Entrada
Autor: Toni Wan Kenobi » dj. feb. 21, 2013 1:36 pm
[quote user="STELVIO 00" post="228810"]Un multicopter d´aquests soporta el pes de la camara de fotos???? No crec que penjes la meva reflex d'un estri com aquest :nonocat[/quote]
Te'n faries creus de la capacitat de càrrega que tenen molts models, per no parlar de la fiabilitat (moltíssima).
[quote user="Steelman" post="228815"]De fet hi ha uns que van conectats als SmartPhones.
I els controls amb el telefon i veus el que veu l'aparell volador.
Llàstima del preu ;)[/quote]
La relació qualitat preu d'aquests models fets per a ser controlats amb "smartphones" es enormement decebedora, així com les seves capacitats.
[quote user="Prony" post="228839"]Fa bastant temps que em plantejo comprar-me'n un. He vist diferents models i el que m'agrada es la possibilitat de fer-hi invents que m'ofereix. Us imagineu posar-hi un giroscopi al suport de la càmera???
No acabo de fiar-me'n dels que es controlen mitjançant l'SmartPhone. Prefereixo controlar-lo des d'un tauler remot amb força potència per enviar-lo prou lluny.
Realment penso que, atesa la seva funcionalitat, podria ser possible utilitzar-lo com a eina de feina.
Actualment s'utilitza per accedir a llocs remots o entorns perillosos per visualitzar-los.
Jo segur que en compraré un.
Jordi "Prony"[/quote]
Porto uns quants dies navegant per webs de fabricants, botigues, fòrums especialitzats, webs de divulgació, etc. etc. i (com sol passar) la realitat va més enllà de la imaginació.
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 21, 2013 4:01 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Salut i kilòmetres!!!
Toni