La llista d'inscrits ha estat des del primer moment al primer post ;)James_Bond ha escrit:PD : Miquel, pensa que has d'obrir la llista d'inscrits :D
Sortideta del diumenge 15 de juliol de 2007
Moderador: Airald
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Serà un plaer! :)pacs47 ha escrit:miquel, jo agafare la a-7 a bellaterra, vols que pujem, el dos????
Jo pujaré per la C-58 i enllaçaré amb l'AP-7. Si no vaig mal fixat, abans d'arribar a Santa Perpètua hi ha una gasolinera. Quedem a les 8? Així arribarem amb temps de sobres per fer un cafetó a Tona i/o posar gasolina.
Album de fotos
Album de fotos
- in1til
- Presentats
- Entrades: 209
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
- Ubicació: Manresa/Vic
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Veient que la ruta la decidirem per assamblea popular, crec que el més adequat serà duur cadascú una mica d'alguna cosa per menjar i d'alguna altra cosa per beure i parar a algún lloc (m'han dit que els francesos ho tenen molt ben preparat) a fer un picnic. Com ho veieu?albertm ha escrit:Al finalk on dinem al Restaurant o sota un arbre i sobra una coca de vaca??? :?: :?: :?: :?: :?:
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Si coincideixen és bona senyal! Significa que no ens hem deixat a ningú.in1til ha escrit::b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9miquelpericas ha escrit: La llista d'inscrits ha estat des del primer moment al primer post ;)
I jo fent llistes alternatives (sort que coincideixen)
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Album de fotos
Album de fotos
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
miquelpericas ha escrit:Veient que la ruta la decidirem per assamblea popular, crec que el més adequat serà duur cadascú una mica d'alguna cosa per menjar i d'alguna altra cosa per beure i parar a algún lloc (m'han dit que els francesos ho tenen molt ben preparat) a fer un picnic. Com ho veieu?
Per mi OK
Vsssssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Ja et vas instal·lar la nevera a la moto? Ho dic per duur unes cervesetes i ficar-les dins. ;) :lol:James_Bond ha escrit:Per mi OK
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Moltes gràcies per lo de "boss". Accepto el càrrec fins que ens pugem a les motos. A partir d'aquell moment, tots som "the boss" :)in1til ha escrit:1.- Miquelpericas (the boss)
Album de fotos
Album de fotos
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Bones de nou, segons he entès, parareu a esmorzar a Ventolà, per quina hora hi sereu ? Veig que heu quedat a les 9 , o sigui que entre que sortiu i decidiu i etc.. jo crec que cap les 10,30 11 sereu per allà.
Nos anem a andorra que ella necessita pantalons d'estiu (a part de tabac) jeje, si em dieu l'hora, acoplariem la sortida per esmorzar plegats i acompanyar-vos un trocet despres.
Nos anem a andorra que ella necessita pantalons d'estiu (a part de tabac) jeje, si em dieu l'hora, acoplariem la sortida per esmorzar plegats i acompanyar-vos un trocet despres.
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
perfecte, a la gasolinera de la ap-7 a les 8miquelpericas ha escrit:Serà un plaer! :)pacs47 ha escrit:miquel, jo agafare la a-7 a bellaterra, vols que pujem, el dos????
Jo pujaré per la C-58 i enllaçaré amb l'AP-7. Si no vaig mal fixat, abans d'arribar a Santa Perpètua hi ha una gasolinera. Quedem a les 8? Així arribarem amb temps de sobres per fer un cafetó a Tona i/o posar gasolina.
fins dema
salut
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
si es aixi, jo m'encarrego del pa, tomaquet i oli i per suposat, de les cervesetes.miquelpericas ha escrit:Veient que la ruta la decidirem per assamblea popular, crec que el més adequat serà duur cadascú una mica d'alguna cosa per menjar i d'alguna altra cosa per beure i parar a algún lloc (m'han dit que els francesos ho tenen molt ben preparat) a fer un picnic. Com ho veieu?albertm ha escrit:Al finalk on dinem al Restaurant o sota un arbre i sobra una coca de vaca??? :?: :?: :?: :?: :?:
ok?????
salut
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Perfecte! Ara baixaré al super a veure si compro una mica de fuet, una mica de patates, una mica de... bé, a veure què trobo! :Dpacs47 ha escrit:si es aixi, jo m'encarrego del pa, tomaquet i oli i per suposat, de les cervesetes.
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:

Estat del cel:
al matí predominarà l'ambient assolellat arreu del país, llevat de l'àrea del litoral i Prelitoral on hi hauran alguns intervals de núvols baixos que podran deixar el cel mig ennuvolat fins a mig matí.
A partir del migdia augmentarà la nuvolositat per l'oest del país, amb l'arribada de bandes de núvols alts i mitjans que deixaran el cel mig ennuvolat en aquest sector, alhora que creixeran nuvolades al Pirineu i Prepirineu, sobretot al sector occidental. Al quadrant nord-occidental el cel quedarà cobert al llarg de la tarda.
Precipitacions:
a partir de mitja tarda s'esperen alguns ruixats al Pirineu i al Prepirineu Occidental, sobretot vessant sud, d'intensitat entre feble i moderada.
A la resta del territori no s'esperen precipitacions.
Temperatures:
semblants o lleugerament superiors, tant les diürnes com les nocturnes. Ambient molt calorós arreu. Les temperatures mínimes oscil·laran entre els 12 i 17ºC al Pirineu i Prepirineu, entre els 16 i 21ºC a la Depressió Central i entre 18 i 22ºC al litoral i Prelitoral. Pel que fa les temperatures màximes oscil·laran entre els 27 i 32ºC al Pirineu, Prepirineu i prelitoral, puntualment més altes al vessant nord de la serralada, entre els 31 i 36ºC a la depressió central i entre els 25 i 30ºC al litoral.
Visibilitat:
serà bona en general, fora del litoral i prelitoral on serà regular de matinada i fins a mig matí.
Vent:
predominarà el component sud i est entre fluix i moderat en general, sobretot xaloc al litoral i sobretot sud a l'interior. A partir de migdia s'enfortirà i bufarà amb cops forts arreu amb cops molt forts al Pirineu, sobretot al vessant sud del sector occidental.
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Acabo de tornar del super:
- Dos fuets
- Una bossa de patates fregides "chips"
- Un tub de "pringles"
- Una pizza quatre formatges (li he afegit tonyina i més formatge, jejeje) que portaré a porcions
- Una ampolla d'aigua de dos litres
Album de fotos
Album de fotos
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Què haurem de fer amb tota aquesta calor??? :(miquelpericas ha escrit:Temperatures:
semblants o lleugerament superiors, tant les diürnes com les nocturnes. Ambient molt calorós arreu. Les temperatures mínimes oscil·laran entre els 12 i 17ºC al Pirineu i Prepirineu, entre els 16 i 21ºC a la Depressió Central i entre 18 i 22ºC al litoral i Prelitoral. Pel que fa les temperatures màximes oscil·laran entre els 27 i 32ºC al Pirineu, Prepirineu i prelitoral, puntualment més altes al vessant nord de la serralada, entre els 31 i 36ºC a la depressió central i entre els 25 i 30ºC al litoral.
Album de fotos
Album de fotos
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
miquelpericas ha escrit:Què haurem de fer amb tota aquesta calor??? :(miquelpericas ha escrit:Temperatures:
Això no és calor !!!!! :D :D :D
Si mires el fòrum antic veuràs una sortida el juliol de l'any passat que els 37 º eren de mínima.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Albertm
- Presentats
- Entrades: 159
- Membre des de: dl. juny 25, 2007 9:10 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta: