Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Re: Presentació KTM 1190 Adventure Amb Fotos

Entrada Autor: Prony » ds. feb. 23, 2013 9:13 pm

Fjdor,

Aquesta es la manera que té KTM de premiar als seus clients entre els quals n'hi ha algun com tu que defenses la marca com si fos part de la teva vida??

Entenc que aquest matí la cosa no estava per gaire broma però.........potser us podrien haver citat als 30 a veure in-situ la moto, tocar-la i engegar-la. I tot seguit portar-vos a fer un petit esmorzar com a cortesia de KTM.

Que val un esmorzar de taula?? 10€??

Per 300 miserables euros haguessin quedat com uns senyors i encara mes, sabent que sou incondicionals de la marca i que no cal seduir-vos gaire per tancar la venda.

En som una bona colla els Mototuristes que esperàvem amb ganes la jornada d'avui, per la il·lusió que et feia i per conèixer les teves impressions.

Jordi "Prony"

Caganer
Presentats
Entrades: 250
Membre des de: dl. jul. 05, 2010 5:43 pm
Ubicació: Manlleu (Osona)

Entrada Autor: Caganer » ds. feb. 23, 2013 9:36 pm

A les 8.30 ens han trucat que el test estava anulat. Ens han convidat a anar-hi, esmorzar, pujar, tocar i remenar les nova 1190, tan la versio de serie com la powerparts, visitar la factory dels equips nacionals enduro i mx, i parlar amb els directors generals i postvenda de moltes questions taronges. Hem entrat a les 10 i marxat gairebe 4 hores mes tard.

Prony
Presentats

Entrada Autor: Prony » dg. feb. 24, 2013 7:58 pm

[quote user="Caganer" post="229097"]A les 8.30 ens han trucat que el test estava anulat. Ens han convidat a anar-hi, esmorzar, pujar, tocar i remenar les nova 1190, tan la versio de serie com la powerparts, visitar la factory dels equips nacionals enduro i mx, i parlar amb els directors generals i postvenda de moltes questions taronges. Hem entrat a les 10 i marxat gairebe 4 hores mes tard.[/quote]

Oju!!!! Això ho desconeixia!!!!

Així retiro tot el que he dit.

Fer el que han fet es el haurien de fer i jo creia que no havien fet.

:sorry :sorry :sorry :sorry :sorry :sorry :sorry :sorry :sorry :sorry :sorry :sorry :sorry :sorry :sorry :sorry :sorry

Jordi "Prony"

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dg. feb. 24, 2013 8:03 pm

[quote user="Caganer" post="229097"]A les 8.30 ens han trucat que el test estava anulat. Ens han convidat a anar-hi, esmorzar, pujar, tocar i remenar les nova 1190, tan la versio de serie com la powerparts, visitar la factory dels equips nacionals enduro i mx, i parlar amb els directors generals i postvenda de moltes questions taronges. Hem entrat a les 10 i marxat gairebe 4 hores mes tard.[/quote]

Després de tot , aixo es un bon detall :okcat
ImatgeImatgeImatge

Fjodor
Presentats
Entrades: 2432
Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
Ubicació: L'Empordà

Entrada Autor: Fjodor » dl. feb. 25, 2013 9:42 am

Ah siiii???? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Doncs a mi això no m'ho han dit... potser perque venia de més lluny?

Tant és. De fet, ja no es repetirà, doncs aquestes motos ja no tornaran...

Només m'han dit que quan n'hi hagi una al concessionari me la deixaran provar...

En fi... jo quan pugui l'aniré a veure... no puc fer més.

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dl. feb. 25, 2013 9:54 am

Ah! i no hi ha, avui dia i de moment, cap Yamaha que pugui fer ombra a una Ready to race.

Llebra
Presentats
Entrades: 167
Membre des de: dl. juny 04, 2012 4:39 pm
Ubicació: Maresme nord / Pere

Entrada Autor: Llebra » dl. feb. 25, 2013 4:50 pm

[quote user="Fjodor" post="229242"]Ah! i no hi ha, avui dia i de moment, cap Yamaha que pugui fer ombra a una Ready to race.[/quote]

:mrgreen: :mrgreen: no ha colat... No tornaràs al costat lluminós :twisted: :twisted:

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dl. feb. 25, 2013 5:52 pm

Mmmmm... no crec. :holacat

Prony
Presentats

Entrada Autor: Prony » dl. feb. 25, 2013 9:23 pm

Jo penso que, desprès de la actitud d'aquesta gent alhora d'en recordar-se de premiar la teva paranormal passió per KTM, si segueixes defensant-la es perquè estàs completament abduït.

L'altre dia vaig veure un paio al gimnàs que duia tota la esquena plena de tatoos publicitant el Barça. Resulta que ha de pagar entrada i quota com qualsevol altre persona........

Un altre abduït.

Jo, ara si que tinc ben clar (i encara més desprès de l'espectacle per partida doble al qual vam assistir diumenge a la sortida) que les KTM's les vull veure des de la ratlla......de l'Equador.

Jordi "Prony"

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. feb. 26, 2013 9:16 am

:boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig :boig

- Vull més, vull més!!!

- És que vaig caure dins del perol quan era petit...
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 26, 2013 9:16 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Entrada Autor: Albert_KTM » dt. feb. 26, 2013 10:31 am

[quote user="Prony" post="229302"]

Jo, ara si que tinc ben clar (i encara més desprès de l'espectacle per partida doble al qual vam assistir diumenge a la sortida) que les KTM's les vull veure des de la ratlla......de l'Equador.

Jordi "Prony"[/quote]

Jordi, jo no sé què va passar Diumenge, però això de generalitzar és la manera més fàcil d'equivocar-te :callo

Ni tothom és igual, ni actua de la mateixa manera , ni totes les KTM son iguals.

Ara, si busques una excusa per anar de vacances a l'Equador .... ho entenc :okcat

Cuida't

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. feb. 26, 2013 11:07 am

Què va passar diumenge? :cat_vergonya

Prony
Presentats

Entrada Autor: Prony » dt. feb. 26, 2013 3:47 pm

Diumenge no va passar res mes desafortunat que els incidents que tots coneixem i que no van tenir conseqüències.
A la tercera foto de la galeria de la Minina s'hi veu un marrec, conduint una KTM, amb la roda aixecada. Com que sembla que no en va tindre prou, quan va ensenyar-nos de cara com es traçava, va donar mitja volta i ens ho va ensenyar d'esquena. Haig de fer esmena que aquest noi no era del nostre grup. Tot i això, algú de dins el grup també va pretendre deixar-nos bocabadat amb el seu estil.

Penso que una KTM es una moto "no para todos los públicos". El seu preu, els seus components i la seva idiosincràsia la fa mes apta per aquells mes apassionats per les motos, pilots mes radicals. Jo no ho soc, per tant em considero client de marques mes generalistes, mes econòmiques i mes senzilles de conduir. Per això dic que aquesta marca la miraré des de lluny, molt lluny, que no fos que, al tocar la roda del davant al terra, em trepitgessin un juanete.

I tanco el tema perquè aquest no es el post on tractar-lo. Aquí es parla de la nova moto.

Jordi "Prony"

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. feb. 26, 2013 4:23 pm

Caram.. quina anècdota.... però aquest tiparraco... anava sol?
I es va ficar dins el vostre grup?? :sonat

En fi, com que no hi era, no sé de què va. Millor que no passés res, i que quedi aqui, com anècdota... però tots els que anem en KTM no som així! :birracat

:holacat :holacat :holacat

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. feb. 26, 2013 4:53 pm

[quote user="Prony" post="229366"]Diumenge no va passar res mes desafortunat que els incidents que tots coneixem i que no van tenir conseqüències.
A la tercera foto de la galeria de la Minina s'hi veu un marrec, conduint una KTM, amb la roda aixecada. Com que sembla que no en va tindre prou, quan va ensenyar-nos de cara com es traçava, va donar mitja volta i ens ho va ensenyar d'esquena. Haig de fer esmena que aquest noi no era del nostre grup. Tot i això, algú de dins el grup també va pretendre deixar-nos bocabadat amb el seu estil.

Penso que una KTM es una moto "no para todos los públicos". El seu preu, els seus components i la seva idiosincràsia la fa mes apta per aquells mes apassionats per les motos, pilots mes radicals. Jo no ho soc, per tant em considero client de marques mes generalistes, mes econòmiques i mes senzilles de conduir. Per això dic que aquesta marca la miraré des de lluny, molt lluny, que no fos que, al tocar la roda del davant al terra, em trepitgessin un juanete.

I tanco el tema perquè aquest no es el post on tractar-lo. Aquí es parla de la nova moto.

Jordi "Prony"[/quote]

Sempre hi ha el descerebrat que quan veu un grup de motos es pensa que es en Valentino, però afortunadament son excepcions i no crec que tingui res a veure amb la marca de moto.
ImatgeImatgeImatge

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dt. feb. 26, 2013 7:33 pm

[quote user="Prony" post="229302"]Jo penso que, desprès de la actitud d'aquesta gent alhora d'en recordar-se de premiar la teva paranormal passió per KTM, si segueixes defensant-la es perquè estàs completament abduït.(...)
Jordi "Prony"[/quote][quote user="Prony" post="229366"](...)

Penso que una KTM es una moto "no para todos los públicos". El seu preu, els seus components i la seva idiosincràsia la fa mes apta per aquells mes apassionats per les motos, pilots mes radicals. (...)
Jordi "Prony"[/quote]

Carai Jordi, quina "intensitat".

En la meva opinió crec que et precipites una mica.

La primera frase on anomenes la "paranormal passió" d'en Fjodor, crec que t'excedeixes. Aquí estem per participar d'un foro i que es notin "els colors" de cadascú no ha de ser cap problema.
Tots tenim els nostres gustos i en Fjodor, generalment amb un to divertit i simpàtic, defensa els seus. Cap problema.
I amb la nevada de dissabte entenc que s'anulés l'acte previst de prova de les KTM 1190. Tampoc cal fer-ne un gra massa.

I després generalitzes sobre KTM com a "no apte per a tots els publics". On vas a parar? Una filosofia sport no la fa prohibida per a ningú. Tenen prou catàleg desde cilindrades petites, oi?

Cordialment,

Leclerk.
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

Prony
Presentats

Entrada Autor: Prony » dt. feb. 26, 2013 9:12 pm

[quote user="Leclerk" post="229379"][quote user="Prony" post="229302"]Jo penso que, desprès de la actitud d'aquesta gent alhora d'en recordar-se de premiar la teva paranormal passió per KTM, si segueixes defensant-la es perquè estàs completament abduït.(...)
Jordi "Prony"[/quote][quote user="Prony" post="229366"](...)
Penso que una KTM es una moto "no para todos los públicos". El seu preu, els seus components i la seva idiosincràsia la fa mes apta per aquells mes apassionats per les motos, pilots mes radicals. (...)
Jordi "Prony"[/quote]
Carai Jordi, quina "intensitat".
En la meva opinió crec que et precipites una mica.
La primera frase on anomenes la "paranormal passió" d'en Fjodor, crec que t'excedeixes. Aquí estem per participar d'un foro i que es notin "els colors" de cadascú no ha de ser cap problema.
Tots tenim els nostres gustos i en Fjodor, generalment amb un to divertit i simpàtic, defensa els seus. Cap problema.
I amb la nevada de dissabte entenc que s'anulés l'acte previst de prova de les KTM 1190. Tampoc cal fer-ne un gra massa.
I després generalitzes sobre KTM com a "no apte per a tots els publics". On vas a parar? Una filosofia sport no la fa prohibida per a ningú. Tenen prou catàleg desde cilindrades petites, oi?

Cordialment,

Leclerk.[/quote]

Hola Leclerk,

No pretenia que algú es pogués sentir ofès.

Jordi

Fjodor
Presentats

Entrada Autor: Fjodor » dt. feb. 26, 2013 9:29 pm

Hahà... per mi tranquils!
Jo no m'emprenyo mai...

I entenc la posició de tothom! I m'agrada que tothom s'expressi lliurement!

:birracat :birracat :birracat :birracat :birracat :birracat :birracat

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dc. feb. 27, 2013 9:57 am

:birracat :okcat
Si penses que l'aventura és perillosa, prova la rutina. És mortal.

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dc. feb. 27, 2013 1:30 pm

Acabo de rebre un mail de KTM on em demanen les dades per enviar-me els "detalls" que no em van poder entregar el dia de la prova per la seva anul·lació.

Bon detall.

Salut.
Acosta't a qui busca la veritat; allunya't de qui diu que l'ha trobat. Sobretot parlant de motos.

Respon

Torna a “General”