Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1200 Liquid Cooled
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled
jo crec que la mitja que fa la gent son 6000 km's a l'any,aquesta es mes o menys la mitja.
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="227454"]jo crec que la mitja que fa la gent son 6000 km's a l'any,aquesta es mes o menys la mitja.[/quote]
Es una dada que em sorpren i molt, si m´haguessis preguntat jo diria que la mitja podria estar entre 15.000 i 20.000 qm any :cat_vergonya
Es una dada que em sorpren i molt, si m´haguessis preguntat jo diria que la mitja podria estar entre 15.000 i 20.000 qm any :cat_vergonya
- CarlesOsonaGS
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dc. feb. 09, 2011 9:45 pm
- Ubicació: Centelles (Osona)
[quote user="STELVIO 00" post="227456"][quote user="Kpeps" post="227454"]jo crec que la mitja que fa la gent son 6000 km's a l'any,aquesta es mes o menys la mitja.[/quote]
Es una dada que em sorpren i molt, si m´haguessis preguntat jo diria que la mitja podria estar entre 15.000 i 20.000 qm any :cat_vergonya[/quote]
Jo mes aviat tocant els 20.000 qm / any.
Es una dada que em sorpren i molt, si m´haguessis preguntat jo diria que la mitja podria estar entre 15.000 i 20.000 qm any :cat_vergonya[/quote]
Jo mes aviat tocant els 20.000 qm / any.
- JoanCG
- Presentats
- Entrades: 735
- Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
- Ubicació: Lliçà d'Amunt
- Contacta:
En faig un 10.000Kms l'any com a molt.
De les 52 setmanes de l'any, entre que marxes de vacances, compromisos familiars, etc, potser acabes sortint uns 42 caps de setmana; per tant a una mitja de uns 250Km per sortida = 10.500kms...ja és això...
Clar, el que passa es que no faig sortides rotllo Alps com molts de vosaltres, de 2000kms de cop i volta...
Tant de bò que en fés més....
Salut !!
De les 52 setmanes de l'any, entre que marxes de vacances, compromisos familiars, etc, potser acabes sortint uns 42 caps de setmana; per tant a una mitja de uns 250Km per sortida = 10.500kms...ja és això...
Clar, el que passa es que no faig sortides rotllo Alps com molts de vosaltres, de 2000kms de cop i volta...
Tant de bò que en fés més....
Salut !!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 08, 2013 5:47 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="STELVIO 00" post="227456"][quote user="Kpeps" post="227454"]jo crec que la mitja que fa la gent son 6000 km's a l'any,aquesta es mes o menys la mitja.[/quote]
Jo també hauria pensat que la mitjana eran entre 10.000 i 15.000 km al any.
Jo també hauria pensat que la mitjana eran entre 10.000 i 15.000 km al any.
- Kpeps
- Presentats
mireu,en la majoria de motos,sobretot en les quatre cilindres de 600 a 800 cc la revisio es cada 6000 km's o 7500 km's com a molt,la majoria de gent la fa anual o quan i arriven que acostuma a ser als dos anys....aquest invents dels 15000 km's o no se quina que es als 24000 km's ,es simbolic ja que la revisio anual es obligatoria,si he posat 6000 es perque hi han exagerats que en fan 50000 i no vull mirar a ningu i trenquen aquestes mitges :birracat :birracat
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="227463"]mireu,en la majoria de motos,sobretot en les quatre cilindres de 600 a 800 cc la revisio es cada 6000 km's o 7500 km's com a molt,la majoria de gent la fa anual o quan i arriven que acostuma a ser als dos anys....aquest invents dels 15000 km's o no se quina que es als 24000 km's ,es simbolic ja que la revisio anual es obligatoria,si he posat 6000 es perque hi han exagerats que en fan 50000 i no vull mirar a ningu i trenquen aquestes mitges :birracat :birracat[/quote]
Es cert , hi ha molt exagerat........................... mira que fer 50.000 qm per any :sonat :sonat
Es cert , hi ha molt exagerat........................... mira que fer 50.000 qm per any :sonat :sonat
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Revisió?? I això que és?? Un nou brevatge d'una cocteleria de moda?? " pongame tres revisiones de lima con hielo i una CocaCola".
Jo, quan toca "revisió" em poso tan content com el dia dels Reis Mags. Això vol dir qie tinc una excusa pet fotre-li mà a la moto.
Si tot el que m'he estalviat en revisions de cotxes i motos ho hagués guardat en un calaix, la Crosstourer seria una realitat.
Jo, quan toca "revisió" em poso tan content com el dia dels Reis Mags. Això vol dir qie tinc una excusa pet fotre-li mà a la moto.
Si tot el que m'he estalviat en revisions de cotxes i motos ho hagués guardat en un calaix, la Crosstourer seria una realitat.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
no ho entenc... com es pot tenir una GS i fer menys de 15.000km a l'any? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
Jo amb cuatre anys li vaig fer uns 50.000km, nomes ruta per España, desde far 2 uns 12.000km inclos un viatge a Galicia, la vaig compra amb uns 12.000km de 2ª ma tenia dos anys de vida
tinc una scooter que tindra poc mes d'un any i mig amb 8.000km i no surt de Barna
tot depent ¿no?
...V...
tinc una scooter que tindra poc mes d'un any i mig amb 8.000km i no surt de Barna
tot depent ¿no?
...V...
cor V-Twin
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="650X" post="227473"]no ho entenc... com es pot tenir una GS i fer menys de 15.000km a l'any? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
:okcat :okcat :okcat :birracat
:okcat :okcat :okcat :birracat
- Kpeps
- Presentats
un ocellet m'ha dit el preu que valdra la moto amb ABS de serie .........15800 eurets transport inclos :birracat matricula a part es clar,la mes equipada amb tots els extres sortira a 18700,punys calefactats,control de pressio de pneumatics,protector de punys,intermitents led,soport de maletas laterals,control de traccio i modus de conduccio modificabes,ESA,far de LED,ordinador PRO i preparacio per GPS.es clar que tambe es podra demanar sense tantas coses i fer-se la moto cadascu al seu gust :okcat :okcat ara que coneixent el personal,poques en veurem sense els fars de led :b9 :b9
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 13, 2013 11:07 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Kpeps" post="227905"]un ocellet m'ha dit el preu que valdra la moto amb ABS de serie .........15800 eurets transport inclos :birracat matricula a part es clar,la mes equipada amb tots els extres sortira a 18700,punys calefactats,control de pressio de pneumatics,protector de punys,intermitents led,soport de maletas laterals,control de traccio i modus de conduccio modificabes,ESA,far de LED,ordinador PRO i preparacio per GPS.es clar que tambe es podra demanar sense tantas coses i fer-se la moto cadascu al seu gust :okcat :okcat ara que coneixent el personal,poques en veurem sense els fars de led :b9 :b9[/quote]
O sigui que amb maletes no baixa de 20.000 ... de un i do !!! :shock: ( si al menys les maletes de la GS actual es poguessin aprofitar :enfadat ... mira que canviar l'escapament de costat ... ja possats el podrien haver ficat amb una possició que no inutilitzes el 60% del volum d'una maleta :foracat ) ... un altre que s'esperarà a que surti l'adventure ( i a que millori l'economia es clar )... així de pas tenen un any per anar polint defectes .... :mrgreen:
Salut !!! :okcat
O sigui que amb maletes no baixa de 20.000 ... de un i do !!! :shock: ( si al menys les maletes de la GS actual es poguessin aprofitar :enfadat ... mira que canviar l'escapament de costat ... ja possats el podrien haver ficat amb una possició que no inutilitzes el 60% del volum d'una maleta :foracat ) ... un altre que s'esperarà a que surti l'adventure ( i a que millori l'economia es clar )... així de pas tenen un any per anar polint defectes .... :mrgreen:
Salut !!! :okcat
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 13, 2013 11:19 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ara al menys hi hi ha forces opcions dins d´aquest mercat
Multistrada
Supertenere
Crosstourer
Tiger 800/1200
KTM 1190
Moto Guzzi Stelvio
..
I crec que molt poques, excepte la MS arriben a aquests preus.
Multistrada
Supertenere
Crosstourer
Tiger 800/1200
KTM 1190
Moto Guzzi Stelvio
..
I crec que molt poques, excepte la MS arriben a aquests preus.
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Ja surten " algunes coses " de la Nova LC.-
http://www.autoevolution.com/news/2013- ... 54935.html
una possible fuita de valvulina que pot esquitxar la roda de darrera....

http://www.autoevolution.com/news/2013- ... 54935.html
una possible fuita de valvulina que pot esquitxar la roda de darrera....

Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 13, 2013 8:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Prony
- Presentats
Doncs jo començo a estar amoïnat.
Tots sabeu que la meva propera moto podria ser una Honda CrossTourer automàtica. No hi ha una raó concreta per escollir aquest model, tan sols perquè m'he encapritxat. Qualsevol moto de les que es veuen per Mototurisme seria una bona opció i tan sols les he desestimat no-se-per-què.
Em miro la Yamaha i fa patxoca
Veig la Triumph i m'agrada
La GS em fa semblar un pilot "de tota la vida" (i es cert que ho soc).
La V-Strom només em dona satisfaccions, però li falta seguretat activa i passiva.
Les Italianes i les KTM no m'atrauen en absolut.
Quin problema tinc??? Doncs que tot i haver trobat CrossTourer a un bon preu penso que alguna cosa no funciona. Per què, sinó, n'hi ha tan poques?? Per què es venen tantes BMW's i tan poques CrossTourer?? Si la majoria tendeix cap una opció es perquè deu ser la mes valorada, no creieu??
Que puc fer???
Gràcies,
Jordi "Prony"
Tots sabeu que la meva propera moto podria ser una Honda CrossTourer automàtica. No hi ha una raó concreta per escollir aquest model, tan sols perquè m'he encapritxat. Qualsevol moto de les que es veuen per Mototurisme seria una bona opció i tan sols les he desestimat no-se-per-què.
Em miro la Yamaha i fa patxoca
Veig la Triumph i m'agrada
La GS em fa semblar un pilot "de tota la vida" (i es cert que ho soc).
La V-Strom només em dona satisfaccions, però li falta seguretat activa i passiva.
Les Italianes i les KTM no m'atrauen en absolut.
Quin problema tinc??? Doncs que tot i haver trobat CrossTourer a un bon preu penso que alguna cosa no funciona. Per què, sinó, n'hi ha tan poques?? Per què es venen tantes BMW's i tan poques CrossTourer?? Si la majoria tendeix cap una opció es perquè deu ser la mes valorada, no creieu??
Que puc fer???
Gràcies,
Jordi "Prony"
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
A mi no em pregunteu... :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig
Crec que amb les motos he tingut molt pocs dubtes SEMPRE. He tingut molt clar la que volia.
De fet, n'hi ha de les que anomenes que no s'assemblen en res...
Salut
Crec que amb les motos he tingut molt pocs dubtes SEMPRE. He tingut molt clar la que volia.
De fet, n'hi ha de les que anomenes que no s'assemblen en res...
Salut
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Prony" post="227971"]
............
Quin problema tinc??? Doncs que tot i haver trobat CrossTourer a un bon preu penso que alguna cosa no funciona. Per què, sinó, n'hi ha tan poques??"[/quote]
Perquè és un fracàs en quant a vendes. Ni a Castellar, ni a Sabadell ni a Terrassa n'he vist mai cap. Es veu, segons em van dir per aquí, que a Tarragona n'hi han moltes.
la Crosstourer és una moto de carretera disfressada de trail, però per dir alguna cosa amb la teva V-Strom pots fer trail, amb l'Honda no.
Ah! No em facis cas, que jo no n'entenc gaire de motos. :okcat
PD: si veus la GS LC I la mires bé, fliparàs. Jo sòc anti-BMW, I em va agrad, I molt. Ara faltarà provar-la en carretera oberta, aviam si han millorat el motor antic.
............
Quin problema tinc??? Doncs que tot i haver trobat CrossTourer a un bon preu penso que alguna cosa no funciona. Per què, sinó, n'hi ha tan poques??"[/quote]
Perquè és un fracàs en quant a vendes. Ni a Castellar, ni a Sabadell ni a Terrassa n'he vist mai cap. Es veu, segons em van dir per aquí, que a Tarragona n'hi han moltes.
la Crosstourer és una moto de carretera disfressada de trail, però per dir alguna cosa amb la teva V-Strom pots fer trail, amb l'Honda no.
Ah! No em facis cas, que jo no n'entenc gaire de motos. :okcat
PD: si veus la GS LC I la mires bé, fliparàs. Jo sòc anti-BMW, I em va agrad, I molt. Ara faltarà provar-la en carretera oberta, aviam si han millorat el motor antic.

- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
[youtube]b3PUuSDmgZ4[/youtube]
- Prony
- Presentats
Gràcies pel vídeo, molt "guapo".
Randy,
Ja sé que amb la CrossTourer em puc oblidar dels camins però això no em preocupa en absolut, no crec que amb la V-Strom hagi fet més d'una desena de quilòmetres fora l'asfalt. Em fa molta por el Off-Road perquè, apart de que habitualment està massificat, allà no es respecta la dreta ni en pintura. Es a dir, que no vull una trail per fer camins sinó carretera amb l'esquena ben recta, amb comoditat.
Es clar que la GS m'agrada. A qui no??
Però.......hi ha quelcom dolent de la CrossTourer que a hores d'ara hauria de saber i no sé??
Una cosa que també em fa moltíssima por es que vull la automàtica i no l'he provat mai (vaig fer cent metres amb la d'en Carles)
Randy,
Ja sé que amb la CrossTourer em puc oblidar dels camins però això no em preocupa en absolut, no crec que amb la V-Strom hagi fet més d'una desena de quilòmetres fora l'asfalt. Em fa molta por el Off-Road perquè, apart de que habitualment està massificat, allà no es respecta la dreta ni en pintura. Es a dir, que no vull una trail per fer camins sinó carretera amb l'esquena ben recta, amb comoditat.
Es clar que la GS m'agrada. A qui no??
Però.......hi ha quelcom dolent de la CrossTourer que a hores d'ara hauria de saber i no sé??
Una cosa que també em fa moltíssima por es que vull la automàtica i no l'he provat mai (vaig fer cent metres amb la d'en Carles)