Conflicte amb motos de Trial a San LLorenç de Munt
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: Conflicte Amb Motos De Trial A San LLorenç De Munt
jo m´auto-aplico unes normes amb la X:
si veig una cadena o un lletrero de prohibició al cami: mitja volta
JO TAMBÉ.
si hi ha gent caminant pel cami i Btt´s: Bon dia !! i poc a poc ( fins a perdre´ls de vista )
JO TAMBÉ
i evitar camins i corriols " conflictius "
QUINS SÓN AQUESTS????
i tenir la moto amb intermitents, llum engegat etc, i sobre tot l´escape de sèrie ( es molt important no fer soroll )
VAL. NO HE PORTAT MAI INTERMITENTS AMB MOTO D'ENDURO, PQ SENZILLAMENT NO EN PORTAVEN DE SÈRIE. ESCAPE? NO CAL QUE SIGUI DE SÈRIE, NOMÉS CAL QUE SIGUI HOMOLOGAT I NO ARRIBI ALS DECIBELS QUE PERMET LA LLEI.
tu respectes i així tothom et respecte a tu també
SI. CERT. PERÒ TOT I AXÍ SOM UNA ESPÈCIE BASTANT ODIADA I CONFLICTIVA...
OI?
si veig una cadena o un lletrero de prohibició al cami: mitja volta
JO TAMBÉ.
si hi ha gent caminant pel cami i Btt´s: Bon dia !! i poc a poc ( fins a perdre´ls de vista )
JO TAMBÉ
i evitar camins i corriols " conflictius "
QUINS SÓN AQUESTS????
i tenir la moto amb intermitents, llum engegat etc, i sobre tot l´escape de sèrie ( es molt important no fer soroll )
VAL. NO HE PORTAT MAI INTERMITENTS AMB MOTO D'ENDURO, PQ SENZILLAMENT NO EN PORTAVEN DE SÈRIE. ESCAPE? NO CAL QUE SIGUI DE SÈRIE, NOMÉS CAL QUE SIGUI HOMOLOGAT I NO ARRIBI ALS DECIBELS QUE PERMET LA LLEI.
tu respectes i així tothom et respecte a tu també
SI. CERT. PERÒ TOT I AXÍ SOM UNA ESPÈCIE BASTANT ODIADA I CONFLICTIVA...
OI?
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 18, 2013 7:37 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
El que té més collons és que els catalans som molt bons fabricant motos d'enduro, organitzant curses i guanyant mundials, i en el trial encara més!
Si ens ho posessin fàcil (o no ens emprenyessin) sería l'hòstia!
Si ens ho posessin fàcil (o no ens emprenyessin) sería l'hòstia!
- Pescallunes4x4
- Presentats
- Entrades: 155
- Membre des de: dt. juny 21, 2011 10:37 pm
- Ubicació: Osona
Parleu de respecte i sentit comu? millor no opinare que hem fotrieu fora, :burrucat
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Pescallunes4x4" post="228561"]Parleu de respecte i sentit comu? millor no opinare que hem fotrieu fora, :burrucat[/quote]A ningú es fa fora per expressar d'una manera respectuosa el seu parer de cadascun dels temes que s'hi publiquen. Si no ens interessés la opinió dels altres, no ens prendríem la molèstia d'iniciar el fil.
Això si, hi ha temàtiques, -quasi be sempre del mateix estil- respecte les quals ens sentim víctimes (injusta o justament). Cercant un bàlsam a aquesta coïssor, tots hem caigut en "lauto-parany" d'expressar-nos de maneres poc adequades al nivell d'educació de "Mototurisme.cat".
Es tan habitual aquest problema que fins i tot "Google" disposa d'una eina anomenada "Contenció de correu electrònic" que serveix per frenar la nostra impetuositat.
Pel que "no vols explicar", estas cremat, bastant cremat. Aquí tens un lloc on la teva opinió llegida amb atenció sempre i quan abans de prémer "Enviar", et llegeixis un parell de vegades el que estàs a punt de dir-nos per tal d'evitar ferir o denigrar a ningú, ni d'aquí ni de fora. D'aquesta manera segur que la teva serà una molt bona aportació sense risc d'intervenció de les "altes esferes".
Jordi "Prony"
Això si, hi ha temàtiques, -quasi be sempre del mateix estil- respecte les quals ens sentim víctimes (injusta o justament). Cercant un bàlsam a aquesta coïssor, tots hem caigut en "lauto-parany" d'expressar-nos de maneres poc adequades al nivell d'educació de "Mototurisme.cat".
Es tan habitual aquest problema que fins i tot "Google" disposa d'una eina anomenada "Contenció de correu electrònic" que serveix per frenar la nostra impetuositat.
Pel que "no vols explicar", estas cremat, bastant cremat. Aquí tens un lloc on la teva opinió llegida amb atenció sempre i quan abans de prémer "Enviar", et llegeixis un parell de vegades el que estàs a punt de dir-nos per tal d'evitar ferir o denigrar a ningú, ni d'aquí ni de fora. D'aquesta manera segur que la teva serà una molt bona aportació sense risc d'intervenció de les "altes esferes".
Jordi "Prony"
- Pescallunes4x4
- Presentats
Presisament per aixo, aquest tema m'encen massa com per donar la meva opinio per el foro, soc de la opinio que a traves dels foros mai pots expresarte o mes ben dit et poden malinterpretar facilment les paraules. El lenguatge a nivell de les emocions demana del cara a cara o del lenguatge corporal.
Total que en una trobada hem demaneu la opinio i de bon grat farem debat, pero ara amb m'encendria molt jaja :jajacat
Total que en una trobada hem demaneu la opinio i de bon grat farem debat, pero ara amb m'encendria molt jaja :jajacat
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Amb tot el respecte per a Mototurisne, els bars són el millor foro que hi ha. :callo
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Amb tot el respecte per a Mototurisne, els bars són el millor foro que hi ha.
:birracat :birracat :birracat :birracat :birracat :birracat :birracat :birracat :birracat :birracat :birracat :birracat :birracat :birracat
OYEEEEEHHHHHHHHHHHHH...
Sexandrugsandrockandroll...
:birracat :birracat :birracat :birracat :birracat :birracat :birracat :birracat :birracat :birracat :birracat :birracat :birracat :birracat
OYEEEEEHHHHHHHHHHHHH...
Sexandrugsandrockandroll...
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Ieie" post="228663"]Amb tot el respecte per a Mototurisne, els bars són el millor foro que hi ha. :callo[/quote]
I et dono tota la raó del món! :okcat
I et dono tota la raó del món! :okcat

- Pescallunes4x4
- Presentats
Veig que m'heu entes jaja :burrucat