Avui he anat d´invitada en una sessió de fotos i videos de motos.net.
Ja fa dies David Remón , redactor jefe de Motos.net, a qui vaig coneixre arrel de visitar la Riders de Formigal, em va invitar a fer una comparativa de motos.
Les motos eran una bmw r1200rt i una k1600gt.
Hi he anat amb la meva pròpia moto.
A les 9 primer de tot he anat a canviar el neumàtic del darrera de la meva K, m´ha durat 11.000 km.
En David m´ha vingut a buscar al taller de bmw i plegats hem anat on estava la resta del equip.
En David està molt i molt acostumat a provar TOT tipus de motos i quant puja dalt la moto , forma una perfecta simbiosis amb la montura que porta. Te un estil que jo anomeno "molt ràcing", però jo mai havia sentit portar una moto com la porta ell.
El equip d´en David es composa de un provador, un fotograf i unaltre noi que fa els videos.
Les seves edats van de uns 35 anys fins a 45...total que avui m´he sentit yayatotal.
Tots cuatre son absolutament encantadors i divertits.
En tot el dia, es a dir desde les 9:30 fins a les 7:00 del vespre no hem fet més de 80 km. Desde Girona-Els Angels-Monells- Sant Sadurní de L´Heure, carretera de Santa Pellaia- Casavells-Parlava -L´Estartit.
3 motos i un cotxe, en tot moment hem estat pendents de les instrucción d´en David i dels indrets que millor han considerat tant el fotograf com la persona que ens ha gravat en video.
A primera hora i pujant als Angels per Girona la carretera era molt molla i no hem parat en lloc.
L´Entrada al Santuari els ha encantat i allà ens hem parat una bona estona.
Moto amunt ... moto avall, ara una sola, ara les dues juntes... ara més poc a poc.... ara gira... ara baixa.... ara ... i així una i unaltre vegada.
Quant han dit.... ja la tinc.... hem baixat cap a Monells on han fet mooooooooltes més fotos.................i videooooooooooooos.
Les motos han canviat de posició moooltes vegades, ara del dret, després del revés, despres paralel, del costat, del frontal......
En acabat, sota una volta, en un carrer..... deunidóooooooooooooooo !!!!!!
Després hem anat a buscar unaltre carretera amb corbes .. cap a Santa Pellaia, en una corba ens hem passat prop de 1 hora , fent video, fotos, una moto , dues, ara gravar amb gopro.... ara circular amb el fotograf.....
Hem dinat a Cal Carreter. Allà en David ha donat les darreres instruccions i en poc menys de 30 minuts hem dinat i de nou dalt les motos... més corbes, hi ha hagut un moment que estaven tant el noi que feia el video com el fotograf estirats en mig de la carretera esperant les millors instantànes de les motos... jo m´he quedat per parar el trànsit ( per cert .. només ha passat un ramat de ovelles i cabres ).
Per acabar ens hem dirigit a la costa...A L´ESTARTIT i malgrat el vent i que ja es feia fosc, m´han fet una curta entrevista.
Ah al arrivar al Port de L´Estartit i en parat he caigut amb la moto. Al girar-la per col.local-la bé, m´ha vençut i hem acabat les dues per terra. Bueno... el meu amor propi encara està per allà tirat....
Al finsl els he demanat per fer-nos una foto de grup per recordar aquest día.
Un día molt i molt divertit on he vist lo dur que és fer un curt video - reportatge profesional.