Multicòpters
Moderador: Airald
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Multicòpters
[quote user="Jb500" post="228994"]Holaaa
aquests catxarrets han servit per filmar moltes de les imatges dels films del kilian jornet, son un invent fantastic, i poden carregar sense problemes camares bastant pesants
aqui teniu un dels videos
http://vimeo.com/42632868[/quote]
M´agrada molt aquest video de´n Kilian, i ara que m´hi he fixat, es cert que aquest estri es ideal per filmar aquestas tomas :okcat
aquests catxarrets han servit per filmar moltes de les imatges dels films del kilian jornet, son un invent fantastic, i poden carregar sense problemes camares bastant pesants
aqui teniu un dels videos
http://vimeo.com/42632868[/quote]
M´agrada molt aquest video de´n Kilian, i ara que m´hi he fixat, es cert que aquest estri es ideal per filmar aquestas tomas :okcat
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
[quote user="Steelman" post="228876"][quote user="Vendetta" post="228875"]Jo ja ho vaig estar mirant i consultant i estudiant com treuem el carnet d'helicopter i el profit que en podria treure...
Però res..
[/quote]
Cosa de jordi's informàtics???
JO també ho vaig fer i 50.000€ em va semblar massa car![/quote]
Jo vaig estar d'un pel de fer el curs, encara guardo tots els documents. 7.000.000 de peles costava a finals dels 80's. Fins i tot vaig estar informant-me de fer el Servei Militar voluntari i que em sortís mes barat però ja hi havien massa "listillos" com jo.
Deu ser cosa dels Jordi's, sempre tan superiors a la mitja :viscat :viscat
Per cert, en aquells temps, el meu ofici era.............
Informàtic :mrgreen: :mrgreen: .
Jordi "Prony"
Però res..
[/quote]
Cosa de jordi's informàtics???
JO també ho vaig fer i 50.000€ em va semblar massa car![/quote]
Jo vaig estar d'un pel de fer el curs, encara guardo tots els documents. 7.000.000 de peles costava a finals dels 80's. Fins i tot vaig estar informant-me de fer el Servei Militar voluntari i que em sortís mes barat però ja hi havien massa "listillos" com jo.
Deu ser cosa dels Jordi's, sempre tan superiors a la mitja :viscat :viscat
Per cert, en aquells temps, el meu ofici era.............
Informàtic :mrgreen: :mrgreen: .
Jordi "Prony"
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
L'aeromodelisme és una de les meves altres aficions, junt amb la ràdio amateur i la moto.
Fa més de vint anys que la practico, i he passat per quasi totes les seves modalitats (llevat de les turbines !!!)
Aquí unes imatges d'aquest mateix dissabte volant un quadcòpter nou (encara per ajustar) en modalitat "indoor".

Fa més de vint anys que la practico, i he passat per quasi totes les seves modalitats (llevat de les turbines !!!)
Aquí unes imatges d'aquest mateix dissabte volant un quadcòpter nou (encara per ajustar) en modalitat "indoor".

Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 24, 2013 10:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
[quote user="Gearbox" post="229231"]L'aeromodelisme és una de les meves altres aficions, junt amb la ràdio amateur i la moto.
Aquí unes imatges d'aquest mateix dissabte volant un quadcòpter nou (encara per ajustar) en modalitat "indoor".[/quote]
OSTRES!!!!!!!!! Ja tinc a qui afusellar amb preguntes... Bé, si no et sap greu, clar... :cat_vergonya
El que tens a les fotografies es un DJI 450?
Aquí unes imatges d'aquest mateix dissabte volant un quadcòpter nou (encara per ajustar) en modalitat "indoor".[/quote]
OSTRES!!!!!!!!! Ja tinc a qui afusellar amb preguntes... Bé, si no et sap greu, clar... :cat_vergonya
El que tens a les fotografies es un DJI 450?
Toni Wan Kenobi l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 25, 2013 8:41 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Gearbox" post="229231"]L'aeromodelisme és una de les meves altres aficions, junt amb la ràdio amateur i la moto.
[/quote]
Josep, que callat que ho tenias això !!!! :okcat :okcat
[/quote]
Josep, que callat que ho tenias això !!!! :okcat :okcat
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Ha ha ha... i les coses que no saps Xavier.
No se si m'has vist mai pilotant un autogir monoplaça, tocant el saxo o fent vies ferrades amb els meus nanos !!!
Els que ens agraden massa coses, però, tenim el problema que les setmanes només son de 7 dies i els dies només de 24 hores !!!, però bé, això és difícil de canviar.
Respecte al quadcòpter, és un Q450 xino, amb motors brushless instal.lats contrarotatòris, variadors de 400 Hz, controlador K&K 2.0 i bateries LiPo de 3S.
No se si m'has vist mai pilotant un autogir monoplaça, tocant el saxo o fent vies ferrades amb els meus nanos !!!
Els que ens agraden massa coses, però, tenim el problema que les setmanes només son de 7 dies i els dies només de 24 hores !!!, però bé, això és difícil de canviar.
Respecte al quadcòpter, és un Q450 xino, amb motors brushless instal.lats contrarotatòris, variadors de 400 Hz, controlador K&K 2.0 i bateries LiPo de 3S.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Gearbox" post="229261"]
Respecte al quadcòpter, és un Q450 xino, amb motors brushless instal.lats contrarotatòris, variadors de 400 Hz, controlador K&K 2.0 i bateries LiPo de 3S.[/quote]
Quin preu surt aixó?
Respecte al quadcòpter, és un Q450 xino, amb motors brushless instal.lats contrarotatòris, variadors de 400 Hz, controlador K&K 2.0 i bateries LiPo de 3S.[/quote]
Quin preu surt aixó?
Ex ...moltes coses
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
[quote user="Steelman" post="229265"][quote user="Gearbox" post="229261"]
Quin preu surt aixó?[/quote]
Si el compres atp surt una mica més bé que si ho fas atpsp.
Si el compres atp surt una mica més bé que si ho fas atpsp.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
[quote user="Xavier" post="229319"][quote user="Steelman" post="229265"][quote user="Gearbox" post="229261"]
Si el compres atp surt una mica més bé que si ho fas atpsp.[/quote]
estic realment encuriosit amb la definició dels acronims... :b9 :b9 :b9 :b9
estic realment encuriosit amb la definició dels acronims... :b9 :b9 :b9 :b9
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Xavier" post="229319"][quote user="Steelman" post="229265"][quote user="Gearbox" post="229261"]
Depen..................... com ho pagaras ?? :jajacat
Depen..................... com ho pagaras ?? :jajacat
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
ATP.... a terra plaça
ATPSP a terra plaça sobre un plàstic (aquest sempre és més car, sol estar més net)
ATPSP a terra plaça sobre un plàstic (aquest sempre és més car, sol estar més net)
- Toni Wan Kenobi
- Presentats
- Entrades: 874
- Membre des de: dl. maig 02, 2011 4:30 am
- Ubicació: Aquí
:sorry :please :off_topic
Vull compartir amb vosaltres la meva joia!!!!! :birracat
Segur que amb la cara que "fotu" "no hase faltttta desig más"!!!!
El moment de l'estrena!!!!!!!!!!!!
JA ES AQUI!!!!!!!!!!!!!!!

Vull compartir amb vosaltres la meva joia!!!!! :birracat
Segur que amb la cara que "fotu" "no hase faltttta desig más"!!!!
El moment de l'estrena!!!!!!!!!!!!
JA ES AQUI!!!!!!!!!!!!!!!

Salut i kilòmetres!!!
Toni
Toni

- Minina
- Presentats
- Entrades: 2039
- Membre des de: dl. oct. 04, 2010 8:07 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Nuri
Sembles la canalla quan acaven de venir els Reis d'Orient. :jajacat :jajacat
- STELVIO 00
- Presentats
- Contacta:
Aixó sembla "Encuentros en la tercera fase" :b9 :b9
Enhorabona per la compra !!! Fas una cara de felicitat !! ;)
Enhorabona per la compra !!! Fas una cara de felicitat !! ;)
-
- Presentats
- Entrades: 183
- Membre des de: dc. oct. 10, 2012 6:34 pm
- Ubicació: Berga
Cullo, això es full equip........
Molt guapo!!!
Molt guapo!!!
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Toni quina joguina!
La podries portar a la sortida Patatera i entre tots li fem el "rodatge" :Saltant :Saltant
Toni quina joguina!
La podries portar a la sortida Patatera i entre tots li fem el "rodatge" :Saltant :Saltant
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:jajacat Com gaudeix la canalla,,, :viscat
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..