Obertura Franquicia Ruta 66
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Obertura Franquicia Ruta 66
Demà fan la inauguració.
A partir de les 10 del matí:
Avda Castell D´Aro 74
17250 Platja D´Aro.
De les 10 del mati fins a les nit: pìca pica, concerts, 7.200 litres de cervessa... i tot gratis.
A partir de les 10 del matí:
Avda Castell D´Aro 74
17250 Platja D´Aro.
De les 10 del mati fins a les nit: pìca pica, concerts, 7.200 litres de cervessa... i tot gratis.
- Eva
- Presentats
Re: Obertura Franquicia Ruta 66
Jo sortiré a fer un tomb en moto i m´hi arrivaré (11 matí).
- Antonio
- Presentats
- Entrades: 421
- Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
- Ubicació: Girona
Pot estar interessant. El més segur és que ens veiem per allà.
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto
- Eva
- Presentats
[quote user="Antonio" post="228325"]Pot estar interessant. El més segur és que ens veiem per allà.[/quote]
Jo vaig a fer una "previa" de Blanes a Sant Feliu per la costa i després m´hi pararé a fer un café.
Jo vaig a fer una "previa" de Blanes a Sant Feliu per la costa i després m´hi pararé a fer un café.
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Doncs fa dies que hi vaig passar per el davant i en va semblar que ja era obert. :cat_vergonya
Salut i kilómetres
- Eva
- Presentats
[quote user="Siono1000" post="228360"]Doncs fa dies que hi vaig passar per el davant i en va semblar que ja era obert. :cat_vergonya[/quote]
uisss :picant :picant bueno... en cualsevol cas crec que val la pena anar-la a veure... :okcat
uisss :picant :picant bueno... en cualsevol cas crec que val la pena anar-la a veure... :okcat
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
A Altafulla o Torredembarra fa temps que n´hi ha una.
Fan moltes festes de diumenge.... esmorçars,cervessa,.....
I molta custom
Fan moltes festes de diumenge.... esmorçars,cervessa,.....
I molta custom
Ex ...moltes coses
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
si passo per alla,mirare de que va,pero deu ser el tipic bar custom tipus el barbarosa que hi ha a Castelldefels :birracat tots els punts de trobada son bons :okcat
- Antonio
- Presentats
- Entrades: 421
- Membre des de: dj. oct. 28, 2010 7:37 pm
- Ubicació: Girona
És una botiga de productes motards tipus custom ... Guants, cascos, maletes, roba de cuir de tots gustos i colors .... bé colors no, gairebé tota és negra. Havien .... no ho sabria calcular bé, però així per sobre 100, o 150 motos, i molta, moltíssima gent.7.200 litres de cervesa que a ben segur i al ritme que anaven no els anaven a durar fins a les 20 h, que és l'hora prevista per acabar l'esdeveniment.
Salutacions.
Salutacions.
YO NO RONCO..........Sueño que soy una moto
- Eva
- Presentats
Per anar seguint amb el fil que vaig obrir sobre la "previa" de la sortida mensual....
Dons ja havia quedat amb en Fernando Ramoneda per anar a fer un tomb desde Blanes a Platja D´Aro i per casualitat, hem coincidit en el bar:

amb en Dodo ( Eduard), Siono ( Casi) , Ferranga ( Ferran ) i Jesús gs que anaven a fer la prèvia de la sortida mensual:

Com que el proper diumenge hi anirem a esmorzar, he d´advertir de les dimensions dels bocates:
Mini de Truita:

Bocata alias "bocadillu" de Truita apte per molta gana a l´alçada d´en Siono ( que ha fet molt bon paper)... diu que té molt de cos per emplenar.....

La carta per qui tingui molta gana... és ben selecte,.... ja os podreu " possar les botes" de bon matí:

I la darrera imatge és per en Dodo ( Eduard) un dels organitzadors de la Mensual amb el seu nou juguet : la gopro Black...

Dons ja havia quedat amb en Fernando Ramoneda per anar a fer un tomb desde Blanes a Platja D´Aro i per casualitat, hem coincidit en el bar:

amb en Dodo ( Eduard), Siono ( Casi) , Ferranga ( Ferran ) i Jesús gs que anaven a fer la prèvia de la sortida mensual:

Com que el proper diumenge hi anirem a esmorzar, he d´advertir de les dimensions dels bocates:
Mini de Truita:

Bocata alias "bocadillu" de Truita apte per molta gana a l´alçada d´en Siono ( que ha fet molt bon paper)... diu que té molt de cos per emplenar.....

La carta per qui tingui molta gana... és ben selecte,.... ja os podreu " possar les botes" de bon matí:

I la darrera imatge és per en Dodo ( Eduard) un dels organitzadors de la Mensual amb el seu nou juguet : la gopro Black...

- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
Una amiga meva em va donar la tarja de la botiga Ruta 66 de Platja D´Aro, tenda de motos , especialitzada en motos e indumentària tipus custom.
Avui inauguraven i la Montse em va comentar que hi podíem anar en qualsevol moment que durant TOT el dia servirien 7.200 litres de cervesa gratuïts, pernil i pica pica....música en viu, sorteigs... une mica de tot.

He quedat bastant al.lucinada ..... moltes i moltes motos tipus custom aparcades al llarg un carrer expressament tancat per el esdeveniment. Francament m´he sentit "patito feo" total.

Amb en Fernando ens hem mirat, guardat els cascos i hem caminat els escassos 50 metres que ens separaven de la tenda enmig de motos custom multi-marques. Algunes Harleys, altres Honda, Yamaha.... i al apropar-nos a la botiga ja hem començat a veure jaquetes de diferents Chapters i persones molt ben ambientades dins l´estil custom.

Al entrar a la botiga i amb gran sorpresa i alegria ja ens hem començat a trobar a n´en Ricmel, L´Antonio i dins la botiga L´Anna, L´Esther, en Josep i la Mònica... ha sigut una cita divertida i diferent.

Després de mirar la botiga hem anat a fora a parlar una estoneta, menjar pernil, veure cervesa...

Al final hem marxat plegats a fer una repassada a tots el models de motos aparcats a l´explanada.
A l´Esther li ha encantat una bandera pirata,

a L´Anna una moto amb manillar típicament custom

i al final dels finals... l´Esther s´ha assentat a la moto d´en Fernando i ha dit: " de aqui no me moveran"...

L´Albert ( que no s´en perd ni una ) també ha aparegut al últim segon. Segur que la propera setmana ens sorprendrà amb una xupa de flecos !!!!!
Avui inauguraven i la Montse em va comentar que hi podíem anar en qualsevol moment que durant TOT el dia servirien 7.200 litres de cervesa gratuïts, pernil i pica pica....música en viu, sorteigs... une mica de tot.

He quedat bastant al.lucinada ..... moltes i moltes motos tipus custom aparcades al llarg un carrer expressament tancat per el esdeveniment. Francament m´he sentit "patito feo" total.

Amb en Fernando ens hem mirat, guardat els cascos i hem caminat els escassos 50 metres que ens separaven de la tenda enmig de motos custom multi-marques. Algunes Harleys, altres Honda, Yamaha.... i al apropar-nos a la botiga ja hem començat a veure jaquetes de diferents Chapters i persones molt ben ambientades dins l´estil custom.

Al entrar a la botiga i amb gran sorpresa i alegria ja ens hem començat a trobar a n´en Ricmel, L´Antonio i dins la botiga L´Anna, L´Esther, en Josep i la Mònica... ha sigut una cita divertida i diferent.

Després de mirar la botiga hem anat a fora a parlar una estoneta, menjar pernil, veure cervesa...

Al final hem marxat plegats a fer una repassada a tots el models de motos aparcats a l´explanada.
A l´Esther li ha encantat una bandera pirata,

a L´Anna una moto amb manillar típicament custom

i al final dels finals... l´Esther s´ha assentat a la moto d´en Fernando i ha dit: " de aqui no me moveran"...

L´Albert ( que no s´en perd ni una ) també ha aparegut al últim segon. Segur que la propera setmana ens sorprendrà amb una xupa de flecos !!!!!
- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Que bé que us ho passeu! :birracat :birracat
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Bona informació !!!
Es a dir que la :birracat , només era avui :cat_vergonya
Es a dir que la :birracat , només era avui :cat_vergonya
- Eva
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="228439"]Bona informació !!!
Es a dir que la :birracat , només era avui :cat_vergonya[/quote]
Gratuita, només avui....
Es a dir que la :birracat , només era avui :cat_vergonya[/quote]
Gratuita, només avui....
-
- Presentats
- Entrades: 183
- Membre des de: dc. oct. 10, 2012 6:34 pm
- Ubicació: Berga
Eva, et queda pendent provar una CUSTOM............
:birracat
:birracat
- Eva
- Presentats
[quote user="Otto" post="228468"]Eva, et queda pendent provar una CUSTOM............
:birracat[/quote]
jeje.... el pitjor no és provar-la... el pitjor és si m´agrada.... :b9 :b9
:birracat[/quote]
jeje.... el pitjor no és provar-la... el pitjor és si m´agrada.... :b9 :b9
- Jacks
- Presentats
- Entrades: 562
- Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
- Ubicació: La Bisbal d' Emporda
En semble que aquet mati ens em creuat a la carretera Tossa -Sant Feliu Sobre les:12 apox. :holacat
Jacks l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 17, 2013 8:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="Jacks" post="228473"]En semble que aquet mati ens em creuat ala carretera Tossa -Sant Feliu Sobre les:12 apox. :holacat [/quote]
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII