trobar, jo !!
Per tot el demés... :picant !!!
Presentació, azafates, lloc, personal de BMW... i la moto :okcat
Doncs què vols que et digui...!! :cat_vergonya A mi no em va agradar el pom per pujar i baixar la pantalla... :nonocat
Amb lo maca que és la moto podien haver fet un botonet elèctric. !! És la única crítica que hi vaig trobar, jo !!
Presentació, azafates, lloc, personal de BMW... i la moto :okcat
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Merce" post="226263"][quote user="Kpeps" post="226260"]jo el que tenia ganas de veure,encara que sembli una tonteria,era el pom de la pantalla regulable,no es veu un pegot i el vaig trobar,molt practic,ben curios i facil de fer anar.[/quote]
Presentació, azafates, lloc, personal de BMW... i la moto :okcat[/quote]
Mercè,
A tu, el Xavier et té molt ben acostumada. Amb botonets, seient propi d'una princesa, un bon respatller i molta suavitat. Anar a una GS seria donar un pas enrere en quant a comoditat, no pas en plaer de conduir.
Com que ni una estan al meu abast, me les hauré de mirar amb enveja sana.
Jordi "Prony"
Presentació, azafates, lloc, personal de BMW... i la moto :okcat[/quote]
Mercè,
A tu, el Xavier et té molt ben acostumada. Amb botonets, seient propi d'una princesa, un bon respatller i molta suavitat. Anar a una GS seria donar un pas enrere en quant a comoditat, no pas en plaer de conduir.
Com que ni una estan al meu abast, me les hauré de mirar amb enveja sana.
Jordi "Prony"
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="josepmaria" post="226259"][quote user="Xavier" post="226258"][quote user="Alucinamaripili" post="226185"]Lo millor.....la vàlvula d'inflar la roda lateral.[/quote]
Si senyor. Un petit detall que és una meravella. S'ha acabat patir per inflar les rodes (els que la comprin, és clar). Fantàstic![/quote]
I mira que es facil. Si la llanta devantera ja ho porta de fa temps ( la meva es de 2006 i ja benia aixi ) dons per que no ho feien esactament igial al darrera ??. Jo vull possar una valvula a 90 º, el que passa que no hi penso mai en demanarla quan faig el canvi de neumatics[/quote]
Carai, que curiós aquest detall, en la anterior BMW les dues valvules ja venien torçades, jo em pensava que ja totes venien així. Tan mateix si misteriosament només varen decidir posar-ne una tampoc entenc que fos la del davant, ja que en principi la del darrera porta cardan, maletes, escapament, etc... i sempre és més complicada de inflar.
Celebro aquestes millores, a la foto la veritat que es veu molt xula la moto.
Si senyor. Un petit detall que és una meravella. S'ha acabat patir per inflar les rodes (els que la comprin, és clar). Fantàstic![/quote]
I mira que es facil. Si la llanta devantera ja ho porta de fa temps ( la meva es de 2006 i ja benia aixi ) dons per que no ho feien esactament igial al darrera ??. Jo vull possar una valvula a 90 º, el que passa que no hi penso mai en demanarla quan faig el canvi de neumatics[/quote]
Carai, que curiós aquest detall, en la anterior BMW les dues valvules ja venien torçades, jo em pensava que ja totes venien així. Tan mateix si misteriosament només varen decidir posar-ne una tampoc entenc que fos la del davant, ja que en principi la del darrera porta cardan, maletes, escapament, etc... i sempre és més complicada de inflar.
Celebro aquestes millores, a la foto la veritat que es veu molt xula la moto.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="STELVIO 00" post="226329"]I no dire res més fins dissabte proper ;)
[/quote]
Que ja ens podras dir la data que t'arriva??? :jajacat :jajacat

