Rider 1000
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Rider 1000
[quote user="Randy-650" post="227207"]
De Crosstourer si no en veus ni a la carretera, la vols veure a la Rider1000? Aquesta moto ha estat l'enèsim fracàs d'Honda, què no sabràs tu.[/quote]
Al forum n´hi han unes quantes...
Al meu parking n´hi ha una...
I quant surto a donar algun volt sempre m´en trobo alguna...
Randy...deus viure en una zona no apte per Hondes ..per que totes les Hondes noves que treuen....són l´enesim fracàs per que no en veus cap! :birracat
De Crosstourer si no en veus ni a la carretera, la vols veure a la Rider1000? Aquesta moto ha estat l'enèsim fracàs d'Honda, què no sabràs tu.[/quote]
Al forum n´hi han unes quantes...
Al meu parking n´hi ha una...
I quant surto a donar algun volt sempre m´en trobo alguna...
Randy...deus viure en una zona no apte per Hondes ..per que totes les Hondes noves que treuen....són l´enesim fracàs per que no en veus cap! :birracat
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Al Fòrum ja ho sé que n'hi han, clar. :holacat
Al meu apacament sols hi ha la meva. :jajacat
I pel carrer costen de veure. Despres et busco la llista de vendes. I no dic res de la nova VFR! :birracat
Al meu apacament sols hi ha la meva. :jajacat
I pel carrer costen de veure. Despres et busco la llista de vendes. I no dic res de la nova VFR! :birracat

- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
fins i tot hi ha una Impala 175 a la Rider 500 !!!!!!!! :okcat
Jordi Pons l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 09, 2013 11:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Jordi Pons" post="227270"]fins i tit hi ha una Impala 175 a la Rider 500 !!!!!!!! :okcat[/quote]
tot fa pinya :castells :castells agafant-s'ho en calma es pot fer,recordo la Impala que tenia que feia una fumera que era massa pero no es parava mai,apretar el boto de l'excitador seguit de patada a la palanca i........ pof,pof,pof,pof :birracat :birracat
tot fa pinya :castells :castells agafant-s'ho en calma es pot fer,recordo la Impala que tenia que feia una fumera que era massa pero no es parava mai,apretar el boto de l'excitador seguit de patada a la palanca i........ pof,pof,pof,pof :birracat :birracat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 07, 2013 12:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="227233"]Al meu apacament sols hi ha la meva. :jajacat
[/quote]
que callat t'ho tenies,a veure si l'ensenyes :picant :picant
[/quote]
que callat t'ho tenies,a veure si l'ensenyes :picant :picant
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Com que veig que la cosa s'anima i enlloc és diu el nº d'inscrits que tenen previstos abans de tancar les llistes...m´he apuntat. Molt serà que al final perdi els 50€, ara, si tancan les llistes i no hi puc anar potser encara faré algún euruuu a la revenda. :666
Tinc el 311.
Tinc el 311.
Salut i kilómetres
- Kpeps
- Presentats
renoi si que serem colla si,Eva no et deixis la senyera eh !! sortira una foto ben maca :birracat
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 09, 2013 11:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Kpeps" post="227552"]renoi si que serem colla si,Eva no et deixis la senyera eh !! sortira una foto ben maca :birracat[/quote]
Senyera a punt :okcat
Senyera a punt :okcat
- Siono1000
- Presentats
He estat mirant la ruta i en sembla que m'atreviré a provar aquesta que dona 1001 km. :sonat
Buenuuu el link en dona 925 km ja que no en vol possar l'últim WP a Manresa.
Aquesta s'assembla força a la que ja tenia preparada i tinc ganes de veure si és possible fer-la en un dia.
En sembla que tindré de començar a "entrenar" el cós que fa temps que no va en moto i també la moto que tampoc surt gaire. :cat_vergonya
Estic nerviós, a veure si passa el temps de pressa.
Aquesta s'assembla força a la que ja tenia preparada i tinc ganes de veure si és possible fer-la en un dia.
En sembla que tindré de començar a "entrenar" el cós que fa temps que no va en moto i també la moto que tampoc surt gaire. :cat_vergonya
Estic nerviós, a veure si passa el temps de pressa.
Salut i kilómetres
-
- Presentats
- Entrades: 552
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 9:45 pm
- Ubicació: Igualada (Anoia)
- Contacta:
[quote user="Jordi Pons" post="227270"]fins i tot hi ha una Impala 175 a la Rider 500 !!!!!!!! :okcat[/quote]
i dos amb vespa 200 a la Rider 1000.... :orquestra :orquestra :orquestra :orquestra :orquestra
que no es digui!!!
salut i kms
i dos amb vespa 200 a la Rider 1000.... :orquestra :orquestra :orquestra :orquestra :orquestra
que no es digui!!!
salut i kms
...no canvio el nick, però ara tinc una Breva 1100
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
http://jordiguzzi.galeon.com
http://resacamotoclub.galeon.com
- Jordi Pons
- Presentats
- Entrades: 714
- Membre des de: dg. maig 22, 2011 7:13 pm
- Ubicació: Mollerussa
[quote user="JordiTrident" post="227826"][quote user="Jordi Pons" post="227270"]fins i tot hi ha una Impala 175 a la Rider 500 !!!!!!!! :okcat[/quote]
que no es digui!!!
salut i kms[/quote]
i ara fins i tot una Scoopy SH80 :viscat
que no es digui!!!
salut i kms[/quote]
i ara fins i tot una Scoopy SH80 :viscat
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Jordi Pons" post="227943"][quote user="JordiTrident" post="227826"][quote user="Jordi Pons" post="227270"]fins i tot hi ha una Impala 175 a la Rider 500 !!!!!!!! :okcat[/quote]
que no es digui!!!
salut i kms[/quote]
i ara fins i tot una Scoopy SH80 :viscat[/quote]
ara si que em veig en cor de fer-ho amb la R 90 :orquestra :orquestra SERA UNA ROMERIA ,a las benzineres ja ens podem posar calmossos.....
que no es digui!!!
salut i kms[/quote]
i ara fins i tot una Scoopy SH80 :viscat[/quote]
ara si que em veig en cor de fer-ho amb la R 90 :orquestra :orquestra SERA UNA ROMERIA ,a las benzineres ja ens podem posar calmossos.....
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Siono1000" post="227622"]He estat mirant la ruta i en sembla que m'atreviré a provar aquesta que dona 1001 km. :sonat
Estic nerviós, a veure si passa el temps de pressa.[/quote]
NO és mala opció.
És bastant semblant a la meva ruta , amb la diferencia que no arribes a Lleida,entres per la zona montanyosa i divertida de les Garrigues, per pujar via Agramunt cap a Issona.
No és mala opció..
T'he acabat la ruta fins a Manresa i evitant l´autopista de Girona http://goo.gl/maps/PIY2g
NO és mala opció.
És bastant semblant a la meva ruta , amb la diferencia que no arribes a Lleida,entres per la zona montanyosa i divertida de les Garrigues, per pujar via Agramunt cap a Issona.
No és mala opció..
T'he acabat la ruta fins a Manresa i evitant l´autopista de Girona http://goo.gl/maps/PIY2g
Ex ...moltes coses
- Billy_Joe
- Presentats
- Entrades: 582
- Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
- Ubicació: el Vendrell
Pels que també us agradin les estadístiques i l’excel.
Cilindrada més nombrosa
1200 CC 116 inscrits
1000 cc 49 inscrits
600 cc 46 inscrits
Mitjana de la cilindrada 961 cc
Total de cc 368898
Per poblacions
Barcelona 58 inscrits
Manresa 38 inscrits
Igualada 18 inscrits
Per Motoclubs
Mototurisme Catalunya 25 inscrits
EUSCAT 16 inscrits
Mileuristes 15 Inscrits
Independents 149
Això fins l’inscrit 384
Cilindrada més nombrosa
1200 CC 116 inscrits
1000 cc 49 inscrits
600 cc 46 inscrits
Mitjana de la cilindrada 961 cc
Total de cc 368898
Per poblacions
Barcelona 58 inscrits
Manresa 38 inscrits
Igualada 18 inscrits
Per Motoclubs
EUSCAT 16 inscrits
Mileuristes 15 Inscrits
Independents 149
Això fins l’inscrit 384
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Billy_Joe" post="228077"]
Per Motoclubs
[/quote]
28, no 25. :nonocat
I un matrimoni que ha sortit amb nosaltres però volen anar per independents. :okcat
Mira el primer fil.
Per Motoclubs
[/quote]
I un matrimoni que ha sortit amb nosaltres però volen anar per independents. :okcat
Mira el primer fil.

- Billy_Joe
- Presentats
- Entrades: 582
- Membre des de: dt. gen. 22, 2013 8:49 am
- Ubicació: el Vendrell
[quote user="Randy-650" post="228078"][quote user="Billy_Joe" post="228077"]
Per Motoclubs
[/quote]
Mira el primer fil.[/quote]
Jo ho he calculat en funció a la llista d'inscrits i tal com estan, per això no surten.
Si figuren com independents o hi ha qualsevol error, per el que m'han dit ja no ho poden variar-ho fins al moment de les inscripcions, .
Per Motoclubs
[/quote]
Mira el primer fil.[/quote]
Jo ho he calculat en funció a la llista d'inscrits i tal com estan, per això no surten.
Si figuren com independents o hi ha qualsevol error, per el que m'han dit ja no ho poden variar-ho fins al moment de les inscripcions, .
La llengua i la història són els botins més preuats a l’hora de sotmetre un poble (Angel Guimerà)
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Billy_Joe" post="228079"]Si figuren com independents o hi ha qualsevol error, per el que m'han dit ja no ho poden variar-ho fins al moment de les inscripcions, .[/quote]
aixo em fa començar a fer pujar la mosca al nas :picant :picant
aixo em fa començar a fer pujar la mosca al nas :picant :picant
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Ja som 3 K 1600 :jajacat :jajacat :jajacat
- Siono1000
- Presentats
[quote user="Steelman" post="228066"][quote user="Siono1000" post="227622"]He estat mirant la ruta i en sembla que m'atreviré a provar aquesta que dona 1001 km. :sonat
NO és mala opció.
No és mala opció..
T'he acabat la ruta fins a Manresa i evitant l´autopista de Girona http://goo.gl/maps/PIY2g[/quote]
El tall de Girona Nord-Girona Sud de l'autopasta és gràtis. Sempre i quant entris per una i surtis per l'altre, per aixó ho vaig deixar. :okcat
Steelman tu que ets de la zona que opines de l'entrada aquesta a les Garrigues, creus que és una bogeria en comparació a l'altre ruta que pasa per Lleida?? La diferència segons Google és de +8km i +41minuts.
Si és va tard o cansat, després de Besalú hi ha l'opció de tornar enrera i passar per el túnel de Bracons. BESALÚ-MANRESA directe Sant Google Maps diu que estalvies 50 km i 1h19 minuts a la meva proposta i 40 km i 51 minuts a la teva. Si ja és de nit en sembla que serà l'opció més encertada :holacat
He vist al reglament que el Divendres hi haurant les verificacions administratives, aixó vol dir que s'ha de dormir per allà, ja teniu el lloc reservat ? si el teniu, a on ??
Amb el temps que fa que no vaig en moto en sento reneixer alguna cosa per dins que ja no recordava. :viscat
NO és mala opció.
No és mala opció..
T'he acabat la ruta fins a Manresa i evitant l´autopista de Girona http://goo.gl/maps/PIY2g[/quote]
El tall de Girona Nord-Girona Sud de l'autopasta és gràtis. Sempre i quant entris per una i surtis per l'altre, per aixó ho vaig deixar. :okcat
Steelman tu que ets de la zona que opines de l'entrada aquesta a les Garrigues, creus que és una bogeria en comparació a l'altre ruta que pasa per Lleida?? La diferència segons Google és de +8km i +41minuts.
Si és va tard o cansat, després de Besalú hi ha l'opció de tornar enrera i passar per el túnel de Bracons. BESALÚ-MANRESA directe Sant Google Maps diu que estalvies 50 km i 1h19 minuts a la meva proposta i 40 km i 51 minuts a la teva. Si ja és de nit en sembla que serà l'opció més encertada :holacat
He vist al reglament que el Divendres hi haurant les verificacions administratives, aixó vol dir que s'ha de dormir per allà, ja teniu el lloc reservat ? si el teniu, a on ??
Amb el temps que fa que no vaig en moto en sento reneixer alguna cosa per dins que ja no recordava. :viscat
Salut i kilómetres
- Siono1000
- Presentats
[quote user="Eva" post="228111"]Ja som 3 K 1600 :jajacat :jajacat :jajacat[/quote]
També som 3 V-Strom 1000. :okcat
També som 3 V-Strom 1000. :okcat
Salut i kilómetres