LES MEVES MOTOS
Moderador: Airald
- Pedroguzzi
- Presentats
- Entrades: 416
- Membre des de: ds. jul. 07, 2012 12:41 pm
- Ubicació: Lliça D'Amunt (Valles Oriental)
- Contacta:
LES MEVES MOTOS
LES MEVES MOTOS
Del vespino ja ni me'n recordo, només que era vermell, amb el far quadrat i que de seguida li vaig posar un cilindre Guilardoni.De aquest, i després d'algunes caigudes, vaig anar a parar a Derbi, una preciosa Coyote que em va treure les ànsies d'anys enrere quan volia una Antorcha 3 marxes i no tenia ni una pesseta per tenir-la.Paso a 74, és clar, cilindre, tubarro i no se quantes perradas més fins que en un salt vaig partir el xassís.
D'aquí, vaig passar a una Streaker preciosa amb la que vaig gaudir d'un anyet al màxim, entremig alguna Vespa i una Metralla GT, per passar a una Sanglas 400 E blau que em va fer veure més enllà de les nostres fronteres i els meus primers viatges a França, parant cada dos per tres per les avaries que solia tenir.Li va succeir una 400 Y amb motor Yamaha, aquesta ja anava molt millor i frenava de veritat, però me vaig enamorar d'una Ducati 500 TWIN que va ser la meva veritable ................. ruïna.
De la Ducati no guardo ni un bon record, bé un, quan vaig anar a buscar-la al concessionari, perquè després al carrer ja no va voler arrencar, la molt .... :666
Despre va venir una BMW R 650 R la qual em va fer oblidar les males estones de l'anterior i la vaig tenir fins que un dia passant per un taller de Badalona, la vaig veure, allà, ella soleta, trist, dient "comprame". Una Moto Guzzi Califòrnia 850 T3 que em va donar 350.000 km d'alegries durant 4 anys. No es trencava ni donant-li amb un martell però no deien que aquestes italianes es trencaven molt?. La vaig vendre a un holandès pel mateix que em va costar , i a sobre cada any m'escriu dient-me el content que esta amb aquesta de la moto.
Després cayo una Diversió 600, no hi havia possibilitat de comprar una Califòrnia nova ja que l'importador havia desaparegut. A la Yamahita li vaig posar de tot per viatjar amb ella, i la veritat és que va complir "de sobras", ni una avaria i poca despesa. Bona moto
I resulta que va tornar a haver importador de Guzzi en aquest país i allà que me'n vaig anar. I em vaig comprar la Califòrnia EV 1100, el últim de Mandello del Lario. Durant 50.000 km i dos anys va anar com una seda, però va ser complir aquesta xifra i li va sortir de tot. Al final la vaig vendre per dos durs però el que la va comprar encara va amb ella, un problema ximple de centraleta i arreglat.
Me'n vaig anar de nou a BMW i em vaig comprar una moto rara que no veies enlloc, la R 1200 CL. Moto còmoda, que dic còmoda, supercomoda.Con ella vam fer el somni d'anar a Cap Nord, només ens faltava aquesta fita i amb ella la vam aconseguir, però estant allà vam veure les noves Guzzis, les Norges i la meva dona veient-me els ullets em va dir " quan tornis vens la BMW i et compres una de les noves, no tindràs tanta mala sort de nou, a més no et veig feliç amb aquesta moto "i dit i fet, la vaig vendre pel mateix que em va costar, i no, no em vaig comprar la Norge, em vaig comprar la Breva que avui en dia aquesta acoblada al sidecar i de la qual estic supercontent i que segur vaig a gaudir molts anys. Per treure el mono de moto en vaig comprar una clasica , Moto Guzzi California II 1000
I aquesta és la meva experiència motera (segur que m'oblido alguna moto de les que vaig però és que algunes me les tregui de sobre en menys de dues setmanes deprés de donar-me compte d'haver cagat com una Laverda 1000 J :foracat )
Del vespino ja ni me'n recordo, només que era vermell, amb el far quadrat i que de seguida li vaig posar un cilindre Guilardoni.De aquest, i després d'algunes caigudes, vaig anar a parar a Derbi, una preciosa Coyote que em va treure les ànsies d'anys enrere quan volia una Antorcha 3 marxes i no tenia ni una pesseta per tenir-la.Paso a 74, és clar, cilindre, tubarro i no se quantes perradas més fins que en un salt vaig partir el xassís.
D'aquí, vaig passar a una Streaker preciosa amb la que vaig gaudir d'un anyet al màxim, entremig alguna Vespa i una Metralla GT, per passar a una Sanglas 400 E blau que em va fer veure més enllà de les nostres fronteres i els meus primers viatges a França, parant cada dos per tres per les avaries que solia tenir.Li va succeir una 400 Y amb motor Yamaha, aquesta ja anava molt millor i frenava de veritat, però me vaig enamorar d'una Ducati 500 TWIN que va ser la meva veritable ................. ruïna.
De la Ducati no guardo ni un bon record, bé un, quan vaig anar a buscar-la al concessionari, perquè després al carrer ja no va voler arrencar, la molt .... :666
Despre va venir una BMW R 650 R la qual em va fer oblidar les males estones de l'anterior i la vaig tenir fins que un dia passant per un taller de Badalona, la vaig veure, allà, ella soleta, trist, dient "comprame". Una Moto Guzzi Califòrnia 850 T3 que em va donar 350.000 km d'alegries durant 4 anys. No es trencava ni donant-li amb un martell però no deien que aquestes italianes es trencaven molt?. La vaig vendre a un holandès pel mateix que em va costar , i a sobre cada any m'escriu dient-me el content que esta amb aquesta de la moto.
Després cayo una Diversió 600, no hi havia possibilitat de comprar una Califòrnia nova ja que l'importador havia desaparegut. A la Yamahita li vaig posar de tot per viatjar amb ella, i la veritat és que va complir "de sobras", ni una avaria i poca despesa. Bona moto
I resulta que va tornar a haver importador de Guzzi en aquest país i allà que me'n vaig anar. I em vaig comprar la Califòrnia EV 1100, el últim de Mandello del Lario. Durant 50.000 km i dos anys va anar com una seda, però va ser complir aquesta xifra i li va sortir de tot. Al final la vaig vendre per dos durs però el que la va comprar encara va amb ella, un problema ximple de centraleta i arreglat.
Me'n vaig anar de nou a BMW i em vaig comprar una moto rara que no veies enlloc, la R 1200 CL. Moto còmoda, que dic còmoda, supercomoda.Con ella vam fer el somni d'anar a Cap Nord, només ens faltava aquesta fita i amb ella la vam aconseguir, però estant allà vam veure les noves Guzzis, les Norges i la meva dona veient-me els ullets em va dir " quan tornis vens la BMW i et compres una de les noves, no tindràs tanta mala sort de nou, a més no et veig feliç amb aquesta moto "i dit i fet, la vaig vendre pel mateix que em va costar, i no, no em vaig comprar la Norge, em vaig comprar la Breva que avui en dia aquesta acoblada al sidecar i de la qual estic supercontent i que segur vaig a gaudir molts anys. Per treure el mono de moto en vaig comprar una clasica , Moto Guzzi California II 1000
I aquesta és la meva experiència motera (segur que m'oblido alguna moto de les que vaig però és que algunes me les tregui de sobre en menys de dues setmanes deprés de donar-me compte d'haver cagat com una Laverda 1000 J :foracat )
En dues o tres rodes , a la fi del mon

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: LES MEVES MOTOS
Segur que tens per algún raco fotos de aquestas motos que ens fara molta gracia veure :okcat
- Pedroguzzi
- Presentats
- Contacta:
[quote user="STELVIO 00" post="226709"]Segur que tens per algún raco fotos de aquestas motos que ens fara molta gracia veure :okcat[/quote]
La veritat es que les fotos que tinc son en paper , de la era pre-digital . De les ultimes si que tinc. El problema es que no tinc scaner per que s'ha espallat, pero en breu si que ho tindre i podre posar algunes
La veritat es que les fotos que tinc son en paper , de la era pre-digital . De les ultimes si que tinc. El problema es que no tinc scaner per que s'ha espallat, pero en breu si que ho tindre i podre posar algunes

- Pedroguzzi
- Presentats
- Contacta:
- Pedroguzzi
- Presentats
- Contacta:
La Breva avans de posar-li el carrito

y despres de posar-li

y despres de posar-li

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
historietes de foguera :birracat :birracat com m'agraden :okcat ....sens dubte tu ets home de Guzzi,realment pots anar content amb totes ,pero si tens una marca al cor,es la que et fa xalar de valent,ni han de millors de mes rapides de mes macas de mes.....pero cada marca te una anima i es la que et fa girar el cap si en pasa una pel carrer,a veure si poses alguna foto d'aquetes que anomenes que las volem veure :computer :computer
- Pedroguzzi
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="226752"]historietes de foguera :birracat :birracat com m'agraden :okcat ....sens dubte tu ets home de Guzzi,realment pots anar content amb totes ,pero si tens una marca al cor,es la que et fa xalar de valent,ni han de millors de mes rapides de mes macas de mes.....pero cada marca te una anima i es la que et fa girar el cap si en pasa una pel carrer,a veure si poses alguna foto d'aquetes que anomenes que las volem veure :computer :computer[/quote]
Si senyor , soc guzziste desde ben petit , he tingut de tot gairabe pero les Guzzis sempre m'han tocat el cor, nosaltres (els guzzistes) deiem que tenem anima
Si senyor , soc guzziste desde ben petit , he tingut de tot gairabe pero les Guzzis sempre m'han tocat el cor, nosaltres (els guzzistes) deiem que tenem anima

- Pedroguzzi
- Presentats
- Contacta:
Unes fotos reescatades de la California II 1000 , amb 32 anyets i funcionant com al primer dia

Aquesta moto com que no la utilitzaba li vaig vendre a un amic de Valencia que la usa cada dia del any i esta d'allo mes content

Aquesta moto com que no la utilitzaba li vaig vendre a un amic de Valencia que la usa cada dia del any i esta d'allo mes content

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
La teva historia em recorda el camí seguit per molts motoristes nascuts els 60'. I veig que tu també vas passar per una R65 i no una R45.
En aquells anys, quan la primera japonesa de "veritat" va ser la Sanglas Yamaha, un porcentatge molt Alt anaven amb italianes: Guzzi, Morini, Ducati o Laverda. I veig que tu segueixes creient amb les italianes.
Enhorabona, i segueix gaudint de la Guzzi per molts anys. :birracat
En aquells anys, quan la primera japonesa de "veritat" va ser la Sanglas Yamaha, un porcentatge molt Alt anaven amb italianes: Guzzi, Morini, Ducati o Laverda. I veig que tu segueixes creient amb les italianes.
Enhorabona, i segueix gaudint de la Guzzi per molts anys. :birracat

- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Per ordre de possessió:

Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 02, 2013 3:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Sr. Prony, que ens vol amagar alguna cosa.vostè amb l'última foto? :picant
Pd: tu també vas tenir una Climber de les primeres???? Quina diferència amb la Halley, oi? :callo :callo
Pd: tu també vas tenir una Climber de les primeres???? Quina diferència amb la Halley, oi? :callo :callo

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Jordiiiiiiii
ja la teeeeeeens??????
molt guapes les guzzi....tenia un amic de la colla, que feia volar la Lemans II.
ja la teeeeeeens??????
molt guapes les guzzi....tenia un amic de la colla, que feia volar la Lemans II.
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 02, 2013 4:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- CMB
- Presentats
- Entrades: 2728
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Gironès
Això, això, Prony, explica!
Al final t'has decidit?
Pedroguzzi, perdó per derivar el tema!
Al final t'has decidit?
Pedroguzzi, perdó per derivar el tema!
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Perdó, se'm ha colat i no entenc la raó.
De moment, res de res però vaig pel bon camí.
Jordi "Prony"
Jordi "Prony"
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Bona col.lecció Prony! No cal que diguis quina és la millor, que ho sabem tots.
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Bon recull de fotos pedroguzzi!!!! i segur que quan puguis escanejar sortiran reliquias :okcat
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Prony" post="226785"]Perdó, se'm ha colat i no entenc la raó.
Jordi "Prony"[/quote]
Jordi. t´ha traït el subconscient :jajacat
Jordi "Prony"[/quote]
Jordi. t´ha traït el subconscient :jajacat
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
La foto de la California està feta a La Cantera de Bellvei?
- Pedroguzzi
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="226768"]La teva historia em recorda el camí seguit per molts motoristes nascuts els 60'. I veig que tu també vas passar per una R65 i no una R45.
Enhorabona, i segueix gaudint de la Guzzi per molts anys. :birracat[/quote]
Es lo que te el haver nascut en una bona decada com va ser la dels 60's :okcat
Enhorabona, i segueix gaudint de la Guzzi per molts anys. :birracat[/quote]
Es lo que te el haver nascut en una bona decada com va ser la dels 60's :okcat

- Pedroguzzi
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Alucinamaripili" post="226774"]Jordiiiiiiii
ja la teeeeeeens??????
molt guapes les guzzi....tenia un amic de la colla, que feia volar la Lemans II.[/quote]
I encare volen les Lemans , jo conec uns cuants que las tenen com el primer dia i van de conya
ja la teeeeeeens??????
molt guapes les guzzi....tenia un amic de la colla, que feia volar la Lemans II.[/quote]
I encare volen les Lemans , jo conec uns cuants que las tenen com el primer dia i van de conya