Que ja ens podras dir la data que t'arriva??? :jajacat :jajacat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
JE,JE,JE jo m´haig d´esperar al proper any que sortira la versió Adventure :jajacat :jajacat
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
[quote user="STELVIO 00" post="226452"]JE,JE,JE jo m´haig d´esperar al proper any que sortira la versió Adventure :jajacat :jajacat[/quote]
ARA T'ESCOLTO!!!!!!!!!!!!! :okcat :okcat :okcat :okcat :okcat
ARA T'ESCOLTO!!!!!!!!!!!!! :okcat :okcat :okcat :okcat :okcat
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Kpeps
- Presentats
[quote user="Trencaferro" post="226377"]Que ja ens podras dir la data que t'arriva??? :jajacat :jajacat[/quote]
diu................ que el 20 de febrer a las concesions,diu.......que diuen tantas coses........... :b9 :b9 :b9
Stelvio 00,quinas fotos mes xulas :birracat :birracat las meves no han quedat tan lluides :nonocat :nonocat ha de ser la camara :b9 :b9
diu................ que el 20 de febrer a las concesions,diu.......que diuen tantas coses........... :b9 :b9 :b9
Stelvio 00,quinas fotos mes xulas :birracat :birracat las meves no han quedat tan lluides :nonocat :nonocat ha de ser la camara :b9 :b9
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. gen. 31, 2013 4:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
[quote user="Kpeps" post="226543"][quote user="Trencaferro" post="226377"]Que ja ens podras dir la data que t'arriva??? :jajacat :jajacat[/quote]
Stelvio 00,quinas fotos mes xulas :birracat :birracat las meves no han quedat tan lluides :nonocat :nonocat ha de ser la camara :b9 :b9[/quote]
i no pot ser el fotògraf?
:birracat
Stelvio 00,quinas fotos mes xulas :birracat :birracat las meves no han quedat tan lluides :nonocat :nonocat ha de ser la camara :b9 :b9[/quote]
:birracat
- Kpeps
- Presentats
[quote user="CMB" post="226550"][quote user="Kpeps" post="226543"][quote user="Trencaferro" post="226377"]Que ja ens podras dir la data que t'arriva??? :jajacat :jajacat[/quote]
:birracat[/quote]
segur que si :cat_vergonya :cat_vergonya :b9 :b9 :b9
:birracat[/quote]
segur que si :cat_vergonya :cat_vergonya :b9 :b9 :b9
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Altre que l'ha vist.
Senyors, sols puc dir una cosa: -Chapeau per BMW!!!!!
Quina maravella! I no cal que digui que ja es pot suposar quina serà la reina de les vendes, oi?
Ah! Per informació d'alguns vaig preguntar a l'enginyer sobre l'ESA, I em va dir que no tenia res anveure amb l'antic.
Senyors, sols puc dir una cosa: -Chapeau per BMW!!!!!
Quina maravella! I no cal que digui que ja es pot suposar quina serà la reina de les vendes, oi?
Ah! Per informació d'alguns vaig preguntar a l'enginyer sobre l'ESA, I em va dir que no tenia res anveure amb l'antic.
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 03, 2013 2:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Anem a veure; Aquí sembla que tothom l'ha vist menys jo.
On coi l'heu vist? Quan? Com? Heu muntat una visita sense avisar?
On puc veure-la? Quan? Com?
Em sembla que em perdo alguna cosa. Que haig de fer per anar-hi??
Jordi "Prony"
On coi l'heu vist? Quan? Com? Heu muntat una visita sense avisar?
On puc veure-la? Quan? Com?
Em sembla que em perdo alguna cosa. Que haig de fer per anar-hi??
Jordi "Prony"
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Jordi, en el meu cas, el concessionari on vaig comprar la moto em va enviar un email per si estava interessat en assistir a la presentació que feien de la moto en un hotel de Barna.
Vaig contestar que si i em van donar dia i hora. Ens vam trobar una pila de companys de mototurisme.
Va estar molt bé.
Vaig contestar que si i em van donar dia i hora. Ens vam trobar una pila de companys de mototurisme.
Va estar molt bé.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Prony, si ho haguessis dit abans ahir la tarda podies haver vingut amb nosaltres amb els de Scratch. Cada concessionari pot portar un màxim de 25 persones. Ahir tarda n'hi havien tres, un de 5 a 6, altre de 6 a 7 i altre de 7 a 8.
Avui hi anaven els de la BMW d'Andorra i no sé quins més.
Ho estan fent a l'hotel Silken del capdavall de la Diagonal, a BCN.
Avui hi anaven els de la BMW d'Andorra i no sé quins més.
Ho estan fent a l'hotel Silken del capdavall de la Diagonal, a BCN.
Randy-650 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 03, 2013 6:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Kpeps
- Presentats
Prony en el teu subconscient no la vols veure que en tens un altre al cap :b9 :b9 i ara et fa ballar las neuronas el no haver anat a donar-hi un cop d'ull :callo :callo
- Ricard_biker
- Presentats
- Entrades: 428
- Membre des de: dj. nov. 03, 2011 10:20 pm
- Ubicació: Viladecans
[quote user="STELVIO 00" post="226452"]JE,JE,JE jo m´haig d´esperar al proper any que sortira la versió Adventure :jajacat :jajacat[/quote]

Potser aquesta Xavier...??? :okcat :okcat :okcat

Potser aquesta Xavier...??? :okcat :okcat :okcat
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 04, 2013 6:39 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta: