Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1200 Liquid Cooled

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1250 Liquid Cooled

Entrada Autor: Kpeps » dj. feb. 14, 2013 9:08 am

Prony,comprat el que mes t'agradi,totes van be,que hi hagin poques no vol dir que surtin malament ni molt menys,a veure amb aquest tema,un exemple,del teu model de V STROM quantas s'en va vendre ?? milers segur !!! de l'actual ?? s'en veuen ben poques,ja que als foros es va dir que era la moto de la Barbie amb els plastics nous i.....l'han mort,es mala moto ?? ni molt mentys !! si la gent penses amb el cap,compraria la YAM ST per anar sol va de conya pero si es va amb dos,els estrebs estan molt junts i si tens els peus una mica grans.....la KTM tindra el seu public,pero no el de la gent de fer turisme de certa edat que no vol enmerdar-se amb grasas i tensions de cadenas,la Multistrada val un ronyo,potser mes que la GS es molt maca,pero cara de mantenir,per no dir carisima,si ets Ducatista no te preu i aixo es el que las fa vendre ( apart de la seva qualitat,es clar ) la Triumph va molt be pero tampoc cuatlla gaire,trobo que te una mecanica del mes divertida,pero en preu i prestacions esta entremitg de dos mons i no te gaire servei postvenda,las Italianes no te las anomeno ( Stelvio's i demes) que ja se que no t'en enfias i las 800 ni te las miris que a tu no et casarian gens,si vols automatica nomes tens una opcio ja ho saps,pero en una moto aixo fa una mica de pena (una moto no es un taxi) i si no ets futbolista per un dia que facis servir el peu......
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 14, 2013 9:09 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dj. feb. 14, 2013 9:30 am

Es a dir, que no vull una trail per fer camins sinó carretera amb l'esquena ben recta, amb comoditat.

DONCS LA TEVA MOTO ÉS UNA GS, I OBLIDA'T DE LES ALTRES. PERÒ... SI NO VOLS FER CAMINS, I NOMÉS CARRETERA... PER QUÈ NO UNA TOURING?

Es clar que la GS m'agrada. A qui no??
A MI. NOMÉS M'AGRADA LA GS PER LA HISTÒRIA QUE PORTA AL DARRERE I ELS ANYS QUE ACUMULA DE SOLERA...I AIXÒ LA FA UNA MOTO ÚNICA. PERÒ NO M'AGRADA LA MANERA DE CONCEBRE LES MOTOS A CAN BAYER...
JA SAPS, A CADASCÚ LO SEU...

Però.......hi ha quelcom dolent de la CrossTourer que a hores d'ara hauria de saber i no sé??
NO. ÉS UNA HONDA, I SEGUR QUE VA BÉ. PERÒ COM TOTES, TÉ EL SEU PÚBLIC. EN CMB JA LA TÉ PER MA, CREC, I N'ESTÀ CONTENT... PERÒ, EL DE SEMPRE... JA SAPS EL QUÈ TENS EN UNA JAPONESA... VAN MOLT BÉ, PERÒ NO DESPUNTEN EN RES... QUE ÉS UNA OPCIÓ VALIDÍSSIMA, SINÓ LA MÉS INTEL.LIGENT...

PERÒ...ES QUE EM COSTA CONCEBRE UNA TRAIL QUE NO TREPITJI MAI UNA PISTA... LA MULTISTRADA ÉS UNA PASSADA DE MOTO, COMPLETÍSSIMA, PERÒ ES UNA MOTO DE CARRETERA. JA HEM PARLAT MILIONS DE VEGADES DEL CONCEPTE TRAIL.

TAMBÉ ET DIC QUE ET COMPRIS LA QUE MÉS T'AGRADI, QUE ANIRAS BÉ!! :holacat :holacat

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dj. feb. 14, 2013 9:40 am

Kpeps, que no es veuen V-Strom 650 noves?? On vius tu, a les muntanyes??? :b9

Prony, diumenge ja et deixaré la meva Bandy, la "moto del pueblo". :birracat
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dj. feb. 14, 2013 9:45 am

[quote user="Randy-650" post="228016"]Kpeps, que no es veuen V-Strom 650 noves?? On vius tu, a les muntanyes??? :b9

Prony, diumenge ja et deixaré la meva Bandy, la "moto del pueblo". :birracat[/quote]

potser es una sensacio visual,pero es el que a mi em sembla,abans eren legio (que segur que es aixo el que em confon) i ara per veuren una.....
Imatge

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dj. feb. 14, 2013 12:00 pm

La butxaques no estan per moltes alegries "la meva almenys :(" i parleu de motos que passen els 15.000€ i si, no dubto que u valen, serà perquè jo no i puc accedir que busco motos mes "lògiques" i per el canvi em quedo amb la que tinc i que duri, i es que com es diu, ni VStrom es veuen donant voltes i aixo que te un preu bo per una bona maquina

de fet porto molt de temps sense sortí a carretera, però, si que faig moltes voltes en bus pel barcelones i de lo que mes es veu a rebenta son scooters 125 "alguns deixa'ls sols" , nakeds i com no GS amb maletes

compra la que mes t'agradi i a divertir-se

...V...
cor V-Twin

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dj. feb. 14, 2013 12:43 pm

JO estic amb el mateix dubte que tu:
BMW: burgesa, racional, i segur que anirà de conya
Ducati: Preciosa, potència, passió...
KTM: Més possibilitats d'anar pes pistes, pes contingut, potència, preu prou coherent...
Honda Crosstourer: Canvi automàtic, que m'encanta, però molt de pes...

Aquesta vegada m'ho prenc amb calma, i abans de comprar res, vull lleguir/veure diverses comparatives...

Salut :birracat
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dj. feb. 14, 2013 1:00 pm

Ai Joan, a la que tastis el verí...
Mireu, mireu... culturitzeu-vos.... :holacat :holacat :holacat

Xavmar
Presentats
Entrades: 207
Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm

Entrada Autor: Xavmar » dv. feb. 22, 2013 11:31 am

[quote user="Fjodor" post="228048"]Ai Joan, a la que tastis el verí...
Mireu, mireu... culturitzeu-vos.... :holacat :holacat :holacat[/quote]

Fjodor, no ens coneixem pero em fascina com t'has arribat a mentalitzar de que el mon s'acaba a can KTM.
No serà que igual amb els anys que portes dient això ara ets incapaç de reconeixer que hi han motos millors?
O et fa por probar altres màquines?
:b9 :b9 :b9

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dv. feb. 22, 2013 11:40 am

[quote user="Xavmar" post="228948"][quote user="Fjodor" post="228048"]Ai Joan, a la que tastis el verí...
Mireu, mireu... culturitzeu-vos.... :holacat :holacat :holacat[/quote]

Fjodor, no ens coneixem pero em fascina com t'has arribat a mentalitzar de que el mon s'acaba a can KTM.
No serà que igual amb els anys que portes dient això ara ets incapaç de reconeixer que hi han motos millors?
O et fa por probar altres màquines?
:b9 :b9 :b9[/quote]

En Fjodor es "daltonic", veu la vida en taronja i negre :b9 :b9 :b9
ImatgeImatgeImatge

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dv. feb. 22, 2013 12:23 pm

Potser hi ha motos millors en algun aspecte... segur... i en altres no... però jo sé el que vull i el que m'omple.
Per això cadascú té la moto que vol, no? :burrucat

Si associem motos amb manera de conduir o de ser... KTM és la que més s'acosta a la meva... només és això.
I unaltra cosa... per mi el món no s'acaba a KTM, ni molt menys... que ja fa anys que vaig en moto!!!

El que dic... que per mi, el que EM VA MILLOR és l'orange.

Por de provar motos? Ui, jo encantat! la que sigui... :birracat

:holacat

Joavel
Presentats
Entrades: 604
Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
Ubicació: Bigues i Riells

Entrada Autor: Joavel » dv. feb. 22, 2013 3:13 pm

[quote user="Fjodor" post="228954"]Potser hi ha motos millors en algun aspecte... segur... i en altres no... però jo sé el que vull i el que m'omple.
Per això cadascú té la moto que vol, no? :burrucat

Si associem motos amb manera de conduir o de ser... KTM és la que més s'acosta a la meva... només és això.
I unaltra cosa... per mi el món no s'acaba a KTM, ni molt menys... que ja fa anys que vaig en moto!!!

El que dic... que per mi, el que EM VA MILLOR és l'orange.

Por de provar motos? Ui, jo encantat! la que sigui... :birracat

:holacat[/quote]

O sigui, que no es la moto...és el color... :666 :birracat

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. feb. 27, 2013 2:22 pm

Primers "problemes" detectats pels funcionaris canadencs:

http://www.motofichas.com/noticias/cana ... 00-gs.html

I curiosament no s'ha parlat més de l'accident que va costar la vida al gran Kevin Ash. Ens amaga alguna cosa BMW? Jo crec que si.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. feb. 27, 2013 2:39 pm

[quote user="Randy-650" post="229424"]Primers "problemes" detectats pels funcionaris canadencs:

I curiosament no s'ha parlat més de l'accident que va costar la vida al gran Kevin Ash. Ens amaga alguna cosa BMW? Jo crec que si.[/quote]

:nonocat :nonocat :nonocat
Malament!

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dc. feb. 27, 2013 3:05 pm

Mira, dona la casualitat que el negre i el taronja han sigut SEMPRE els meus colors favorits... què més es pot demanar? :birracat :birracat

:holacat

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dc. feb. 27, 2013 10:03 pm

[quote user="Randy-650" post="229424"]Primers "problemes" detectats pels funcionaris canadencs:

I curiosament no s'ha parlat més de l'accident que va costar la vida al gran Kevin Ash. Ens amaga alguna cosa BMW? Jo crec que si.[/quote]
Aquest mes a la revista La Moto a la pàgina on sempre escriu Mariano Urdin fa menció de l'accident ja que també estava provant la moto i diu que les causes no se sabia ja que a l'hora de l'accident estava sol ...
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Randy-650
Presentats

Re: Ja La Tenim Aqui: BMW GS 1200 Liquid Cooled

Entrada Autor: Randy-650 » dv. març 01, 2013 2:38 pm

Incorporamos los datos facilitado por BMW donde se ilustra la relación entre los modos de conducción y estos sistemas:

Rain: ASC Carretera 1, ABS Carretera, Acelerador suave, ESA tarado blando
Road : ASC Carretera 2, ABS Carretera, Acelerador estándar, ESA tarado normal
Dynamic: ASC Carretera 3, ABS Carretera, Acelerador rápido, ESA tarado duro
Enduro: ASC Off-Road 1, ABS Off-Road A, Acelerador suave, ESA tarado blando
Enduro Pro: ASC Off-Road 2, ABS Off-Road B, Acelerador estándar, ESA tarado duro

Por último el precio: 15.650€ para la versión básica, es decir ligeramente más barata que el modelo precedente si tenemos en cuenta el ABS. Se empieza a comercializar el 7 de este mismo mes de Marzo.

Preguntados por ello, los representantes de BMW nos confirmaron que este modelo será el único que incorpore el nuevo motor este año. Para que se incorpore a los modelos RT y R habrá que esperar al 2.014.

http://super7moto.com/directorio/index. ... tacto.html

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dv. març 01, 2013 4:42 pm

[quote user="Randy-650" post="229656"]P..........................or último el precio: 15.650€ para la versión básica, es decir ligeramente más barata que el modelo precedente si tenemos en cuenta el ABS. Se empieza a comercializar el 7 de este mismo mes de Marzo.
........................[/quote]

Lo del preu sembla una molt bona notícia, no us sembla??
I pel que fa les dates, això significaria que, si Deu vol, a la sortida del dia 17 potser en podríem veure alguna?? Tothom en parla tan be que ja tinc ganes de veure-la.

A veure qui serà el primer. Hi ha alguna porra al respecte??

Bon cap de setmana

Jordi "Prony"

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dv. març 01, 2013 7:49 pm

Jordi, suposo que et passa al igual que a mi i a la gran majoria de gent, que quan ens tenim de cambiar alguna cosa que ens agrada i va bé ja tenim el dilema muntat de a veure quina serà la millor opció de cambi, i més i a sobre hi han tants diners de per mig.

Parlaré per parlar, ja que suposo que dec ser dels pocs usuaris d'aquest foro que ni l'han vist ni tampoc he tingut el plaer de provar-la, però pel què he anat sentint de comentaris i llegint en diferents llocs, exposaré lo què és la meva humil opinió.

Aquesta nova GS, es veu una gran màquina, i crec que despunta per la seva gran quantitat de gadjets i novetats tecnològiques que pot arrivar a portar.
Per lo tant, i a falta de provar el "nou" boxer, que espero que hagi millorat tant en suavitat com en poder pujar de voltes, consum d'oli, i ser divertit, et diré que a la pregunta de si em compraria una nova GS (si disposés dels diners clar) de 20.000€ que m'imagino que per lo què expliqueu és per on rondarà la moto complerta, la meva resposta, segurament seria que SI, ja que la multi va amb cadena, i en vaig quedar fins el gorro de manteniment.

Ara bé, si em pregunten si em compraria una GS de 16,000€, la meva resposta et seria un NO rotund, ja que per aquest preu tinc moltes més alternatives amb moltes més coses, equipaments i (sota el meu parer) millors motors que que una moto amb 2 rodes i ABS, ja que ni m'agrada ni tinc perquè fardar als veins d'una etiqueta.

Si a tu et feia gràcia el cambi automàtic de Honda, crec que no tens més alternatives, jo ho tindria clar, ara bé, si unes llums amb Led, el nou Esa, etc, etc... Et passen per davant del cambi, doncs ja saps, la GS és la teva!

Repeteixo que només és una opinió, per alguns pot ser vàlida i per molts altres no.
A veure quina és la teva tria final, que ja fa temps que ens tens a l'espera!!! :birracat
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dc. març 06, 2013 5:17 pm

[quote user="Trencaferro" post="229699"]
Ara bé, si em pregunten si em compraria una GS de 16,000€, la meva resposta et seria un NO rotund, ja que per aquest preu tinc moltes més alternatives amb moltes més coses, equipaments i (sota el meu parer) millors motors que que una moto amb 2 rodes i ABS, ja que ni m'agrada ni tinc perquè fardar als veins d'una etiqueta.[/quote]

veus els que som lletjos es el que tenim,ens agradar fardar d'algu :b9 :b9 :b9 culleres a veure si arriven ja :picant :picant :picant
Imatge

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. març 06, 2013 9:00 pm

I els que son guapos i a sobre poden fardar, ja te que ser la conya :b9 :b9 :b9
ImatgeImatgeImatge

Respon