Rider 1000

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Josepmaria
Presentats
Entrades: 131
Membre des de: dl. gen. 21, 2013 10:54 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Rider 1000

Entrada Autor: Josepmaria » dl. feb. 04, 2013 8:24 am

[quote user="Eva" post="226845"][quote user="Otto" post="226827"]Eva, entra a la seva web i a formulari d'incripcions posahi la RIDER100 i et sortira tot.

Espero veuret a la sortida......

:birracat[/quote]

Moltes gràcies.

No hi volia pas anar però..... crec que estaré a la sortida :okcat :okcat

198.- mimendalerenadacasumdenajamhantornataenredar.... alias Eva amb K[/quote]

Això promet , si seguim així, la Riders1000 canviara de nom, serà una sortida de "Mototurisme Catalunya" i alguns mes je je je
Josepmaria l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 04, 2013 8:31 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dl. feb. 04, 2013 12:22 pm

.
Prony l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 29, 2013 10:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dl. feb. 04, 2013 12:46 pm

bones a tots,aprofitant el fil i que hi han molts Mototuristes apuntats a aquesta historia (alguns independents :callo ) que us sembla si en Randy al primer post i ja que el va obrir ell,fa una llista de la gent que estigui interesada,com es el meu cas,en fer el cami plegats,a l'estil Mototurisme,pero sense tenir que buscar restaurant :nonocat :nonocat ,es clar no cal dir-ho :okcat sense compromis de cap mena per ningu,si algu vol fer la ruta per la seva conta no s'ha de sentir obligat a res,pero crec que estaria be fer la llista,ja que entre els primers en sortir i els ultims pot haver una mica de diferencia horaria de sortida i per tenir-ho tot controlat,ja direu que us sembla i si us voleu anar a fegint a la llista,endavant.
Randy ja em pots apuntar :birracat :birracat
Imatge

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. feb. 04, 2013 7:01 pm

[quote user="Kpeps" post="226896"]bones a tots,aprofitant el fil i que hi han molts Mototuristes apuntats a aquesta historia (alguns independents :callo ) que us sembla si en Randy al primer post i ja que el va obrir ell,fa una llista de la gent que estigui interesada,com es el meu cas,en fer el cami plegats,a l'estil Mototurisme,pero sense tenir que buscar restaurant :nonocat :nonocat ,es clar no cal dir-ho :okcat sense compromis de cap mena per ningu,si algu vol fer la ruta per la seva conta no s'ha de sentir obligat a res,pero crec que estaria be fer la llista,ja que entre els primers en sortir i els ultims pot haver una mica de diferencia horaria de sortida i per tenir-ho tot controlat,ja direu que us sembla i si us voleu anar a fegint a la llista,endavant.
Randy ja em pots apuntar :birracat :birracat[/quote]

A mi tambe em pots apuntar Randy.

Moltes gràcies.

Cada vegada que hi penso m´esgarrifo... 1.000 km amb la K... bueno.... vaig a entrenar.... ( bici per agafar fondo i moltes corbes amb la K ).

Sort que falten molts de díes per el esdeveniment.

Ah habitació RESERVADA.
Per cert, si algú ha de reservar que s´espabili perque molts de llocs ja estan plens.

Núria Vs
Presentats
Entrades: 1148
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Entrada Autor: Núria Vs » dl. feb. 04, 2013 9:05 pm

[quote user="Cristina_tgn" post="226862"].
Bones!!

La Núria i jo varem creuar tot França l’agost passat tornant de la Selva Negra fins a Gavarnie i no ens varem perdre.

Amb la Eva varem fer les nostres peripecias pel Marroc el 2010.

Noies que és una volteta per Catalunya? Bufar i fer ampolles…. :jajacat :jajacat :jajacat

Jo també vinc :viscat :viscat

Inscrita 215[/quote]

:okcat :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat :jajacat

Cristina, jo no em vaig perdre perquè et seguia a tu, sinó... :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya

Et podré tornar a seguir :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dl. feb. 04, 2013 9:09 pm

[quote user="Nuria Vs" post="226953"][quote user="Cristina_tgn" post="226862"].
Bones!!

La Núria i jo varem creuar tot França l’agost passat tornant de la Selva Negra fins a Gavarnie i no ens varem perdre.

