Una Gt pel proper dijous dia 19
Moderador: Airald
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
Una Gt pel proper dijous dia 19
Hola a tots, be el proper dijous dia 19, hem quedat el Jordi QSC i jo, per fer una sortideta, si entre setmana, si , una GT.
I resulta que m'ha tocat de pensar on anar i uf amb aquesta calor que fa.....no puc pensar gaire, quan fa fred, tampoc.
Així que si algú mes poc unirse, o comentar algun lloc que li agradi molt, potser el podriem visitar nosaltres.
En fi, que si algú mes vol venir a fer un tom el proper dijous, ja dira alguna cosa.
Salutacions!!!
I resulta que m'ha tocat de pensar on anar i uf amb aquesta calor que fa.....no puc pensar gaire, quan fa fred, tampoc.
Així que si algú mes poc unirse, o comentar algun lloc que li agradi molt, potser el podriem visitar nosaltres.
En fi, que si algú mes vol venir a fer un tom el proper dijous, ja dira alguna cosa.
Salutacions!!!
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
- in1til
- Presentats
- Entrades: 209
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
- Ubicació: Manresa/Vic
- QSC
- Presentats
- Pere
- Presentats
I tant que si, cap a Girona falta gent.QSC ha escrit:Es una bona opció, Francesc. Sols que jo he de dinar a casa, però un bon esmorzar per Girona estaria molt be... a veure que diu en Pere.atramuntanat ha escrit:si veniu per girona m'apunto
V'ssssssss
Quan l'Atramuntanat va fer la sortida per les seves terres, me la vaig perdre aixi que ara, el podre coneixer i visitar algun indret ben guapu, segur.
- Atramuntanat
- Presentats
fem una rutilla per les gavarre i un esmorçar als metges??PereBMW ha escrit:I tant que si, cap a Girona falta gent.QSC ha escrit:Es una bona opció, Francesc. Sols que jo he de dinar a casa, però un bon esmorzar per Girona estaria molt be... a veure que diu en Pere.atramuntanat ha escrit:si veniu per girona m'apunto
V'ssssssss
Quan l'Atramuntanat va fer la sortida per les seves terres, me la vaig perdre aixi que ara, el podre coneixer i visitar algun indret ben guapu, segur.
hi ha fotos
http://picasaweb.google.es/atramuntanat
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Pere
- Presentats
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
- QSC
- Presentats
- Atramuntanat
- Presentats
apoa que aixo era al octubre despres de setmanes de pluja, ara esta mes secQSC ha escrit:Home, si eliminem les fotos de camins amb sots, basals, fang ...etc, etc podríem dir que si :lol: :lol: :lol:PereBMW ha escrit:Jo encantat, i tant que si, Jordi que? si oi?
V'sssssss
el cami fins dalt es practicable fins i tot per un agüelito amb un microcotxe
Erg Chebbi - Merzouga

- Pere
- Presentats
Gracias Jordi, una fantastica proposta, pero, crec seria masa tenin que dinar a casa, ja la farem ja......jordi ha escrit:Hola,
Sense cap mena de dubte, els motoristes afortunats son aquells que poden disfrutar de GT's :) :)
Jo aprofitaria per fer Sant Hilari, la collada de Toses, o d'altres carreteres que permi son yuyu els cap de semana
Disfruteu!!
Ei companys con quedem?, que aixo ja esta aqui!!!
- QSC
- Presentats
Doncs res Pere !!!, el dijous a les 8:00 ala benzinera de Ronda Ponent xamfrà amb Ctra. de Terrassa, a costat de la Seat.PereBMW ha escrit:Ei companys con quedem?, que aixo ja esta aqui!!!
Si hi ha algú de la zona que vulgui venir ja ho sap .... i si no??? ja sabeu ... A PENCARRRRRRRR !!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
V'sssssssss
QSC l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 18, 2007 12:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Atramuntanat
- Presentats
- QSC
- Presentats
- Pere
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
- QSC
- Presentats
in1til ha escrit:Si no sabeu on anar, podeu venir aqui a la meva feina, substituir-me durant tot el dia, mentre jo me'n vaig a fer el pendó amb la moto.
sharky ha escrit:A disfrutar bandarres, mentres els altres treballem :twisted: :twisted:

QSC l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 19, 2007 5:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Atramuntanat
- Presentats
in1til ha escrit:Si no sabeu on anar, podeu venir aqui a la meva feina, substituir-me durant tot el dia, mentre jo me'n vaig a fer el pendó amb la moto.
Salut i bona ruta
poc que anem a fer el bandarra, que nosaltres soms molt innocents i bona gent 8) 8)
....i a mes dema em paguen a 0,3 € el kilometre que faci :twisted: :twisted: :twisted: juajuajua
Erg Chebbi - Merzouga