[quote user="Toni Wan Kenobi" post="228174"][quote user="Kinder" post="228172"]I si el comboi en comptes d'anar amb linea va en peloton agafant tota l'amplada del carril o tota la rotonda...... què ha de fer el vehicle de motor ?????[/quote]
Passar per damunt de tots procurant que no se'n escapi cap... :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
T'asseguro que de ganes no m'han faltat !!!! i mira que diuen que sóc molt bona xiketa jo !!!!! :lol:
[quote user="Toni Wan Kenobi" post="228176"][quote user="Steelman" post="228173"]Baixar del cotxe.Aplaudir , animar,.....
I desprès mirar al teu voltant per marxar sense que et vegi cap Gendarme
Ja que segurament estàs al Tour i t'has posat en un embolic ;)[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
Ara començo a entendre !!!!!!
No vaig baixar del cotxe, ni aplaudir, ni animar !!!!!!
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Coneixeu Aquesta Normativa De Trànsit?
Moderador: Airald
- Kinder
- Moderador de MTC
- Entrades: 2014
- Membre des de: dl. ago. 20, 2012 7:50 am
- Ubicació: Santa Perpètua de la Mogoda
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
Re: Coneixeu Aquesta Normativa De Trànsit?
coi si que han cambiat les coses desde que em vaig treure el carnet. Potser l'administració hauria d'informar d'els canvis algun dia!!!
Respecte als ciclistes.... potser en fem un gra massa, a vegades també abusen d'els seus privilegis!!!!
Respecte als ciclistes.... potser en fem un gra massa, a vegades també abusen d'els seus privilegis!!!!
La vida és per disfrutar-la, Carpe diem quam minimum credula postero!
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Gandalfgs" post="228767"]coi si que han cambiat les coses desde que em vaig treure el carnet. Potser l'administració hauria d'informar d'els canvis algun dia!!!
Respecte als ciclistes.... potser en fem un gra massa, a vegades també abusen d'els seus privilegis!!!![/quote]
Es cert, a tots els sectors hi han descerebrats :sonat
Respecte als ciclistes.... potser en fem un gra massa, a vegades també abusen d'els seus privilegis!!!![/quote]
Es cert, a tots els sectors hi han descerebrats :sonat
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="STELVIO 00" post="228812"][quote user="Gandalfgs" post="228767"]coi si que han cambiat les coses desde que em vaig treure el carnet. Potser l'administració hauria d'informar d'els canvis algun dia!!!
Es cert, a tots els sectors hi han descerebrats :sonat[/quote]
No enteneu els ciclistes, els ciclistes.. :b9
Amb lo que costa agafar velocitat... tota la resta els ha de cedir el pas que sols heu de fer un moviment de muñeca o de peu vosaltres per recuperar velocitat.
És la única norma que tenen, no en tenen mès . :mrgreen:
Es cert, a tots els sectors hi han descerebrats :sonat[/quote]
No enteneu els ciclistes, els ciclistes.. :b9
Amb lo que costa agafar velocitat... tota la resta els ha de cedir el pas que sols heu de fer un moviment de muñeca o de peu vosaltres per recuperar velocitat.
És la única norma que tenen, no en tenen mès . :mrgreen: