I tant com no. Ningú, ningú.Anna ha escrit: Ningú pot discutir-me que no sàpiga fer maletes... 8) 8) 8)
...però, col.lega: ...i el fil dental? ...i el bonsai? ...i el pela-patates? ...i la olivetti "electra"?
...ja ho saps que els kilos "menjen" benzina?
Noi. Em sembla que no sóc quí per a fer-te la maleta; però si et pot servir de pista el meu sistema és: a l'hivern: força mitjons. Deu ó dotze parells de mitjons llargs, fins al genoll: podras cobrir el mateix nombre d'etapes amb els peus més o menys secs; i això sol -per mi- ja és glòria.
I a l'estiu: mitges de dona. Sobretot si surts de nit. Car, si fas tirades llargues (si és que ets d'aquells que aprofiten la fresqueta vespertina, tot fugint de la calitxa dels migdia) t'anirien bé unes "pantys" (no de malla), per dessota dels bombatxos i per sobre les sandàlies, en tot cas.
Ara, que, jo, una vegada -i no és conya- vaig anar d'aquí a Galícia i vaig tornar i em sembla que vaig gastar tres o quatre samarretes, com a molt, i un banyador. I és que el món és tan bónic que, quan vaig sol per segons on, no puc passar de 40 Km/h.
Que això també va a gustos.
Val, Airolg i companyia: que tingueu un bon viatge.
Però recorda: si et treus per exemple els retrovisors (i, el parafang, per a què el vols!), si escurces la pota de cabra, si retalles la matrícula, si prescindeixes dels filtres d'aire i li fots una esponja a cada forat de carburació, guanyaràs un cavallet; el qual el pots fer servir per a embutxar una "imprescindible enciclopèdia" al sobre-dipòsit.