Noies que és una volteta per Catalunya? Bufar i fer ampolles…. :jajacat :jajacat :jajacat

Inscrita 215[/quote]

Cristina, jo no em vaig perdre perquè et seguia a tu, sinó... :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya :cat_vergonya

Et podré tornar a seguir :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]

Caldria definir "perdre" ;)
ImatgeImatgeImatge

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dl. feb. 04, 2013 10:49 pm

[quote user="STELVIO 00" post="226955"][quote user="Nuria Vs" post="226953"][quote user="Cristina_tgn" post="226862"].
Bones!!

Inscrita 215[/quote]

Caldria definir "perdre" ;)[/quote]

Eii!! Potser que ho defineixis tu, vas arribar a Gavarnie un dia desprès :mrgreen:

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dl. feb. 04, 2013 10:54 pm

[quote user="Nuria Vs" post="226953"][quote user="Cristina_tgn" post="226862"].
Bones!!

Inscrita 215[/quote]

Núria no ho havies de dir qui anava a davant.... jo que et volia fer quedar bé :kiss :kiss

Tornar a seguir?...amb el meu casc ho tens fàcil, jejeje. La ruta la tinc bastant apamada ;)

Segur que a nosaltres no ens agafa mal d'esquena, ja tenim el rodatge fet :jajacat :jajacat

VMan
Presentats
Entrades: 851
Membre des de: dj. ago. 05, 2010 3:00 am

Entrada Autor: VMan » dt. feb. 05, 2013 1:09 am

[quote user="Kpeps" post="226896"]bones a tots,aprofitant el fil i que hi han molts Mototuristes apuntats a aquesta historia (alguns independents :callo ) que us sembla si en Randy al primer post i ja que el va obrir ell,fa una llista de la gent que estigui interesada,com es el meu cas,en fer el cami plegats,a l'estil Mototurisme,pero sense tenir que buscar restaurant :nonocat :nonocat ,es clar no cal dir-ho :okcat sense compromis de cap mena per ningu,si algu vol fer la ruta per la seva conta no s'ha de sentir obligat a res,pero crec que estaria be fer la llista,ja que entre els primers en sortir i els ultims pot haver una mica de diferencia horaria de sortida i per tenir-ho tot controlat,ja direu que us sembla i si us voleu anar a fegint a la llista,endavant.

Josep, crec que seria millor fer varis grups, entre 4-6 motos,pensa que les sortides mensuals de MTC son 150 -180 km,tothom surt amb el diposit ple, i aqui estem parlant de 1000 km, son entre 4-6 repostatges, si es fa un grup de 20 motos a cada repostatge es fa etern, tant al ompli com al pagar igualment els lavabos i tenint en conte que hi hauran mes companys que estaran fent la rider 1000.
A les parades cal aprofitar al màxim el temps per poder fer tot omplir dipòsit, anar al lavabo, menjar i beure alguna cosa i estirar una mica les cames, el millor és no apalancar-se gaire sinó després no hi ha qui arranqui.

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. feb. 05, 2013 3:39 am

Algú sap si hi ha limit d'inscripcions i quin número seria ???

Si és fa una llista a mi en podeu apuntar com a provisional que de moment encara no ho tinc clar.
He estat mirant la ruta i la veritat és que pot ser molt interessant de fer, també m'he adonat que Manresa és molt lluny de Girona ja que no ens donen gaires opcions de "bones" carreteres aquí.

Uns comentaris sense gaire importància:

- Dues rutes, A= bon temps. B= mal temps.
- I el més important, Quin és l'objectiu per vosaltres?

Mira...m'estic engrescant. :sonat
Siono1000 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 05, 2013 3:42 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilómetres

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. feb. 05, 2013 3:49 am

La ruta de l'Steelman amb un petit retoc a les comarques de Girona quedaría en 987 km i 16:30 h, i també una bona marejada. Enllaç :666
Salut i kilómetres

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. feb. 05, 2013 9:11 am

[quote user="VMan" post="226980"]Josep, crec que seria millor fer varis grups, entre 4-6 motos,pensa que les sortides mensuals de MTC son 150 -180 km,tothom surt amb el diposit ple, i aqui estem parlant de 1000 km, son entre 4-6 repostatges, si es fa un grup de 20 motos a cada repostatge es fa etern, tant al ompli com al pagar igualment els lavabos i tenint en conte que hi hauran mes companys que estaran fent la rider 1000.
A les parades cal aprofitar al màxim el temps per poder fer tot omplir dipòsit, anar al lavabo, menjar i beure alguna cosa i estirar una mica les cames, el millor és no apalancar-se gaire sinó després no hi ha qui arranqui.[/quote]

home,jo crec que las motos que portem poden fer 250 km's sense parar i alhesores es una bona manera de estirar las camas fer un qart d'hora o aixi de pausa per fer un petit mos,beure i tornar a arrancar,tot es parlarn-he es clar,pero la gracia es que a mes serem mes riurem que la cosa sera llarga i val la pena pendres-ho amb calma :birracat :birracat . [quote user="Siono1000" post="226983"]Algú sap si hi ha limit d'inscripcions i quin número seria ???

Si és fa una llista a mi en podeu apuntar com a provisional que de moment encara no ho tinc clar.
He estat mirant la ruta i la veritat és que pot ser molt interessant de fer, també m'he adonat que Manresa és molt lluny de Girona ja que no ens donen gaires opcions de "bones" carreteres aquí.

Uns comentaris sense gaire importància:

- Dues rutes, A= bon temps. B= mal temps.
- I el més important, Quin és l'objectiu per vosaltres?

Mira...m'estic engrescant. :sonat[/quote]

Siono,la veritat es que no se quan tancaran inscripcions,pero no crec que triguin massa en fer-ho,lo de les rutas A i B es una bona pensada i el meu objectiu es fer-ho,si fan falta 19 hores i 59 minuts dons aixo es el que fare,la questio es pasar-ho be entre amics :birracat :birracat :birracat que a la foto vull sortir per haver acavat i no per res mes :b9 :b9 :b9
Imatge

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. feb. 05, 2013 9:28 am

[quote user="Cristina_tgn" post="226972"]Segur que a nosaltres no ens agafa mal d'esquena, ja tenim el rodatge fet :jajacat :jajacat[/quote]

ejem,ejem,ejem :b9 :b9 :b9
Imatge

Núria Vs
Presentats
Entrades: 1148
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
Ubicació: Barberà del Vallès

Entrada Autor: Núria Vs » dt. feb. 05, 2013 11:01 am

[quote user="VMan" post="226980"][quote user="Kpeps" post="226896"]bones a tots,aprofitant el fil i que hi han molts Mototuristes apuntats a aquesta historia (alguns independents :callo ) que us sembla si en Randy al primer post i ja que el va obrir ell,fa una llista de la gent que estigui interesada,com es el meu cas,en fer el cami plegats,a l'estil Mototurisme,pero sense tenir que buscar restaurant :nonocat :nonocat ,es clar no cal dir-ho :okcat sense compromis de cap mena per ningu,si algu vol fer la ruta per la seva conta no s'ha de sentir obligat a res,pero crec que estaria be fer la llista,ja que entre els primers en sortir i els ultims pot haver una mica de diferencia horaria de sortida i per tenir-ho tot controlat,ja direu que us sembla i si us voleu anar a fegint a la llista,endavant.

Josep, crec que seria millor fer varis grups, entre 4-6 motos,pensa que les sortides mensuals de MTC son 150 -180 km,tothom surt amb el diposit ple, i aqui estem parlant de 1000 km, son entre 4-6 repostatges, si es fa un grup de 20 motos a cada repostatge es fa etern, tant al ompli com al pagar igualment els lavabos i tenint en conte que hi hauran mes companys que estaran fent la rider 1000.
A les parades cal aprofitar al màxim el temps per poder fer tot omplir dipòsit, anar al lavabo, menjar i beure alguna cosa i estirar una mica les cames, el millor és no apalancar-se gaire sinó després no hi ha qui arranqui.[/quote]

Jo també sóc de l'opinió de fer petits grups. Encara queda molt, així que n'anirem parlant, potser ens podriem trobar un dia tots i mirar quines intencions té cada un de nosaltres i fer grups homogenis. :okcat
Sempre amb un somriure :wink:
Núria

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dt. feb. 05, 2013 12:11 pm

[quote user="Nuria Vs" post="227004"]Jo també sóc de l'opinió de fer petits grups. Encara queda molt, així que n'anirem parlant, potser ens podriem trobar un dia tots i mirar quines intencions té cada un de nosaltres i fer grups homogenis. :okcat[/quote]

es clar que si,per aixo vaig posar sense compromis :okcat :okcat ,el que vulgui anar en grups petits,perfecte i els que vulguin anar plegats mes colla,tambe perfecte,tot es parlar-ne es clar :gathering :gathering i ha d'haver gustos per tots nomes faltaria i per aixo vaig proposar fer llista :birracat :birracat ademes queda tant perque arrivi el dia......que potser m'he adelantat en la proposta :sorry ara que una cosa esta clara...aquesta si que sera per els del Bages i qui hi passi :b9 :b9 :b9
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. feb. 05, 2013 12:12 pm

