Entrada
Autor: Boolean » dv. maig 10, 2013 7:48 pm
[quote user="Trencaferro" post="234828"]Boolean, els has montat al final?? Que jo en tindré de montar uns de nous per els alps i tinc de començar a valorar què compraré... :SOS[/quote]
osti si,,... que us tenia oblidats.
Perfectes!! Son una lapa!
Els he provat en sec i en mullat,...
En sec son un "contentu" ja que et donen molta seguretat a l'hora de plegar-se, i no fan cap extrany a no ser clar que xafis alguna taca de gasofa/oli/pintura/... (com tots vaja). Els terrenys irregulars i gravilla potser m'esperava mes pero no pots demanar d'uns mixtes tan asfaltics com aquestos (90-10% segons diuen).
Amb els EXP poques vegades havia arribat al limit de la banda de rodadura del neumatic pero en aquests de primeres ja li he tret els pelillos del costat :okcat
En mullat, degut a un parell de caigudes recents per culpa de l'aigua no els he expremut, pero si michelin diu que van be pel mullat per no se que d'un compost amb silici, pos m'ho crec.
Son força mes sorollosos que els EXP pero no molesta en exces, pero segons diuen no tant que els Anakee2 (que no he provat)
De moment repetiria convençut al 100% :viscat
Aprofiteu ara al maig perque michelin des de la seva web fan una promo que et retornen 30€ si ha canviat el joc de neumatic per uns de les noves games Pilotroad3, Anakee3 i l'altre mes racing que no se com es diu. jo per 6 dies de res que no men puc beneficiar ja que tinc la factura a dia de 25 d'abril :foracat
Boolean l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 10, 2013 7:50 pm, en total s’ha editat 2 vegades.