Baixem A Sevilla Amb La Mar
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Baixem A Sevilla Amb La Mar
El dia 23 marxem amb la Mar cap a Sevilla .
Com que , en principi volem arribar-hi el mateix día, voldria que me aconsellesi-ho per la millor ruta i més ràpida.
No m´importa agafar autopista.
He mirat google maps i m´aconsellen baixar fins a Valencia per autopista i despres agafar per Manzanares Cordoba i Sevilla. Unaltre opció fins a Valencia per autopista i despres Albacete , Cordoba .
Moltes gràcies per endevant.
Com que , en principi volem arribar-hi el mateix día, voldria que me aconsellesi-ho per la millor ruta i més ràpida.
No m´importa agafar autopista.
He mirat google maps i m´aconsellen baixar fins a Valencia per autopista i despres agafar per Manzanares Cordoba i Sevilla. Unaltre opció fins a Valencia per autopista i despres Albacete , Cordoba .
Moltes gràcies per endevant.
- Jaumeusart
- Presentats
- Entrades: 396
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 11:02 am
- Ubicació: les Masies de Voltregà
Re: Baixem A Sevilla Amb La Mar
Jo vaig anar-hi l.'any passat per Manzanares
A Valencia agafes la A3 fins que trobis la bifurcacio direccio Manzanares
Alla ja trobes la A4 es tot autovia
Bon viatge
A Valencia agafes la A3 fins que trobis la bifurcacio direccio Manzanares
Alla ja trobes la A4 es tot autovia
Bon viatge
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Si vas fins Valencia, el tall posterior fins Albacete esta nou i es autovia gratuita.
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:okcat Des de Torreblanca ja és autovia gratuïta fins a huelva.
La opció que prenc sempre és la València, Manzanares Sevilla. Nou Hores de conducció respectant velocitats gairebé legals "amb el cotxe" (sempre se'n va el peu una mica) Crec que la de Linares Albacete no està acabada. Corregir si m'equivoco
Fa molt de temps que no va passar per la d'Albacete i m'agradava moltíssim, no et trobaves pràcticament amb ningú :okcat
:holacat http://goo.gl/maps/N0ySX
La opció que prenc sempre és la València, Manzanares Sevilla. Nou Hores de conducció respectant velocitats gairebé legals "amb el cotxe" (sempre se'n va el peu una mica) Crec que la de Linares Albacete no està acabada. Corregir si m'equivoco
Fa molt de temps que no va passar per la d'Albacete i m'agradava moltíssim, no et trobaves pràcticament amb ningú :okcat
:holacat http://goo.gl/maps/N0ySX
Minino l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 06, 2013 9:17 am, en total s’ha editat 4 vegades.
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Eva
- Presentats
Sous uns craks.
Moltes i moltes gràcies :ksss
Moltes i moltes gràcies :ksss
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="STELVIO 00" post="230312"]Si vas fins Valencia, el tall posterior fins Albacete esta nou i es autovia gratuita.[/quote]
i de quatre carrils :sonat :sonat despres pasat Albacete,cap a una poblacio que es diu el Jardin cap a Cordoba i autovia fins Sevilla :birracat paseu-ho be :okcat :okcat
i de quatre carrils :sonat :sonat despres pasat Albacete,cap a una poblacio que es diu el Jardin cap a Cordoba i autovia fins Sevilla :birracat paseu-ho be :okcat :okcat
- Ximetric
- Presentats
- Entrades: 540
- Membre des de: dl. gen. 03, 2011 4:33 pm
- Ubicació: Roda de Berà, a "l´encant de la Costa Daurada"
Per baixar a Tarifa, aquest gener no vaig pagar ni un peatge.
Sortint de l'AP7 a Torredembarra ja s'agafa la A7 fins pasada la central nuclear de Vandellòs, d'allí 340 (una mica pesada a les traveses de l'Aldea i Benicarló) Com diuen, a Torreblanca ja agafes la "nova" CV10 (autovia de l'aeroport de Castelló) fins València. D'allí les variants que t'han dit.
Dir que al 2011 vaig baixar a Lora del Rio per la ruta de València-Manzanares, i molt bé, molt aburrit.
Bon viatge !
Sortint de l'AP7 a Torredembarra ja s'agafa la A7 fins pasada la central nuclear de Vandellòs, d'allí 340 (una mica pesada a les traveses de l'Aldea i Benicarló) Com diuen, a Torreblanca ja agafes la "nova" CV10 (autovia de l'aeroport de Castelló) fins València. D'allí les variants que t'han dit.
Dir que al 2011 vaig baixar a Lora del Rio per la ruta de València-Manzanares, i molt bé, molt aburrit.
Bon viatge !
Moltes ganes d'anar en moto i poc temps per fer-ho.
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
Ex R1200GS ADV '06 ...però tornaré !!
MotoVolta 2016: repúbliques soviètiques + Pamir Highway
- Eva
- Presentats
[quote user="Ximetric" post="230529"]Per baixar a Tarifa, aquest gener no vaig pagar ni un peatge.
Bon viatge ![/quote]
Moltes gràcies per tota l'explicacio.
Si el temps ho permet, la intenció es fer ho en un dia. Així dons obviaren el tram sense peatge de Torredembarra fins a València. Però a partir d allà farem les autovies que heu dit.
En una tirada així llarga(1.150)km aprox. He consultat la Mar i fins i tot ella s implica amb les parades que hem de fer.
Tindrem dos repostatges i cada 2 hores pararem per estirar les cames. Sortint a les 7 a les 8 del vespre hauriem d estar a destí.
Malgrat tot si la baixada l acabem fent en2 dies tampoc passarà res.
Novament moltes gràcies a Tots :okcat
Bon viatge ![/quote]
Moltes gràcies per tota l'explicacio.
Si el temps ho permet, la intenció es fer ho en un dia. Així dons obviaren el tram sense peatge de Torredembarra fins a València. Però a partir d allà farem les autovies que heu dit.
En una tirada així llarga(1.150)km aprox. He consultat la Mar i fins i tot ella s implica amb les parades que hem de fer.
Tindrem dos repostatges i cada 2 hores pararem per estirar les cames. Sortint a les 7 a les 8 del vespre hauriem d estar a destí.
Malgrat tot si la baixada l acabem fent en2 dies tampoc passarà res.
Novament moltes gràcies a Tots :okcat
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Eva, si veus ala Carmen , pasali salutacions de la nostre part(ines-josep mª) moltes gracies i bon viatje
- Eva
- Presentats
[quote user="Cabirol" post="230619"]Eva, si veus ala Carmen , pasali salutacions de la nostre part(ines-josep mª) moltes gracies i bon viatje[/quote]
Vaig a casa la Carmen. De fet hi pasarem 3 díes .
Ja li donaré records de la vostre part. :okcat
Ja li donaré records de la vostre part. :okcat
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Eva" post="230625"][quote user="Cabirol" post="230619"]Eva, si veus ala Carmen , pasali salutacions de la nostre part(ines-josep mª) moltes gracies i bon viatje[/quote]
Ja li donaré records de la vostre part. :okcat[/quote]
Ostres, si no vaig errat ara fara dos anys de la sortida que va fer amb nosaltres, dona-li records.
Ostres, si no vaig errat ara fara dos anys de la sortida que va fer amb nosaltres, dona-li records.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Eva
- Presentats
[quote user="Joan XT" post="230697"][quote user="Eva" post="230625"][quote user="Cabirol" post="230619"]Eva, si veus ala Carmen , pasali salutacions de la nostre part(ines-josep mª) moltes gracies i bon viatje[/quote]
Ostres, si no vaig errat ara fara dos anys de la sortida que va fer amb nosaltres, dona-li records.[/quote]
Si , és veritat.
Li donaré records teus també.
Tinguent una Mototuriste a Sevilla, és una bona excusa per fer-li una visita.
De fet, en Guixmo va anar a Sevilla només per sopar i al día següent va tornar cap a casa !!!!
Ostres, si no vaig errat ara fara dos anys de la sortida que va fer amb nosaltres, dona-li records.[/quote]
Si , és veritat.
Li donaré records teus també.
Tinguent una Mototuriste a Sevilla, és una bona excusa per fer-li una visita.
De fet, en Guixmo va anar a Sevilla només per sopar i al día següent va tornar cap a casa !!!!
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. març 08, 2013 9:54 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
Eva jo he anat variats vegades. Autopista fins València. Agafa autopista de Madrid i sortir a REquena fins Albacete, passant per ALcaraz. Si arribats a ALcaraz a l hora de dinar te aconsella que paris De Albacete passant per torreperogil i agafa la autovia Còrdova Sevilla. Devrequena fins l autovia disfrutaras......
Compartir la carretera
- Eva
- Presentats
[youtube]0mBKvXsj0bc[/youtube]
- Eva
- Presentats
- Eva
- Presentats
La baixada desde València fins a Sevilla, malgrat els kms que separen les dues ciutats ( uns 700 aproximadament) és molt ràpida.
El vent es va fer notar i molt mentre varem sortir de València. Varem trobar molt poques motos, de fet , les 5 ó 5 motos que varem adelantar o creuar va ésser prop del circuit de Cheste.
Feia fred, molta fred i vaig parar a posar el xubasquero a la Mar. Un café amb llet calenta i gassss.
A partir de Valdepeñas i ja dins la carretera que baixa de Madrid cap a Sevilla, varem començar a trobar un trànsit molt dens i sobretot, molts de radars.
Despeñaperros està TOT NOU. QUINA MARAVELLA.
Però nosaltres varem trobar CORTINES D´AIGUA, cortines i cortines d´aigua...
De fet varem parar perque no es veia absolutament res.
La Carmen ens esperava a les 14:00 hores, però hi var4em arribar a les 16:30.
La Carmen es molt espléndida amb el menjar i ens va preparar Truites, ensaladilla, pescaito...
La seva amiga , la Isa, que es cantant volia cantar si o sí una SAETA a la professó de Sevilla.
Apa.. en poca estona ens varem canviar i cap a Sevilla on varem coincidir amb més amistat i varem aparcar on varem poguer.
El centre eran rius i rius de sevillanos i "guiris". Jo no tenia pas clar que poguessim veure res... però SORPRESA... la Isa tenia pases per entrar a una zona RESERVADA La Calle Sierpes, al costat de La Campana.

Varem veure molts de famossos i com no, la professó de La ESTRELLA ( l´ única que va sortir l´any 1936 durant la guerra civil) amb 3000 Nazarenos.
Francament impactant veure nazarenos descalços, tirant-se cera als guants i sobretot caminant amb un silenci sepulcral només trencat per les notes musicals de l´acompanyament.

El vent es va fer notar i molt mentre varem sortir de València. Varem trobar molt poques motos, de fet , les 5 ó 5 motos que varem adelantar o creuar va ésser prop del circuit de Cheste.
Feia fred, molta fred i vaig parar a posar el xubasquero a la Mar. Un café amb llet calenta i gassss.
A partir de Valdepeñas i ja dins la carretera que baixa de Madrid cap a Sevilla, varem començar a trobar un trànsit molt dens i sobretot, molts de radars.
Despeñaperros està TOT NOU. QUINA MARAVELLA.
Però nosaltres varem trobar CORTINES D´AIGUA, cortines i cortines d´aigua...
De fet varem parar perque no es veia absolutament res.
La Carmen ens esperava a les 14:00 hores, però hi var4em arribar a les 16:30.
La Carmen es molt espléndida amb el menjar i ens va preparar Truites, ensaladilla, pescaito...
La seva amiga , la Isa, que es cantant volia cantar si o sí una SAETA a la professó de Sevilla.
Apa.. en poca estona ens varem canviar i cap a Sevilla on varem coincidir amb més amistat i varem aparcar on varem poguer.
El centre eran rius i rius de sevillanos i "guiris". Jo no tenia pas clar que poguessim veure res... però SORPRESA... la Isa tenia pases per entrar a una zona RESERVADA La Calle Sierpes, al costat de La Campana.

Varem veure molts de famossos i com no, la professó de La ESTRELLA ( l´ única que va sortir l´any 1936 durant la guerra civil) amb 3000 Nazarenos.
Francament impactant veure nazarenos descalços, tirant-se cera als guants i sobretot caminant amb un silenci sepulcral només trencat per les notes musicals de l´acompanyament.

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 30, 2013 10:08 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
- Eva
- Presentats
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 30, 2013 10:08 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Reflectus
- Presentats
- Entrades: 124
- Membre des de: dl. abr. 25, 2011 10:26 am
- Ubicació: Ripollet Vallés Occ
Bon dia, Eva. Llàstima pel que fa a la pluja.
Tot just acabo de veure el teu missatge i llastima que no haver pogut donar-te el parer. Bé de fet, tant fa per on vagis, és viatjar. Jo he baixat per on et deia l'Stelvio (de fet fins Torredembarra i després vies publiques) i vas bé. Tens menys transit que per la N-IV, però de tant en tant la A-92 te trams en obres i l'asfalt no és tan regular. Els que la coneixen van ràpid.
Impressiona veure penitents, eh? De fet jo soc d'una hermandad d'un poble a 70 km de Sevilla i impacta una mica. De fet si tens la sort que algun " capillita" et porta de la ma .... veus una altra setmana santa (aixó suposa ... a les 10 de la nit en el cuartel de Bomberos, a tal hora en un altra punt de la ciutat.... i tot es fa a peu i travessant corrents de gent), i si a mes aconsegueixes ficar-te a "la bulla" de un paso .... en un lloc emblemàtic .... això ja es massa (no t'oblides mai, a mi encara .....els pels de punta). De fet jo no he pogut veure mai "la madruga" perquè és quant surten els de la Veracruz de La Puebla de Cazalla. A mi m'agraden força "els estudiantes", los panadeeros, St. Benito ... quan van de tornada cap a la seva capella, La Candelaria quan passa per los jardines de murillo. Bé, si no t'has adonat aixó deixa un cert regust per tornar-hi "aviat".
M'agraden les fotos que has fet, anim.
Tot just acabo de veure el teu missatge i llastima que no haver pogut donar-te el parer. Bé de fet, tant fa per on vagis, és viatjar. Jo he baixat per on et deia l'Stelvio (de fet fins Torredembarra i després vies publiques) i vas bé. Tens menys transit que per la N-IV, però de tant en tant la A-92 te trams en obres i l'asfalt no és tan regular. Els que la coneixen van ràpid.
Impressiona veure penitents, eh? De fet jo soc d'una hermandad d'un poble a 70 km de Sevilla i impacta una mica. De fet si tens la sort que algun " capillita" et porta de la ma .... veus una altra setmana santa (aixó suposa ... a les 10 de la nit en el cuartel de Bomberos, a tal hora en un altra punt de la ciutat.... i tot es fa a peu i travessant corrents de gent), i si a mes aconsegueixes ficar-te a "la bulla" de un paso .... en un lloc emblemàtic .... això ja es massa (no t'oblides mai, a mi encara .....els pels de punta). De fet jo no he pogut veure mai "la madruga" perquè és quant surten els de la Veracruz de La Puebla de Cazalla. A mi m'agraden força "els estudiantes", los panadeeros, St. Benito ... quan van de tornada cap a la seva capella, La Candelaria quan passa per los jardines de murillo. Bé, si no t'has adonat aixó deixa un cert regust per tornar-hi "aviat".
M'agraden les fotos que has fet, anim.
- Eva
- Presentats
Molres gracies, Paco per etvteu parer.
El meu fill Marc ahir va arribar de recollir la K i va quedar profundament emocionat amb les professons.
El meu fill Marc ahir va arribar de recollir la K i va quedar profundament emocionat amb les professons.
- Reflectus
- Presentats
- Entrades: 124
- Membre des de: dl. abr. 25, 2011 10:26 am
- Ubicació: Ripollet Vallés Occ
Si que fan força impressió. Tothom xerrant i de sobte se sent sssss, i tothom calla. Instants després arriba un pas amb un Crist crucificat i de tant de silenci escoltes com els costaleros arrosseguen les sabatilles pel terra.
Ja saps.... es pot tornar.
I si poguessiu ser-hi quant el capataç del pas parla amb els seus costalers .... encara posa mes la pell de gallina.
De nou, es pot tornar.
Es un fet que ja no te tot el sentit espiritual que va donar frut al seu neixement però tot i això no et deixa indiferent.
Ja saps.... es pot tornar.
I si poguessiu ser-hi quant el capataç del pas parla amb els seus costalers .... encara posa mes la pell de gallina.
De nou, es pot tornar.
Es un fet que ja no te tot el sentit espiritual que va donar frut al seu neixement però tot i això no et deixa indiferent.