Pels que deien que era car, i que es volien enriquir a costa de tercers..bla bla bla bla

Mireu un company a BMWMOTOS ha fet aquest detall del que rebrem amb els 50€
0,00 € - La participación en el evento
3,00 € - Un pin numerado que certificará, en su caso, haber cubierto íntegramente el recorrido
1,00 € - Un adhesivo especial para la moto que certificará, en su caso, haber cubierto íntegramente el recorrido
2,00 € - Dos adhesivos Rider 1000
10,00 € - Una camiseta estampada con la imagen de Rider 1000
5,00 € - Una bolsa-mochila para cascos con la imagen de Rider 1000
5,00 € - Un Buff con la imagen de Rider 1000
5,00 € - Una foto oficial de 15x20cm en el Photocall de Rider 1000
1,00 € - Una pulsera identificativa
2,00 € - Un auténtico pasaporte para el sellado en los controles de paso
- Foto en el “Hall of Fame” en la web de Rider 1000, siempre que se haya completado íntegramente el recorrido.
(la foto es como la Master Card NO TIENE PRECIO )
AVITUALLAMIENTO*
1,00 € - Café o café con leche matinal, antes de la salida
2,00 € - Bocadillo-baguette artesano
1,00 € - Dos botellas de agua mineral
2,00 € - Dos zumos de fruta
2,00 € - 2 Barras energéticas
1,00 € - Caldo Aneto
43,00 € TOTAL
I crec que alguns preus son tirant a curs..
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. feb. 05, 2013 1:58 pm

He actualitzat al principi del fil la gent de Mototurisme apuntada, amb l'hora de sortida -sempre i quan l'organitzacío faci sortir cada minut a quatre motoristes-, el nick i el dorsal.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dt. feb. 05, 2013 3:52 pm

Rasndy, pots afegir a la llista , sis plau:

217 Vidi
252 Truc

Moltes gràcies

VMan
Presentats

Entrada Autor: VMan » dt. feb. 05, 2013 3:57 pm

[quote user="Eva" post="227027"]Rasndy, pots afegir a la llista , sis plau:

217 Vidi
252 Truc

Moltes gràcies[/quote]
Osti Eva, has convençut l'Eliseu per la rider 1000 :okcat :okcat

VMan
Presentats

Entrada Autor: VMan » dt. feb. 05, 2013 4:01 pm

Pels que deien que era car, i que es volien enriquir a costa de tercers..bla bla bla bla

Mireu un company a BMWMOTOS ha fet aquest detall del que rebrem amb els 50€
0,00 € - La participación en el evento
3,00 € - Un pin numerado que certificará, en su caso, haber cubierto íntegramente el recorrido
1,00 € - Un adhesivo especial para la moto que certificará, en su caso, haber cubierto íntegramente el recorrido
2,00 € - Dos adhesivos Rider 1000
10,00 € - Una camiseta estampada con la imagen de Rider 1000
5,00 € - Una bolsa-mochila para cascos con la imagen de Rider 1000
5,00 € - Un Buff con la imagen de Rider 1000
5,00 € - Una foto oficial de 15x20cm en el Photocall de Rider 1000
1,00 € - Una pulsera identificativa
2,00 € - Un auténtico pasaporte para el sellado en los controles de paso
- Foto en el “Hall of Fame” en la web de Rider 1000, siempre que se haya completado íntegramente el recorrido.
(la foto es como la Master Card NO TIENE PRECIO )
AVITUALLAMIENTO*
1,00 € - Café o café con leche matinal, antes de la salida
2,00 € - Bocadillo-baguette artesano
1,00 € - Dos botellas de agua mineral
2,00 € - Dos zumos de fruta
2,00 € - 2 Barras energéticas
1,00 € - Caldo Aneto
43,00 € TOTAL
I crec que alguns preus son tirant a curs..

Jo ho vaig esta contan, hi ja en donaven uns numeros aixi, i encara falta la donació a la Fundació de l'ISIDRE ESTEVE

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”